در همایش کیفیت و مشتری مداری صورت گرفت

اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل

چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور دکتر انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ دکتر میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره‌ وری ایران؛ دکتر سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مسئولان شرکت‌های صنعتی و تولیدی، در روز دوشنبه، بیستم آذر ماه برگزار شد.

اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل
صفحه اقتصاد -

در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیت‌های مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایت‌بندی مشتریان، تندیس و لوح تقدیر کسب کرده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار