دانشگاه پیام نور نیز مهریاری شد

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه پیام نور، ضمن پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه از طریق حساب‌های بانک، اعضای هیأت علمی و کارکنان معرفی شده از سوی دانشگاه، امکان دریافت وام قرض‌الحسنه را پیدا می‌کنند.

دانشگاه پیام نور نیز مهریاری شد
صفحه اقتصاد -

در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد دانشگاه پیام نور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه همکاری در چارچوب طرح «مهریار» به امضا رسید و از این پس استادان و کارکنان دانشگاه پیام نور امکان دریافت وام قرض‌الحسنه را خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: این بانک می‌تواند در زمینه فرهنگی و علمی از پایان‌نامه‌های دانشجویانی که درباره قرض‌الحسنه تحقیق انجام دهند، حمایت کند و وام‌هایی برای آنان در نظر بگیرد.

وی درباره پرداخت به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق گفت: بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد اندک پرداخت می‌کند.

رشد خیره‌کننده مشتریان بانک در ۲ سال گذشته

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بسیاری از خدمات بانک به صورت کاملاً آنلاین ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.

شمسی‌نژاد افزود: در دولت سیزدهم توجه خاصی به مفهوم قرض‌الحسنه و این بانک شده است. ۳ میلیون فقره وام در سال گذشته به متقاضیان پرداخت شد و تعداد مشتریان بانک در ۲ سال اخیر از ۱۰ به ۱۵ میلیون نفر رسیده است.

وی افزود: در ۲ سال اخیر سازمان‌های زیادی در زمینه حقوق و دستمزد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه امضا کردند و پرداخت حقوق و مزایایی نهادهایی همچون وزارت علوم و دانشگاه تهران نیز توسط این بانک صورت می‌گیرد. ان‌شاءالله با این تفاهم‌نامه خانواده دانشگاه پیام نور بتواند از وام‌ها و شرایط ویژه این بانک استفاده کند.

خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مناسب‌تر از سایر بانک‌هاست

در این مراسم همچنین دکتر «ابراهیم تقی‌زاده» رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با ۳۶۰هزار دانشجوی فعال و ۱۳هزار کارمند و عضو هیأت علمی، ظرفیت بالایی برای تعامل با همه سازمان‌ها دارد.

وی درباره تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه جلسات متعددی با بانک‌های متعدد برگزار شد و بعد از بررسی‌های صورت گرفته، جمع‌بندی نهایی این بود که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند به همکاران اداری و علمی و همچنین دانشجویان خدمات مناسب‌تری ارائه کند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به قرض‌الحسنه بودن این بانک و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، این بانک می‌تواند به خانواده دانشگاه پیام نور کمک شایانی کند.

در پایان مراسم تفاهم‌نامه همکاری در چارچوب طرح «مهریار» به امضای مدیران ارشد ۲ سازمان رسید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد