ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران
در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان این بانک در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.
مشتریان بانک رفاه در استان تهران میتوانند از ساعت ۹ الی ۱۱ روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره ۱۱۱ مسائل، چالشها و پرسشهای خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.
شایان ذکر است، رویکرد مشتریمداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سالهای اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.
نظر شما