اختصاصی صفحه اقتصاد

مزایای تسهیلاتی بانک صادرات برای دارندگان پایانه‌های فروش (pos)

بانک صادرات ایران که در مقایسه با بانک‌های دیگر عملکرد بهتری را طی سال‌های اخیر در سودآوری به نمایش گذاشته است در سال ۱۴۰۲ برنامه‌هایی برای حمایت از تولیدکنندگان و تامین مالی کسب و کارها براساس اهداف خود تعیین و اجرا کرده است. یکی از این حمایت‌ها طرح صبای سپهر ۲ می‌باشد که در این مطلب به ویژگی‌ها و مزایای آن برای جامعه هدف پرداخته شده است.

مزایای تسهیلاتی بانک صادرات برای دارندگان پایانه‌های فروش (pos)
صفحه اقتصاد -

بانک صادرات ایران با تغییرات جدید در مدیریت، تمرکز خود را بر روی حمایت از کسب‌وکارها و تولیدکنندگان با اعطای وام به شرکت‌های کوچک و بزرگ اقتصادی گذاشته است. این بانک که همواره اقداماتی را برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تولید، اشتغال و ترویج فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت‌ اجتماعی انجام می‌دهد، به دنبال افزایش طراحی محصولات جدید و جلب منابع به منظور تسهیلات‌دهی با سرعت بیشتر است.

در همین راستا، بانک صادرات ایران تصمیم به ارائه تسهیلات به دارندگان فعال پایانه‌های فروش خود گرفته است و طرح صبای سپهر ۲ با شرایط ویژه برای این گروه ارائه شده است. طرح تسهیلاتی به نام «صبای سپهر ۲» از طرف بانک صادرات ایران ارائه شد که از طریق آن دارندگان پایانه‌های فروش می‌توانند تا حداکثر ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند. این طرح برای پذیرندگان پایانه‌های فروشی با میانگین حساب‌های بین ۳ تا ۱۲ ماه در بانک صادرات ایران است.

ارزیابی این تسهیلات بر اساس سه فاکتور اصلی شامل سود، بازپرداخت و مدت میانگین حساب انجام می‌شود. بانک صادرات ایران تصمیم به ارائه تسهیلات به دارندگان پایانه‌های فروش فعال خود گرفته که این تسهیلات برای تسهیل خرد، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت ارائه شده است.

مشتریان حقوقی دارای پایانه فروش نیز می‌توانند به تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت دست یابند. پایانه فروش یا POS، کارت‌های اعتباری را در تراکنش‌های مختلف تسهیل می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد که خریدهای خود را به راحتی انجام دهند. مشتریان حقیقی، حقوقی و مشترک بانک صادرات ایران که پایانه‌ فروش آنها به یکی از حساب‌های قرض‌الحسنه جاری با دسته چک یا بدون دسته چک و حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی متصل باشد،  مشمول این طرح می‌باشند.

با توجه به انواع مختلف پایانه‌های فروش، هر یک برای صنایع و کسب و کارهای مختلف طراحی شده‌اند. با افزایش سقف تسهیلات در طرح صبای سپهر ۲، بانک صادرات ایران از یک میلیارد تومان به ۵ میلیارد تومان ارتقا داده و تلاش می‌کند به دارندگان پایانه‌های فروش کمک کرده و آن‌ها را تشویق به استفاده از این فرصت نماید.

تسهیلات مرابحه طرح صبای سپهر 2 به نسبت 50 تا 200 درصد حداقل معدل موجودی سه ماهه و حداکثر موجودی 12 ماهه حساب متصل به پایانه فروش به مشمولان این طرح پرداخت خواهد شد. بازپرداخت تسهیلات این طرح به صورت اقساطی 12، 18 و 24 ماهه یا به صورت یکجا سه‌ماهه و شش ماهه انجام خواهد شد.

بانک صادرات ایران که از جلب منابع تولیدی همراه با ارائه خدمات بانکی سریع پیروی می‌کند با اجرای برنامه‌های فناورمحور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم موفق شد تا سهم خود را از تولید ناخالص ملی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با ارتقای قابل توجهی روبه‌رو سازد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد