بخوانید؛ دریافت وام طرح مهربانی بانک ملی چه شرایطی دارد؟

در طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف 300 میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

بخوانید؛ دریافت وام طرح مهربانی بانک ملی چه شرایطی دارد؟
صفحه اقتصاد -

طرح‌ مهربانی ملی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد 2 تا 4 درصد وام دریافت کنند.

این طرح امتیازی است و مشتریان، براساس میانگین کارکرد ۱ ماه تا 12 ماه حساب خود، امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان وام می توانند بر اساس جدول زیر با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام به صورت غیر حضوری افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

همچنین متقاضیانی که فاقد حساب در بانک ملی ایران هستند می‌توانند با نصب همراه بام نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه مهربانی ملی اقدام نمایند و از وام 300 میلیون تومانی بهره مند شوند.

بر اساس موازین شرع مقدس اسلام، بانک برای پرداخت وام هیچ گونه شرط و تعهدی نداشته و متقابلاً از مشتریان محترم هم شرطی را نخواهد پذیرفت. پرداخت وام بر اساس آیین نامه و ضوابط داخلی بانک می باشد.

طرح وام مهربانی ملی

مزایای طرح وام مهربان

  • سقف اعطای وام طرح مهربانی ملی برای هر شخص حقیقی حداکثر سه میلیارد ریال می باشد و مازاد آن قابل انتقال می باشد.
  • نرخ کارمزد 2 تا 4 درصد.
  • تنها با یک ضامن.
  • پرداخت 4 ساعته وام پس از تکمیل پرونده.
  • بدون ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق.
  • صرفاً امکان انتقال قسمت و یا تمامی امتیاز به افراد درجه یک خانواده وجود دارد.
  • تمامی اشخاص حقوقی (شرکت‌ها/سازمان‌ها و ...) می‌توانند نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی اقدام و با معرفی کارکنان خود امتیاز کسب شده را به آنان انتقال داده و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم نمایند.
  • محاسبه امتیاز دریافت وام، بر اساس میانگین کارکرد روزانه حساب می باشد.
  • افتتاح حساب غیر حضوری در سامانه بام.

غیرحضوری وام بگیر! یک روش ساده و آسان برای دریافت وام از بانک ملی ایران

مشتریان بانک ملی ایران می توانند درخواست خود برای دریافت تسهیلات «مهربانی» را از طریق اپلیکیشن همراه بام و به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برای دریافت این تسهیلات، داشتن حساب سپرده قرض الحسنه طرح مهربانی کافی است و متقاضیانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام نکرده اند، می توانند در اسرع وقت و به صورت غیرحضوری آخرین نسخه اندروید، ios و PWA اپلیکیشن «بام» را از آدرس https://my.bmi.ir/landing دریافت و درخواست دریافت تسهیلات خود را ثبت کنند.

وام قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد یک تا 12 ماه حساب، کارمزد 4 درصد، بازپرداخت شش تا 60 ماه و یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده به متقاضیان اعطا می شود.

برای ثبت درخواست وام مهربانی به صورت غیر حضوری و از طریق بام، فعالسازی امضای دیجیتال در اپ اندروید و ios ضروری است و جهت ثبت درخواست متقاضی، باید یک ماه از زمان افتتاح حساب گذشته باشد.

همچنین در نسخه جدید بام، امکانات متعددی درخصوص وام مهربانی برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

به طور مثال در این نسخه، امکان مشاهده مبلغ وام بر پایه میانگین مانده حساب، احراز رتبه اعتباری مشتری و ضامن و همچنین ثبت درخواست دریافت وام برای کاربران فراهم است. ضمن اینکه مشتریان می توانند مبلغ کل تسهیلات قابل دریافت خود را بر مبنای شرایط انتخاب شده مشاهده کنند.

گفتنی است، سقف فردی اعطای وام قرض الحسنه طرح مهربانی 3 میلیارد ریال است و انتقال امتیاز آن به اعضای درجه یک خانواده نیز از طریق شعب امکان پذیر است.

بنابراین برای دریافت وام قرض‌ الحسنه مهربانی ملی می توانید در اپلیکیشن بام به ‌صورت غیرحضوری احراز هویت دیجیتال انجام داده و حساب طرح مهربانی ملی افتتاح کنید.

البته افرادی که از قبل نزد بانک ملی‌ ایران حساب دارند می‌ توانند بدون نیاز به انجام این مرحله یعنی احراز هویت، وارد مسیر افتتاح حساب شوند.

پس از افتتاح حساب، شما می‌ توانید درخواست خود برای فعالسازی پیامک و صدور کارت را هم ثبت کنید؛ با صدور کارت بانکی به صورت مجازی، امکان انتقال وجه و خرید اینترنتی از تمامی درگاه‌ ها به‌ صورت آنی فراهم می‌شود؛ اما در صورت تمایل به دریافت فیزیک کارت می‌توانید به نزدیک ‌ترین شعبه بانک ملی مراجعه کنید.

حالا باید با حساب مهربانی‌ تان کار کنید! چون میانگین کارکرد حساب شما در بازه زمانی ۱ تا ۱۲ ماهه محاسبه می شود و با توجه به مدت زمان بازپرداخت، می‌توانید حداقل بعد از گذشت یک ماه وام خود را بگیرید.

در این طرح نیازی نیست که شما مبلغ ثابتی را در حساب خود سپرده‌گذاری کنید؛ بلکه می ‌توانید بعد از افتتاح حساب طرح مهربانی با این حساب کار کنید، واریز و برداشت داشته باشید و هیچ مبلغی در حسابتان مسدود نمی ‌شود.

ضمن اینکه شما می‌توانید از محاسبه‌گر وام مهربانی در سامانه بام برای محاسبه این وام بر اساس شرایط دلخواه خودتان استفاده کنید.

تسهیلات قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد یک تا 12 ماه حساب، کارمزد 2 تا 4 درصد، بازپرداخت شش تا 60 ماه و یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده به متقاضیان اعطا می شود.

در طرح مهربانی بانک ملی، افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد شعب این بانک که بین 1 تا 12 ماه میانگین و گردش حساب دارند می‌توانند نسبت به دریافت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۲ و ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

منبع: دلگرم
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان