بیست و چهارمین سفر کارگروه نظارت و پایش به استان کهکیلویه و بویراحمد

بیست و چهارمین سفر دو روزه اعضای کارگروه نظارت، پایش و مدیریت عملکرد متشکل از نمایندگان معاونت‌ها و ادارات کل مستقل ستاد به استان کهگیلویه انجام شد.

بیست و چهارمین سفر کارگروه نظارت و پایش به استان کهکیلویه و بویراحمد
صفحه اقتصاد -

در این سفر اعضای کارگروه ضمن بازدید و بررسی‌های میدانی از انبار اموال تملیکی این استان از نزدیک در جریان فرایندها و چگونگی انجام کار قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در ابتدای حضور اعضای کارگروه جلسه‌ای با حضور تمامی کارکنان و مدیر کل استان برگزار و دستاوردها، عملکرد و اقدامات صورت گرفته مطرح و کارکنان نیز نظرات و مسائل و مشکلات خود را در حضور اعضای کارگروه بیان کردند.

 علی افراشته مدیر کل استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمان حضور خود تصریح کرد: با تلاش‌های مستمر و همکاری و پیگیری‌های ستاد توانستیم فضای جدیدی را به عنوان انبار در اختیار بگیریم و خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری ۱۹ میلیارد تومان فروش داشته‌ایم، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲۴۵ رشد نشان می‌دهد. همچنین ۷ مرحله حراج خردخ فروشی برگزار کردیم و جزو ۱۰ استان برتر کشور محسوب می‌شویم. برای نخستین بار ۳۸۹ میلیون تومان در حوزه اموال غیرمنقول فروش داشتیم.

وی با بیان اینکه در رابطه با نیروی انسانی، تجهیزات سخت افزاری و ساختمان اداری با مشکلاتی همراه هستیم، گفت: تلاشمان برای به کارگیری عامل ذی حساب به نتایجی مثبتی رسیده اما از این موضوع در مضیقه هستیم.

در ادامه این جلسه کارکنان اداره کل تملیکی استان در رابطه با پست‌های سازمانی، تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری، تبدیل وضعیت استخدامی و موضوعات دیگر مباحثی را بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان