مشارکت خانواده ایران کیش در اهدای خون

با توجه به فصل سرما و کمبود اهدای خون دراین ایام، خانواده ایران کیش  برای سومین سال پیاپی، در امر اهدای خون مشارکت کرد.

مشارکت خانواده ایران کیش در اهدای خون

با توجه به فصل سرما و کمبود اهدای خون دراین ایام، خانواده ایران کیش برای سومین سال پیاپی، در امر اهدای خون مشارکت کرد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی ایران کیش مهدی حاجی رحیم مسئول گروه سیار سازمان انتقال خون مستقردر شرکت ایران کیش گفت: تیم های خون گیری همواره موثر ترین نقش را در تامین خون ایفا نموده اند، چرا که امر خونگیری را در مقطع زمانی محدود و مشخص و به صورت سازمان یافته انجام می دهند، ضمن اینکه اطمینان بیشتری از سوی داوطلبان به این تیم ها وجود دارد.

وی استقبال از خونگیری در ایران کیش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود : بیش از صد وسی نفر از پرسنل ایران کیش در این امر مشارکت کردند.

حاجی رحیم گفت : طی دو سه سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا، آمار اهدای خون به طور محسوس افت کرده است، ضمن اینکه در فصل سرما هستیم و این مسئله بازهم به کمبود اهدای خون منجر شده است از این بابت به اقداماتی مانند آنچه شرکت ایران کیش انجام داده است نیاز داریم و از همین رو باید از چنین سازمانی تقدیر کرد .

مسئول اکیپ سیار سازمان انتقال خون مستقردر ایران کیش اظهار کرد: هرواحد خون می تواند سه الی چهار نفر را نجات دهد. این یعنی بیش از 400 نفر از طریق این اقدام ایران کیش می توانند نجات یابند و یا سلامتی خود را بازیابند. به نظرم ما مدیون اقداماتی مانند ایران کیش هستیم . ضمن اینکه چه از لحاظ سلامت و کیفیت خون اهدا کنندگان مطمئن هستیم. شرکت ایران کیش در سال گذشته و امسال نشان داد که اهدا کننده های قابل توجهی دارد و این قطعا حرکت مثبتی برای سازمان انتقال خون است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان