یک خبر برای بازنشستگان | مبلغ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ اعلام شد

در این مطلب به جزئیات زمان واریز و مبلغ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

یک خبر برای بازنشستگان | مبلغ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ اعلام شد
صفحه اقتصاد -

مبلغ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ چقدر است؟ میزان عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ چقدر شد؟ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ چقدر است؟ عیدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟

عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح ۱۴۰۳ چقدر است؟ عیدی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ چقدر است؟ عیدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

مبلغ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ چقدر است؟

مبلغ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳ چقدر است؟ بر طبق آخرین خبرها مبلغ عیدید بازنشستگان و مستمری بگیران برابر با یک ماه حقوق آنها می باشد.میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه، معمولا در جلسه بهمن ماه هیات دولت به بحث گذاشته شده و همانند عیدی کارمندان دولت توسط هیات دولت، تصویب و اعلام گردید.

برابر مصوبه هیات وزیران، مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه، یک میلیون و هشتصد هزار تومان، تعیین و تصویب گردید. همچنین، علاوه بر این میزان، ۵۰۰ هزار تومان برای عائله‌ مندی و به‌ ازای هر فرزند تحت تکفل نیز ۲۰۰ هزار تومان، به مبلغ عیدی اضافه شد. هنوز میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص نشده و به محض اعلام، اطلاع رسانی در سایت دیجی سرگرمی صورت خواهد گرفت.

مبلغ عیدی کارگران ۱۴۰۳ چقدر است؟

مبلغ عیدی کارگران ۱۴۰۳ چقدر است؟ عیدی کارگران طبق مصوبه ای که به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است، محاسبه و تعیین می شود، بر اساس این مصوبه که در سال ۱۳۷۰ تصویب شد، عیدی آخر سال کارگران برابر با دو برابر حداقل دریافتی کارگر است. البته این مبلغ حداقل عیدی کارگر است و حداکثر عیدی می تواند تا سه برابر حداقل حقوق ماهانه کارگر پرداخت شود. بنابراین، عیدی حقوق کار حداقل برابر با دستمزد شصت روز کار اخیر و حداکثر برابر با دستمزد نود روز کار اخیر اوست.
منبع: منیبان
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • علی اسدی

    سلام قبل از هر اقدامی بدون آنکه یک ریال به دست باز نشستگان اعم از حقوق و عیدی برسد تا الان هزار بار جار زده اند وقیمت ها را ده بار گرانتر کرده اند دریغ از یک ریال دست کسی برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد