سفر مدیرعامل بانك صنعت و معدن به اتفاق اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانك به استان یزد

صفحه اقتصاد - دكتر علی خورسندیان به اتفاق هيأت همراهی متشکل از اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک به منظور بازدید از طرح های تامین مالی شده توسط بانک

سفر مدیرعامل بانك صنعت و معدن به اتفاق اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانك به استان یزد

صفحه اقتصاد - دكتر علی خورسندیان به اتفاق هيأت همراهی متشکل از اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک به منظور بازدید از طرح های تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و بازدید و بررسی روند پیشرفت واحدهای در حال ساخت و فعالیت صنایع فعال این استان فردا چهارشنبه بیست و یک تیرماه به استان یزد سفر مي كند.

به گزارش روابط عمومی بانك صنعت و معدن، دكتر خورسندیان در اين سفر با کارآفرینان، صنعتگران و مسؤلان استانی در خصوص شرایط مطلوب تر حمایت از طرح های تولیدی و اشتغال در این استان به همفکری و تبادل نظر می پردازد و خدمات ویژه این بانک تخصصی را برای آنان تشریح می نماید.

وی در خلال این سفر از چندین طرح تولیدی تامین مالی شده توسط این بانک بازدید می کند و از نزدیک به بررسی مشکلات مجریان طرح ها و مدیران بخش تولید کشور می پردازد.

دکتر خورسندیان همچنین در دیدار با کارکنان شعب استان یزد به بررسی عملکرد آنان پرداخته و به همکاران در خصوص راهکارهای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به بخش صنعت و معدن استان و بهبود شاخص های عملکردی بانک رهنمودهایی ارائه می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان