نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید

تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار به بانک سینا اعطا شد.

نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید
صفحه اقتصاد -

دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان فعّال حوزه‌های تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، بانک سینا بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته هیئت داوران، در حوزه مهارت‌های ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد.

بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانه‌روزی به سؤالات آن‌ها را افزایش دهد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد