خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها بسیار مطلوب و رو به رشد است

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام داشت خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها بسیار مطلوب و رو به رشد است.

خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها بسیار مطلوب و رو به رشد است
صفحه اقتصاد -

حامد ویس کرمی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارتخانه در استان خراسان رضوی با تبریک اعیاد دهه کرامت اظهار داشت: توجه به تعاون و نقش آفرینی شایسته بخش تعاون مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، تعاون می تواند تاثیرات مثبتی در ارتقای معیشت و رفاه مردم داشته باشد.

وی افزود: برنامه عملیاتی شعار سال تحت عنوان برنامه جهش تولید در دولت مصوب گردید، در این برنامه محوریت با بخش تعاون است و برنامه هایی نیز با نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در نظر گرفته شده است.

ویس کرمی تاکید کرد: خدمات بانک توسعه تعاون به بخش تعاون بسیار مطلوب و رو به رشد است، بانک توسعه تعاون به ماموریت و رسالت خود برای جامعه هدف عمل نموده است، البته تکالیفی نیز برای شبکه بانکی به منظور اختصاص حداقل ده درصد از تسهیلات تبصره ای قانون بودجه به بخش تعاون و تخصیص سهم مناسب تسهیلات حمایتی برای جامعه تعاونگران در نظر گرفته شده است.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دستگاه های تابعه وزارتخانه ظرفیتی بزرگ و مهم برای اجرای برنامه های مهم اقتصادی و اجتماعی هستند، مدیران ارشد و اجرایی دستگاه ها می توانند از ظرفیت ها و مزیت ها برای ارائه خدمات مناسب به مردم و جامعه هدف بهره ببرند.

وی افزود: تدابیر آقای ویس کرمی معاون تعاون وزارتخانه برای برگزاری گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون بسیار هوشمندانه و اثربخش است، جلسات شورای هماهنگی استانها نیز در هم افزایی میان ارکان وزارتخانه اثرگذار است.شایسته است ما مدیران قدر داشته ها و امکانات را بدانیم و با بسیج امکانات و منابع، اقدامات متنوعی برای پیشرفت اقتصادی مردم و ارتقای سطح زندگی اقشار جامعه صورت دهیم.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: تدابیر دولت و بانک مرکزی برای پیشبرد برنامه های جهش تولید و مهار تورم متنوع بوده است، بانک مرکزی به درستی برای کنترل نقدینگی و مهار تورم، قواعد و چارچوب ها و محدودیت هایی اعمال نموده است، سیاست ها در حوزه تجهیز انقباضی است، البته با توجه به برنامه های متعدد دولت در حوزه اشتغال و تولید، سیاست ها در حوزه تخصیص انبساطی است، نقش آفرینی مناسب بانکها در این شرایط و وضعیت، بسیار مهم است.

شیخ حسینی یادآور شد: بانک توسعه تعاون علاوه بر انجام تکالیف و نیز حمایت مناسب از جامعه هدف، اقدامات و عملکردی مناسب و بی نظیر در حوزه ارائه خدمات به جامعه کارگری و کارمندی وزارتخانه داشته است.

وی گفت: تعامل و همکاری مناسب دستگاه های تابعه با بانک های تحت نظارت وزارتخانه در سطح ملی و استانی اثرات مثبت در شاخص های ارزیابی شبکه بانکی ، تقویت توان اعتباری و افزایش سهمیه ابلاغی بانک از سوی بانک مرکزی داشته باشد.

در این جلسه البرز محمدی مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون،بابایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی و تعدادی از مدیران بانک توسعه تعاون و روسای دستگاه های تابعه وزارتخانه در استان خراسان رضوی مطالبی را مطرح نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد