این بانوان می توانند بدون ضامن وام بگیرند

وام قرض الحسنه 50 میلیونی ویژه بانوان | وام قرض الحسنه هدیه دولت به بانوان بدون ضامن و بدون سود و جزئیات بیشتر را بخوانید.

این بانوان می توانند بدون ضامن وام بگیرند
صفحه اقتصاد -

وام قرض الحسنه یکی از موارد مهم در حوزه مالی است که در ایران اجرا می‌شود. وام قرض الحسنه به صورت غیرسودآور و به‌عنوان یک راه حل برای کسانی که به علت محدودیت‌های مالی قادر به انجام نیازهای خود نیستند، ارائه می‌شود.در ایران، وام قرض الحسنه به‌عنوان یکی از ابزارهای موفق در کاهش فقر و رفاه اجتماعی استفاده می‌شود. وام قرض الحسنه از طریق بانک‌ها، مؤسسات مالی و نهادهای دولتی به افراد یا گروه‌های مستحقی که دارای درآمد کم و بدون تضمین مورد قبول هستند، اعطا می‌شود. هدف آن کمک به این افراد جهت انجام حجمی از نیازهای اساسی و ضروری از قبیل خرید مسکن، خرید وسایل خانگی، تکمیل تحصیلات فرزندان و تشکیل کسب و کار است.مزیت اصلی وام قرض الحسنه نسبت به وام‌های بهره‌دار، عدم وجود سود و بهره‌ای است که از طرف دریافت‌کننده وام دریافت می‌شود. این وام به صورت معاف از پرداخت سود و بهره به درخواست‌کننده واریز می‌شود.

بانوانی که مشتری موسسه مالی و اعتباری نور هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند برای وام ۵۰ میلیون تومانی طرح «ریحانه نور» این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه اعطا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور، آن دسته از بانوانی که مشتری این مجموعه هستند و به دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی تمایل دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت داشته باشند. گذشته از تشکیل سپرده، بانوان باید حداقل ۲۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند.

مدت انتظار مورد نیاز برای درخواست این تسهیلات چهار تا ۹ ماه اعلام شده است. نرخ این تسهیلات ۱۷ درصد بوده و سقف بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. تضمین‌های مورد نیاز برای دریافت این وام طبق مقررات بانک مرکزی و دستورالعمل‌های مصوب موسسه نور خواهد بود.

لازم به ذکر است که در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، به اصل سپرده وام گیرندگان سود ۱۰ درصدی تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط و مدارک لازم برای دریافت وام ۵۰ میلیونی موسسه اعتباری نور کدام است؟

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۶۳۶ تومان است. جمع کل اقساط، ۶۴ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۰ تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات نیز به ۱۴ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۰ تومان می‌رسد.

بانوانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند و ملزومات مذکور را دارند، باید به همراه اصل و کپی مدارک شناسایی خود به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کنند.

موسسه اعتباری نور این تسهیلات را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش آفرینی مشتریان و سهولت در اعطای وام برای مشتریان خانم خود تبیین کرده است.

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان است.

افرادی که خواهان تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته صرفا افتتاح حساب کافی نیست، بلکه بعد از افتتاح حساب و قبل از درخواست این تسهیلات، حداقل چهار و حداکثر ۱۲ ماه میانگین حساب نیاز است. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. کارمزد این تسهیلات دو یا چهار درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۳۶ ماه می‌رسد. مشتریان مشمول دریافت وام از طریق این طرح این امکان را خواهند داشت تا امتیاز دریافت تسهیلات خود را به اشخاص دیگری واگذار کنند.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، مقدار هر قسط ۵ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۲۰۰ میلیون و ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

بانک گردشگری با هدف متنوع کردن سبد خدمات خود و همچنین در راستای تشویق مشتریان به سپرده گذاری در حساب‌های جاری، طرح پارسا را تبیین کرده تا از این طریق مشتریان حقیقی و حقوقی خود براساس معدل حساب جاریشان به تسهیلات ارزان قیمت دست پیدا کنند.

بانک گردشگری علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند زی کارت، بسته دارندگان پایانه‌های فروشگاهی، جهادکالا، کارما، دست به نقد، آژانس یار و درنا را نیز برای کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود تدارک دیده است.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای شرکت تعاونی و همچنین در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، وام قرض الحسنه مائده را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید سپرده یک صدم درصدی افتتاح کرده و گردش حساب لازم را ایجاد کنند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و نرخ کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۴۸ ماه می‌رسد.

در صورتی که متقاضی به هر دلیل امکان یا تمایل به استفاده از این تسهیلات نداشته باشد می‌تواند آن را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد. البته امکان انتقال امتیاز این حساب به دیگر معرفی شدگان با ضمانت خود متقاضی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که سازمان‌ها و ادارات هم امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

وام 50 میلیون تومانی بانوان بانک دی

در طرح ویژه  وام بانوان بانک دی بانوانی که از قبل نزد شعبه‌های این بانک دارای حساب هستند یا بانوان فاقد حساب می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ ۲ میلیون تومان و ایجاد میانگین حساب از این تسهیلات در قالب کارت اعتباری بهره‌مند شوند. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است که جزئیات بیشتر در جدول زیر برای شما آورده شده:

ارائه دهنده
بانک دی
نام وام
طرح ویژه بانوان
سود وام
18 درصد

در صورتیکه سپرده شما نزد بانک مسدود شود، سود  تسهیلات ۱۰ درصد و به صورت آنی پرداخت خواهد شد.

سقف وام
50 میلیون تومان
نوع ضمانت
ضامن رسمی
نیاز به سپرده
✅ دارد
  • ایجاد میانگین حداقل ۳ ماهه
  • همچنین ۵ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه
مسدودی سپرده
✅ دارد

سپرده مسدودی تا زمان تسویه کامل وام مسدود است

مدت زمان مسدودی
36 ماه

سپرده اولیه تا زمان تسویه کامل وام نزد بانک مسدود می‌شود

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100
حداکثر زمان بازپرداخت
36 ماه
قسط وام
1,807,620 تومان
 
کل سود وام
15,074,312 تومان
 
مجموع رقم وام و سود
64,995,000 تومان
 
هزینه فرصت مسدودی
2,032,826 تومان
 
هزینه‌های جانبی

۵۶۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه

 
شرایط و مقررات
  • وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
  • اشخاصی که از قبل نزد شعب این بانک دارای حساب هستند نیز مشمول این طرح می‌شوند
 
توضیحات

امکان واگذاری امتیاز دریافت تسهیلات به همسر یا فرزندان و ارائه خدمات بیمه‌ای مانند ارائه تخفیف در انواع بیمه‌نامه برای افتتاح‌کننده حساب یا همسر و فرزندان وی از مزایای جانبی این طرح است.

 

شرایط وام بانوان بانک دی چیست؟

وام طرح ویژه بانوان بانک دی مخصوص بانوان خانه‌ دار و شاغل است که با شرایط زیر پرداخت می‌شود.

شاغل بودن دریافت‌کننده تسهیلات: در صورتی‌که افتتاح‌ کننده حساب شاغل باشد، می‌تواند از مزایای تسهیلات بهره‌ مند شود. ولی این وام قابل انتقال به اقوام درجه یک شامل فرزندان و همسر است.

سپرده لازم برای این تسهیلات قرض‌الحسنه جاری است بر اساس جدول زیر:

مدت سپرده‌گذاری نسبت وام به میانگین حساب سود مدت اقساط سقف وام (تومان)
حداقل ۳ ماه ۱۰۰% ۱۸% حداکثر ۳۶ ماه ۵۰.۰۰۰.۰۰۰

زمان بازپرداخت تسهیلات بلافاصله یک ماه پس از واریز مبلغ مسدودی است.

وام گیرنده می‌ تواند از خدمات بیمه‌ای شامل موارد زیر نیز بهره‌مند شود:

  1. بیمه بدنه خودرو: 35 درصد تخفیف و بقیه در 11 قسط بدون پیش پرداخت
  2. بیمه شخص ثالث: 2.5 درصد تخفیف، 25 درصد نقد و بقیه در 10 قسط
  3. بیمه آتش سوزی منزل مسکونی: تا 50 درصد تخفیف

برای دریافت این تسهیلات به ازای هر ۲۵ میلیون تومان نیاز به ارائه یک ضامن رسمی است و همچنین سقف وام ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان ارائه می‌شود. یعنی حداقل ۲ ضامن نیاز دارید.

نوع حساب نسبت وام به سپرده نرخ تسهیلات مدت اقساط
قرض‌الحسنه جاری ۱۰۰% ۱۰% حداکثر ۳۶ ماه
درصد توثیق وجه نقد مبلغ تسهیلات نرخ تسهیلات مدت اقساط
۵% ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۱۸% حداکثر ۳۶ ماه

وام 20 میلیونی بانوان طرح یاس بانک سینا

وام طرح یاس بانک سینا با هدف نقش آفرینی بیشتر بانوان خانه دار و شاغل در اقتصاد خانواده از طرف بانک سینا به اجرا درآمده که در این طرح متقاضیان می توانند وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان در قالب کارت اعتباری دریافت کنند.

سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماه (۳ سال) است. در این طرح زنان خانه دار می توانند کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی و بانوان شاغل کارت اعتباری ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند. مبلغ اقساط ماهانه وام بانوان بانک سینا 723,048 تومان است.

 

وام طرح یاس بانوان بانک سینا

وام 250 میلیونی بانوان طرح آذین بانک سینا

در وام طرح آذین بانک سینا بانوان متقاضی این وام می توانند با سپرده گذاری در بانک سینا تا میزان ۸۰ درصد سپرده خود تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کنند.

میزان سود این وام ۵ درصد سالانه و مدت زمان بازپرداخت آن نیز حداکثر ۳۶ ماه می باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت وام بانوان از بانک سینا در طرح آذین در جدول زیر برای شما آورده شده است.

شرایط وام ۲۵۰ میلیون تومانی بانوان بانک سینا

وام طرح اندوخته بانوان بانک مهر ایران

در وام طرح اندوخته بانوان بانک مهر زنان خانه دار متقاضی این وام ابتدا باید یک حساب سپرده در این بانک داشته باشند و سپس با واریز ۴ مرحله ای مبلغ مشخص به حساب خود مشمول دریافت این وام می شوند. سود این وام ۴ درصد است و حداکثر مدت زمان باپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

طبق جدول زیر واریز وام به بانوان در این طرح ۴ مرحله ای است و در مجموع ۴۱ میلیون تومان است.

شرایط وام فوری بانوان بانک مهر

وام فوری بانوان بانک کشاورزی

بانک کشاورزی همیشه در تلاش بوده که تمام زنان شهری و روستایی ، به این منابع دسترسی داشته و در فعالیتهای اقتصادی سهیم و شریک باشند. یکی از این خدمات طرح «وام بانوی ایرانی بانک کشاورزی» است که با هدف گسترش اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی لازم برای زنان،کمک به اقشار آسیب‌ پذیر و فقر زدایی از جامعه زنان کشور ، آشنایی زنان شهری و روستایی با فعالیت‌های بانکی و تشویق آنها برای سپرده‌گذاری و پس‌انداز و به طور کلی بانک پذیر کردن آنان طراحی شده است .

همه بانوان با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور می توانند ضمن افتتاح «حساب سپرده سرمایه گذاری (1%) بانوی ایرانی» از مزایای این حساب که شامل دریافت وام مرابحه با نرخ سود ویژه است استفاده کنند.

شرایط دریافت وام فوری بانوان بانک کشاورزی در تصویر زیر برای شما آورده شده است. ضمنا پرداخت این وام بدون ضامن و با پشتوانه حساب انجام می شود.

شرایط دریافت وام فوری بانوان بانک کشاورزی

وام بانوان با ضمانت طلا بانک کارگشایی

بانک کارگشایی طرح جالبی برای وام دادن به زنان خانه دار اجرا می کند به این صورت که با وثیقه گذاشتن طلای خود در این بانک می توانید بدون ضامن از مبلغ ۲ تا ۲۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کنید.

ضمانت مورد نیاز برای دریافت وام ۲ میلیون تومانی ۳۰ گرم طلا و برای وام ۲۰ میلیون تومانی بانوان ۱۰۰ گرم طلا است. سود وام در حالت ۲ میلیون سالانه ۴ درصد است و در صورتی که وام ۲۰ میلیون تومانی را دریافت کنید سود آن ۲۰ درصد خواهد بود.

برای این وام بانوان نیازی به پرداخت ماهانه اقساط ندارند و می توانند پس از یک سال بصورت یکجا مبلغ وام و سود آن را به بانک برگردانند. طلای مورد نیاز برای این وام فقط تزئینی ها مورد قبول است و سکه طلا بعنوان ضمانت مورد قبول واقع نمی شود.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • دانشور

    این همش دروغ وحرف مزخرف کجا وام ده سال دنبال وام باید پارتی داشته باشی یاسپرده

  • ناشناس

    این وام ها رو به هر شخص که تا حالا هیچ ‌امی نگرفته باید پیشنهاد بدن منم ضانت بانکی ندارم موفق نشدم وام بگیرم اصلان عادلانه نیس

  • ناشناس

    وام واسه خانه فاطمه تاجعلی

  • ناشناس

    سلام.قبلاپیگیری کردم بهزیستی به شرط شاغل شدن یا قطع پرونده بهزیستی قبول کرده.میخام بپرسم ازدولت آگه خانواده دهک اول تحت پوشش بهزیستی به پول احتیاج داشته واینکه بخواهن تحت پوشش هم باشن وشرایط کارکردن نداشته باشن وام بدون ضامن میدن؟متشکرمیشم پاسخ بدین.

  • ناشناس

    سلام دهک اولم خانم سرپرست خانوار.تحت پوشش بهزیستی بخاطرمعلولیت شدیدهمسرم وام بدون ضامن میخام و میخام تحت پوشش بمانم بعدازوام شرایط شاغل شدن ندارم به پول زیادی احتیاج دارم دراین صورت وام میدن همین بدون ضامن؟

  • ناشناس

    من الان گرفتارم و خیلی نیاز ب وام دارم ولی این خبرها فقط در حد تیتدگر هستش و بابت پیگیریشون فقط باید زمان رو از دست داد.

  • امیر رضایی

    اعطای وام ب همین سادگی ک شما میگویید نیست .اینکه مسولی با آب و تاب از دادن وام بدون ضامن توسط بانک میگوید .ظاهرا گرفتن وام برای خود ایشان راحت و بدون دردسر است ..ولی مردم نیازمند هرگز دستشان ب این تسهیلات نمیرسد. یا اگر استثنایی یکی هم وام بگیرد با چ مکافات و سیه روزی است.لطفا دروغ ننویسید

  • مریم

    وام نخواستیم اینا همش دروغه محضه،مدرک لیسانس روانشناسی دارم صدبار برای کار به چند تا مرکز بهزیستی و کودکان بی سرپرست مراجعه کردم ولی آخرش یه کسایی میبرن سرکار که نمی‌دونم از کدوم قبرستون پیداشون میکنن که هیچی از کارکردن توی همچی جاهایی بلد نیستن

  • مریم

    چرا برای یکی مثل من که با مادرم زندگی میکنم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستیم و تنها درآمدمون یارانه و مستمری هست کار توی بهزیستی و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست غیر ممکنه؟!والا بخدا دست بدبخت ها رو گرفتن فقط مال تو فیلماس

  • م

    من ۲۶ ساله راننده ترانزیت با بیمه هستم ضامن ندارم دو حمل جراحی داریم دستم خالیه سر کاری نباشه کمکم کنید تا به وامی برسم دعاگوی شما خواهیم بود.این هم درخواست من حقیر ولی ایا شما نگاهی هم به پیامها مکنید.مگر معجزه ای روح دهد منتظر جواب برادرم میباشم.از نظر پرداخت قسط مشکلی ندارم.. ایا شما در زنگی خودتان همچین گرفتاری خدای نکرده داشته اید.منتظر جواب

  • علی شیخها

    سلام چرا به ما وام نمیدن

    • ناشناس

      سلام من سرپرستم پول پیش واسه خونه اجاره کنم ندارم تحت پوشش کمیته امداد هستم برای وام درخواست دادم ۲۰ملیون وام گفتن یک ضامن کثرازحقوق وفیش حقوقی داشته باشه من همچین ضامنی ندارم بهم وام نمیدن

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد