این بانک وام فوری قرض الحسنه ۵۰ میلیونی و ۵ میلیاردی به متقاضیان پرداخت می کند | وام ویژه دولتی با سود ۴ درصد

در این خبر به توضیحاتی درباره وام فوری قرض الحسنه ۵۰ میلیونی و 5 میلیاردی بانک توسعه تعاون به متقاضیان پرداخته شده است.

این بانک وام فوری قرض الحسنه ۵۰ میلیونی و 5 میلیاردی به متقاضیان پرداخت می کند | وام ویژه دولتی با سود 4 درصد
صفحه اقتصاد -

افرادی که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از طریق طرح «مفید» علاوه بر دریافت سود سپرده خود، وام فوری۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود.

وام فوری بانکی برای همه. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

پرداخت وام فوری ۵ میلیاردی بانک توسعه تعاون با این شرایط

آن دسته از صنعتگران و فعالان صنعتی که مشتری بانک توسعه تعاون هستند، در صورتی که این روزها قصد تعویض اقلام و کالاهای سرمایه‌ای مرتبط با فعالیتشان را دارند می‌توانند از وام 5 میلیارد تومانی طرح «حاتم» استفاده کنند.

متقاضیان وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 48 ماه می‌رسد. ویژگی اصلی این طرح، فاصله زمانی سه ماهه در پرداخت اقساط است تا وام گیرندگان به راحتی امکان پرداخت قسط‌ها را داشته باشند. متقاضیان این تسهیلات باید حتما جواز کسب داشته باشند و آن را به بانک ارائه دهند. ضمنا ارائه ضامن رسمی هم ضروری است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 146 میلیون و 874 هزار و 998 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیارد و 49 میلیون و 999 هزار و 906 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 7 میلیارد و 62 میلیارد و 959 هزار و 906 تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از اهداف تشکیل و فعالیت بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف حمایت فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت تعاونی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی و مسائل مشابه فعالیت خود را آغاز کرد.

این بانک تاکنون توانسته لوح هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400، تندیس تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید 99، لوح چهاردهمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی و … را به دست آورد.

اعطای وام فوری ۵۰ میلیونی با سود چهار درصد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد