بهمن اسکندری مدیرعامل جدید بانک دی کیست؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه بهمن اسکندری مدیرعامل جدید بانک دی کیست؟ پرداخته شده است.

بهمن اسکندری مدیرعامل جدید بانک دی کیست؟
صفحه اقتصاد -

بهمن اسکندری، به عنوان مدیرعامل جدید بانک دی انتخاب شد.

به دنبال برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک دی و انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره، در نخستین جلسه اعضای هیئت‌مدیره، بهمن اسکندری به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد.

همچنین در این جلسه، علیرضا قیطاسی به عنوان رییس هیئت‌مدیره، محمدرضا ادبی به عنوان نایب‌رییس هیئت‌مدیره، اسماعیل جلیلی و فریدون رشیدی نیز به عنوان اعضای هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

 لازم به ذکر است، بهمن اسکندری که دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت است، سوابقی از جمله نایب‌رییس هیئت‌مدیره بانک ملت، عضو هیئت‌مدیره شعب بانک ملت در کشور ترکیه، ریاست کمیته‌های حاکمیت شرکتی بانک ملت، عضو هیئت‌عامل بانک ملت، معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری بانک ملت و... را در کارنامه کاری خود دارد.

بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک دی، از مدیران، مسئولان، همکاران نظام بانکی و... درخواست کرد تا از ارسال گل، درج آگهی و پیام تبریک خودداری کنند.

معرفی بانک دی

بانک دی براساس قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و نه، مستند به ماده 98 قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادی،‌اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب تیرماه سال هزار و سیصد و پنجاه و یک، قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب سال 1362، و با رعایت قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب بیست و چهارم اسفند ماه هزار و سیصد و چهل و هفت شمسی و همچنین با رعایت سایر قوانین جاری و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی بویژه در زمینه های پولی، مالی و بانکی تشکیل و اداره می گردد.
تحقق هدف مذکور مستلزم تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آنها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته های مختلف اقتصادی می باشد.
بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد نمود.
بانک دی همواره نسبت کفایت سرمایه (C.A.R ) مورد نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مقررات و ضوابط بین المللی کمیته بال* را رعایت خواهد نمود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد