متقاضیان وام بخوانند | شرایط ویژه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک سپه

«نگین امید» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه است که مشتریان این مجموعه با سپرده قرض الحسنه پس انداز امکان درخواست آن را دارند. سقف وام این طرح به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و بدون سود و تنها با کارمزد دو درصدی به متقاضی اعطا می‌شود.

متقاضیان وام بخوانند | شرایط ویژه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک سپه
صفحه اقتصاد -

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. البته ارائه ضامن رسمی برای دریافت این مبلغ وام نیز ضروری است. ضمنا این تسهیلات به میانگین سپرده‌ای معادل یک تا ۱۸ ماه احتیاج دارد. افراد بعد از دریافت این وام، حداکثر طی ۶۰ ماه و حداقل ۱۲ ماه امکان پرداخت مبلغ اصلی تسهیلات به همراه سود آن را دارند.

افرادی که وام ۳۰۰ میلیون تومانی را با شرایط و نرخ کارمزد ذکرشده دریافت می‌کنند، باید هر ماهه معادل ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به مرز ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومانی می‌رسد و جمع رقم وام و سود ان نیز ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

توسعه فعالیت بانک تجارت

بانک سپه از ۲۴ اسفند ۱۳۰۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک با هدف خدمت رسانی پولی و بانکی بهتر به مشتریان ایرانی شکل گرفت و با در نظر گرفتن این هدف، نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین انگلستان نیز شعبه دارد. از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به افتتاح انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتباری اسنادی و … اشاره کرد.

منبع: رده
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان