علت واریز نشدن یک میلیون تومان همسان سازی تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟

در این خبر می خوانید؛ علت واریز نشدن یک میلیون تومان همسان سازی تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟

علت واریز نشدن یک میلیون تومان همسان سازی تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟
صفحه اقتصاد -

یک میلیون علی الحساب بازنشستگان لشگری و کشوری انجام شد و قرار است به زودی احکام حقوقی جدید بازنشستگان بر مبنای جداول محاسباتی متناسب سازی صادر شود؛ یک میلیون تومان واریز شده، علی الحساب متناسب سازی است و رقم قطعی آن بعد از محاسبات و صدور احکام حقوقی جدید مشخص می شود.  

اما هنوز خبری از واریز برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیست.

محمد اسدی گفت: به جد پیگیر واریز یک میلیون تومان علی الحساب تیر ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین مستمری بگیران  صندوق‌ها تبعیض قایل شوند.

کانون عالی کارگران بازنشسته از پیگیری برای واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه خبر داد. در پی واریز مبلغ یک میلیون تومان بابت على الحساب متناسب سازی حقوق مستمری بگیران کشوری و لشکری، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور نیز از پیگیری این تشکل عالی در راستای واریز مبلغ علی‌الحساب برای مستمری بگیران تامین اجتماعی خبر داد.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد از شکاف و تبعیض بین بازنشستگان صندوق‌های مختلف بازنشستگی خودداری شود.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • یوسف یاوری

    سلام صبح بخیر ما مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در خصوص علی‌الحساب تیر و مرداد نادیده گرفتید این انصاف است با توجه به تورم روز افزون ترا بخدا نظا رت بر بازار داشته باشید حقوق هم پیش کش وضعیت اقتصادی ما مستمری‌بگیران تامین اجتماعی خیلی خیلی خراب است آقای دکتر پزشکیان بداد ما برسید

  • ناشناس

    بابا این همه خرج کشورهای عربی مکنید خوب بدین به این بازنشسته ها

    • ناشناس

      بازنشستگان تامین اجتمایی،ملت این کشور نیستن عمرشون جوانیشوگزاشت برجرخ اقتصاد کشور ولی دوقرون میخان‌بدن حالا۴۰روز،وعده دورغگو میدن و بسی مشت دروغگو تو تامین اجتمایی هستن فقط

    • ناشناس

      ۴۰روز فقط،وعده دورغگو میگن ریسهای،تامین اجتمایی بازنشستگان جز ملت این کشور نیستن کاش ی لزلزه ای،می‌آمد نامیم اجتمایی دورغگو نابود میشد به لطف که دوقرون،میخان مسی ازجیبب باباشون یاصدقع میخان ی کارگر ۳۰سال زحمت کشیده هیح احترامی برا بازنشستگان قائل نمیشه تامین اجتمایی

    • ناشناس

      هیج احترامی بازنشستگان تامین اجتمایی ندارن

  • ناشناس

    بخدا یخچال ما خالیه نمیدونم به پدر مادر پیرم چی بدم بخورن یک دختر تنها تو یه شهر غریب نمیدونم چیکارکنم تو رو خدا بریزید همین مقداری ک میخاین برای شهریور بریرید

  • علی

    من بازنشسته تامین اجتماعی هستم واریز نکردن

  • ناشناس

    فقط یک‌میلیون مردم مسخره شما هستند همه جا پول خرج میشه از کمترین حقوق مستمری ها وباز نشستگان به ما رسیدنی یک میلیون خسته نباشید یک وقت ور شکست نشید مارا جان به لب کردید حقوقی که می دهید واقعا سفره ها را خالی کردید نمی‌خواست به خاطر تبلیغ از صندوقها برداشت بشه ومردم ذا کربلا میبردید مردم بدون غذا بگذارید

  • ناشناس

    لعنت به شما الان که فصل مدرسه هست ماکه نمیتونیم یه مداد برابچه هامون بخریم شما واستادن دارین زرزر میکنین

  • ناشناس

    پدر مردم را در آوردید از تامین اجتماعی قرض میگیرن پس نمی‌دهند به سوریه کمک میشه به کربلا هزینه میشه کسی به فکر امثال ما مستمری بگیرها ومستاجرها نیستند لا اقل دولت خودش خانه ها به نسبت حقوق مردم یک سوم حقوق به مردم اجاره میدادبسه خسته شدیم تا مردم اعتراض می‌دهند شورش گر خوانده می‌شوند انسان گرسنه ایمان نمی‌فهمه برای حفظ خانواده هر کاری میکنه ظلم به امثال ما جایز نیست همه مشکلات هم افتاد به گردن دولت چهاردهم ایا او با کمک سران چه خواهد کرد؟

  • گل

    چرابایدبازنشسته تامین اجتماعی با حقوق ۶میلیون ونیم و الان که نان گران میشود وغیره این یک میلیون تومان را نداشته باشد تبعیض بین تامین اجتماعی ولشگری کشوری

  • بلبل

    بین بازنشستگان تفاوت و تبعیض قائل نشویدلطفا برای همسان سازی تامین اجتماعی جزئی افرادکشورنبودن هیچ زحمتی نکشیدن؟

  • ناشناس

    باسلام درموردواریزی معوقات بازنشستگان چیزی به حساب مابدبختانیومده فقط امیدمیدن ودروغ تحویل میدن

  • حمید

    سلام میخواستم تشکر کنم که ما بازنشستگان تامین اجتماعی به شددت دررفاح هستیم وسوجه خوبی هستیم برای خبرهای دروغ شما

  • رحیم عبدی

    بلاخره علت واریز نشدن ۱میلون مانند سایر صندوقهای بازنشستگی چیست.

  • دیده ور

    واقع جای تاسف اره بعد از شش ماه هنوز هیچ برنامه ای برا همسان سازی انجام ندادن وتو این شبکه ها همش دم از حرفه ای پوچ وتو خالی میزنن

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟ بیش از ۵ ماه و ۱۲ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    • بازنشسته تأمین اجتماعی


      مشکل بنده ثابت کرد و نشان داد که به خاطر بی مدیریتی ، بی نظارتی، بی نظمی، بی توجهی و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.
      شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان با چراغ سبز و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیرقانونی کم کرده است.
      کم کردن حقوق و سایر مزایا در حکم بازنشستگی سالانه سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم کم مبلغ 14,310,821 ریال از حقوق و مزایا بنده از اسفند ماه سال 1402، فروردین، اردیبهشت، خرداد، مرداد و شهریور ماه سال 1403 یک نوع دزدی علتی و آشکار از حقوق و مزایا بنده بوده است و برای شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان و هم سازمان تامین اجتماعی گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.

  • ناشناس

    علت واریز نشدن یک میلیون تومان همسان سازی تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ به خاطر بی مدیریت، بی نظارت، بی نظمی، بی خیالی و خیانت سازمان تامین اجتماعی و هم سکوت دولت، مسئولان و نمایندمجلس!

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري 152,717,508ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: 1001321591

  • ناشناس

    وعده وام ۱۰۰ میلیون تومانی مردم را سرگردان کرده است

    برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک رفاه کارگران مراجعه کردم که به گفته متصدی بانک ابتدا باید ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۳ ماه در بانک سپرده‌گذاری ‌کنم تا در صورت تایید، بعد از این مدت بتوانم وام بگیرم و یا اگر ۵۰ میلیون تومان سپرده بگذارم، می‌توانم وام ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنم! سوال اینجاست که اگر یک فرد بازنشسته این مبلغ پول را داشته باشد، دیگر چه نیازی به دریافت وام دارد؟ چرا بانک مرکزی ابلاغیه این وام‌ها را همان‌گونه که در رسانه‌ها اعلام می‌کنند، به بانک‌ها نمی‌فرستد تا بازنشستگان و شاغلان از این سردرگمی نجات یابند؟

    بازنشسته تامین اجتماعی

    بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند

    با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟

    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بنده در این مدت ۷ ماه است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کرده ام ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

  • ناشناس

    زمان واریز وام ۳۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تهرانی مشخص شد. پس بقیه بازنشستگان سایر استان ها وشهرستانی ها آ دم نیستد این چه قانون و چه عدالت در کشور اسلامی است.

  • ناشناس

    ماجرای همسان‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید! همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی انجام می‌شود؟ فوری؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه کی واریز می‌شود؟ 5 ماه و 12 روز است از سال 1403 گذشت که متأسفانه هنوز هم تکلیف همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مخشص، معلوم و روشن نیست چرا؟!

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... شرم آور و تاسف بار است.

  • از سال 1395 تاکنون هنوز هم وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ندادند چرا؟

    از سال 1395 تاکنون هنوز هم وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ندادند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    شعبه تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان با کدام قانون، ماده، آئین نامه، بخشنامه، مجوز، حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 کم کرده است. اعتراض هم می کنم متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: 1531439901

  • ناشناس

    در مورد ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید
    پس بقیه بازنشستگان سایر استان ها وشهرستانی ها آ دم نیستد این چه قانون و چه عدالت است

  • ناشناس

    قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

  • ناشناس

    ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوال اینجاست که آیا شعبه تأمین اجتماعی مربوطه می تواند که بدون رأی کمیسیون حقوق و مزایا بازنشستگان را کم کند.‌

    کارشناس بیمه
    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
    تنها در صورتی که سابقه شما نسبت به گذشته کمتر شده باشد، تامین اجتماعی حکم بازنشستگی جدید بزند و مستمری شما را اصلاح کند، این امکان وجود دارد.

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
    و این در حالی است که شهریور ماه سال ۱۴۰۱ با رآی دیوان عدالت اداری ۱۰ ماه هم سابقه در حکم بازنشستگی بنده اضافه کردن

  • ناشناس

    طبق مصوبه هیات وزیران، ۳۵درصد به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود. بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
    و این در حالی است که متأسفانه ۳۵درصد به حقوق همه بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه نشده است چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    مستمری مشمولین از کار افتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۵٪ افزایش یافته و به نسبت از مزایای جانبی مذکور برخوردار خواهند شد. مستمری دریافت کنندگان بالاتر از حداقل به میزان ۲۲٪ به علاوه ۶،٩٠٠،٧٨٠ ریال افزایش می‌یابد.
    و این در حالی است که افزایش حقوق و سایر مزایا بنده در سال ۱۴۰۳ با ۳۳ سال، ۵ ماه و ۶ روز سابقه پرداخت حق بیمه مبلغ ۵۹/۹۴۲/۶۳۶ ریال افزایش یافته است چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    جناب آقای محمد اسدی، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم
    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    و متاسفانه در این مدت ۷ ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • ناشناس

    واقعا خجالت داره برای یک میلیون تومن واریز استعلام از رییس سازمان برنامه و بودجه کشوری میشه؟ در کجای دنیا چنین چیزی مرسوم هست؟ اینجاست که باید گفت خوش به حال قشر مرفه و پولدار که دغدغه یک میلیون واریزی رو ندارن

  • ناشناس

    ۱۲:۵۵۱۳ شهريور ۱۴۰۳

    امروز سه شنبه 13 شهریور ماه سال 1403 فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شهریور ماه هم صدور شده است. ولی اما متأسفانه هیچ خبری همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟

  • ناشناس


    طرح قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری به صورت منظم اجرایی می‌شود اما بازنشستگان کارگری تحت پوشش تامین اجتماعی سه ماه از دریافت ماهانه یک میلیون تومان طرح متناسب‌سازی محروم هستند؛ باید پرسید چرا؟

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد