در راستای ارائه آنلاین و سریع انواع خدمات بانکی

های‌بانک؛ پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین رونمایی شد

بانک کارآفرین با رونمایی از پلتفرم نوین و دیجیتال «های‌بانک» امکان دریافت غیرحضوری و سریع تمام خدمات بانکی مورد نیاز را برای مشتریان خود فراهم کرد. به گزارش

های‌بانک؛ پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین رونمایی شد
بانک کارآفرین با رونمایی از پلتفرم نوین و دیجیتال «های‌بانک» امکان دریافت غیرحضوری و سریع تمام خدمات بانکی مورد نیاز را برای مشتریان خود فراهم کرد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، اواسط بهمن‌ماه سال جاری با فراهم‌شدن بسترهای مورد نیاز و نهایی‌شدن مراحل تست و عملیات، پلتفرم جامع «های‌بانک» در راستای پاسخ به نیازهای بانکی مشتریان و ارائه انواع خدمات مالی به مرحله نهایی رسید و به بازار عرضه شد.
این پلتفرم دیجیتال که در سه نسخه وب، اندروید و ios راه‌اندازی شده است، انواع خدمات بانکی و غیربانکی مورد نیاز مشتریان را پوشش می‌دهد که از جمله آن می‌توان به افتتاح غیرحضوری حساب در کمتر از ۱۰ دقیقه (هم برای مشتریان بانک و هم برای افرادی که مشتری بانک نیستند)، تبدیل آنلاین حساب به حساب وکالتی برای ورود و انجام معامله در بورس کالا، ثبت و صدور چک‌های صیادی، بهره‌مندی از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک به شکل متمرکز، انجام خدمات کارت به کارت و … اشاره کرد.
رونمایی از پلتفرم دیجیتال «های‌بانک» در چارچوب برنامه‌های کلان بانک کارآفرین برای تبدیل شدن به یک بانک کاملا هوشمند محقق شده است و دورنمای آن، تبدیل شدن به یک پلتفرم مالی جامع است.
در همین رابطه، پیشتر دکتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک، بر لزوم ارائه انواع خدمات بانکی به شکل دیجیتال و نوین به مشتریان تاکید کرد و گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، خدمات شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی کارآفرین نیز در این پلتفرم دیجیتال قابل ارائه است و امیدواریم به مرور شاهد پلتفرم مالی جامعی در این بستر باشیم.»
قابل ذکر است، «های‌بانک» مزیت‌های منحصر به فردی دارد که تبدیل غیرحضوری حساب به حساب وکالتی برای ورود به بورس کالا از جمله آنهاست.
همچنین استفاده از خدمات این پلتفرم نوین در تمام دستگاه‌های موبایل، لپ‌تاپ و وب با رابط کاربری یکسان انجام می‌شود. این پلتفرم بر پایه دانش بومی متخصصان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ساخته شده و در طراحی آن بر سادگی، سهولت در دسترسی و تسریع انجام امور بانکی تاکید شده است.
مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت Hibank.karafarinbank.ir یا فروشگاه‌های مجازی ایرانی، نسبت به دریافت و نصب این نرم‌افزار کاربردی و نوین اقدام و انواع خدمات بانکی مورد نیاز خود را به شکل کاملا غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
راهنمای جامع استفاده از «های‌بانک» در وب سایت مذکور منتشر شده و مرکز تماس بانک کارآفرین به شماره ۰۲۱۲۳۳۵۰ نیز به شکل شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه