طرح کالابرگ فجرانه تا چند ماه واریز می شود؟

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهربابک گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک برای خانوارهای مشمول سه ماهه است.

طرح کالابرگ فجرانه تا چند ماه واریز می شود؟
صفحه اقتصاد -

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهربابک گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک برای خانوارهای مشمول سه ماهه است. طرح فجرانه به منظور حمایت از سبد غذایی خانوارها طراحی شده است.

امکان خرید ۱۱ قلم کالا با اعتبار ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای هر نفر در نظر گرفته شده است. قیمت روز سبد کالاهای انتخاب شده براساس قیمت‌های مبنا سال ۱۴۰۱ تعیین شده است که برابر با ۷۴۳,۷۵۰ تومان است. در صورت خرید، خانوار باید مبلغ ۵۲۳,۳۰۰ تومان را از جیب خود پرداخت کند و مابقی توسط یارانه دولت تامین می‌شود.

این طرح تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد و در تاریخ‌های ۱۷ اسفندماه و ۱۷ فروردین ماه نیز اعتبار بعدی به مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای سرپرستان خانوار یارانه بگیر شارژ خواهد شد. اما پس از این تاریخ‌ها، اعتبارهای قبلی از بین می‌روند و قابل استفاده نخواهند بود.

برای خرید کالاهای مشمول طرح فجرانه، متقاضیان می‌توانند به فروشگاه‌های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی مراجعه کنند. برای شناسایی این فروشگاه‌ها و مکان‌یابی آن‌ها، می‌توان از نرم افزار کاربردی “شما” استفاده کرد. این نرم افزار را می‌توان از سکوهای بازار، مایکت و یا سایت shoma.safar.ir دریافت کرد.

در صورتی که دارای سوالات یا اعتراضاتی درباره طرح فجرانه هستید، می‌توانید با مرکز تماس ۶۳۶۹_۰۲۱ تماس بگیرید. این مرکز پاسخگوی سوالات و اعتراضات شماست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان