در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان فارس و توسط وزرای دولت سیزدهم به انجام رسید؛

بهره برداری از چهار طرح تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در این استان

در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان فارس، چهار طرح تولیدی که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، توسط وزاری دولت سیزدهم به بهره برداری رسیدند.

بهره برداری از چهار طرح تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در این استان
صفحه اقتصاد -

دو طرح کانی گداخت تهمین و نیتل پارس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، طرح کاشی و سرامیک دی آباده با حضور وزیر نیرو و طرح پترو پیمان دانا نیز با حضور وزیر نفت به بهره برداری رسیدند.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت پترو پیمان دانا به تولید مشتقات از میعانات گازی نفتا با ظرفیت 20 هزار بشکه در روز اشتغال و برای 100 نفر اشتغال مستقیم به همراه دارد.

شرکت نیتل پارس، کاتالیست صنعتی با ظرفیت 7 هزار و 500 تن در سال تولید می کند و این واحد صنعتی نیز برای 50 نفر اشتغالزایی دارد.

شرکت کانی گداخت تهمین، واحدی برای تولید سیلکون جامد به ظرفیت 6 هزار تن در سال است که برای 100 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت کاشی و سرامیک دی آباده نیز سالانه 3 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید می کند و برای150 نفر اشتغال مستقیم داشته است.

گفتنی است، این طرح ها در مجموع با تسهیلات سرمایه ثابتی بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال و تسهیلات سرمایه در گردشی بالغ بر 2 هزار و 650 میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن به افتتاح و بهره برداری رسیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان