گزارش سفر جامع مدیران عالی بانک صادرات ایران به استان بوشهر

​مدیرعامل بانک صادرات ایران بر اساس پروتکل جدید سفرهای جامع استانی، در جریان سفر به استان بوشهر که با حضور هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک انجام‌ می‌شود، از تمامی شعب استان بازدید و با همکاران شاغل و پیشکسوت دیدار می‌کند.

گزارش سفر جامع مدیران عالی بانک صادرات ایران به استان بوشهر
صفحه اقتصاد -

حضور در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر و دیدار با مدیران شرکت‌های فعال در این حوزه از دیگر برنامه‌های این سفر است. در پایان سفر نیز در نشستی با مسئولان شعب و حوزه استان بوشهر، موضوعات مهم استانی توسط مدیران ارشد بانک جمع‌بندی می‌شود.

 

آغاز سومین سفر جامع استانی مدیرعامل بانک صادرات ایران با بازدید از نخستین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در بوشهر

سومین سفر جامع استانی محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک با بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در استان بوشهر آغاز شد. سیفی در جریان بازدید از این نمایشگاه در غرفه بانک صادرات ایران با همکاران بانک دیدار و ضمن بازدید از غرفه شرکت خدمات دریایی امیر، تولیدکننده موتورهای کشتی، با مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

محسن سیفی در بازدید از این نمایشگاه که به همراه قربان اسکندری، رئیس هیئت‌مدیره، هدایت نصرالهی مدیرامور حوزه مدیریت و ارتباطات، عباس حیدری جامع‌بزرگی مدیریت شعب بانک در استان بوشهر و برخی دیگر از مدیران بانک انجام شد، از غرفه کارخانجات نوآوری صنایع دریایی، طراح و  سازنده انواع شناورهای نظامی و تجاری نیز بازدید و در دیدار با مدیران این شرکت، بر آمادگی بانک برای توسعه همکاری با این شرکت تاکید کرد که با استقبال مدیران این واحد روبرو شد.

همکاری در خصوص نرم‌افزار جدید و در آستانه رونمایی «حمل ونقل دریایی» در این شرکت و تقاضای انعقاد تفاهم‌نامه و هم‌افزایی در خصوص مراودات مالی و درگاه و حوزه فناوری اطلاعات از موارد مورد توجه مدیران بانک صادرات ایران و مدیران این واحد صنعتی بود.

همچنین موسسه دریایی شهید محلاتی، سومین غرفه‌ای بود که مورد بازدید محسن سیفی مدیرعامل و قربان اسکندری رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران قرار گرفت و پیرامون موضوعات همکاری دوجانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

عیادت مدیرعامل بانک صادرات ایران از کارمند پیشکسوت ۸۶ ساله بوشهری

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان بوشهر با حضور در منزل محمد خلیل مال‌الهی ۸۶ ساله، کارمندی ۲۶۶۷ و استخدام سال ۱۳۳۸ بانک، با او و خانواده‌اش دیدار کرد.

محسن سیفی در جریان این دیدار که با حضور قربان اسکندری، رئیس هیئت‌مدیره بانک، هدایت نصرالهی مدیرامور حوزه مدیریت و ارتباطات، عباس حیدری جامع‌بزرگی مدیر شعب بانک در استان بوشهر و برخی دیگر از مدیران بانک انجام شد، ضمن اهدای گل و هدیه، از ۳۳ سال زحمات این پیشکسوت در بانک تجلیل کرد و وضعیت معیشتی، بیمه‌ای و درمانی وی را پیگیری کرد.

سیفی در این دیدار گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان، خزانه واقعی و گنجینه‌های اصلی بانک هستند، ما میراث‌دار زحمات و تلاش‌های آنها هستیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن بررسی وضعیت معیشتی و بیمه درمانی این همکار بازنشسته، گفت: تلاش داریم تا هزینه‌های بیماری‌های صعب‌العلاج و سخت‌حرکتی همکاران بازنشسته را در خدمات بیمه سرمد مدنظر قرار دهیم.

او افزود: طی سال جاری تلاش بر این بوده تا نوع نگاه مدیران بانک صادرات ایران به بازنشستگان متفاوت از گذشته باشد و تفاوت زیادی در پرداخت‌ها با شاغلان نداشته باشد.

سیفی  گفت: در سه ماه پایانی سال اقساط تسهیلات دریافتی از بازنشستگان بانک کسر نمی‌شود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا بانک به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور بازگردد، از برنامه‌های جدید برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان بانک در آینده خبر داد.

سیفی همچنین دستور تسهیل سفر زیارتی خانواده مال‌الهی به مشهد مقدس را صادر کرد.

در این عیادت قربان اسکندری نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده همکار بازنشسته بانک، تسریع در حل دغدغه‌های این خانواده را مورد تاکید قرار داد.

محمدخلیل مال‌الهی و یکی از فرزندانش از جمله همکاران بازنشسته بانک صادرات ایران هستند که در جمع خانواده خود از عیادت و حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره و همچنین سایر مدیران بانک قدردانی و از این دیدار غیرمنتظره سپاسگزاری کردند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد