مدیرعامل بانک صنعت و معدن با تشریح عملکرد پنج ماهه این بانک از افزایش ۳۱۸ درصدی وصول مطالبات ارزی خبر داد

دکتر علی خورسندیان با اشاره به اهمیت هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال کشور بر اساس شعار سال" مهار تورم، رشد تولید"، تاکید کرد: در 5 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان وصول مطالبات ارزی در این بانک 318 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با تشریح عملکرد پنج ماهه این بانک از افزایش 318 درصدی وصول مطالبات ارزی خبر داد
صفحه اقتصاد -

وی اظهار داشت: در سال گذشته پیرو دستور ریاست جمهوری مبنی بر تعیین کارگروه ویژه تعیین تکلیف مطالبات موضوع تسهیلات جزء «د»، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، ضوابط بازپرداخت این تسهیلات را تصویب و به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ نمود. بانک صنعت و معدن نیز پس از دریافت ابلاغیه، مشتریان بدهکار جزء «د» را برای تعیین تکلیف بدهی خود در چارچوب این مصوبه فراخواند.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی ضمن بیان مطلب فوق از افزایش گشایش اعتبار اسنادی ریالی به میزان 153 درصد در 5 ماهه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه خدمات بانکداری با تمرکز بر ارایه خدمات بانکداری دیجیتال و شرکتی در راستای افزایش درآمدهای کارمزدی یکی از اهداف و برنامه های بانک صنعت و معدن است که در دستور کار همه بخش ها به ویژه شعب بانک قرار دارد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: آمار و ارقام مندرج در این گزارش 5 ماهه نشان می دهد؛ در این مدت میزان مصوبات و قراردادها نیز به ترتیب با 50 و 41 درصد رشد مؤید این موضوع است که امسال در پذیرش و ارزیابی طرح ها تا مرحله مصوبه، قرارداد و پرداخت تلاش و اهتمام ویژه ای وجود داشته است.

این مدیر ارشد بانکی با اشاره به اهمیت خود ارزیابی و تلاش برای بهبود تمامی شاخص های عملکردی و توجه به بازخورد و نتایج فعالیت ها، اعلام داشت: گزارش های عملکردی در دیگر شاخص ها نیز حاکی از بهبود و رشد نسبی است اما برای حمایت بیشتر از ایجاد و حفظ اشتغال از طریق تامین مالی صنایع دانش بنیان، صادرات‌گرا و فناوری های نوین، این بهبود عملکرد با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان