خبر فوری؛ هفته اول آبان ماه احکام متناسب سازی بازنشستگان کشوری صادر می شود

تست نهایی احکام متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان در سازمان برنامه وبودجه انجام شد.

صفحه اقتصاد -

دیروز کارشناسان و مدیران سازمان استخدامی واداری کشور ،صندوق باز نشستگی کشوری در سازمان بر نامه بودجه حاضر شدند تا تست نهایی احکام  صورت گیرد  و مبلغ پرداختی مشخص شود خدا را شکر با پیگیری های همکاران عزیز بخشنامه صادره قبلی : بند ۶ ماده ۱ خالص که  متناسب سازی ۷۵ درصد باشاغلین  می شد. ابطال و همان مصوبه مجلس ناخالصی بدون کسر مالیات ۹۰ درصد اجرا شد. 

نگارنده می نویسید احکام براساس ۹۰ درصد صادر جهت تست در روزجمعه شروع شد و انشالا تا دوشنبه به اتمام میرسد ۰دیروز دیروز توضیح دادم که یکشنبه بعد از ظهر مجلس جلسه دارد این جلسه در مورد تامین مالی در مورد متناسب سازی حقوق است و   ،ربطی به صدور احکام ۴۰ درصدی همسان سازی امسال ندارد ، بلکه در مورد بودجه سال آینده می‌باشد و قرار است ان شاءاله در مورد نحوه اجرای دقیق وتامین مالی وبقیه موارد تصمیم گیری شود.البته بخشنامه صادره قبلی هم ابطال گردید.

البته با  فعالیت و پیگیری همکاران  عزیز  و با توجه به تعطیلی خوشبختانه نیرو های صندوق بازنشستگی کشوری درسازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کردند و احکام راتست زدند و برسی میکنند که حق همکاران متناسب با شاغلین از قلم نیافتاده باشد تا سه شنبه با احکام جدید حقوق را دریافت خواهید کرد.

دیروز در سازمان برنامه‌وبودجه تست نهایی را روی احکام انجام دادند و احتمالا تا یکشنبه  تست نهایی طول خواهد کشید چون گروه ها متفاوت و مواردی را که چند روز پیش توضیح دادم باید دقیق  بررسی و تست شود تا حقی ضایع نگردد.

یکشنبه گذشته توضیح دادم که  صد در صد احکام حقوقی در مهرماه براساس همسانسازی ۴۰درصدناخالص بدون کسرمالیات پرداخت می شود وممکن است حقوق این ماه به خاطرهمین موضوع باچندروزتاخیرپرداخت شودالبته احتمال دارد این ماه حقوق با تاخیر صورت گیردویا تست  احکام تا ابان طول بکشد بهر حال احکام را میگیریم ولی مبلغ افزایش با حقوق  آبان  ولی سعی براین است این ما ه حقوق این ماه با احکام جدید واریز شود  البته اگر  تست احکام تا هفته اول آبان طول نکشد. 

 حسین رضایی بازنشسته کشوری از تیم چهار نفره خودجوش و عدالت خواه

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد