پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک کشاورزی در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، را گرامی داشت.

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
صفحه اقتصاد -

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«... وَمَن یَتَوَکَّل عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ... »

سوم خرداد، سالروز اهتزاز غرورآمیز پرچم مقدس لااله الا الله بر فراز بام های خونین شهر، فتح الفتوح 8 سال جنگ تحمیلی و اثبات قدرت بی بدیل همبستگی ملت ایران در دفاع از خاک مقدس این میهن اسلامی است.

سالروز آزاد سازی خرمشهر، تلنگری است تا به یاد بیاوریم امنیت، استقلال و سربلندی امروز ما، دستاوردی گرانبهاست که از میان حماسه آتش و خون و با ایثار جان های عزیز و پاک فرزندان این مرزو بوم به دست آمده و امروز، پاسداری از این تمامیت، مسئولیتی خطیر و وظیفه ای حساس بر ذمه یکایک ماست.

این روز بزرگ و مبارک، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر برای تلاش در جبهه خودکفایی و حمایت از رونق و شکوفایی اقتصادی کشور، هم پیمان شویم و با اتکا به درس های ارزشمندی که از مکتب ایثار و مقاومت خرمشهر آموخته ایم، با همدلی و هم افزایی در راه فتح قله های موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر کشورمان گام برداریم.

ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای راه خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید و همراهانشان و ادای احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، این روز فرخنده را به هم میهنان عزیز علی الخصوص همکاران ایثارگر و آزاده و خانواده های معظم شهدای بانک کشاورزی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از پروردگار بزرگ برای آنان تندرستی و عمر باعزت مسئلت دارم.

وهب متقی نیا

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان