عملکرد درخشان بانک آینده در شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار

بررسی شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار بانک آینده، نشان از عملکرد درخشان این بانک در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۱ دارد.

عملکرد درخشان بانک آینده در شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار

بررسی شاخص ‌ های کلیدی کسب‌و‌کار بانک آینده، نشان از عملکرد درخشان این بانک در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۱ دارد.

به گزارش صفحه اقتصاد، جذب سپرده‌های مردمی در بانک آینده طی تابستان ۱۴۰۱ در مقایسه با سه‌ماه نخست همین‌سال، با رشدی بیش از ۵۰۰ درصد به مبلغی بیش از ۳،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون‌ریال رسیده است. اقبال سپرده ‌ گذاران به این بانک موجب شده، مانده‌سپرده ‌ های مردمی، نسبت به تابستان سال گذشته، بیش از ۶۵ درصد، رشد داشته باشد که نشان از اعتماد و اعتبار بیش‌تر این بانک نزد مشتریان دارد.

بانک آینده میزان درآمد کارمزدی خود را نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد، افزایش داده که همین امر، تأثیر چشم‌گیری بر شناسایی سود در صورت ‌ های مالی انتهای سال، خواهد داشت.

از سوی دیگر، این بانک در طراحی و ایجاد ابزارها و زیرساخت ‌ های الکترونیکی هم‌چون: اپلیکیشن ‌ های «کیلید»، «آبانک» و «پیشخوان‌مجازی» نیز نسبت به سال گذشته، بسیار موفق ظاهر شده تا آن‌جا که می‌توان بانک آینده را در رده پیشگامان عرصه بانکداری الکترونیکی کشور، جای داد.

آخرین بررسی ‌ ها در بانک آینده حاکی از آن است که بیش از ۹۷ درصد تراکنش ‌ های سال ۱۴۰۰ در این بانک، به‌صورت غیرحضوری انجام شده است. که این دستآورد با هدف ارج‌نهادن به مشتریان و در نتیجه برنامه‌ریزی مطلوب بانک آینده طی سال‌های همه‌گیری بیماری کرونا، حاصل شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه