بانک سامان میزبان فعالان صنعت غلات، آرد و نان IBEX ۱۴۰۲

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان ۱۴۰۲ IBEX ، با حضور بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بانک سامان میزبان فعالان صنعت غلات، آرد و نان IBEX 1402
صفحه اقتصاد -

بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه صنعت غذا و با هدف همراهی و حمایت از فعالان این صنعت در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در سی‌امین نمایشگاه آگروفود حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش سامان رسانه، این گزارش حاکی است بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های فعال صنایع غذایی و صنعت غلات و آرد و نان کشور تبدیل شده است در این رویداد نمایشگاهی حاضر می‌شود و در نظر دارد تا در طول برگزاری نمایشگاه با جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار دهد.

گفتنی است نمایشگاه صنعت غلات، آرد و نان ۱۴۰۲ IBEX از 16 لغایت 19 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن 38 غرفه 3 نسبت به دریافت مشاوره‌های فنی لازم درزمینهٔ خدمات مالی و بانکی بپردازند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد