آخرین خر از زمان دقیق اجرای همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

در این خبر به آخرین خر از زمان دقیق اجرای همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آخرین خر از زمان دقیق اجرای همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

وزیر کار گفت: بر اساس قانون برنامه احکام بازنشستگان در صندوق بازنشستگی کشور، فولاد و تامین اجتماعی را صادر می کنیم هم منابع علی الحساب را هم دولت برای بخشی از صندوق ها تامین کرده است.

صولت مرتضوی با حضور در جمع خبرنگاران درباره ابلاغ قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: خوشبختانه قانون برنامه ابلاغ شد و بر اساس قانون برنامه احکام بازنشستگان در صندوق بازنشستگی کشور، فولاد و تامین اجتماعی را صادر می کنیم هم منابع علی الحساب را هم دولت برای بخشی از صندوق ها تامین کرده است.

وی افزود: برای تامین اجتماعی هم قرار بود امروز چون قانون گفته از محل فروش سهام شرکت ها به محض اینکه منابعش بیاید پرداخت می کنیم دستور امروز آقای مخبر این بود که با قید فوریت تامین منابع شود امیدواریم شرمنده بازنشستگان نشویم.

وزیر کار گفت: آنچه قانون و مصوبه دولت است به عنوان علی الحساب تامین و پرداخت می شود احکام را هم به مرور صادر می‌کنیم و بعد از آن هم معادل احکام پرداخت می‌شود و حقوق آنهایی که کمتر یا بیشتر حقوق می گرفتند اصلاح می‌شود و کار پیش خواهد رفت.

مرتضوی درباره واگذاری سهام به بازنشستگان گفت: پیگیر هستیم معتقدیم در حوزه خصوصی سازی مستحق ترین و مستعد ترین کسانی که باید سهام شرکت ها به‌ آنها واگذار شود بازنشستگان هستند. حرکتی را بانک رفاه در راستای واگذاری یکی از پتروشیمی ها انجام داد در شرف تنظیم شرایط و چارچوب است و امیدواریم به نتیجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم
    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
    جناب آقای سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و اموراجتماعی
    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی
    باسلام
    هر سال که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق ماده ۹۶ قانون کار افزایش یافته است.
    سوال بنده این است که چرا شعبه مربوطه تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ حقوق و مزایا بنده را در حکم سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کم کرده است اعتراض هم می کنم و متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    • بازنشسته تأمین اجتماعی


      دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... شرم آور و تاسف بار است.

    • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی



      ما بازنشستگان تامین اجتماعی هر سال در مورد واریز تفاوت افزایش معوقات و... مشکل داریم و متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟

    • بازنشسته تأمین اجتماعی

      باسلام
      فیش مستمری اسفند ماه 1402 مبلغ مستمري 14,310,821ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

      فیش مستمری فروردین ماه 1403 مبلغ مستمري 14,310,821 ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

      فیش مستمری اردیبهشت ماه 1403 مبلغ مستمري 14,310,821ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

      فیش مستمری خرداد ماه 1403 مبلغ مستمري 14,310,821 ریال کم کردن مانده مبلغ مستمري 85,864,919 ریال

      و هم حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 را هم در اسفند ماه سال 1404 تغییر کردن و مبلغ مستمری بنده را به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟

      درخواست رسیدگی دارم.

      کد ملی: 1531439901

      حکم بازنشستگی بنده تغییر کردن چرا؟

      حکم سالانه بنده سال ها 1399، 1400، 1401 و 1402 به صورت غیر قانونی در اسفنده ماه سال 1402 تغییر کرده است چرا؟

      تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 13/080/714 ریال از حکم سال 1399 به صورت غیر قانونی کم کرده است.

      تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 4/260/261 ریال از حکم سال 1400 به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

      تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 5/879/161 ریال از حکم سال 1401 به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

      تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 2/365/784 ریال از حکم سال 1402 به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

      درخواست رسیدگی دارم.

      کد ملی : 1531439901

      بازنشسته تامین اجتماعی

      و این در حالی است که مدارک مورد نیاز برای کم کردن غیر قانونی از حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم در فیش حقوقی شکایت علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به دیوان عدالت اداری ارسال کردم.

    • بازنشسته تأمین اجتماعی


      مشکل بنده ثابت کرد و نشان داد که به خاطر بی مدیریتی ، بی نظارتی، بی نظمی، بی توجهی و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.
      شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان با چراغ سبز و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیرقانونی کم کرده است.

    • بازنشسته تأمین اجتماعی

      ۰۸:۵۰۰۷ تير ۱۴۰۳
      سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال 1402 بدون حکم و رأی دیوان عدالت اداری و هم بدون علت و بدون دلیل به صورت غیر قانونی حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 کم کرده است.
      کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست.
      درخواست رسیدکی دارم.
      کد ملی 1531439901

    • بازنشسته تأمین اجتماعی


      بسمه‌تعالی
      بنده هر سال فقط به خاطر پرداخت پرداخت نکردن افزایش تفاوت معوقات و... بیش از 2 الی 3 میلیون تومانی هزینه می کنم چون به خاطر در این مورد بنده هر سال علیه شعبه مربوطقه تامین اجتماعی و یا سازمان تامین اجتماعی شکایت و اعتراض می کنم. و این در حالی است که مدارک مورد نیاز برای کم کردن غیر قانونی از حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم در فیش حقوقی شکایت علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به دیوان عدالت اداری ارسال کردم.
      مشکل بنده ثابت کرد و نشان داد که به خاطر بی مدیریتی ، بی نظارتی، بی نظمی، بی توجهی و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.
      شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان با چراغ سبز و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیرقانونی کم کرده است.







  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟ اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند. فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري 152,717,508ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: 1001321591

    • بازنشسته تأمین اجتماعی

      از فیش حقوقی بنده در اسفنده ماه سال ۱۴۰۲مبلغ مستمری ۱،۹۴۸،۶۴۹ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
      کمک هزینه مسکن مبلغ ۳۵۰/۰۰۰ ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
      حق سنوات مبلغ ۶۷،۱۳۵ ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟ کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
      مبلغ ۱۶،۶۳۲،۷۸۹ ریال در فیش حقوق اسنفد ماه سال ۱۴۰۲ و هم فروردین ماه سال ۱۴۰۳از حقوق بنده به صورت غیر قانونی کم کردن و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟

  • ناشناس


    اززمانی ایشان وزیر شدند هیچ کاری برای بازنشسته ها انجام ندادند وحتی وضعیت بازنشسته ها بدتر شده

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی


    حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد و نه 20 درصد
    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس


    حقوق بازنشستگی پاسخگوی هزینه‌های زندگی روزمره بازنشستگان نیست
    نرخ تورم بیش از ۶۰ درصدی است سوال اینجاست که پس چرا حقوق کارمندان و به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است.
    که متأسفانه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ برای همه بازنشستگان تأمین اجتماعی عمل و اجرا نشده است چرا؟
    آیا زمان عذرخواهی از بازنشستگان تأمین اجتماعی نرسیده است؟

  • ناشناس

    لطفا جواب بدهید مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه کی واریز می‌شود؟ همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی انجام می‌شود؟
    چرا حق وحقوق بازنشستگان ومعوقه فروردین پرداخت نمیکنین مدیریت نمی‌توانید کنید کنار برید مگر ارث پدر شماست امروز پنج‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ هست که متأسفانه معوقات فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی را واریز نکردن چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی



    همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شماره ۱۴۲ اسلامشهر از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟
    سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است.
    و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
    بازنشسته تامین اجتماعی
    و کسی هم جوابگو نیست
    در ضمن ایثارگرم هم هستم
    بازنشسته تامین اجتماعی

  • ناشناس

    قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

  • ناشناس

    در مورد ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید پس بقیه بازنشستگان سایر استان ها وشهرستانی ها آ دم نیستد این چه قانون و چه عدالت است

  • از سال 1395 تاکنون هنوز هم وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ندادند چرا؟

    بنده 3 بار وام 20 - 15 - 12 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی ثبت‌نام کردم ولی اما متأسفانه هنوز هم وام ندادند چرا؟
    از سال 1395 تاکنون هنوز هم وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ندادند چرا؟
    سوال اینجاست که بنده هم از اسفند ماه سال 1395 تاکنون بازنشسته تامین اجتماعی هستم پس چرا به بنده وام نمی دهند.
    بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

    در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟
    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    کدام وام ها بدون ضامن هستند؟
    بعد از 31 ماه و 7 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
    نظر شما با موفقیت ارسال شد.

  • ناشناس

    بازنشستگان تامین اجتماعی در استان ها و شهرستان های از دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان محروم هستند

  • ناشناس

    در پاسخ به حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی/ مدیران بانک ها و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بخشنامه بانک مرکزی را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکردند و هنوز هم عمل و اجرا نمی کنند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بنده هر سال به خاطر پرداخت نکردن افزایش تفاوت معوقات و... بیش از 2 الی 3 میلیون تومانی هزینه می کنم چون به خاطر در این مورد بنده هر سال علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و یا سازمان تامین اجتماعی شکایت و اعتراض می کنم.

  • دریافت وام از بانک ها در سراسر کشور ۱۰۰ درصد فقط با پرداخت و دریافت رشوه امکان پذیر است.


    پرداخت وام فوری در بانک ملت + نحوه دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی! و باز هم ۱۰۰ در صد فقط دروغ است
    جزییات ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک رفاه و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است.
    دریافت وام ۵۰ میلیونی سریع و فوری بدون ضامن باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است.
    ثبت نام وام ۲۰۰ میلیونی بانک رفاه بدون ضامن و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است.
    دریافت وام از بانک ها در سراسر کشور ۱۰۰ درصد فقط با پرداخت و دریافت رشوه امکان پذیر است.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بنده هر سال به خاطر پرداخت پرداخت نکردن افزایش تفاوت معوقات و... بیش از 2 الی 3 میلیون تومانی هزینه می کنم چون به خاطر در این مورد بنده هر سال علیه شعبه مربوطقه تامین اجتماعی و یا سازمان تامین اجتماعی شکایت و اعتراض می کنم. و این در حالی است که مدارک مورد نیاز برای کم کردن غیر قانونی از حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم در فیش حقوقی شکایت علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به دیوان عدالت اداری ارسال کردم.

    • بازنشسته تأمین اجتماعی

      بسم الله الرحمن الرحیم
      جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
      جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی
      جناب آقای نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی
      باسلام
      هر سال که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق ماده ۹۶ قانون کار افزایش یافته است.
      سوال بنده این است که چرا شعبه مربوطه تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ حقوق و مزایا بنده را در حکم سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کم کرده است اعتراض هم می کنم و متأسفانه کسی هم جوابگو نیست چرا؟
      درخواست رسیدگی دارم.
      کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

  • معوقات فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی امروز پنج شنبه 7 تیر ماه سال 1403 واریز شد

    معوقات فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی امروز پنج شنبه 7 تیر ماه سال 1403 واریز شد

  • ناشناس

    خبر خوب درباره حقوق بازنشستگان | واریزی ۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومانی به حساب بازنشستگان
    و این در حالی است که متأسفانه مبلغ ۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومانی هنوز هم به حساب بازنشستگان واریز نشده است چرا؟

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی


    سازمان تامین اجتماعی حقوق یک ماه را باید به بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی بدهد و نه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان!
    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان