آخرین خبر از رتبه بندی معلمان ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | معلمان فاقد رتبه بخوانند

در این خبر به آخرین خبر از رتبه بندی معلمان ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | معلمان فاقد رتبه بخوانند
صفحه اقتصاد -

 

سامانه رتبه‌ بندی برای معلمان فاقد رتبه از روز یکشنبه به مدت یک‌ماه باز و امکان بارگذاری مدارک برای این دسته از افراد فراهم می‌شود.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میزکار رتبه‌ بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

«پیرو اطلاعیه شماره ۷۰۰/۴۲۸۶۹ مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳و باستناد ماده ۵ آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه‌بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب ننموده‌اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند. 

سامانه از مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳برای مشمولین (فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌گردد. خواهشمند است موارد ذیل به صورت دقیق به اطلاع افراد رسانده شود: 

۱. تمامی اطلاعیه‌ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال گردد و به اطلاع تمامی ذینفعان رسانده شود. 

۲. افراد می‌توانند از طریق پنجره my. medu. ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. (تاکید می‌گردد افراد شخصا وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایند از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب نمایند. وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.) 

۳. مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از۱ خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 

۴. فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر۱۴۰۳ می‌باشد و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. 

۵. باعنایت به اینکه تمامی مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌گردد در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. 

۶. باعنایت به اینکه ملاک یکسال از مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه) به قبل می‌باشد. (افرادی که تا تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۲ به قبل‌عدم احراز شده‌اند) فعلا امکان بارگذاری مدارک را دارند افرادی که بعد از این تاریخ‌عدم احراز شده‌اند در مرحله بعدسامانه باز می‌گردد. 

۷. قرارگرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از مورخ ۲۰ تیر۱۴۰۳و پس از پایان مهلت یکماه آغاز می‌گردد. 

۸. اموراداری مناطق و نواحی از مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به بررسی ۵ مولفه (ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی) به دقت اقدام نمایند. 

۹. به مدیران مدارس اطلاع‌رسانی گردد تا بررسی مستندات و تاییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد. مسئولیت حسن انجام کار و اطلاع‌رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیات ممیزه استان می‌باشد.»

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان