داوود میرزایی دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه:

متناسب‌سازی در هاله ای از ابهام باقی مانده است

داوود میرزایی دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه استان مرکزی گفت: چند روز گذشته وزیرکار محترم گفتند تا دو ماه آینده انشاالله متناسب سازی بازنشستگان انجام می شود. بازنشستگان از کلمات به زودی و انشاالله خاطرات خوبی ندارند.

متناسب‌سازی در هاله ای از ابهام باقی مانده است
صفحه اقتصاد -

داوود میرزایی دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه تاکید کرد: متناسب‌سازی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی جزء برنامه های انجام نشده و سخنان فقط در حد وعده پشت تریبون باقی ماند. آنچه مشهود است وضعیت بد بازنشستگان است که به هیچ کدام از مطالبات خود نرسیده‌اند. باید برای کوچکترین حق و مطالبه به خیابان بیایند و با بی جانی فریاد بزنند. آیا فریادهای به حق بازنشستگان در خیابان شأن نظام جمهوری اسلامی و خود بازنشستگان عزیز است؟! زحمتکشان بازنشسته فقط مطالبات به حق و قانونی را می‌خواهند این زیاده‌خواهی است؟!
میرزایی یادآور شد: چند روز گذشته وزیرکار محترم گفتند تا دو ماه آینده انشاالله متناسب سازی بازنشستگان انجام می شود. بازنشستگان از کلمات به زودی و  انشاالله خاطرات خوبی ندارند. بارها در دولت‌های گذشته با بازی با این چنین کلماتی فقط دل جامعه کارگری و بازنشستگان را به درد آوردند. امید آن داریم این دو ماه به دوسال کشیده نشود.
دبیر خانه کار شهرستان‌های ساوه و زرندیه افزود: متناسب‌سازی در هاله ای از ابهام باقی مانده است. مطالبات بازنشستگان هر روز بیشتر از گذشته می شود. وزارت کار به همان روش دولت قبل همچنان اداره می گردد. آقای میدری اگر برنامه ای جدید ارائه ندهند گمان اینکه همسو روال گذشته وزارت کار اداره می شود و این رضایت بخش نیست. البته از آنجایی که آقای پزشکیان تفکر متفاوتی نسبت به دولت قبل دارند و وزیر کار هم همفکر ایشان هستند منتظر تغییرات مفیدی در حوزه بازنشستگان و کارگران هستیم.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد