رونمایی از سامانه تسهیلات غیرحضوری بانک پارسیان (ستاپ)

«ستاپ» بانک پارسیان چیست؟

صدور کارت اعتباری ۳۰۰ میلیون‌تومانی در سامانه ستاپ

مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان گفت: تمرکز سامانه ستاپ در حال حاضر صدور کارت اعتباری تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به مشتریان حقیقی است.

«ستاپ» بانک پارسیان چیست؟
صفحه اقتصاد -

سامانه ستاپ با هدف غیرحضوری کردن و کاهش مراجعه مشتریان به شعب جهت دریافت تسهیلات خرد در بانک پارسیان راه‌اندازی شد. به‌گفته مجری این طرح در این سامانه مشتریان می‌توانند مراحل پیشرفت کار را مشاهده و در صورت احراز شرایط درخواست محصول کارت اعتباری را به صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.

عادل برجیسیان افزود: همچنین در این سامانه عملیات ثبت درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک مورد نیاز و انجام استعلام‌های مربوطه به صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود. پس از تایید نهایی درخواست با یک بار مراجعه مشتری به شعبه انتخاب شده جهت احراز هویت و امضا قراردادها کارت اعتباری به مشتری ارائه می‌شود.

Setap-1600-2

مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان با بیان اینکه اشخاص حقیقی مشتریان هدف استفاده‌کننده از سامانه ستاپ هستند، گفت: متقاضیان تسهیلات از سامانه ستاپ می‌توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال کارت اعتباری دریافت کنند.او در ادامه از ثبت بیش از ۵۰۰ درخواست به‌منظور تست سامانه ستاپ خبر داد و گفت: همچنین در سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان بیش از ۱۰۰۰ درخواست پردازش شده است.
از ویژگی‌های سامانه ستاپ اطلاع از شرایط عمومی تسهیلات، ثبت غیرحضوری درخواست کارت اعتباری بارگذاری مدارک توسط مشتری، فراخوانی اطلاعات مشتری در فرم استعلام‌های خودکار و امکان مشاهده پاسخ استعلام‌ها توسط مشتری، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات به صورت خودکار، امکان رهگیری وضعیت درخواست در هر لحظه برای مشتری امکان‌پذیر است.هدف استفاده مشتریان  از این سامانه که شرایط دریافت کارت اعتباری مطابق ضوابط بانک را داشته باشند می‌توانند به سایت www.parsian-bank.ir مراجعه کرده و در قسمت بانکداری الکترونیک و سامانه‌های جانبی تسهیلات آنلاین پارسیان ستاپ را دریافت کنند.

مزایای سامانه ستاپ

0

از ویژگی‌های سامانه ستاپ می‌توان به اطلاع از شرایط عمومی تسهیلات، هزینه‌ها و کارمزدهای مرتبط و مدارک موردنیاز، ثبت غیرحضوری درخواست کارت اعتباری، بارگذاری مدارک توسط مشتری، فراخوانی اطلاعات مشتری در فرم مربوطه و تکمیل سیستمی فرم‌ها، اخذ استعلام‌های خودکار و امکان مشاهده پاسخ استعلام‌ها توسط مشتری، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات به‌صورت خودکار، امکان رهگیری وضعیت درخواست در هر لحظه برای مشتری و پیام‌رسانی به مشتری برای انجام اقدامات در هر مرحله اشاره کرد.

در مراسم رونمایی از سامانه ستاپ، عادل برجیسیان، مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان با بیان اینکه اشخاص حقیقی مشتریان هدف استفاده‌کننده از سامانه ستاپ هستند، گفت: «متقاضیان تسهیلات از سامانه ستاپ می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال کارت اعتباری دریافت کنند.»

او در ادامه از ثبت بیش از ۵۰۰ درخواست به‌منظور تست سامانه ستاپ خبر داد و گفت: «همچنین در سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان بیش از ۱۰۰۰ درخواست پردازش شده است.»

طبق گفته مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان، مشتریان حقیقی بانک پارسیان می‌توانند انتقادات و شکایت‌های خود از سامانه ستاپ را به شماره تماس ۸۱۱۵۱۰۰۰  اعلام کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد