بدون نیاز به سپرده‌گذاری به دست آورید

بالاترین شانس برنده‌شدن در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

جشنواره کارت جادویی بانک تجارت از طرف این بانک با شعار «جادوی کارتت را فعال کن» از ۲۲ ماه ابتدایی فصل پاییز ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پایان اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت. این جشنواره که هر دو هفته یک‌بار به‌صورت سراسری برگزار می‌شود، علاوه بر بهره‌مندی از خدمات سریع و آنلاین با توجه به بالا بودن شانس برنده شدن و سهولت شرکت در این قرعه‌کشی این امکان را فراهم کرده تا تمام مشتریان این بانک بتوانند به برنده شدن امیدوار باشند.

بالاترین شانس برنده‌شدن در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت
صفحه اقتصاد -

بانک تجارت که بیش از ۴۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد این جشنواره را برای سپاس‌گزاری از مشتریان خود ترتیب داده است. جشنواره کارت جادویی دارای ویژگی‌هایی جذاب و منحصر به فرد می‌باشد که سبب تمایز آن نسبت به سایر قرعه‌کشی‌ها شده است. 

متقاضیان شرکت در این جشنواره و بهره‌مندی از جوایز آن که بسیار چشمگیر می‌باشد، کافی است از کارت تجارت خود به‌صورت روزانه استفاده کنند تا با جمع‌آوری امتیازات حاصل از تراکنش‌ها بتوانند در قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت که به صورت هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود از جوایز ارزنده که در ادامه آمده است بهره‌مند شوند.

970546_jadoekart_14020811

طبق اعلام، بانک تجارت هر تراکنش ۱۰ امتیاز و هر ۱۰۰ هزار تومان مانده‌حساب در هر روز ۱ امتیاز دارد؛ مدت زمان هر دوره دو هفته بوده و همچنین در هر دوره سقف امتیاز ۲۰۰۰۰ است. جشنواره کارت جادویی بانک تجارت به شکلی برنامه‌ریزی شده است که همه مشتریان این بانک شانس برنده شدن آن را داشته باشند. 

با فعال کردن جادوی کارت بانک تجارت، همه مشتریان این بانک شانس برنده‌شدن در آن را دارند. بنابراین برای کسب امتیاز بیشتر و افزایش شانس، مشتریان فقط باید به‌صورت روزانه از تجارت کارت استفاده کنند؛ حتی خریدن یک بستۀ اینترنت یا پرداخت کرایه تاکسی اینترنتی می‌تواند شانس آنها را برای برنده شدن جایزه ۱ میلیارد ریالی افزایش دهد. جوایز جشنواره کارت جادویی بانک تجارت، ۱۰ کارت طلایی به ارزش ۱ میلیارد ریال و ده‌ها جایزۀ میلیونی دیگر است. 

برای کسب اطلاعات مربوط به مقدار امتیازهای جمع‌آوری شده، بانک تجارت این امکان را در صفحه باشگاه مشتریان خود فراهم کرده تا مشتریان بتوانند با ورود به نشانی club.tejaratbank.ir میزان امتیازات به دست آمده خود را مشاهده کنند.

بانک تجارت برای کسانی که مشتری این بانک نیستند، امکان افتتاح حساب و دریافت تجارت کارت را با دو روش حضوری و غیرحضوری فراهم کرده تا آنها نیز بتوانند در قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی شرکت نمایند. به همین منظور، برای افتتاح حساب در بانک تجارت علاوه بر مراجعه حضوری به بانک، متقاضیان می‌توانند به‌صورت آنلاین هم حساب باز کنند. برای این کار باید اپلیکیشن باجت را دانلود و نصب کنند؛ پس از طی کردن مراحل افتتاح حساب آنلاین، کارت تجارت در کمترین زمان ممکن برای آنها ارسال می‌شود.

بانک تجارت

برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی تجارت، نیازی به سپرده‌گذاری میلیونی نیست و با استفاده مداوم از تجارت کارت می‌توان به راحتی جادوی آن را  فعال کرده و شانس برنده شدن جوایز را به دست آورد.

یادآوری می‌شود؛ دومین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت با معرفی برندگان 10 جایزه یک میلیارد ریالی و ده‌ها جایزه دویست‌وپنجاه میلیونی دیگر در هفته پایانی آبان‌ماه برگزار شد. طبق اعلام رسمی بانک تجارت، این برندگان از میان هفت میلیون و 822 هزار و 457 شرکت کننده واجد شرایط با بیش از 13 میلیارد کوپن شانس مشخص شدند. اولین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت در هشتم آبان از میان ۸ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۹ شرکت کننده‌ واجد شرایط با بیش از ۱۲ میلیارد کوپن شانس برگزار شد که برنده‌های ۴۷ جایزه دور اول شناخته شدند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد