مدیرعامل بانک مسکن در روز جهانی معلولان:

قدردان زحمات کارکنان توان‌یاب هستیم

مدیرعامل بانک مسکن در روز جهانی معلولان با تعدادی از کارکنان توان‌یاب بانک دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل، دغدغه‌ها و پیشنهادهای آنها قرار گرفت.

قدردان زحمات کارکنان توان‌یاب هستیم
صفحه اقتصاد -

به گزارش هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی ضمن تبریک این روز، فرصت دیدار با همکاران و آشنایی با شرایط خاص کاری، توانمندی‌ها و مشکلات آن‌‌ها را مغتنم شمرد.

وی پس از شنیدن سخنان و چالش‌های همکاران توان‌یاب گفت: از اینکه در این فرصت از نظرات، پیشنهادها و توصیه‌های شما همکاران فرهیخته و با انگیزه بهره‌مند می‌شوم خرسندم؛ چرا که نظرات دلسوزانه تمامی همکاران با دانش و با تجربه می‌تواند یاری‌گر مدیران در ادامه مسیر و تصمیم‌گیری‌ها باشد.

مدیرعامل بانک ضمن پاسخ به مشکلات و مسائل آن‌ها گفت: شما همچون سایر همکاران سرمایه انسانی این بانک هستید و تلاش می‌کنیم با نگاه حداکثری به تفسیر قانون با انجام اصلاحات لازم، از دغدغه‌های تمامی کارکنان به ویژه همکاران توان‌یاب بکاهیم.

دکتر حسینی خطاب به حاضران گفت: از شما همکارانم که با شور و انرژی در مسیر تحقق اهداف بانک تلاش می‌کنید، قدردانی می‌کنم و می‌خواهم که با قلب‌های پاک و بزرگ خود، دعاگوی مدیران و کارکنان بانک مسکن باشید تا بتوانند در مسیر خدمتگزاری برای مردم و نظام اسلامی به درستی عمل کنند.

وی ادامه داد: همه در کنار هم در تمامی سطوح سازمان تلاش می‌کنیم تا بانک مسکن با عملکرد خوب و کارنامه خود در نظام بانکی کشور بیش از پیش بدرخشد و این موفقیت جز با حمایت کافی و کامل تمامی همکاران میسر نخواهد شد.

مدیرعامل بانک مسکن در این نشست که وحید ایمانی مشاور عالی مدیرعامل و سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و جلال‌الدین سلیمی سرپرست اداره کل رفاه کارکنان، نیز حضور داشتند؛ از زحمات خدیجه معصومی‌زاده کارشناس اداره کل روابط عمومی، حمیدرضا وجدانی معاون شعبه بلوار فردوس تهران، علی اصغر رحیمی و محسن کرمی کارکنان دایره تلفنخانه اداره کل کارپردازی به نمایندگی از 35 کارمند توان‌یاب بانک مسکن با اعطای لوح تقدیر و هدایا قدردانی کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد