خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت نسیم را برای اعضا فراهم نموده است.

 خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد
صفحه اقتصاد -

به اطلاع اعضای محترم باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می‌رساند، امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) به‌ترتیب با تخفیفات (۲۵%،۲۰%، ۱۵%) تا تاریخ ۳۱اردیبهشت‌ماه‌۱۴۰۳ فراهم شده است.

شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.

خدمات قابل ارائه به اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت عبارت است از: خدمات عمومی‌، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمع‌بندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه.

مشتریان گرامی جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد