فوری / شرایط ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

مشتریان بانک ملت که به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «حامی» را خواهند داشت. وام این طرح در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

فوری / شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط
صفحه اقتصاد -

افرادی که به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک ملت تمایل دارند باید گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه، امکان ارائه ضامن رسمی را داشته باشند. اعتبار شغلی متقاضیان نیز برای دریافت وام، ملاک است.

سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و زمان پرداخت اقساط آن حداقل طی ۱۲ ماه و حداکثر طی ۳۶ ماه امکان پذیر است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بدانند که با مبلغ این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند. لازم به ذکر است اگر متقاضی این وام تنها یک بار از وام خرید کالا استفاده کرده باشد، امکان دریافت این تسهیلات را نخواهد داشت.

افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت هستند با توجه به شرایط مذکور باید هر ماه ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور به ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن هم ۲۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام شده است.

درباره خدمات بانک ملت و آغاز به کار آن بدانید

بانک ملت بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است. هم اکنون سپرده‌ها و خدمات ریالی، طرح‌های اعتباری، سپرده‌ها و خدمات و تسهیلات ارزی از جمله خدمات این مجموعه هستند.

پیشنهاد سردبیر

منبع: رده
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد