دردل بازنشستگان تامین اجتماعی | مستمری بازنشستگان دیگر کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی کند

در این خبر می خوانید؛ دردل بازنشستگان تامین اجتماعی درباره حقوق پایین و عدم اجرای همسان سازی حقوق.

دردل بازنشستگان تامین اجتماعی | مستمری بازنشستگان دیگر کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی کند
صفحه اقتصاد -

این روزها انقدر موضوع همسان سازی بازنشستگان طوفان اعتراضات را به پا کرده است که صدای بازنشستگان را درآورده است. 

برای یک عده مبلغ یک میلیون علی الحساب وایز شد و برخی دیگر نه، که علت آن را بدهی اعلام کردند، این عدم رسیدگی به مطالبات و همسان سازی حقوق بازنشستگان سیل اعتراضات را برانگیخته است. 

که یکی از مخاطبان دیدگاه زیر را ارسال کرده است؛ 

فقط حمله اسرائیل می‌تواند زندگی بازنشسته را نجات دهد... 

این سخن یک درد است آقای رئیس جمهور... 

اینجا لازم است که آقایان مسئول نسبت به این قشر توجه ویژه ای داشته باشند، این یک هشدار جدی است که باید آقای مسعود پزشکیان که بر صندلی ریاست بر مردم نشسته است، دردهای این قشر را بشنود و مشکلاتشان را حل کند نه یکی گوش باشد و دیگری دروازه... 

وقتی که رییس جمهور یک کشور شده اید وظیفه دارید برای تک تک این مردم دل بسوزانید و مشکلاتشان را حل کنید. 

و گرنه اگر قرار است که شما نتوانید این مشکلات را حل کنید... 

پس من از امروز رئیس جمهور... 

کودکان از امروز رئیس جمهور... 

بانوان از امروز رئیس جمهور... 

آقایان از امروز رئیس جمهور... 

بازنشستگان از امروز رئیس جمهور... 

اصلا چرا؟! از امروز همه رئیس جمهور... 

دردل بازنشستگان تامین اجتماعی

در سال های اخیر به علت شرایط بد اقتصادی کشور با کاهش ارزش پول ملی قدرت خرید مردم به یک سوم کاهش پیدا کرده لذا میزان افزایش حقوق و دستمزدها برای مردم و به خصوص حقوق بگیران همواره از اهمیت زیادی برخوردار است.

در دو دهه اخیر ارزش پول ملی ایران در برابر ارزهای خارجی و به خصوص کشورهای همسایه بسیار کاهش پیدا کرده است و این بر کاهش قدرت خرید مردم و سبد معیشت حقوق بگیران بسیار تاثیرگذار بوده است.

متوسط تورم سالانه جهان هم اکنون به حدود ۲ درصد رسیده، اما در ایران رشد تورم سالانه کشور و به خصوص در دو سال اخیر به ۶۰ درصد رسیده و این مساله برای مستمری بگیران و بازنشستگان شرایط دشواری را به وجود آورده است.

برای جبران کاهش قدرت خرید کارکنان، کارگران و بازنشستگان کشوری و لشکری، ترمیم حقوق این اقشار کم درآمد جامعه بسیار ضروری است و همسان سازی حقوق بازنشستگان صندوق های بازنشستگی از جمله سازمان تامین اجتماعی کشوری می تواند تا حدودی قدرت خرید این قشر زحمتکش را ترمیم کند.

بررسی ضرورت و مزیت های طرح همسان سازی

برای بررسی ضرورت و مزیت های طرح همسان سازی و متناسب سازی حقوق مستمری بگیران بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به میان این قشر زحمتکش رفته است تا از نقطه نظرات آنان مطلع شود.

با سابقه ۱۰ سال پرداخت بیمه هم اکنون حدود ۲ هزار تومان مستمری داریم و این مبلغ بسیار ناچیزی که باید مسئولان این سازمان به فکر ترمیم این حداقل بگیران باشند

«ابراهیم کمالی» می گوید پس از پرداخت ۱۰ سال کسورات بازنشستگی چند سال پیش بازنشسته شدم، اما با سابقه ۱۰ سال پرداخت بیمه هم اکنون حدود ۲ هزار تومان مستمری داریم و این مبلغ بسیار ناچیزی که باید مسئولان این سازمان به فکر ترمیم این حداقل بگیران باشند.

وی گفت: با وجود گرانی هزینه های زندگی اجرای طرح همسان سازی مستمری بگیران تامین اجتماعی جای امیدواری است تا بخشی از حقوق بازنشستگی ما ترمیم شود.

یکی دیگر از بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حقوق ۸۰ درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی زیر ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و برگزاری جلسات مستمر و حرف های تکراری مسئولان تاکنون به جایی نرسیده است.

پس از بیش از ۳۲ سال کارکرد حقوق بازنشستگی من حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این فقط ۱۰ روز از هزینه های زندگی خانواده ما را تامین می کند لذا ضروری است تامین اجتماعی با متناسب سازی حقوق بازنشستگان خود به حداقل بگیران جامعه کمک کند

«محمدرضا پرورش» افزود: بیش از ۳۲ سال کارکرد، حقوق بازنشستگی من حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این فقط ۱۰ روز از هزینه های زندگی خانواده ما را تامین می کند لذا ضروری است تامین اجتماعی با متناسب سازی حقوق بازنشستگان خود به حداقل بگیران جامعه کمک کند.

پای درد دل بازنشستگان تامین اجتماعی؛ بی پولی بازنشستگی ندارد

«محمد کریم زارع» یک بازنشسته دیگر نیز با انتقاد از وضعیت معیشت و هزینه های زندگی مستمری بگیران تاکید کرد: وقتی دولتمردان محترم کارگران را به عنوان قشر کارگری نمی شناسند و مشکلات اقتصادی، تورم، سه برابر کردن قیمت ها و افزایش ٢٠٠ درصدی قیمت ارزاق عمومی توسط دولت به رسمیت شناخته می شود ترمیم حقوق بازنشستگان نیز باید مورد توجه جدید دولت قرار گیرد و زمینه را برای اجرای این مساله در کشور فراهم کند.

وی تاکید کرد: در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تک تک مجلسی ها و دولتی ها مسئول هستند و باید پاسخگو باشند فقط یک نگاه به دیگر کشورها بکنید و خجالت بکشید.

وی تصریح کرد: مطرح کردن این مسایل بدون عمل به چه درد من بازنشسته تامین اجتماعی که الان ساعت ۳ بعد از ظهر از گرسنگی ضعف کرده ام است چون واقعا چیزی نداشتم برای ناهار، یخچال خالی و  اجاق گاز بدون قابلمه نشان از وضعیت مالی خانواده ما است.

مستمری بازنشستگان دیگر کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی کند

در این خصوص «علی دهقان کیا» رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مستمری بازنشستگان دیگر کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی کند و در  اعتراض به اندک بودن مستمری و دستمزدها همه ما در صدد هستیم با همکاری دولت و سازمان برنامه و بودجه، همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به طور کامل اجرا شود.

افزایش خط فقر در کشور برای تامین هزینه های زندگی و معیشت خانواده ها به بیش از ۱۰ میلیون تومان و پرداخت مستمری ۴ میلیون و ۳۰۰ و یا ۸۰۰ هزار تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای اساسی معیشتی مستمری بگیران این سازمان نیست و تجدید نظر و اجرای طرح متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی بسیار ضروری است.

 سازمان تامین اجتماعی با استفاده از منابع مالی خود مرحله نخست این طرح را برای مستمری بگیران خود اجرایی کرد و توانست بخشی از حقوق بازنشستگان خود را ترمیم کند و اجرای کامل آن را به علت نبود منابع مالی ادامه نداد، زیرا اجرای کامل آن نیازمند بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی است.

«معصومه محسنی عسگرانی» یکی دیگر از بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به گزارش های اخیر دست اندرکاران سازمان تامین اجتماعی برای دریافت طلب بدهی دولت به این سازمان برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: تاکنون به این شفافیت و روشنی از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی لشکری و کشوری دفاع نشده بود که طی این چند ماه گفته شده است بنابراین امیدوار هستیم که همه چیز بخوبی پیش برود دل ما بازنشستگان تامین اجتماعی هم خوش شود و لبخند روی لبهای دخترم و خانواده ام را ببینم.

«زهرا محمدی» بازنشسته دیگری با بیان اینکه از حقوق ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با کسر کسورات دیگر ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافت می کنم، گفت: ما زنان بی سرپرست باید از کجا امرار معاش کنیم، حقوق دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی تامین اجتماعی دیگر کفاف زندگی ما را نمی کند، فکری هم به ‌حال ما بکنید.

وی تصریح کرد: هر روز برای بازنشستگان تامین اجتماعی یک قصه تازه تعریف می کنند، با این قصه ها مشکل بازنشستگان حل نمی شود سعی کنید آخر قصه با عدالت به نفع این قشر خسته اقدام کنید و مسئولان باید قصه نویسی رو تمام کنند.

دولت از همان منابع که حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری را افزایش می دهد از همان محل هم بدهی تامین اجتماعی را بدهد، ضمن اینکه دولت برای این سازمان مردم نهاد رئیس و تکلیف مشخص نکند و دست از شستا که متعلق به همه اعضای تامین اجتماعی است بکشد و از دست اندازی به منابع تامین اجتماعی خودداری کند

وی افزود: دولت از همان منابع که حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری را افزایش می دهد از همان محل هم بدهی تامین اجتماعی را بدهد، ضمن اینکه دولت برای این سازمان مردم نهاد رئیس و تکلیف مشخص نکند و دست از «شستا» که متعلق به همه اعضای تامین اجتماعی است بکشد.

«علی پیرهادی» هم گفت: اگر وجدان دارید برای یکبار مشکلات اقتصادی بازنشستگان تامین اجتماعی را حل کنید، دیگر توان و رمقی برای زندگی کردن نداریم و هر چه سریعتر مساله همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را عملی کنید.

به گفته این بازنشسته تامین اجتماعی، چند ماهه همه مسئولان دارند از لفظ متناسب سازی استفاده می کنند، سال قبل هم همین بلا را سر بازنشستگان تامین اجتماعی آوردند. در حالی که حقوق بازنشستگان کشوری را بطور کامل همسان سازی کردند به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید ولی برای بازنشستگان تامین اجتماعی، چندرغاز متناسب سازی انجام دادند.

وی بیان کرد: حداقل حقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی به زور به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می رسد، آخه چراااا؟ این همه تبعیض و بی عدالتی؟ خواسته ما بازنشستگان تامین اجتماعی این هست که در سال ۱۴۰۳ همسان سازی حقوق پایه بازنشستگان کشوری و لشکری است.

«حسین علیزاده» دیگر بازنشسته تامین اجتماعی می گوید: اینها همش حرف بود، ما به طور جدی چیزی برای خوردن نداریم؛ دیگر سیلی هم وجود ندارد تا صورتمان را سرخ نگه داریم، خواهش می کنم ما را بیشتر از این دست نندازید ما گناه داریم خرجمان به دخلمان نمیرسد. سه سال تمام شد ولی خبری از همسان سازی نیست، امیدوارم تمام این وعده وعیدها بخاطر انتخابات نباشه و واقعا درد این قشر از جامعه را درک کرده باشند.

«احمد رحمانی» بازنشسته دیگری گفت: بسیاری از بازنشستگان کشوری حتی یک ریال هم به حقوقشان بابت همسان سازی اضافه نشده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    خبر فوری برای بازنشستگان | رقم جدید حقوق بازنشستگان با اجرای همسان سازی اعلام شد

  • اعتراض

    چرا یک میلیون تومان تیر و مرداد ماه تاکنون به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟
    خبر داغ شبانه فیش برای بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | باز هم خبری از متناسب‌سازی نیست

  • ناشناس


    دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان شرکت مخابرات را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان مخابرات توسط دولت نمی‌شود
    دولت به جای حمایت از بازنشستگان مخابرات زیر پای آنان را خالی می‌کند
    دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان مخابرات نمی‌کند.
    بازنشستگان شرکت مخابرات در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
    دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ و متأسفانه سازمان تامین اجتماعی به اسم متناسب ‌سازی، حقوق بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند! متناسب‌سازی حقوق با پول بازنشستگان تامین اجتماعی تامین می شود و نه بودجه دولت و سازمان تامین اجتماعی چون به خاطر فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری مبلع ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۳
    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱ و متاسفانه در این مدت ۷ ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ و متأسفانه سازمان تامین اجتماعی به اسم متناسب ‌سازی، حقوق بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند! متناسب‌سازی حقوق با پول بازنشستگان تامین اجتماعی تامین می شود و نه بودجه دولت و سازمان تامین اجتماعی چون به خاطر فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری مبلع ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟
    شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم
    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است چرا؟
    بیش از ۵ ماه و ۱۱ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    جناب آقای محمد اسدی، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟



    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم

    فیش مستمری اسفند ماه ۱۴۰۲ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری فروردین ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری خرداد ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۸۵,۸۶۴,۹۱۹ ریال

    فیش مستمری تیر ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۷۱,۵۵۴,۰۹۸ ریال

    فیش مستمری مرداد ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۵۷,۲۴۳,۲۷۷ ریال

    فیش مستمری شهریور ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۴۲,۹۳۲,۴۵۶ ریال

    و هم حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را هم در اسفند ماه سال ۱۴۰۴ تغییر کردن و مبلغ مستمری بنده را به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و… شرم آور و تاسف بار است.
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون چیست؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم

    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است چرا؟
    بیش از ۵ ماه و ۱۴ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱





    ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم
    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است چرا؟
    بیش از ۵ ماه و ۱۱ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    جناب آقای محمد اسدی، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ و متأسفانه سازمان تامین اجتماعی به اسم متناسب ‌سازی، حقوق بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند!
    علت سکوت دولت از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟
    علت سکوت مجلس شورای اسلامی تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟

    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱ و متاسفانه در این مدت ۷ ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی


  • ناشناس

    ۱۴:۰۹۱۷ شهريور ۱۴۰۳
    مدیران شرکت مخابرات ایران خودشان رزمنده، ایثار، جانبار می دانند بدترین خیانت را به مخابرات، کارکنان رسمی و به ویژه بازنشستگان مخابرات کردند چرا؟

  • ناشناس


    ۱۳:۳۴۱۷ شهريور ۱۴۰۳
    جناب آقای دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران
    جناب مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
    تکلیف واریز تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات از فروردین ماه سال 1401 تاکنون چه شد؟!
    علت سکوت مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال 1401 تاکنون چیست؟
    علت سکوت دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال 1401 تاکنون چیست؟

    ۱۴:۰۹۱۷ شهريور ۱۴۰۳
    مدیران شرکت مخابرات ایران و سایر مسئولان مخابرات خودشان رزمنده دفاع مقدس، ایثار، جانباز می دانند بدترین خیانت را به مخابرات، کارکنان رسمی و به ویژه بازنشستگان مخابرات کردند چرا؟

    سوال اینجاست که آیا از دی ماه سال 1400 تاکنون در مخابرات ایران، دولت، مجلس، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و... یک مرد واقعی و مسلمان واقعی نیست که به مشکلات بازنشستگان مخابرات را پیگیری، بررسی و رسیدگی کند.
    حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات

  • ناشناس


    امروز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.

  • ناشناس

    آیا در شهریور ماه علی الحساب متناسب سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می شود!؟

  • ناشناس

    همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و فرهنگیان وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی واریز شده است.
    ولی اما متأسفانه همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل واریز نشده است چرا؟.

  • ناشناس


    همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و فرهنگیان وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی واریز شده است.
    ولی اما متأسفانه همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل واریز نشده است چرا؟.

  • ناشناس

    کمبود مدرسه به خاطر بی مدیریتی، بی نظارتی و بی خیالی دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

  • مدیران و مسئولان مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران ثابت کردند که بدتر از صهیونیست ها هستند

    مدیران و مسئولان مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران ثابت کردند که بدتر از صهیونیست ها هستند

  • ناشناس


    پاسخگویی مدیرعامل شرکت مخابرات به پرسش‌های بازنشستگان
    ۱۷ شهریور ۰۳
    مدیرعامل مخابرات ایران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با حضور در جمع تعدادی از بازنشستگان مخابرات منطقه با آنها دیدار و گفتگو کرد .
    به گزارش اکونا پرس،
    به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی ، مهندس مجید سلطانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با نمایندگان شورای اسلامی کار مخابرات منطقه و تعدادی از بازنشستگان مخابرات این منطقه از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

    در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های نوری مدیر سابق مخابرات منطقه و تبریک انتصاب بهمن اسمعیل زاده به سمت سرپرست مخابرات منطقه ، در خصوص حل مشکلات بازنشستگان مخابرات و رفع موانع موجود ازجمله مطالبات و سایر موضوعات با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به بحث وگفتگو پرداختند.

    در این نشست مهندس مجید سلطانی گفت :بازنشستگان مخابرات به عنوان انسان‌هایی شایسته و با تجارب متعدد که عمری را در راه خدمت به جامعه سپری نموده اند بایستی به عنوان الگو برای تمامی کارکنان باشند و از تجربه های آنان در حوزه های مختلف به عنوان مشاورانی امین استفاده شود .

    وی ادامه داد: مانیز وظیفه داریم در چارچوب قوانین و مقررات تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ کرامت و خدمت به بازنشستگان و خانواده گرامی آنان به کار ببندیم.





  • زمان پرداخت مابه‌التفاوت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد ولی اما متأسفانه هیچ خبری نیست چرا؟

    زمان پرداخت مابه‌التفاوت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد ولی اما متأسفانه هیچ خبری نیست چرا؟

  • ناشناس


    واریز 10 میلیونی برای برخی بازنشستگان تامین اجتماعی: واقعیت یا شایعه؟

  • ناشناس

    خبر جدید درباره افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان/ چرا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری عقب افتاد؟

  • ناشناس

    ۱۳:۵۷۱۷ شهريور ۱۴۰۳
    جناب آقای مسعود پزشکیان
    چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است

  • ناشناس

    بسمه تعالی

    جناب آقای دکتر قالیباف

    ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

    با سلام و تحیت

    از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران هم متأسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

  • ناشناس

    پیش ۱۹ ساعت
    دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان شرکت مخابرات را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان مخابرات توسط دولت نمی‌شود
    دولت به جای حمایت از بازنشستگان مخابرات زیر پای آنان را خالی می‌کند
    دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان مخابرات نمی‌کند.
    بازنشستگان شرکت مخابرات در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
    دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.

  • ناشناس

    شماری از ازنشستگان مخابرات ایران، در اعتراض به عملکرد هیئت رئیسه مخابرات ایران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز دوشنبه، ۵ شهریور ماه، در اعتراض به عملکرد هیئت رئیسه مخابرات ایران تجمع کردند.

    مهم‌ترین مطالبات این بازنشستگان، اجرای کاملِ آیین‌نامه استخدامی پرسنلی ۸۹، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و رفع مشکلاتِ مربوط به بیمه تکمیلی از مهم‌ترین خواسته‌های این بازنشستگان است.

    این بازنشستگان در استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، تهران، اصفهان، کردستان و گیلان تجمع کردند.

    بازنشستگان مخابرات از دولت جناب پزشکیان تقاضای عزل مدیر عامل وهئیت مدیره فعلی شرکت مخابرات و رسیدگی به حق و حقوقی پایمال شده را دارند
    پس کی اقای سلطانی کی حق بازنشستگان را پرداخت می کند ؟ ۳ سال تمام گذشت انصاف هم خوب است

  • ناشناس


    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
    بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در سال۱۳۹۶ بازنشسته شده اند حدود نیمه سال ۱۳۹۷ سکه پاپان خدمت خودشان را دریافت کردند. ولی اما متأسفانه بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران در سال ۱۳۹۵ بازنشسته شده اند و تاکنون سکه پایان خدمت خودشان دریافت نکردند.
    و این در حالی است که آیین‌نامه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور برای همه کارکنان رسمی مخابرات یکسان بوده است.
    و این در حالی است که همه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات در سراسر کشور سکه پایان خدمت خودشان دریافت کردند.

  • ناشناس



    بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در سال96 بازنشسته شده اند حدود نیمه سال 96 سکه پاپان خدمت خودشان را دریافت کردند. ولی اما متأسفانه بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران در سال 95 بازنشسته شده اند و تاکنون سکه پایان خدمت خودشان دریافت نکردند.
    و این در حالی است که آیین‌نامه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور برای همه کارکنان رسمی مخابرات یکسان بوده است.
    و این در حالی است که همه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات در سراسر کشور سکه پایان خدمت خودشان دریافت کردند.

  • ناشناس

    بعد از گذشت 5 ماه و 17 روز آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اصلاح شد شرم آور و تاسف بار است.

  • امروز شنبه 17 شهریور 1403 هست چرا یک میلیون تومانِ متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نمی‌شود؟

    ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    امروز شنبه 17 شهریور 1403 هست چرا یک میلیون تومانِ متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نمی‌شود؟

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد