گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از مستمری مددجویان

افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به کجا انجامید؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی از افزایش ۲۰ درصدی مابقی مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در شهریور ماه برای نیمه دوم سال خبر داده بود که تاکنون حتی بسیاری از واریزی‌های معمول هرماه انجام نگرفته و آنهایی هم که از امروز دریافت کردند بدون افزایش ۲۰ درصدی مابه‌التفاوت مصوبه ۴۰ درصدی بوده است.

افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به کجا انجامید؟
صفحه اقتصاد -

مستمری مددجویان هر ساله با پیشنهاد دولت و تصویب در مجلس شورای اسلامی افزایش می‌یابد. در سال جاری نیز مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به میزان ۴۰ درصد براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی افزایش یافت، اما تاکنون تنها ۲۰ درصد این افزایش اجرا و بقیه قرار شد تا از شهریور ماه جاری اعمال شود.

مجلس شورای اسلامی در زمان تصویب قانون بودجه سال جاری مصوب کرد که مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی به میزان ۴۰ درصد افزایش یابد. اما تاکنون همین نهاد‌ها تنها ۲۰ درصد افزایش حقوق مددجویان را پرداخت کرده و همچنان با این میزان افزایش در حال پرداخت حقوق آن‌ها هستند که نوعی تخلف از مصوبات قانونی به حساب می‌آید. 

علت تاخیر در پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 

گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از مستمری مددجویان

مجلس در جریان تصویب قانون بودجه امسال مصوب کرد تا مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی افزایش ۴۰ درصدی داشته باشد اما این نهاد‌ها در سال جاری، تنها ۲۰ درصد حقوق مددجویان را افزایش داد و همچنان با این میزان افزایش در حال پرداخت حقوق آنها بودند که با اعلام مرتضوی وزیر کار، قرار شد تا از شهریورماه ۲۰ درصد مابقی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعمال شود. 

علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان درباره پرداختی مستمری به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، می‌گوید: تنگناها ومشکلات اقتصادی بر شانه‌های جامعه هدف بهزیستی، سنگینی مضاعفی دارد که برای این منظور، ترمیم حداقل مستمری دریافتی این عزیزان گام کوچکی برای کاهش این مشکلات می‌باشد.

براساس اطلاعات دریافتی، مستمری گروه‌های هدف در بیستم هر ماه واریز می شود، اما این در حالی است که میزان مبالغ سال گذشته با ۴۷ درصد افزایش یافت و قرار بود تا شهریور امسال هم با ۴۰ درصد افزایش اعمال شود.

اما تا این لحظه، اکثریت مستمری بگیران اعلام کرده اند که هنوز مبلغ مستمری را دریافت نکرده اند. البته تعدادی از  مستمری‌بگیران کمیته امداد امروز خبر از واریزی بدون افزایش ۲۰ درصدی و مطابق معمول داده اند.

در حال حاضر و بنا بر اعلام برخی منابع، مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از امروز به صورت معمول در پرداخت برای این عزیزان واریز می‌گردد. اما دلیل اینکه چرا اقدامات پرداختی به مددجویان دیرتر از زمان‌های واریزی در ماه‌های گذشته صورت گرفت و برای دانستن علت اجرا نشدن ۲۰ درصدی مابه‌التفاوت مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، توضیحاتی از طرف برخی از منابع اعلام شد که در ادامه آمده است.

چرا افزایش ۲۰ درصدی مابه‌التفاوت مبلغ مستمری انجام نگرفت

گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از مستمری مددجویان

در حال حاضر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، جامعه تحت پوشش بهزیستی کشور هستند که از این تعداد یک و نیم میلیون نفر مستمری بگیر هستند و در بعد خانوار نیز هفت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش هستند که خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

 بر همین اساس مبلغ مستمری یک نفره از ۶۵۵.۲۰۰ تومان به ۷۸۶.۲۴۰ تومان افزایش یافته و بالاترین مبلغ مستمری نیز برای خانوارهای ۵ نفره به بالاست که از ۲.۰۵۹.۲۰۰تومان به ۲.۴۷۱.۰۴۰ تومان افزایش یافته است.

براساس اخبار و پیگیری‌های انجام شده، مبالغ مستمری مددجویان بهزیستی کمیته امداد و بهزیستی مطابق روال هر ماه و با همان میزان ۲۰ درصدی فعلا به دلیل زمانبر بودن در حال واریز است.

دلیل این امر این است که؛ قرار بود افزایش ۲۰ درصدی از نیمه دوم سال ‍۱۴۰۲ یعنی در واریزی‌های مربوط به مهرماه انجام گیرد، اما با اعلام وزیر کار برای این افزایش در شهریورماه، کار پرداخت مستمری به مددجویان عزیز با مشکلاتی مواجه شد.

طبق شنیده‌ها قرار شد تا در این ماه با افزایش ۲۰ درصدی پس از اعلام وزیر کار، به صورت کامل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته در شهریورماه ۱۴۰۲ اعمال گردد اما چون واریزی‌ها به تاخیر می‌افتد دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی تصمیم گرفتند که واریزی این ماه را همچون روال قبل انجام دهند و درباره افزایش ۲۰ درصدی مابقی نیز در فرصت مقرر و «شاید» تا چند روز آینده این موضوع انجام گیرد.

گفته می‌شود؛ دلیل اینکه بسیاری از مددجویان عزیز در کارتابل‌ها و سامانه شفافیت خود این مبالغ را با افزایش ۴۰ درصدی مشاهده می‌کنند ولی واریزی به صورت روال قبل بوده است اعمال این تغییرات می‌باشد. البته این احتمال می‌رود که واریزی افزایش ۲۰ درصدی طبق اخبار اولیه در نیمه دوم سال اتفاق بیفتد.

اعلام زمان پرداخت مستمری مددجویان با افزایش ۲۰ درصدی

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: قرار بر این بود از شهریورماه مستمری خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی ۲۰ درصد افزایش یابد، اما اگر به هر دلیلی این موضوع عملی نشد، مستمری مددجویان از مهرماه با افزایش ۲۰ درصدی واریز خواهد شد.

علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام خبر افزایش ۲۰ درصدی مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از شهریور ماه امسال، اظهار کرد: در تبصره بودجه سال جاری به طور مستقیم اعلام شده بود که مستمری مددجویان ۴۰ درصد افزایش یابد. در دستورالعمل اجرایی تبصره ۱۴ نیز در دو بند اعلام شد که مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش یابد و افزایش ۲۰ درصد دیگر نیز درصورت تامین منابع انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر این تامین منابع صورت گرفته است و به جز افزایش ۲۰ درصدی که در ابتدای سال بر روی مستمری مددجویان اعمال شده، تامین اعتبار برای افزایش ۲۰ درصد دیگر هم میسر شده است.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: قرار بر این بوده است که از شهریورماه مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد، اما اگر به هر دلیلی این موضوع عملی نشد، مستمری مددجویان از مهرماه با افزایش ۲۰ درصدی واریز خواهد شد و ان شاءالله که مابه التفاوت مستمری شهریورماه نیز پرداخت خواهد شد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که مقامات مسئول برای رفع سوالات ایجاد شده و علت دیرکرد باید پاسخ‌های قانع‌کننده را برای مردم عزیز جامعه ارائه دهند تا شبهات برطرف شود و رسانه‌ها از منابعی که نمی‌خواهند نامشان فاش شود موضوع را پیگیری و درج نکنند.

واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری شهریورماه به حساب مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد از واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری شهریورماه مددجویان کمیته امداد، به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد افزود: مابه التفاوت افزایش ۲۰ درصدی مستمری شهریورماه مددجویان، شب گذشته به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت واریز شد.

وی افزود: با تصمیم دولت و مجلس شورای اسلامی، برای سال جاری افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان پیش‌بینی شده بود که طی پنج ماهه نخست سال ۲۰ درصد افزایش مستمری اعمال شد.
رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار لازم از سوی دولت، پرداخت مابه التفاوت ۲۰ درصدی مستمری مددجویان از شهریورماه اجرایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با بیان اینکه مستمری شهریورماه مددجویان هفته گذشته به حساب خانواده‌های تحت حمایت واریز شد، ادامه داد: مابه التفاوت ۲۰ درصدی مستمری مددجویان نیز شب گذشته پرداخت شد.
بختیاری تاکید کرد: مابه‌التفاوت ۲۰ درصدی مستمری مددجویان در خصوص پنج ماه نخست سال نیز به محض اختصاص اعتبارات مورد نیاز از سوی‌ دولت، پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    از این دولت و کابینه ابی گرم نمیشود چطور دولت روحانی سروقت و به وعدهاش عمل میکرد ولی ولی دولت مردمی وانقلابی و سیدوسادات نمیتونه انجام بده . فقط این را بگم این دولت تمام ملت را باخاک یکسان و به نابودی مطلق کشاند . فاتحه ملت و کشور را خواندیم خودتون هم میدونید الفاتحه

    • ناشناس

      خیلی تابلو جزو سربازای اینترنشنال یا مریم منافقی ،یه ذره خلاقیت داشته باش لو نری پیری

      • ناشناس

        چی میگی طوری حرف میزنی انگار هیچ مشکلی وجود نداره بابا مردم دارن مشکلات و حس میکنن ،اونوقت شما میگی سرباز اینترنشنال

      • ناشناس

        پاک آبرومون رفت عزت نفسمون کشته شد منتظر این چندقازیم 😭😭😭😭

      • مهدپور

        چی می گی ش غ ا ل تو خودت گند خوری اومدی شعار میدی واریز نکردند دیگه اومدی حرف مفت میزنی مردم بیکارند برن شبکه فلان فلان .....جمع کن بساتتو که خیلی وقته این حرفا بو علف هرز میده

      • معلول شدید

        خدا ی ذره عقل بده به تو .روانی مگه دروغه واقعیت تلخ کشوره.

      • معلول شدید

        همش دروغ دروغ پشت سر هم دروغ و ریا و تبلیغ الکی .آخه چرا معلول بدبخت که خدا زده میزارین سر کار خداروخوش نمیاد .بخدا من ساکن روستاهستم چند روز هرکی میبینه میگه حقوق معلولا زیاد شده بودجه رو میدن به شما ،اما نمیدونن که کل میتمری پول دوکیلو گوشت نیست .شرم کنید ۳۱ م تموم شد و خبری از چندرغاز نشد .خدا

      • پارسا

        هر کسی حرف حق بزنه یا منافقه یا سرباز اینترنشنال

      • ابراهیم

        تو هم از سربازای گمنام ولایت مطلقه هستی.. دستمالتو بچرخون ...لیس،البته شاید جیره خور هم باشی

    • ناشناس

      خیلی تابلو جزو سربازای اینترن شنال یا مریم مناف قی ،یه ذره خلاقیت داشته باش لو نری پیری

      • عقده

        میدونین هرروز تاخیردرواریزمستمری بهزیستی وکمیته چقدرسودبرای این دزداداره خدالعنتتون کنه ازسران مملکت تااون جیره خورای خایه مال

      • علی

        تو از سربازان معاویه و ابن زیادی که طرفدار ظالمی ،لعنت خداوند بر ظالم و ستمگر و طرفداران و دنباله روان ظالمان👎🏿👎🏿

      • امیر

        الان مستمری شهریور واریز شده ؟
        چون برای من واریز نشده است

      • محلا

        تو یک آدم ن ج س بیش نیستی اینو بدون ...‌‌اگه یک روزی دست این مردم بهت برسه بعد میفهمی ما گول شبکه اینترنشنال خوردیم یا داریم از حقمون دفاع میکنیم امروز یک مهر ۱۴۰۲ ساعت نزدیک ۲ ظهره حنوز نریختن مسخره بازی در اووردین..‌.. قانون که نیست خر تو خره

    • اسماشیخ

      دوستم چندوقته عروسی کرده زنش حامله ست هنوز ثبت نشده بایدزنش ببره دکتر اینجا چخبرحداقلا باما معلولین اینقد ظلم نکنید اول مهرپول نداریم کیف دفتربگیرم مابلوچیم هیچی ندارم شکرخداشام شب مون ب بدبختی درمیاریم

      • ناشناس

        چرا شهریور واسه ما پرداخت نکردن هنوز دلیلش چی

    • ناشناس

      جالب اینکه تصمیم گرفته می‌شود حقوق آقایون و کارمندان دولت اضافه بشه در عرض ۲۴ ساعت همه کارهاش درست میشه و انجام میشه ولی برای چهار تا کر و کور و شل و فلج مشکلات پیش میاد ، بابا این ملت دیگه گوشا شون مخملی نیست بخدا اون چیزی که ملت رو فرض کردید به ولله خودتون هستید با کرامت و انسانیت و شرافت آدم های معلول و مشکل دار بازی نکنید با احساسات چهار تا کر و کور شل و فلج بازی نکنید خدا بدتر از این رو بسر تون میاره اونوقت همه اون پول‌هایی هم که از بیت المال برداشتید کمکی بهتون نمیکنه خدا رو در نظر بگیرید حداقل با اسم و دین خدا بازی نکنید این دین خدا نیست که شما ادعای پیاده کردنش رو در کشور دارید این خلاف دین خداست شما دارید بر خلاف خدا و دینش عمل میگنید با اسم خدا و دین خدا مردم رو به فلاکت و بدبختی انداختید و حالا گدایی هم که میخواید از پول خودشون بدین هزار تا حیله و نیرنگ و مکر معاویه گونه میزنید ، من معلول فلج چه گناهی کردم به درگاه خدا که باید چشم بدست ابو حیلیه های مثل شما که نه حدا را می‌شناسید و نه قرآن خدا را دو زار مثل سگ میندازید جلو یک فلج‌ با هزار مکر و نیرنگ که یک کیلو گوشت و دو تا مرغ و یک کیلو برنج نمیشه خدایا کجایی امام زمان الان وقت ظهورت هست یا امام زمان

      • ناشناس

        سلام شما اطلاعی از واریزی بهزیستی دارید امروز یکم مهر مستمری شهریور به حسابم نیومده

      • ناشناس

        امام حسن عقیم بوددنبال کدوم امام زمان هستی ایران اینقدرمعدن طلامس نفت گاز زغال سنگ فولادو.....داره که میتونه باهمین پول تواین ۴۳سال انقلاب هزاربارایران گلستان کردنابودکردپول واریزی هرماه امام جمعه شهرتون حساب کنید ۱ماه بایدفقط صفرهاشوبشماری دکل نفت رفت چطورشدکی اعدام کردن برادرروحانی سریالی ساختن ازش کجایه ای مردم بدبخت ما تااخرسال بهتون میگم اگه دیدی درخانه ات نیست تعجب نکن ازگشنگیه ماشینت بردن

    • هو

      کجا دولت روحانی به وعده هاش عمل میکرد؟ درسته از منافقینی ولی جوری حرف بزن کسی نفهمه

      • مم

        جیره خور شکم خودتو و خانوادتو با جیره خوری پر میکنی ..منم یه کور تو خونه دارم داروهاشم گیر نمیاد..خدا کنه شماها هم الطاف خدا نصیبتون بشه و کور و کر بشید..حکومت با شماها زنده است و مجبوره هواتونو داشته باشه..وگرنه ایران و دموکراسی 🤔 ..دموکراسی ۴۵ ساله قبل بود..

    • ناشناس

      12345678

    • مرضیه

      مرده شور دولت روحانی ببره در طول ۸ سال چقدر در کل مستمری میداد ؟ مثل اینکه حالت خوب نیست ولی تو دوسالی که اقای رئیسی اومدن چقدر بالا بردن تازه حق پرستاری هم اضافه کن در کل هر چه حقوق بدن به این خانواده ها کمه

      • فرامرز صادقی

        اون عوضی هایی که تا میگیم تو دولت روحانی مستمری به موقع پرداخت میشد انگ منافق و ... میزنن رو به خدا واگذار میکنیم که هر کسی جز خودشون رو ضد انقلاب و اسلام و قرآن میدونن و گند کشیدن به اوضاع مملکت

      • سعید فرهادی 09170547271

        چون تو دنیا فکر نکن یارانه میده ریس جمهور الان کجاست سازمان ملل 😂😂😂یارانه نامیده ایران آمد یارانه میده🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس

      چرامستمری بهزیستی واریزنشده

      • ناشناس

        برای منم پرداخت نکردند

    • زینب

      بچه ها منتطر بودیم مستمری بدن بریم نون چای بخریم اما ندادن همسرم داره دق میکنه ذو روزه نان تموم شده همسرم هم دوروزه حتی یک کلمه حرف نزده، خبر نداره اینکارو کردم تورو خدا در حد توانتون کمکش کنین
      6104337913246102

  • ناشناس

    دروغ گفتن ۲۰ درصد را نریختن

  • ناشناس

    فعلاکه خبری ازهیچ واریزی نیست شماکه نمی تونیدپرداخت کنیدچرارسانه ای میکنید ودل ماروخوش به این مقدارناچیز

    • ناشناس

      دلخوش به این مقدار نباشید.....همه چی را برای شما مجانی میکنن.....شاعر بذله گو

      • ناشناس

        امروزم ک واریز نشد..همون حقوق واریز نشده چ برسه ب افزایش....برای کسی حقوق ریختن؟

      • ناشناس

        درد ما بی قانونی یعنی مملکت به این بزرگی گه دارای ثروت عظیم است نمی تواندار پس ما معلولین بربیان وای فقط دم از اسلام میزند بجای کمک کردن به کشورهای دیکه به فکر مدد جویان باشید چیزی از خزانه کم نمیشه.خجالت دار

      • ناشناس

        گل گفتی

    • ناشناس

      برای منم واریز نکردن مستمری

      • فقط خدا

        باسلام واسه من حقوق شهریورونریختن امروز یکم مهرماه ازکجا باید پیگیری کنیم

    • ناشناس

      سلام امشب 31 هستش شما هم مستمری بهزیستی نگرفتید؟؟

      • معلول

        امروز یکم مهر هنوز مستمری منو واریز نکردن من دو تا بچه دارم امروز میخوان برن مدرسه ولی من هیچی نتونستم واسه اینا بخرم خدایا خودت به داد ملت برس پناه میبریم به خودت

      • مهدی رسولی رفسنجان

        سلام.
        آقای رئیس‌جمهور من ی خانواده دومعلول هستم الان ۷ماه هست که تمام مستندات منزلم که شما قراربود بهمون کمک مالی کنید فرستادم بهزیستی کرمان تا بتوانم ی منزل داشته باشم اما متأسفانه بهزیستی کرمان ميگه دولت پول نداره.شکایت کردم بهزیستی کشور اونها هم گفتن دولت پول نداره.شکایت کردم ۱۱۱ دولت الان سه هفته هست که جوابی بهم ندادن.من از شما ی سوال دارم شما که پول نداشتی قربون جدت برم چرا اومدی دروغ گفتی ماروانداختی زیر قرض ماداشتیم باهمین حقوق یارانه زندگی می‌کردیم.چکار بهت داشتیم که اومدی این دروغ بزرگ گفتی مارو بدبخت کردی.الانم که حقوق ندادی.من هیچی نمیگم.فقط واگذارت میکنم به صاحب جدت.دنیا خیلی کوچک و گرد.زنگ بزن کرمان بگو رسولی بابت مسکن.دیگه همه منومیشناسن.کلا دوتا قسط به من دادن ی ۵میلیون ی ۱۰میلیون از برج ۱۲ دیگه پول بهم ندادن.

  • Bahman

    ما چقدربدبختیم هنوز واریزنشده امروز پنجشنبه ۳۰شهریور

  • Masoud

    دیگه این خبرای دروغ و سرکار گذاشتن مردم شده یه سرگرمی براتون

    • ناشناس

      فرداواریزمیشه

      • ناشناس

        روز جمعه محاله

      • حمید

        امروز ۳۱ شهریور هست چرا مستمری بهزیستی پرداخت نشده .از مغازه جنس قرضی آوردم .

      • ناشناس

        تا الان ک واریز نشد

      • ناشناس

        فردا یعنی یکم یعنی شنبه میگید واریز میشه؟؟

      • ناشناس

        چرا مستمری من واریز نشده😔

      • ناشناس

        جمعه 31شهریور برا منم واریز نشده هنوز

      • مسیح

        سلام .معلولین کرو کور یا فلج نیستن .کر و کور اونایی هستند که باانتخاب غلط اینارو گذاشتن بالای سر ما تا عذابمون بدن...همین بحث کردن ما نشون میده که تو کارشون چقد موفق بودن و تونستن مارو دچار چیزایی کنن که برای یه انسان جزو حقوق اولیه محسوب میشه .میرسه روزی که ایران دوباره آباد بشه و اون روز این علف های هرز همه از بین میرن .الهی آمین

  • ناشناس

    سلام چرا حقوق مستمری ما واریز نشده

    • ناشناس

      برا مام واریز نشده حقوق

    • ناشناس

      بخدا برای هر قرونش برنامه ریزی میکنیم دلمون به همین چن قرون خوشه ما مثل حقوق بگیرا نیستیم که یادشون رفته پول یارانشون جمع میشه تو کارتشون و یهو میبینن چن میلیون براشون جمع شده تو رو خدا مستمری ماهارو به موقع بریزید

  • ناشناس

    چرا مسئولان مستمری ناچیز مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را اول سال به صورت کامل پرداخت نمی کنند تا مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به مشکل بر نخورند؟ این نشان دهنده ضعف سازمان برنامه بودجه، وزارت رفاه و سازمان بهزیستی کشور است

  • علیرضا

    میخواستم ببینم از کجا باید بفمم چقدر بهم مستمری تعلق میگیره و دهک چند هستم ؟؟

    • ناشناس

      امروزپنجشنبه است واسه ماهم هنوزهیچی واریزنشده واسه کسی واریزشده

      • ناشناس

        مستمری عادی هرماه،حتی‌هنوز‌واریز
        نشده ،،چه‌برسه‌به‌40درصد،خاک‌برسر
        ماه که زندگی‌ننگینی‌داریم،،کشورم‌ویران‌شدرفت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

      • ناشناس

        الان ۳۱ شهریور برا منم واریز نشده همیشه ۲۸ام واریز بعد من جز ۳ دهک اولم ولی یارانه ام ۳۰۰ است چرا

    • ناشناس

      به سایت www.hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کن دهک نشون میده

      • حسن

        سلام حقوق شهریور مددجویان بهزیستی واریز نشده

    • ناشناس

      ما چقد بد بختیم که چشممون به این چندرقاز پوله ،در حالی که پنجمین کشور ثروت مند جهانیم واقعا چراااااا

    • ناشناس

      ایا مسولین به این فکر میکنن که گوشت کیلویی چند و مستمری نیازمندان چقدره ایا اصلا براشون مهمه که نیازمندان نون تو خون میزنن ،چرا واقعا چرا هیچ کاری برای این همه نیاز مند نمیکنن تنها کمکی که میکنن این چندرقاز پوله که جز سرخوردگی هیچی نیست اونم دست دلشون موقع واریز میلرزه،ثروت این کشور متعلق به ملت منت نداره که قطر چکان میدی

  • مظلوم

    ساعت 4/45 تاریخ 6/30 هنوز مستمری بهزیستی بنده واریز نشده چرا؟

    • ناشناس

      حاکم دبی هر سال چندتا خبرنگار با دوربین میفرسه بین اهالی اون کشور که مشکل اونارو رسد بکنه یک پیرزن اعتراض کرد که من با سن ۷۰ سال چرا باید بیام امضا کنم که حقوقم قطع نشه حاکم دبی وزیر رو توبيخ کرد چون قبلش گفته بود تمام افراد بازنشستگان یا مستمری‌بگیران باید برین دم خونه‌شون امضا بگیرید چون ما خادم اونایم شانس بد وزیر اون از ۱۰ درصد باقیمانده که هنوز انجام نداده بودن بعد ما واسه چندرغاز جونمون در میارن تا واریز کنن هیچکس نه توبيخ میشه نه اصلا معذرت خواهی هم میکنه تف به ذات نداشتتون فیلم حاکم دبی گول سرچ کنید کامل با زیر نويس ببینید

      • ناشناس

        مملکتی که رهبر عزیزمان معلول هست پدر ما معلولین است چرابه فکر ما نیستن فقط رهبر عزیز ما رادرک میکند باید صدای ما به گوش بیت رهبری برسد

  • آرش

    پس کی دیگه مستمری بهزیستی رو واریزمیکنند. عجب دلمون ب چی بهزیستی خوش باشه. خدایش نوصدهزارحالا میشه. چکارکرد. بازن وبچه نمیشه. هیچکارش کرد. بخدا

    • ناشناس

      وای صداشو کسی نیست به بیت رهبر برسونه!مطمعنی نرسیده؟

  • فقط خدا

    وای به روزی که خدااا عضب کند..خدا یا خودت مبین حقی کاری بکن..الهی آمین

  • ن

    سلام این چه وضعیه اگر مجلس تصویب کرده پس چرا 40در صدر را از همان اول سال پرداخت نکردن و الان چرا وعده و. وعید میدهند چرا ؟....

  • موسی بادپا

    خداوکیلی درب مجلس رو ببندیدواینهمه هزینه مملکت رو برا تصویب یک حقوق ویامستمری که اکثرنمایندگان رای میدهندومستمری مددجویان کمیته بافزایش ۴۰درصدی تصویب میشه وقانون می‌شودکه اجرا شودامامتاسفانه یکنفرخودسرانه این قانونی که ریس جمهور ریس مجلس ونمایندگان وشورای نگهبان تصویب کرده رالغومیکندوکسی هم دراین مملکت پاسخگونیست امیدوارم آه مامددجویان دامن گیرت شودوب دردمادچارشویدآقای منظور

  • حمیدخوه

    سلام آخه بدبخت تر ازقشرما مگه کسی هست که حقشوناع بخورند ویکی هم نیست بااین تورم به ما فکربکنه الان باید نفری ۲میلیون بریزند نه نفری چهارصد تومان چیه بگم

  • ناشناس

    اینها همه اش دروغ است وعده سرخر من است الان شش ماه است می خواهند برا همه بازنشستگان معلمان مدد جویان پول بد ههند هر روز یک بها نه در میاورند

    • ناشناس

      سلام خوب هستید ببخشید برای ما هم نریختن هنوز مستمری را

      • ناشناس

        سلام برا ما هم نرفتید چیکار کنیم کی واریز میشه 🤕

    • محسن رحیمی

      اگر نمی تونید مملکتو بگردونید بدید دست کس دیگری یعنی چی،؟العان به ما گفتن ۵۰ملیون آورده مسکن ملی را واریز کنید مگه مسکن ملی مال ما فقیر بیچارها نیست؟؟؟ملت برای پول گرفتن از ملت ایران از همه جلوتره ولی برای اینکه چندر قاز برای ملت خرج کنه مرگشه چه وضعیه.

    • محمود صادقی

      خدالعنتتون کنه ، ۹۰۰ هزار میلیارد از این مملکت دزدیده میشه هیچ اتفاقی نمیوفته، برا ۱ تومن موندین بیشرفا

  • روستای

    اقای بختیاری اقای فتاح مگه افرادتحت پوشش مسخره شماهاهستن که چندماه اینطوری سرکارشون میزارین اگه زنهای عراقی بودندن که سریع بهشون پرداخت میکردیت

    • ایرانی

      آخه چرا اینقدر سبک حرف میزنید؟
      زن عراقی دیگه چه مزخرفیه
      خجالت هم خوب چیزیه

  • ناشناس

    این همه پول ازاد شد کجارفت خداداند

    • اب

      خودموپسرم‌معلولیم
      بچم‌میخوادبرمدرسه‌فردا
      هزینه‌کیف‌وکفشواصلاولش‌کن‌بابا
      مابه‌وعده‌وعیدعادت‌کردیم

    • بدبخت بهزیستی

      خدایا ای کاش تو ایران به دنیا نمیومدیم#بدبختی

  • ابراهیم

    سلام خدا مارافقیر وناتوان کرده که مسئولین چنین مارا ازار می دهند من بچه مدرسه ای دارم بهش قول دادم که این ماه حقوق کمیته امدا اضافه شده براش کفش ومقنعه وکیف بخرم اما مسئولین محترم من وشرمنده بچه ام کردن باخدا باش وپادشاهی کن ماهم خدایی داریم

  • زهرا

    ووقعااا متاسفم یعنی ی حقوق ناچیزیم دریغ میکنید از قشر اسیب پذیر رسانه ام دوروغ گو شده بابا وقتی متمعن نیستین ی عده بی سرپرست بدبخت مثل مارو دل خوش نکنید خدا رو خوش نمیاد این همه قول میدیم وقتش میریسه همونو واریز میکنید خودتونو جای ما بزارین ماهمه امیدمون همون حقوقه بخدا .خداروخوش نمیاد

  • نادر

    بخدا خجالت آوراست که مستمری ضعیف ترین اقشار جامعه تا این اندازه بی برنامه و نابسامان باشد اگر حقوق هر کدام از آقایان یک روز دیر شود زمین و آسمان بهم نمیدونند که برای ۲۰ درصد افزایش که پول یک عدد چیپس هم نمی‌شود اینطور باید چشم انتظار باشند بخدا باید خجالت بکشید و از وزیر رفاه تا رئیس سازمان اگر رگ داشته باشند باید بمیرند،آه مظلوم می‌گیرد متمدن باشید

    • ناشناس

      سلام من یه فرزند دارم ۱۸ ساله وکم شنوا
      ۵ سال یک بار باید براش سمعک بخرم
      تا به حال بهزیستی در این ۱۸ سال هیچ کمکی به فرزند من نکرده
      هزینه سمعک هم که خیلی زیاده
      وقتی به بهزیستی مراجعه می کنم همش یه جوری من را رد می کنن که حالا چیزی بهش تعلق نمی گیره مستمری بهش تعلق نمی گیره
      فرزندم ورزشکار وتوی مسابقات دو شرکت می کنه
      هزینه ی کفش ولباساش هم سنگین وقتی مراجعه می کنم به بهزیستی می گن بودجه نداریم باید یه خیر پیدا بشه
      وهنوز هم که هنوزه دریغ از پیدا شدن خیر

  • جوادشاه پرور

    جان امام رضا چرا برای من واریز نشده چه دلیل وارزز نشده

  • حمزه برجی

    مردم رو دور نزنید

  • معلول جسمی

    برای کمیته امداد واریز شده درسته اما برای مددجویان بهزیستی قرار نیست واریز بشه چرا دروغ میگین اگه دین ندارید حداقل انسانیت داشته باشید تورو خدا این وضعشه

    • ناشناس

      سلام. مددجویان بهزیستی مستمری شهریور رو گرفتند؟برای من تا الان ۳۱شهریور واریز نشده

  • ناصر

    الان ساعت هفت بعد از ظهره تاریخ سی ام شهریور ولی هنوز مستمری بهزیستی واریز نشده آخه مابه کی شکایت کنیم یکی از یکی دیگه دروغگوتر

  • محمد

    هنوز پرداخت نکردن. تو را به اون خدای که میدانی نیست ولی ما پرستش میکنیم مارا مثل خودتان ندانید دهر چه سریعتر واریز کنید.

    • ناشناس

      کدوم پول

  • حسن

    بابا مردم برا بچه هاشون باید وسایل مدرسه بخرن چرا اینموقع دیر میزنید باید شرمنده بچه هامون کنین

    • ناشناس

      بریزید خواهشن ماقسط داریم بخدا....

  • اوسوب

    امروز ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه مبلغ مستمری شهریورماه بهزیستی رو واریز نکردن.

  • محمد

    دیگه مردم به دروغ اینا عادت کردن، اگه سر قولشون بودن باید تعجب کنید

  • مریم

    واقعا جای تاسف داره چندرغاز مستمری قشر ضعیف رو زورشون میاد افزایش درست حسابی بدند حداقل دردی رو دوا کنیم اونوقت مسئولین مبارک کشورمون روز به روز فیش حقوقیشون اضافه تر ونجومی تر میشه اگر عدالتی هم باشه ولی هیچوقت تو این مملکت و با این مسئولین عملی نخواهد شد 😔

  • ناشناس

    سلام

    • ناشناس

      کول باشوا ....حالا برا چی سلام میدی ؟

  • ناشناس

    فقط خدابایدنجاتمون بده ازدست این دروغگوهای دزد

  • فاطمه

    توروخدا زودتر مستمری بهزیستی رو واریز کنید

  • ناشناس

    این دولت اگه واقعاً راست میگه مردمی هست و به فکر مستمندان هست از این پول آزاد شده کمکی هم به معلولان و افراد تحت پوشش بکند.با سه ملیارد میشد به سه هزار نفر معلول که شب بچه اش شب گرسنه می خوابه کمک کرد. اگه مردم تو خیابون شلوغ نمیکردن رونالدو این کودکان کار سر چهارراه می دید بنده خدا عمرن اگه این فرش قبول میکرد! اگه حضرت علی (ع) بود با همن میلگرد که میخواست برادرش عقیل داغ کنه، پهلوهاتون داغ می‌کرد که تا شش ماه نه کاه بخورید نه جو

  • سلام وقت بخیر چرا مستمری این برج به حسابم نیومد

    چرا مستمری این برج واریز نشد مااینجانب

  • ف.ر.ق

    نظام زمانی که ما مردم و افراد قشر ضعیف و مددجویان ..دست ب دست هم ندیم و نیایم بیرون ..اوضاع همینه ک می‌بینید ..
    بچه ها ؟؟بنظرتون حق ما نفری ۶۰۰ تومنه یا نفری ۷ میلیون؟؟؟داریم چیکار میکنیم؟بیاین به آینده‌ی بچه هامون فکر کنیم ..ب خودمون که رحم نکردیم بیایم ب ایندگانمون فکر کنیم ..آخرش بچه هامون میان رو سنگ قبرها و میگن خدا نیامرزتتون ک تا زنده بودین برامون کاری نکردین ..وقتی ما مددجویان و اقشار ضعیف و متوسط جامعه هر ماه بخاطر ماهی چند غاز که پول یه بسته پفیلا هم نمیشه میایم تو سایت و ااتماسشون میکنیم که توروخدا مسیولان چرا مستمری مارو نیمریزید ..و بعضی از دوستان هم که نمی‌دونم البته جسارت ب همه نمیکنم بعضیا نفسشون از جای گرم ....برمیگرده میگه دست دولت و مسیولان درد نکنه ک مستمری ما رو واریز کردین و ....لیسی می‌کنه ....اون پشتش گرمه ب همون بالایی ها و جیبشم پره
    به خودمون ظلم کردیم ..بیاین دیگه رحم کنیم ..بیان برا یکبار قید تمام چیزا رو بزنیم و حقمون رو فریاد بزنیم
    مردم شریف ایران.؟؟؟بیاین بلند داد بزنیم تو خیابون ..دست همو محکم بگیریم و پشت همو خالی نکنیم...و بگیم ...ما حقمون رو می‌خوایم ...حدقلش هم نفری ۳ میلیون به ازای هر نفر یارانه میخوایم و به ازای هر شخص هم ۵ تومن مستمری ...اگه همینطور بخاطر چند غاز هر ماه بشینیم و منتظر بمونیم ک کی قراره مارو مسخره کنم و عشقشون بکشه و واریز کنند یهو می‌بینید مستمری خیلیا رو قطع کردن ..اونوقت باید چیکارکنیم؟؟بازم التماس کنیم؟؟ما با التماس های ما بجامون و کوچیک کردن خودمون باعث شدیم مسئولین از اون بالا فقط ب ما بخندن و ندادم بگن اینا دیگه چه آدمای .....هستن
    هر چقدر بهشون فشار میاریم و حقشون رو میخوریم دهنشون رو هم بار نمیکنن و تازه میگم چندرغاز مارو بریزید ..بیاید بیشتر از این دیگه خودمون رو کوچیک نکنیم ..ما هم شخصیت و ارزش و هویت داریم ..با التماس چیزی درست نمیشه و در تاریخ هم همینو نشون داده ..باید برای گرفتن حق جنگید ..امیدوارم با من همراه و موافق باشید ..اونایی ک موافقن پاسخ بدن

    • رضا

      می‌ریزند برداران دور روز صبر کنید شاید مشکلی پیش آمده درود به شرف این دولت که مستمری از ۲۰۰هزار به ۶۰۰رساند یارانه از ۵۰ به ۴۰۰اگر فریدون بود باید ۲۰۰هزارو میگرفتی ناشکر و ناسپاس نباشید

      • ناشناس

        برنج هم از ۱۸۰شده ۷۰۰ فکر کنم حواستون نیست به گرونی ها

      • من

        نفست از جای گرم میاد...

      • ناشناس

        به خدامافقیربودیم شماماروازگدابدترکردین خدالعنت کنه شمارومن حق میسپارم به خدای بزرگ به رئس کاران ان دنیاحلال نمیکنم

      • ناشناس

        خاک توسرت

      • عدالت

        بگوتورم دراین دولت چقدرشد کرده اگه زمان روحانی مستمری ۳۵۰میگرفتیم باهمون ۳۵۰با۴۵تومان یارانه همه چیزمیشدخریدبرنج محلی ۱۵۰بودالانشده یک میلیون روغن ۴۰هزارتومان بودالان شده ۴۰۰هزارتومان گوشت۱۵هزارالان ۱۰۰هزارگوشت قرمز۷۰تا۹۰هزاربودالان شده ۴۸۰حرف ۵۰۰و۶۰۰هم بودچندروزقبل لبنیات گوسفندزنده ۳۵تا۴۰بودشده ۲۰۰تا۲۵۰هرکیلولبنیات وغیره اجاره خانه رهن‌که ده میلیون بودالان میگن ۱۵۰میلیون یه نوشابه ۲هزارتومان بودشده ۳۰هزارتومان کدوم روبگم برات تورم ۸۰درصدفقط همین امسال رشدداشته بعضی چیزها ۲۰۰برابرهم گرون شده بعدتازه این ۲۰درصدمستمری هم اضافه بشه تازه ۳۵۰روحانی با۷۰۰رئیسی.تازه میشه دوبرابراگه توبااین ۷۰۰تومان تونستی همه اون چیزایی که میخریدی روالان هم بخری پس حرفت حسابه واگرنه پس بیخودازدولت رئیسی دفاع نکن دوتا ۵کیلوروغن میشه زمان روحانی ده تا۵کیلوروغن میتونستی بگیری

      • ابراهیم

        تا ۴ تا ...لیس و ...مال مثله تو باشند باید وضع این مملکت همین باشه، ۸۵ میلیون ایرانی ۷۵ میلیون یارانه بگیر و نزدیک ۱۵ میلیون نفر زیر نظر نهادهای حمایتی، واقعا خجالت آوره،جزوه ۵ کشور ثروتمند اول دنیا هستیم، اما ۹۵ درصد گدا ۵درصد مولتی میلیاردر که میرن جزیره میخرن، یا مسابقه رو کم کنی آتیش زدن تراول صد تومنی میزارن، مردم ایران رو گداپرور بار آوردن، تازه هنوز روزه خوشمونه، بذارید موقعی که سنگگ ۸هزار تومنی شد ۵۰ هزار تومن اونوقت میفهمید با چه لاشخورهایی طرفیم

      • ناشناس

        چشمات گوره اون موقع همه چبزارزون بود الان ده برابر

      • Rm

        حالت خوبه؟ازفاز رد شدی الان توفضایی فک کنم ،لعنت به هرکی ک به حقوق بهزیستی ومعلول بدبخت هم رحم نمیکنه خدایا داری میبینی وکاری نمیکنی 🙏🙏

      • ناشناس

        فکر کردی خیلی زیاد شده کل پولی که به یه معلول میدان اگه همش جمع کنی یه سال پس انداز کنی اندازه یه ماه حقوق خودشون نمیشه خیلی کمتر میشه اونوقت زیاد شده فکردی.

    • علی

      سلام دوست من.بنده کاملا با شما موافق هستم باید جلو استانداری‌ها تجمع کنیم ولی بهتره یه گروه واتساپی تشکیل بدهیم با برنامه هماهنگ در یه روز مشخص.یه تجمع مسالمت آميز داشته باشیم حق خودمون را به گوش مسعولین نظام برسونیم

    • ناشناس

      مشکل ما همین نبودن اتحاد بین هم وطناست..درد مردم زیاداست.مسولان که حقوقهای چندده میلیونی دارندبرای مستضعفان مستمری تعین میکنند.گویندکه آدم سیر چه به فکر گرسنه است

  • حسن

    خدا بزرگه برادر😔

    • ناشناس

      سازمان بهزیستی مدیریت مالی باید عوض بشه تا به موقع پول افراد تحت پوشش به سیستم بانکی ارسال شود نه دقیقه نود

  • ناشناس

    امروز پنجشنبه ۸شب هنوز مستمری من پرداخت نشده امیدوارم شنبه پرداخت بشه

  • ناشناس

    در تعجبم هنوز بعضی ها دارند از دولت روحانی خوب حرف می‌زنند بدبختها در این دولت یارانه ۴۰۰شد مستمری ۶۰۰شد کجا دارید زندگی می‌کنید اینقدر ناشکر و ناسپاسید

    • روح الله

      داداش چی میزنی روغن ۱۰تومانی شد ۲۰۰برنج ۲۰تومانی شد ۱۵۰ مرغ ۱۵شده ۹۰دلار و همه چی ۱۰ برابر شده اون موقع میگی دولت مردمی من به پنجاه دوره احمدی نژاد راضی تر بود مستمری میداد

    • ناشناس

      درشو ببند چرت نگو گوشت از نود تومن شده 600تومن برنج شده ششصد تومن کرایه خونه رهن هامیلیاردی. و همه چی دو هزار برابرشده. شکر بزنه توسرشون. شکر گزاره صدقه 600تومنی اینا باشیم. خیلی کوچکی وکوچک فکر میکنی.

      • ناشناس

        چرا چرت مینویسین برنج‌کجا ۱۸۰ ۱۹۰ شده چرا دروغ میگین بذنج‌خذیدم سی تومن ارزون شده بود گوشتم ۴۸۰ نه ۶۰۰ خوبه معلولین از معلولیتتون خجالت بکشین

    • علی حیدری کهی

      منم مدمد جوی بهزیستی هستم ودر دلت روحانی به غیر از مستمری جدا هر چند ماه یک مبلغی کمت یابشتر جدامیرختن که خیلی کمک خرجی میشد ولی در دولت ریسی فقط مستمری رو واریزکردن

    • ناشناس

      عقب مونده ذهنی هستی چشمای کورت تورم رو نمیبینه اون موقع مرغ کیلویی شش هزارتومن بود الان کیلویی نود برنج وگوشت وقند ولبنیات وشوینده رو دیگه نمیگم شما بدون شک شیشه کشیدی توی فضایی

  • گمنام

    واقعا متاسفم درووووغ بسته دیگه خدا اگه هست مثل مابه سرهمه مسوولین بی عرضه ی دروغگو بیاره تابدونن معلولیت یعنی چی وچه مشکلاتی داره .شرمنده بودن جلوی زن وبچه یعنی چی.فقط معلول بشیداونم ازنوع شدیدش

    • ناشناس

      واقعان چرا هنوز واریزنشده کی جواب میده

  • ناشناس

    سلام.مستمری منوقطع کردن.به جای اینکه کمک حال باشندمیان اون مبلغ ناچیزروهم قطع میکنن.متاسفم.

  • ناشناس

    ای هوااااار چرا واریز نکردید ما وتفاوت پس چی شد ای هواااررر از دست شما

  • ناشناس

    اگر مسئولان صدای مددجویان می شنوند کالابرگ اجباری نمی خواهیم نمی خواهیم همان ۲۰ درصد افزایش خیلی ناچیز یارانه واریز کنید بامی کوتاهتر از محرومین سراغ ندارید اقساط بدهی بانکی مسکن ازدواج اشتغال با ماکارانی کالابرگ اجباری پرداخت کنیم ؟

  • رضوان محمدرضای

    چرا بهزیستی به ما رسیدگی نمیکنه ۳تابچه دارم تصادف کردم ازکارافتاده بدنم خانومم فوت شده

  • ناشناس

    ببخشید برای دانشگاه ازاد ارشد بهزیستی شهریه ارشد رو پرداخت میکنن یانه؟

    • احسان

      تا ۷تومان

    • Zahra

      سلام میگن که نصفش رو پرداخت میکنن بازم نمیدونم

  • B

    چراشهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی روواریز نمیکنید خداازکمرتون بزنه خدالعنتتون کنه غارتگران/اسم مملکا روگذاشتن نظام اسلام سرتاپا مسئولینش دزدن.آخه توی الاغی که بلدنیستی به جای اینکه بگی یونجه سبزه میگی آبیه/مدیریت بلدنیستی استعفابده بیعرضه😡😡😡😡

  • ناشناس

    سلام. چرا واریزی بهزیستی انجام نشده...کسی خبر داره .....

  • ناشناس

    هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    وقتی اضاف نکدین چرا اذیت کردین واریز نکردین یه هفته دیرشده چقدر شما ظالمین

  • B

    برادرمن روحانیون دزده.
    دانشجویان تحت پوشش بهزیستی شهریه شون به حساب دولته باید دولت پرداخت کنه قبل ازانتخاب واحد این بی عرضه ها واریز نمیکنن
    این مملکت فقط درد پرورش میدهد وتهدید جانی میکند/عملی که درست نباشد درمسئولین این مردم بیگناه چه کند/آنهاهم برود دزدی؟خاک برسرتون خاک تون

  • ناشناس

    دروغ ۴۰درصد هنوز واریز نشده

    • ناشناس

      باسلام من امروزی شهریور به بچه‌ هام قول داده بودم که به هرکدوم کیف ودفتربخرم ولی مسئولان بدقولی کردن ایا کسی میدونه کی مستمری واریز میشه

  • ناشناس

    بله دروست هست هیچ واریز انجام نشود است دولت محترم

  • ناشناس

    سلام منم تحت پوشش کمیته امدادهستم.حقوق این ماهمو یک روز دیرتر ریختن ولی اصلا اضافه نکردن.
    خوشحال بودیم واسه مدرسه ی بچه ها بتونیم کاری کنیم.همیشه دروغ میگن والکی باروان ما بدبخت بیچاره هابازی میکنن.

  • احسان

    ۲۰٪مابقی اضافه نکردن هیچ،همون مبلغ و زمان روال قبل هم انجام ندادن

  • ناشناس

    کمیت امداد هیچی واریز نکرد ی روستای بدبختی هستم وسلام

  • امیرحسین

    اینهاهمه دروغه فقط کلاه سرمعلولای بدبخت میزارن. ماهم خدایی داریم

  • ناشناس

    تاالان واریزنکردن حقوق

  • رقیه

    خواهر و برادرها شاید واقعا مشکلی پیش اومده تا شنبه صبر بکنیم و بعد قضاوت بکنیم ،به نظرتون اینجوری بهتر نیست.فردای قیامت نمیتونیم جواب بدیم.توکل به خدا انشاالله درست میشه.

    • علی ابراهیمی پور

      سلام بعضی از دوستان میگن تا شنبه صبر کنیم زود قضاوت نکنیم فردا روز قیامت جوابگو بشیم.ببخشیم ما جوابگو باشیم یا مسئولین دزد

    • گوش دراز

      صبر کن توکل کن 😁

    • ناشناس

      خب اینم شنبه ..خانم رقیه حالا ما زود قضاوت کردیم یا شما شعر تلاوت کردی؟حالا ببند گاله رو بگو بهت چی بگم چون واریز نشده ساعت ۵ونیم شنبه ..۱ اول مهر

  • محمدحاتمی

    چرا وزیرکار دولت رئیسی به وعده پرداخت افزایشی۲۰درصدومابه تفاوت شش ماه قول شهریور داده.واریز نشد؟؟؟؟وزیر کار هم سواد ششم ابتدائی دارد.فکر کنم.از وزیران دولت رئیسی انتظاری نباید داشت.

    • ناشناس

      اقای محمد حاتمی لطف کن اقای رییسی رو مسخره نکن برکت سرش داری نون میخوری شش کلاس سواد داره یا نداره به تو ربطی نداره این همه کار داره انجام میده خیلی بی چشم روی

  • تنها

    هدیه ای ک دادن به بازیکن عربستان با پول ان میتونستن به کمیته ای ها ۲۰درصد بدن

    • ناشناس

      یه سوال فقط به کسی تحت پوشش است گمگ هزینه دانشگاه واریز میشه یا خانواده هممیشه

  • ناشناس

    امام حسین می‌فرماید بترسید از ظلم به کسی که جزء خدا کسی رو نداره شما مسوولان که خبر از ما ندارید خودتون سواره هستید و ما پیاده شک نکنید روزی جواب اعمالتان رو خواهید دید

  • ...

    متاسفم واقعا

  • شادی

    چرا هنوز مستمری رو واریز نکردن احتیاج داریم‌ به این چندر غازی که شما میدید این انصاف نیست با ما اینطور بر خورد کنید شهریورماه داره تموم‌میشه هنوز خبری نیست از پرداختی مستمری پس کی واریز میکنید

  • ناشناس

    به این میگن برنامه ریزی کشورهایی مثل ژاپن و امریکا باید بیان یاد بگیرن.متأسفم براتون

  • شیوا

    سلام زن سرپرست خانوار دلخوش به یارانه و مستمری بهزیستی با یه فرزند با ماهیانه ۱۶۰۰ کجا دنیا میشه زندگی چرخ خوند اجاره منزل و ثبت نام به مدرسه و کتاب و دفتر وای خیلی به حال ما هستید خدا ازتون نگذره چطوری سرروی بالش میزارید زجرتون باخدا

    • ناشناس

      چرامستمری بهزیستی واریزنشده

      • ناشناس

        چی میگی لابد تو خودت یکی از اونایی که باج میگیری بیان یاد گرفتی مردم دلشون پره ......شکمت سیره جیبات پره معلومه بیانت خوبه

  • ناشناس

    واقعا جای بسی تاسف داره که برای دادن ی مبلغ ناچیزاینقدرامروزوفردامیکنن وقتی رئیس جمهوردستورواریزی رودادن چراادمهای فرصت طلب وشکم سیر نشستن اونجاوهرجوردلشون میخوادبرااین قشرمظلوم وواقعا کم توقع نسخه می پیچند
    انگارهیچکس نمیخوادفریادبی صدای این قشرضعیف جامعه روبشنوداللهم عجل لولیک الفرج

  • ارسلان

    دولت و حکومت خودش می‌دونه داره به مردم ایران ظلم می‌کنه .آخه این مستمری چقدر هست با عابرو و زندگی کمیته امدادیها و بهزیستاه بازی میکنید حکومت اینو بدونه اگر فردا پس فردا اختشاشی شد و این گروه داخلش بودن تعجب نکنه .چون زندگیشون فقط با این یارانه و مستمری میگذره کردن تدریجی . این کارمندهای بهزیستی و کمیته امداد انگار از جیب پدرشون میخان این پول رو بدن چرا دولت با این کارمندهای برخورد نمیکنه که هر خانواده‌ای رو بخان قطع و هر خانواده‌ای رو بخان مستمری میدن البته با وصل شدن به یکی از اعضای خانواده بیچاره خداوند لعنت کنه همه رو. منتظرم اون روز رو ببینم . ایشالا

  • ناشناس

    توخداواریز کنید

  • مددجو

    چرا چیزی که قطعی نیس رو پس رسانه ای میکنید و دل ما معلولین رو خوش میکنین بعدم میاین میگین فعلا قرار نیس واریز بشه خوب قرار نبود نمیگفتین تازه الان ۳۰شده هنوز خبری از واریزی نیس همه چیز رو گرون میکنین از کرایه ماشین بگیر تا دوا درمون و خردو خوراک بعد به افزایشی حقوق میرسه تازه اونم ۲۰درصد بودجتون ته می‌کشه این انصافه

  • ناشناس

    سلام این مبلغ نا چیز. عددی نیست. که پرداخت نمی کنید

  • محمد

    ساعت10شب 30شهریور برامن واریزنشده

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه که از حق ناچیزی

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه که امه جوره خونه مارو کردین تو شیشه مگه میشه کشوری که قنی از ثروته مردمش پوله نون شب نداشته باشن ۶ ماهه که به خاطر ۴۰ درصد افزایش مستمری ما ماهارو انتر و منتر خودتون کردین

  • ناشناس

    خدا درقرآن گفته وسیعلم الذین ظلموایه منقلب الینغلبون ولی باور نکنید چون خداهم طرف دار ظلم و ستم هست ببینید کسانی را که ظلم وستم میکنند درچه رفاه و عظمتی هستند . خدا و دین و امثالهم فقط برای ما فقرا هست ولی از حکومتی ها کسی اعتقادی به این ها نداره اگر اعتقاد داشتن الان وضعیت ملت امام حسین این نبود . خودتون هم نگاه کنید هم قضاوت

  • ناشناس

    ما معلولان اخه به کجا پناه ببریم که حرف مارا بفهمند شما که نمتونید حقوق مارا زیاد کنید پس چرا دوماه جلو تر هرجا جار می‌زنید

  • ناشناس

    فساد اقتصادی.بی کفایتی مدیران.آخه دیگه حق معلولین خوردن داره؟واسه اینکه مابه التفاوت رو ندین اسمشو گذاشتین نیمه اول ماه،نیمه دوم ماه؟!!چرا زمان واریزی اینقدر متغیره؟هزار چرای دیگه.بابا بزرگ میدونم از هاروارد فارغ التحصیل شدید ولی دیگه بهتره جاتونو بدیدبه جوونهای کاربلد.

  • مصیب قاسمی کهن میرزا

    سلام برا ما واریز کردن افزایش داشت از ۲۲۰۰به ۳تومن

    • ناشناس

      سلام شماخوش شانس بودی که برات سه تومن ریختن الهی زوداربرای ماهم یریزن س ۱۱شب پنجشنیه ۳۰شهریورعست هنودعیچ واریزی انجام نشده چرااخه اینقدربدبختیم

    • فاطمه

      سلام کی واریز شده .ب ما ک خبری نین

      • ناشناس

        زمان احمدی نژاد ۴۵ هزارتومان یارانه ۴ کونی برنج ده روغن می تونستی بخری الان با ۶۰۰ ی کونی برنج می تونی بخری

      • ناشناس

        سلام آیا مستمری بهزیستی واریز شده یانه ؟

    • ما شناس

      سلام برا ماهم هنوز چیزی واریز نشده

    • ماجد

      چرا هنوز واریز نشد پس کی میخان واریز کند

    • ناشناس

      برای من واریز شد امروز صبح پنجشنبه ولی همون حقوق قق

    • ناشناس

      برای من واریز شد امروز صبح پنجشنبه ولی حقوق قبلی چرا دروغ گفتند و همه رو سر کار گذاشتند که زیاد میشد باید جوابگوی همه ی ما باشید بترسید از خدا

    • علی ابراهیمی پور

      دوست عزیز مگه شما چند نفر هستی که از ۲۲۰به ۳تومن افزایش داشته

  • ناشناس

    دلخوش به این مقدار نباشید بیشترم میشه

  • ناشناس

    سربازی در کاخ پادشاهی مشغول نگهبانی بود در یک شب سرد زمستان پادشاه در حال گشت زنی، سرباز را میبیند وبه او وعده لباس گرم میدهد ولی از لباس خبری نبود سرباز تاصبح یخ میکند ومیمیرد اما در جیب سرباز نوشته ای پیدا شد ،من سالها در سرما یخ نکردم ولی با وعده لباس گرم پادشاه از سرما مردم

  • ناشناس

    چرا مستمری ما رو واریز نکردین مسوولین چرا بی تفاوت هستن ما خیلی به این پول نیاز دارین گرچه پول اب میوه میشه واقعا که شرم توره

  • ناشناس

    برای منم واریز نشده ساعت ده شب سی ام

  • ناشناس

    فقط سر کاریم

  • مریم

    چرا انقدر زود قضاوت میکنیم کمی صبر همه مشکلات راحل میکنه

  • یلدا

    سلام.والابراما که هنوز ۳۱شهریور چیزی بحسابمون نیومده من سه تا بچه مدرسه ای دارم خیلی رو این مستمری حساب بازکرده بودم که وسایلشو از ۲۸هرماه که واریز میشه بخرم اما حالا موندم بدون یه هزاری شرمنده بچهام هستم.حتی پول دفترشان ندارم

  • فاطمه

    بخدا گندشو در آوردن از دیروز بس که موجودی گرفتم همه شناختن کارتم اصلا برای موجودی هم رقم نشون نمیده اگه قرار روال قبل واریز بشه چرا اینقدر طولش میدین حداقل همون واریز کنین بخدا گرفتاریم ما به همونم قانعیم از این که دست گدایی دراز کنم خیلی بهتر

  • ناشناس

    سلام،وقت بخیر
    به نظرشما مستمری دومیلیون وپانصد هزارتومان برای یک ماه یک خانواده ی پنج نفری کافی ست؟
    تنها درآمد خانواده هم مستمری ویارانه ست؟
    آیا مسئولین تا حالا به زندگی این قشر ازجامعه با شرایط الان وتورم ثانیه ای فکر کردند برای یک لحظه؟
    قضاوت باشما....

  • مصیب

    ساعت ۱۴۰۰برا من واریز شد ۲۲۰۰شده بود ۳تومن

    • ناشناس

      چرادروغ میگی براهیچکس واریزنشده

  • امیرمیرزایی0620115858

    سلام خواهش میکنم ازدولتمران نصبت به پرداخت یارانه ومستمری بگیران تحت پوشش تجدیدنظرکنیدظلم درحق اقشارضعیف نکنیدمگه سوگندنخوردیدکه حامی فقراباشیدبنده الان تحت پوشش هستم وازدو دستم معلولم وهیچ ندارم این یارانه ومستمری رافقط بایدکرایه خونه پرداخت کنم پس چی بخورم استدعامیکنم خودتون قضاوت کنیدزندگیم نابودشده الان سراغ دارم طرف چندتاخونه داره بزرگترین کشاورزی ودامداری داره ماشین تراکنش بانکی داره چرانبایدبین ماهیچ فرقی باشه خواهش میکنم ازمسولین حتی نصف مردم ایران اصلانیازی به یارانه ندارندطرف همسایه ماروزی ده ملیون درامدداره خونه مغازه ماشین داره چرابایدیارانه هم بگیره یعنی شماازتراکنش حسابهاشون نمیتونیداستعلام بگیریدبخدادربدترین شرایط دارم زندگی میکنم

  • قمی

    اشغاالای دروغگو خدا بهتون رحم نمیکنه اخرت

  • مجتبی

    سلام والا ماه ب ماه بدتر از ماه قبلی این همه شعار میدن از اول ماه تا اخرماه هرکی نفهمه فکرمیکنه ما که زیر نظر بهزیستی هستیم دیگه دغ دغه نداری ولی در واقع همش دروغ دروغ
    این ماه شهریور ن مستمیری ن حق پرستاری ن کمک هزینه وسایل بهداشتی هیچ کدوم واریز نشد
    فقط ما معلولین چشم انتظار میزارن
    خدا از باعث بانیش نگذره🤲

  • زهرا

    همیشه دیر واریز میکنن فکر بدبختی ما رو نمیکنن

  • احسان بلوچزهی

    سلام کی واریزی بهزیستی انجام میشه من بابام ای خانوادم بچه مدرسه ای دارم کیف دفترمی خوان اول مهرماه میشه ماروشرمنده خانواده هامون نکنید

  • ناشناس

    مستمری شهریور مال من واریز نشده کی واریز می‌شود!

  • احسان بلوچزهی

    کی واریزمیشه خداشکرب نفری میلیونی نمی دیدی واسه ششصد هزار آدم گرفتارمیکنید

  • فرهاد

    شما که از خدا وپیر و پیغنبر ترسی ندارین وهمه رو به باد مسخره گرفتین وما فقرا رو دست انداختین فقط میخواین به خارجی‌ها برسونین ما بیشتر دلرحم هستیم ولی زکی دست شما دیگه رو شده

  • ناشناس

    خاک توسرتون با این اخبارتون

  • فرهادخاطری

    سلام ما بجوز ین هقوق ماهان دیگر درآمدی نداريم امروز برای بچه‌هام کفش بخرام متاسفانه پول نداريم مطزیم هقوق بیاد تا الان نیامد

  • بی نام

    تاکی دروغ میگید اگه لبنان وافغانستان ویمن بود بیشتر از اینا بهشون میداد با این چندر قاز میگی حقوق بابا تو رو خدا بسه این همه دروغ تاکی این مردمو سرکار میزارید

  • امت

    دیگه وقتیکه قانون تصویب بشه ولی کمیته امداد وبهزیستی گوششان به قانون بدهکار نیست خداد به داد مردم عادی برسه فردا چطور میتونن قانون همدیگه رو رعایت بکنیم میگن مشت نمونه خرواره

  • ناشناس

    تو رو به کسی که میپرستید قسمتون میدم ما و تفاوتشم بریزید به خدا احتیاج داریم گرفتاریم بابا چرا خبر ندارید از ما

  • ناشناس

    اخه بندهای خوب ساده نباشین از سال ۸۷حقوق پایه برای بهزیستی و کمیته امداد رفت بایگانی ای داد بیداد ..ماها از سال ۸۷ که تسویب شده بود ۴میلیون هشتصدهزار تومان که همه نمایندگان مجلش رای هم داده بودن با پوشه آبی در کمد بایگانی چرا اخه

  • ناشناس

    اقاچقدردروغ میگید شماکه عرضه افزایش ۲۰درصدی را نداری چراحرف میزنی چرا رسانه ای میکنی رسانه ها هم ازاول ماه تااخرماه فقط بلدن دروغ چاپ کنن اقا نخاستیم ۲۰درصدافزایش را همون حقوق قبلی را واریزکنید یااونوهم مثل عیدی یاچیزهای دیگه میخاهید بخورید الان اگه عراق لبنان بود فورا واریزمیکردید واقعا خجالت اورهست اگه خدایی هست باید خودش جواب شماهارابدهد اگه نیست که هیچ به دروغهاتون ادامه بدید بعدبگید امت اسلامیم صدرحمت به روحانی

  • نیما

    سلام متاسفانه کسی به فکر ما معلولین نیست وحتی سامانه شفافیت ازموقعی که اقای قادری امداست از دست راس خارج شد ونمی توانیم واریزهای خودمشاهد کنیم وهیچ مسول بهزیستی ویا بهزیستی پاسخ گونیستند امروزهم که مستمری کمیته امداد همان ۲۰درصد قبل واریز شد واریزمستمری برای ما معلولین که هیچ درامدی نداریم زیان اور است چون بیشترما درست است که این مقدار مستمری ناچیزاست ولی بازهم ما هر ماه سر این مبلغ حساب باز کردیم ولی کسی نیست که جوابگو باشد

  • بنده خدا

    هی هی هروقت پول اومد به حسابمون میگم خدایا شکرت که به عهدشون وفا کردن

  • ناشناس

    امید ما‌ به الله هست. تا خواست الله نباشد برگی از درخت به اذن و اراده الله از درخت نمی افتد. پروردگارا به معجزه هایت ایمان دارم.......گ

  • آرزو

    ما یه خانواده چهار نفره هستیم شوهرم زیر نظر بهزیستی هست کار نمی‌تونه بکنه با مستمری بهزیستی ویارانه میگذرونیم. به فقط بهشوهرم مستمری میدن ما باید چیکار کنم با دوتا بچه
    از خدا میخام که مسولین هم مثل ما سرشون بیاد تا بفهمن که ما بدبخت بیچاره ها چی میکشیم🙏

  • ناشناس

    پول‌های بهزیستیو بردن نیویورک دوتا کامیون سوغاتی خریدن ، نماز شبم میخونن ، پول معلولینم خرج عشق و کیف خودشون میکنن ، تمام دنیا چه امکانات رفاهی برای معلولین دارن ، واقعا باید خجالت بکشن اگر سرشون بشه

  • ناشناس

    ترو خدا واریز کنید بچه هام میخان برن مدرسه

  • گمنام

    بابا بخدا گرفتاریم ما ک خرجی نمیدیم مستاجریم صاحبخونه یک یک هفتس مدام زنگ میزنه ب من چند روز دیگه میاد میگه تخلیه کن.چرا بفکر مردم نبستین ب والله من یی زن سرپرستم ک هیچ کمکی ندارم و حضانت ی بچه را دارم.با کشک و نون زندگی میکنم خسته شدم دیگه .این شماره کارتمه هرکس تونست کمک کنه جای دور نمیره.۶۰۳۷۹۹۷۹۰۲۱۲۲۶۵۵

  • ناشناساصلا برا

    اصلا براکسی ریختن؟؟

    • ناشناس

      ای کاش روزی برسه جزایی که به ما بیچارههادادن خواری وبدبختی ودرماندگیشون ببینم خدایا کی ریشه کن میش این دزدهای بی صفت مال بیت المال جزسرطان برای خودشون وبچهاشون چیزی نداره

  • ناشناس

    لابد دادن به بدادرام مستمری بگیر لبنانیشون

  • ناشناس

    سلام چرا واریز نمیشه

  • ناشناس

    برادران وخواهران عزیز.. اینااینقدبی وجدان و..... سوخته اندکه حدنداره.. به گفته اون برادرعزیز.. این پیاماهیچ سودی نداره... تنهایه راه داره.. اونم بلندشدن تمام مستمری بگیران برعلیه این ظالمین وستمکارانه... که امیدوارم به حق محمدوال محمدسرنگون بشن... واژگون بشن... داغ عزیزاشونوببینند... جگرشون اتیش بگیره... خدااتیشی بزنه به زندگی شون که همه چیزشونوخاکسترکنه.. که کیسه گدایی دست بگیرندومردم باسنگ وچماق ازشون استقبال کنند... تابدونندخوردن حق مردم چه عواقبی داره... برادران عزیز.. نه بختیاری... ونه غیراو.... هیچکس درفکرشمانیست.. فقط درفکرپرکردن جیب خودشون ازحق مردم هستند.. راهش اینه.. همه باهم بلندبشیدوازتخت قدرت به زیربکشونیدشون.. بایدهمه دست به دست هم بدیدوریشه این ظالمین رابخشکونید.... وگرنه این پیام هاهیچ سودی نداره... اگه خدایی بود... که باورنمی کنم باشه.... حق مردم ستم دیده راازاین ظالمین وشمرهای زمانه می گرفت... منکه دیگه اعتقاد به هیچی ندارم... هیچی وجودنداره.. فقط حرف توخالیه.. چون اگه بودمی دونست بااین ظالمین ستمگرچه کنه... ولی متاسفانه هیچی وجودنداره.... شایدطبیعت انتقام شماراازشون بگیره برادرا..... فکرکردن حکومت پایداره... فرعون... نمرود... شداد.. دقیانوس.. کجارفتند... توزباله دانی تاریخ.... اینامی رن... وهزاران لعنت ونفرین دنبال شونه.. عین جنایت کاران گذشته... که هنوزکه هنوزه.. بالعن ونفرین ازشون یادمی کنند... بخورند.. حق مردموبخورند... اخرش حساب کتابی هست که ایناراازاوج قدرت به زیربکشه... وبه قعردرک واصل شون کنه... انشاالله

  • ناشناس

    مبلغ ناچیزکه میدین اونم برای مامعلولین زیادمیبینید امروزسی شهریوربودچرا واریز نشد امیدوارم اه مامعلولین دامن شماهایی که مسوله برنامه ریزی واریزها هستین روبگیره دنیابرگرده شماها مثل ما محتاج چندرگاز بمونید امین نفرین به شماهایی که مای که نمی تونیم کارکنیم پول بیت والمال روهم برای مازیادمیبینید

  • علی سلحشوردوین

    سلام چرابه این قشرضعیف که واقعاً نیازبه کمک دارندروبه درستی پرداخت نمی کنیدکه شایدبتوانیم مشکلی کوچک از زندگی که چه ارز کنم بااین مبالغ حتئ پول دارو ودرمان هم نمیشه ب ولله ایکاش لحضه ای مارووگرسنگی هامون رو لحضه ای لمس میکرین ان وقت زودتراین امرموقق مییافت

  • بی پناه

    من سرپرستم یه زن خانه دارم با دوتا بچه مدرسه ای مستمری روهنوز واریز نکردن از دیروز تا حالا هزار بار رفتم دم عابر بانک الان ساعت۱:۲۰شبه پس کی واریز میکنین بخدا احتیاج دارم.

  • ناشناس

    خاک بسرایند دولت همچی میگه افزایش مستمری که انگار چقدره؟؟؟الان با ۷۰۰تومن چی بخریم؟؟؟؟؟تازه اگه که بشه ۷۸۰....

  • حسن برزعلی

    سلام امروز ۳۰ شهریور ماه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان گلستان مستمری واریز شد برای ما واریز نشد که هیچ بلکه ما را از تحت پوشش درآوردند متاهل هستم با همسر و دو فرزند ۵۰ساله . زندگی ام فقط با یارانه و حقوق کمیته امداد می‌گذشت خواهشمندم یه نفر رسیدگی بفرماید.با تشکر.۹۱۱۳۷۳۹۷۱۶

  • علی سلحشوردوین سلا

    سلام چرامستمری مددجویان واریز نشدعزیزبرادر حتماً مشکلی پیش امده وگرنه تنهادولتی بود که مستمری مامددجویان رو به درستی اضاف کردن

  • ناشناس

    ای قافله سالار کجایی که ببینی دزدان همگی همره این قافله هستن

  • گیلکی

    خدای انصافه من الان بچم چطوري بره مدرسه قرار بودازمستمری براش کیف ولوازم تحریربگیرم هنوز خبری ازواریزی نيست خدالعنتتون کنه

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه هر چی آدم درغگو 4 نفر هستم با یک ملیون 600 چه کار کنم خدا وقت مرگ بده مرگ لعنت به درغگو ها

  • ناشناس

    سلام برمسئولین محترم .خداقوتتان بدهد واگرواقعا برای ما که واقعا نمیدانید نسبت به انسان سالم در خوراک وهزینه ویزیته هفتگی وغیره چندین برابر نسبت به انسان سالم که مطمئنم تا یک روز درد و بسترخوابیدن ماهارو تجربه نکند قدران سلامتی که خدا ارزانیش کرده رانمیداند هزینه زندگیمان است .بااین حال خداوند یاخواسته صبرما یا رسیدگی شمارا امتحان کند .خدایاشکرمیکنیم که این وضعیت ما خواسته اوست واگربگویم بسختی بااین مبلغ ناچیز گذران میکنیم باورکنید میگویم به سختی نمیدانم کدام کلمه بگویم که حقیقت دردمان باشد فقط ما بطور خاصی زنده ایم با تمام کمبود ویتامینها و بااین هزینه که موهبت میکنید پیشرفتی نداریم شما بهتر میدانید..... اما بزرگواران پدرها که میدانید اول سال تحصیلی شرمنده بچه کوچک کلاس اولی تا پنجمی چقدر سخته....بغض گلویم اشک چشمانم راپر کرده ن بحال خودم بلکه کودکم که ....اول سال نتوانستم کفشی لباسی کیفی برایش بگیرم.کودک من باهوش همه میگویند نابغه خدا حیرتان بدهد .چرا بیخود وعده ۲۰درصد و مابه تفاوت دادید .از کنارم که باسکوت میگذرد گوشهایم بدرد می اید تز نگاه پراز حرف و انتظاری که من نتوانستم عمل کنم .فقط بگویید چگونه بگویم پدرجان من دنیایم تویی وقتی دیدم کفشهای کهنه اش را بدست گرفته و سراغ نخ و سوزن میگیرد .بغض گلو واشک چشمم نمیگذارد بیشتر برایتان ازدل پردردم بگویم .خدایا ازما راضی باش خدایا من پدر نمتوانم وقتی کودکم را بالباس وکیف کهنه وبد قولیایم میبینم .ببخشم حرفی ندارم امیدوارم خدا از شماراضی باشد .خدایا هیچ پدری هیچ پدری کافر حتی دشمنم پدرش شرمنده طفل کوچکش نگردان.فقط الان که خوابست باشرمندگی نگاهش میکنم واشک اشک اشک تمام

  • سهیل

    واقعا برام جالبه این همه پیام گذاشته شده هیچ کس از این حاکمیت راضی نیست.یعنی اینا کین ک آنقدر پرو هستن ک پست از سر این مملکت برنمیدارن.اقا مردم دیگه مردم چ جوری بگن ک شمارو نمی‌خوان این نظام نمی‌خوان.بسه دیگه بترسید از روزی ک این کاسه صبر لبریز بشه.اونموقع دیگه رفتنتون خیلی دردناک خواهد بود.عاقل باشید زودتر باید کاری بکنید

  • ناشناس

    سلام.برای این ۲۰درصد و مابه تفاوت خودتان ببینید تمام شبکه هارو پر کردید منم نمیدانستم مگر بزرگ ما ان که دستش میرسد مگر بدقولی هم بلده .اول ساله تحصیلی بجای واریز زودتر و تشویق محصل ها مخصوصا کلاس اولیا که کودکم واقعا باهوش ونابغه .بجای مبلقی بیشتر جهت تشویقشان کاری کردید که کفشهای کهنه اشان در دستشا ازکنار منه پدر که میگذرد از شرمندگی .....نمیدانم نمیدانم چه بگویم مه متوجه بشوید شرمنده کودک کلاس اولی چقدر ....سخته

  • ایرانی

    خدا خیر بده این دولت رو
    هر چی سر این ملت اومد از گرونی و بدبختی ،پایه گزارش روحانی حرامزاده بود
    والله همین مستمری ۶۰۰ تومن رو هم صدقه سر این سید خدا ترس داریم
    مادرش حضرت زهرا از بلا وفتنه فتنگران در امان نگهش داره

  • معصومه تقی زاده

    الهی حق پرستاری معلولين در منزل وحقوق بهزیستی شهریور ماه ۱۴۰۲ زودی واریز بشود نیازمندیم به دارو و پمپریز تهیه بشه براش کمکم کنید ممنون میشم ازتون خدا حفظتون بکنند

  • آرش

    مستمری بهزیستی تا این لحظه اصلا واریزنشده همان مبالغ ماه های قبل هم هنوزواریزنشده بهزیستی نه مستمری حق پرستاری نه هزینه لوازم بهداشتی معلولان راهنوزواریزنکرده

  • ناشناس

    سلام تابحال بنده هرگز انتقادی ننوشته بودم.اما وقتی پیام تبلیغات رابادعا وصلوات بازمیکردم به امید واریزی بهزیستی وقول کیف و کفش و لباسی که به کودک کلاس اولیم داده بودم .ناگهان شوق و ذوق طفلم رادیدم که اونیز دیگر میدانست که این صداهای پیامک کیف و کفش وغیره کودکم را قرار است تهیه کند .راضی بودن که این اول سال شرمنده کودکم نشوم باور کنید بااینکه تهیه نان خالی بدون مستمری ندارم بجزاین ندارم خودتان میدانید تنها چیزی که دراین دنیا مادی بنامم است همزن سیم کارته ولی تاشب عید برایم واریز نشود فقط وفقط شرمنده پسر ۷ ساله ام نشوم .سال قبل هرکه پرسید پیش دبستانی ازشرمندگی کفتم هنوز کوچک است کافی نت شناسنامه اش را برای ۳۰ تومن هزینه ثبت نام امانت گذاشته ام ای بزرگواری که باعث این شرمندگیه من پدر و تمام مددجویان پدر شدی ایا میدانی شرمنده کودک ۷ساله چقدر درد دارد؟میدانی وقتی کفش کهنه اش را دست میگیرد چه بر من میگذرد ؟میدانی؟از ۲۷ تا به امروز هرروز پسرم باچه ذوقی ازخواب به امید لباس نو مدرسه بیدار میشود .میدان من ازروز ۲۷ شهریور تا ب امروز چندبار گفتم پسرم قربونت یه نیم ساعت دیکه میریم خرید و ذوق چشمانش اشکم را دراورده .یعنی ما قشرضعیف سزاواراین شرمندگی بودیم من ماهیانه یه تومن کامل نمیگیرم فقط بگویید .دل کودک ۷ساله را که هنوز نمیداند پول چیست ویک هزارتومنی دستش گرفته میگوید پدر این پول برویم .....دیگر چه بگویم که نگفته باشم

  • ارش

    چرا واقعا کسی ما رو درک نمیکنه؟
    واسه یه وسایل یه سرمایشی موندیم پارسال من درخواست یه بخاری به قیمت تقریبا ۲۰۰تومن کردم مردم از سرما ولی هنوز هیچ خبری نیست 🖤

  • ناشناس

    بخدابنده فردی مریض فقیرپوششی من کمیته واریزنکرده بقران پول نان خالی نداریم چه دولتی چه کارمندای اخه من چه گناهی کردم زن بچه م گرسنه بخوابن بخدا مردم فقیربلند بشیم توخیابون تا کارمندای مفت خور بفهمن که ما حقی داریم فقیرهستیم اما نفهم نیستیم

  • ناشناس

    دوستان.هموطنان عزیز چرا برای 40درصد اینقدر ذوق می کنید ؟ دوره احمدی‌نژاد 45هزارتونان هر دلار 300تومان بود که میشد هر نفر 150دلار که الآن با دلار پنجاه هزار تومنی میشه 7میلیون 500هزار تومان
    در اصل ما فقرا فقرات ما دیگه شکسته با شرمندگی زندگی می کنیم. صدای ما را کسی نمی شنود.گرانی ها لحظه به لحظه ای شده وعده ها میگن آینده بهتر میشه عمر مون بسختی و مشکلات گذشت. خدا عاقبت ما را بخیر کند.درود بر همه عزیزان مددجویان گرامی .

  • محمدرضا

    مسئولی ک قولش دروغ باز خبر میارین مسئولین قول دادن واریز شود فقط دنبال سود میلیاردی هستید مردم گرفتارند ب این چندر غاز شمام نیاز دارن ب جای اینکه هی اخبار بیارین ی کاری کنید همه کامنت مثبت بزارن ن منفی یعنی همیشه ی جای کار نیس صد جاتون میلنگه اینم از مملکت آخوندی شما فقط حرفین ن عمل سواد سیکل هم ندارین مسئولین شمارم گاییدن

  • ناشناس

    اول برج شد همون مستمری ناچیز مان رو ندادن واسه اجاره موندیم چکار کنیم این اضاف کردنشان هم اینجوریه از جای دیگرمون درمیارن

  • spicy

    باسلام عرض ادب خدمت شما
    دوستان عزیزی که درخواست گرفتن مستمری خود هستید از شما خواهش کنم انقدر داد بیداد نکنید این مبلغ هنگفتی برای خرج و مخارج زندگی من و شما نیست دولت حقی در قبال اعطای اعمر خودش دیده و درخواست برای کمک معیشتی داده دوست عزیزی که هواررررر می‌کشی یکم کونو تنگ بگیر کار کن که آنقدر هواررر نکشی بگی چرا واریز نکردین تو انفجاری تو این صفحه بزنی هیچکس صداتو نمیشنوه که هیچکس مورد مصخره و تمسخر دوستان میشی آقای که میگی برنج شده 700 هزار تومان شما فقدر آمده برای تمسخر هستید بخدا چندی خدا همین خودت قول میدم پولتو جمع میکنی چهارتا مسافرت مکه میری اسمتو بزاری حاجی حاجی جون نگو برنج 700 شده راهی پیدا کنیم برای. پیشرفت کشور شمای که ساعت ده صبح از خواب بلند میشی روزیتو سخت بدست میاری من یک کارمند نیستم مهندسم نیستم یه آدم آدی که برای پیشرفت خودش در جامع ساعت پنج صبح بیدار میشه کار می‌کنه دنبال مسخره کردن دولت مردم و دیگران نباش انگار این صفحه گذاشته شده فقدر ناله کنیم آقا با درگیری با دولت فقدر اوضاع خراب میشه مفت خوری تو زات ما ایرانیا داره زار میزنه یه یا علی بگین تنگ بگیرین کار کنید نیازاتون بر طرف میشه حداقل اینا هم میتونن ببین جمعیت فقر کمتر شده به معلول های کشور و قشر ناتوان کمک میکنند آره رفیق دومیلیون نفر جمعیت نیازمند داریم نصف در نصف فقدر زن های طلاق گرفته هستند آقا جان مادرتون بجای اینکه کسشعر بگین دست همو بگیرین شما که دارین گردن دولت میفتین پدرت خوب مادرت خوب اونایی که توان کاری دارن کار کنند تا چهارتا نیازمند واقعی که نمیتونن کار کنند دریافت کنند من مادرم مریضی اعصاب راون داره هروز خدا با خودش درگیره دوست داری مسخره کن جان مادرتون کار کنین کون گشاد کردین هروز هروز میگن نریختن نریختن مسول این سازمان هم فروش می‌دین آقا فوش نده بهش اول خودتو نگاه کن مفت خور نباش جمع کن نباش بزارین جمعیت نیازمند بیا پایین تا حداقل چهارتا معلول یا مادران که بچه کوچک دارن مبلغ بیشتری دریافت کنن

  • س

    سلام مستمری بهزیستی شهریور ۱۴۰۲ من واریز نشد

  • مولود حسینی اقاملکی

    سلام مستمری بهزیستی۳۰ شهریور ۱۴۰۲ من واریز نشد

  • بدبخت

    20 درصد نریختن

  • حیدری

    خدایا به حق پهلوی شکسته زینب به حق دستای بریده ابالفضل مسؤلین خائن مملکت رو نیست ونابود بگردان،الهی آمین،به شما هم میگن مرد که ازحقوق ناچیز یه مستمری بگیر هم دریغ نمیکنید

  • ناشناس

    ریس بهزیستی داردهرماه بهطریقی پول این بیچاره رامیدز ه تمام کدام مشغول در ایران کرشرا۵۰درصدانجام داده خرگیراوردپ

  • عباس البونعیم

    سلام به دولت ایران عزیز و قوی اقای سید ابراهيم رئیسی لطفا برامون واریز کنید حقوق مددجویان بهزیستی لطفا واریز کنید ممنونتم میشم

    • ناشناس

      واریز کنید واریز کنید واریز کنید.

  • هلیا بقاع چهره برق

    با سلام خدمت همه ی مسئولین عز کشورم.من خانمی ۴۲ ساله که معلول میباشم و در تنگنای بیماری خودم قرار گرفتم .امروز صبح رفتم تا دارویی که باید چند سال مصرف کنم را تایید کردم و فقط در ماه مبلغ ۲۰۰ هزار تومانش را دولت کم میکند .۳،۶۰۰ میلیون تومان را باید خود بیمار پرداختدکند .من واقعا نمیتوانم تهیه کنم .فقط ۱ بسته تا به حال توانستم .اونهم هلال احمر داد .با این حقوق کم که شاید پول زندگی کردن در تهران ،اونم فقط شاید بتواند هزینه ی چند روز زندگی بشه .تو رو خدا مسولین به داد ما که زورمون به هیچی نمیرسه کمک کنید .نزارید ما معلولین سختی بکشیم
    امسال تنها دلخوشی ما هم قطع کردید .عیدی که هر سال اسفند ماه با حقوق اسفند واریز میشد که ما معلولین یه کم دلمون خوش میشد که با اون پول ناچیز برای خودمون میتونیم چیزی بخری.اما قطع کردین .چرا .چون زورتون به ما فقط رسید .در کشورمون ایوهمه درآمد نفتی و غیره وجود دارد .اما دولت عزیزمون تمام و کمال عیدی وحقوق و مزایای کارمنداشو بیشتر میریزه .بی عدالتی تا کی ؟
    پس ما دردمون را بی کی بگیم .

  • ساداتی

    امروز سی ویک شهریور هنوز بهزیستی نریخته برا چی؟

  • ناشناس

    تاخیرش بخاطر اون قالیچه سه ملیاردیه که به رونالدو دادن ، ینی درسته که با مردم خودمون با کشور خودمون اینجور برخورد بشه

    • ناشناس

      سلام مامنم نریختن هنوزبایدبرم دکترموندم چه کارکنم

    • شخصی

      سلام مال منم هنوزنریختن منم بایدبرم دکترمنتظراین مستمریم هنوزندادن به من نمیدانم چه کارکنم

  • رضا

    سلام دوستان الان جمعه ۳۱شهریور برامنم مستمری بهزیستی هنوز واریزنشده براکسی واریز شده؟

  • ناشناس

    برای مادرم من‌ واریز نشده جمعه 31 شهریور

  • ناشناس

    امروز جمعه ۳۱ شهریور هنوز برای ما واریز نشده ،چرا!؟

  • ناشناس

    سلام من الان کا رگرم نه وسیله دارم نه هیچی ازمال دنیا یه زن مریض دارم که فقط پول داروهاشومیریزن دوتابچه نمیدونم خدایااگه نریزن چکارکنیم همین خط دام منه توراامام حسین بریزن ثواب داره

  • ناشناس

    جرا واريزيهايي ماهايي كه خرج بيشتر هست رو بايد عزيت كنن وديرتر بدن بجايي اين كه جند روز زوتر بدن تا بدر يا مادر معلول كه هميشه شرمنده بجه ها شون هستن كمتر عزيت وشرمندكي بكشن انشااللة توروز قيامت شرمنده خدا وبيامبر بشن رييس بهريستي ازاين كارها هيج منظوري از دير دادن مستمري جوز عزيت كردن.معلولين درست برخلاف مسئوليتي كه قانون به اون محول كرده داره عمل ميكنه و به هيج كسي هم جواب كو نيست مثل جاهايي ديكه مملكت مجلس ورييس جمهور قوه قضاييه كشورمون حتي نمي تونن حق اي تعداد معلول ومحروم هم وطن خودشونو كه هم بوجه وهم قانون هست بدن بعد حرف از كمك به محرومينه فلسطين وسوريه وعراق....ميزنن البته ظلم هيج وقت نمونده ونمي مونه اكه نمي تونيد خدمت كنيد جهنم حداقل بيشتر از اين عزيت نكنيد

  • ن بگید ممنونم

    سلام امروز جمعه برای کسی واریز شده مستمری?????? لطفا اگر برای کسی ریخت بگه ممنونم

  • ناشناس

    اول اینکه خدا همه شما رو لعنت و نفرین و آه ما بیچارگان دامن همه شما ظالیمن و از خدا بی خبر رو بگیره انشاه الله چون ما مددجویان یک قشر بیچاره هستیم و حق ما خوردن نداره

  • ناشناس

    این بود سخن خمینی اب برق رو برای محرومین مجانی میکنید محرومین ک دارن از فقر دیوانه میشن تو رو خدا اک نمیتونید گشور اداره کنید برید خودتون چرا با ما این کار میکنید صاحب خونه داره اثباب ما رو میریزه بیرون تا کی صبر تا کی بدبحتی خدا از شما نگذره ب حق علی و اولاد علی

  • ساناز

    شماها ک کم میارید برای دزدی اختلاص ماشین های خارجی چرا اعلام میکنید حق مردم بیچاره خوردید خدایی اگ باشه خب بشه سرطان تو گلوتون بازنشستگان خوردید نوبت کمیته هست

  • مادر

    چه بگویم که ناگفتنش بهتراست،،،،،،جای تأسف

  • هدایت

    تا پول واریز کنن ما مردیم از بی دارویی

  • محمود

    سلام الان ساعت 9:20 صبح روز جمعه 31 شهریور هنوز مستمری بهزیستی واریز نشده
    چرا؟ کسی اطلاع داره؟

  • مددجو

    چراهروقت کم میاریدتامیتونیدبه مددجویان ظلم میکنید.یارانشون راکم کردین دادین به دهک های بالا.که پولدارهااعتراض نکنند.مگه میشه کسی نه خونه ونه ملک وحقوق ودرامدوتراکنش وخودروهم نداشته باشه وجزودهکهای بالاقراربگیره.وقتی که کمیته امدادحتی تحقیقات محلی انجام میده .خدالعنت کنه ریس وزارت کارورفاراوکارمندانی که توقسمت دهک بندی هستن حداقل یارانمون رادرست کنید.این ۳۰۰واریزمیکننداعتراض هم قبول نمیکنند

  • ایرانی

    سلام به همه ایرانی چرا اینقدر به دولت زبون درازی میکنین ازدولت دیوار کوتاتر پیدا نمیکنین باید تحمل وصبر داشته باشین کار ردیف بشه نکه ناشکری کنین چه خبر تون هست اینقدر شورشو درآوردین بااین نوشتنتون اول فکر کنین بعدبنویسین

  • ناشناس

    واسه من که نریخته کمیته میگی قطع شده؟

  • ناشناس

    امروز۳۱شهریورساعت ۹و۴۰دقیقه هنوزمستمری واریزنشده واسه من

  • دنیا

    چرا واریز نکردید مستمری بهزیستی را امروز ۳۱ شهریور و من فقط در خانه نان دارم برای خوردن فکری ب حال ما کنید سماک خواه

  • مریم

    با سلام واحترام خواهشمندم مسؤلین محترم کمک معیشتی ماده ۲۷ سال آينده رو برای معلولین شدید پیگیری واجرایی کنند باتشكر فراوان

  • صیادی داود

    دروغگو های مسلمان نما.

  • داود

    من ۷۰ سالمه.خجالت بکشید.باچه رویی دور بعد رای خواهید خواست.هر ماه آدم را حامله می‌کند تا این چندر قاز را بدهید.موفق باشید با دروغپردازی هایتان.ما سیر و خوبیم.مردم آمریکا گرسنه و بد هستند.

  • ناشناس

    توروبخدا واریز کنید مستمری و لازم داریم ۳تا بچه کوچیک دارم شوهرم بیکاره

    • ناشناس

      هنوزپول عیدی ندادید خدافقط نابودتون کنه

  • ناشناس

    باسلام خدمت مسولیو محترم چراامروزسی ویک شهریورماه است درسال 1402وهنوزمستمریسان پرداخت نشده لَفاپیگیری کنید

  • زکیه محمدی

    باعرض سلام کشورما این همه منابع داره این همه معدن ونفت وگازوطلا ومس وهزارتاچیز دیگه داره حقوق همه را ریختن بعد فقط همین مستمری ناچیز معلولان مونده عوض اینکه دو روز زودتر بریزید تازه چندروز هم دیرتر میریزیدمیدونید چندروز منتظرم تابرم یه یه بسته پوشک بگیرم میدونید چندتا داروخانه رفتم قرصهای تشنج بچم گیر نمیاد میگن تحریم وتورم تکلیف آدمهای مثل ما چیه یعنی هیچکس مسعول نیست دلسوز نیست هیچکس براش مهم نیست آدمهایی مثل ما چیکار کنند شمابگید کدام راه بهتر یه شیشه سم بگیرم بشینم با بچه هام بخوریم ازاین فلاکت ومکافات خلاص بشیم نه حق پرستاری میدید نه پوشک نه ایزی لایف نه قرص و دارو نه دکتر نه خورد وخوراک نه خونه نه زمین فقط یه مستمری ناچیز که اونم از سروته می‌زنید انصافا شمابگید تکلیفمون چیه یه زن تنها باچهارتابچه مستاجر بیکار وکم سوادبدون بیمه بدون هیچ پشتوانه چیکار کنم هر دری زدم بسته بود پیش هر کی رفتم روم زمین زدن تحقیرو کوچیکم کردن یه نفر به من بگه چه خاکی تو سرم بریزم حالا چیکار کنم حالا تکلیفم چیه به یه دختر معلول بیست وشش ساله باچهارتابچه هیچ جا جایی ندارم هیچ جا ...التماس دعا۰۹۳۵۲۶۱۲۹۰۵

  • ناشناس

    با یک میلیون و خورده ای فقط میشه پول نون وکمی پیاز تهیه کردالباقی هزینه ها رو چی تازه دروغی رو که گفتن پول آب و برق و گاز الگو رایگان هستش چی که آمده اند دم الف دقمه من گفتن یا همین الان پول قبضت رو پرداخت می‌کنی یا قطع می‌کنیم بمیری از تشنگی تو رو خدا یک دارویی بسازیم تا سه روز اول ماه که این پول بی میشه زنده باشیم بعد اون دارو رو اگربخاطر بدهی قبض آب رو قطع نکردن با کمی آب بخوریم که الباقی برج رو بحالت کما در بیایم که بتوانیم از بی چیزی سر کنیم

  • ناشناس

    وقتی که وزیر کار خودشون اعلام کردن که از شهریور مستمری افزایش پیدا میکنه خوب چه دلیلی داره که افزایش پیدا نکنه حرف مساوی است با عمل

  • ویدادیناروند

    امروز ۳۰ شهریور وماهنوز مستمری بهزیستی رودریافت نکردیم من هنوز نتونستم واسه دخترم که دوم دبیرستان میره بخاطر این قضیه لوازم تحریر تهیه کنم کس جوابگوی این وضعه؟؟؟؟؟

  • مجتبی

    سلام مجتبی سبزی هستم از استان کرمانشاه شهرستان هرسین دارای دو فرزند میباشم آرتور زانو دارم هردو زانو از بین رفته افتادم خانه مستاجر هستم برای خاطر خداوند متعال هرچه درتوانتان هست کمکم کنید این شماره حسابم.۵۸۹۴۶۳۱۱۸۸۳۶۱۲۰۸ برای خاطر خداوند کمکم کنید

  • ناشناس

    سلام امروز ۳۱ شهریور هنوز مستمری بهزیستی واریز نشده

  • ناشناس

    الان جمعه 31م شهریورتا١١ربع برامنم هنوز واریز نشده.!!

  • ناشناس

    امروز جمعه ۳۱ شهریور حقوق همیشگر رو هم نریختن

  • آذر

    سلام چرا مستمری شهریور واریز نشده ولی تلویزیون اعلام می کنه که واریز شده چرا دروغ می گید خدا رو خوش نمیاد تاریخ واریز ها هر ماه تغییر می کنه برای من اسفند فروردین و اردیبهشت واریز نشد این ماه هم تموم شد ولی پولی به حساب نیومد😥😥😔

  • ناشناس

    سلام،مستمری شهریور،بهزیستی چرا پرداخت نشده تا حالا ،دوستان برا شما واریز شده

  • سعید

    برا ی ناهار۱۳۰میلیون پول همین بیچارگان میزنید شکمتون اما برای معلولین همیشه کسربودجه دارید حقوق ۱تومن برای ده دقیقه شماست

  • فریبا

    چرا مستمری من هنوز واریز نشده

  • ابذر

    اینجا پیراهن از معلول می دزدند

  • ناشناس

    امبدوارم آنهایکه حق این بدبخت بیچاره به جیب میزنندده برابرش حق بیمارستان خودش وخانواده اش بشه

  • خدا حقمان بگیرن

    واگذارتان به سر بریده امام حسین علیه السلام که خودتان با فرزندانتان در عرش هستید بعدش ما داریم نان خشک میخوریم

  • فقط خدا

    تا دراین مملکت تقی به توقی میخوره خبرنگار شبکه دو اقای سلامی فوری خودشو میرسونه و گزارششو به تمام دنیا میرسونه ولی در مورد حقوق معلولین اینگار براشون مهم نیست!!!

  • ناشناس

    از این ماجرا بدجور بوی کلاه برداری میاد دو تا راه داره ۱۔میخوان اول مهربدن که مستمری شهریور رو تقسیم کنن رو ماه های دگ و بگن زیاد شد۔۔۲سودش رو دوباره بدن به مردم که بازم از سود پول خودشون یعنی مستمری رو زیاد کنن۔۔ای شیطونا

  • ناشناس

    مملکتی که خاکش طلاست ملتش گداست

  • ناشناس

    مستمری شهریورماه من هنوز واریز نشده دلیلش چیه؟؟؟

  • ناشناس

    دروغگوهای بی همه چیزحداقل همون مستمری قبل رابدهیدکه شماهابقدری دزدهستیدکه هیچ خیری به هیچکس نمیرسونید

    • ناشناس

      بخدا من یه زن تنهام که شوهرم بخاطر معلولیت ولم کرده تنها با همین مستمری و یارانه زندم چرا زیاد کردین همون قبلی هم واریز نکردین

    • ناشناس

      نمیخواد زیاد کنین همونو واریز کنیین نیاز مندیم مفهوم بود نیاز مند

  • ناشناس

    الان که ۳۱ شهریور هستیم هنوز برای من مستمری این ماهواریز نشده😳🥺

  • عدالت

    مسولین هواستون به این قشر کمیته امداد بهزیستی باشه ناچارن وعدها چی شد افزایش مستمری کجا رفت

  • ناشناس

    پس چراحقوق مددجویان بهزیستی راواریزنمیکن گرفتاریم چرااضافه نکردن به حقوق ها

  • عسل بهمنی

    سلام به عزیزدانمن ۵۰۰ تومن کمه ۷۰۰ بگین بخدا گفرتارم

  • حمیدرضا نصیری

    چرا حقوق بهزیستی واریز نشده

  • بی نام

    سلام مستمری شهریور من پرداخت نشده چرا

  • یه بنده خدا

    خودتون خسته نکنید تا دولت جیب خودشون فامیلاشون پر نشه به فکر هیچ آدمی نیستن چه برسه به معلولین.اونا میگن معلولین هرچه زودتر بمیرن به نفع دولت پول بیشتری گیر خودشون میاد فقط امدیدتون به خدا باشه نه دست این دولتیان.

  • سید مرتضی دیلمی

    با سلام،این تاخیرها‌که مبلغ آن یک بیستم حداقل سطح فقر میباشد که اگر زیاد هم شود یک هیجدهم خط فقر است، در حالی است که تمام هزینه های مردم در این موقع است، مستمری شهریور که گذشت چون رفتیم ماه مهر والان ماه مهر مستمری شهریور را پرداخت میکنند واین درحالی است که یک ساعت اضافه مستمریها که قریب چندهزار میلیارد است و ماندن پولها در بانک که همه ربوی هستند سود مشارکت یا همون اسکونت یا ربای خودمانی میدانید چقدر بنفع بانک است واینجا سازمان بازرسی باید دیر کرد آن را از بانک که یک ریال کارمزد هم حسآب میکند بگیرد! ظاهرا ارتباطاتی حتما هست که اینطور میشه! البته دستگاههای نظارتی ضعف دارند که اینطور میشود! اگر با دزد نیکمردی نماید عسس،،،،شب از بیم دزد نخوابد هیچکس،،،،تامه ۵۳ حضرت امیر ع دقیقا وظایف دستگاههای نظارتی را روشن نموده است،حال اگر ما گوشمان به اسم کتاب بی تکرار وی نخورده است،،در جهل مطلق بسر میبریم! والله همین نامه ۵۳ به تنهایی قادر است تمام مشکلات ما را حل کند! عرض شد والله!!! اما کو کسی که بداند چند حکمت دارد چند نامه،خطبه،،،این آیین نامه قرآن عظیم است،،چه بدبخت کسی که آنرا نخواند!! بله ربای بانکها بدبختی برای مردم! خداوند صریح میفرماید لاتقربو الربا ان فاحشه،حرب الله ورسوله،ربا جنگ با خداست نزدیکش هم نشوید!! ولی بانکها باش کلی حال میکنن وبرجهای بلند مرتبه از خون مردم میسازند! واین بدبحتیها که از بانکها صادر میشود دامن همه مخصوصا آن مسئولانی که یقه ریاسات بانکها را نمیگیره که آقا چرا بمردم مخصوصا محرومان وام نمیدین یا اینقدر مراحل رو سخت کردین که طرف قیدش را میزند؟چرا فقر را دامت میزنید؟چرا دین ندارید؟طرف رفته برای ناموس تو و وطن یه دستش یه پاش یه چشمش سلامتیش رو داده بعد با وقاحت میگی میخواست نره !! ای مرگ برشما که اینقدر نامردید وجوانمردان وطن رو فقیر تر میکنید! ولی شما رو پاسخگو میکنیم!حضرت امیرع درهمین نامه مینویسد تمام این ناکارآمدیها رو مردم بحساب حاکمیت خواهند گذاشت ای مالک (رضی الله عنه) بله قصه پیچیده نیست کسی فهم موضوع نکند!ارتباطات ناسالم درون دولت وخواب قیلوله دستگاههای نظارتی باعث وبانی فقر امروز مردم است!بنده ۴ ماه بیشتر است نه مرغ ونه گوشت خوردم! باکی نیست اگه همه در این حال بودیم اما فامیل من در بانک روز بروز وضعش بهتر!! نه جبهه رفته ونه هیچ کجا یک آجر روی آجر گذاشته! ولی بنده عایرغم خ ایثارگر ومعلول شدید بودن! بنیاد شهید اصلا نگاه هم نمیکنه!! بنده بیش از ۳۰ سال تلمذ کردم تا فهمیدم ای بابا تمام این چرخه برای اینه که بدانی هیچ نمیدانی واز اسب غرور پیاده شی ومتواضع گردی! فقر هر بدی داره یه چیز داره واونم علم هست!،باور ندارید؟بخدا علم درفقر است مروم درثروت دنبالشن وابدا پیدا نمیکنند،وحالا موضوع ندادن حق مردم است! اگر روزگار حضرت حجت بود چن تا از این گنده هاشون رو حضرت دستور شلاق در ملاء عام طبق دستور مولا ع وبی آبروشون میکردند تا بقیه بفهمند حاکمیت در حوزه حقوق مردم اونم فقیر هرگز تعارف نداره! اما کو کجایند؟مدعیان دروغین حضرت حجت عج؟؟؟ج خدا را خواهید گرفت وآن صیحه دور نیست!!!!!!

  • احمد

    قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس را چند روز پیش وزیر نفت گفت روزی ۲ میلیون نفت می‌فروشیم پولشم بلا فاصله دریافت میکنیم پس این پولا کجا میره شما که مستمری مدد جویان را می گویید بودجه نداریم دروغ پشت دروغ آمار سازی‌های مردم فریب

  • ناشناس

    چرا همون مستمری خودمونم واریز نکردید همیشه 29واریز میکردن مسخرشو در آوردن شما همونو واریز کنید نمیخواد بیشترش کنید فقط بلدین حرف الکی بزنی تو رسانه‌ها

  • ناشناس

    سلام ، امروز 31 شهریور ماه ساعت 14 ولی هنوز حقوق ماهانه واریز نشده برای من آیا کسی دیگه هم هست مثل من حقوق نگرفته باش؟؟

  • ناشناس

    سلام امروز سی و یک شهریور ماه ولی هنوز حقوق قبلی هم نریختن حساب ، آیا افراد دیگه ای هم هستند که مثل من باشند؟

  • علي

    من يك دانشجو هستم 4ترم شهريه منو واريز نكردن من الان موندم لطفا پيگيري اين مسئله باشيد

  • ناشناس

    چرا نمیریزین؟

  • هوادار

    برین بمیرین با این صدقتون شما مسئولین کثیف مفت خوره لواط کار بااین مبلغ خنده دار میتونین زندگی کنین یا فقط پول یه کافی شاپتونه؟به عراق که کلی ایرانی کشته کلی کمک نقدی وغیرنقدی میشه میشن برادران ما،ماها که از همین آبوخاکیم کمتر از گدا برین بمیرین راحت شیم بیایین مامددجوها بریزیم خیابان همه دنیا بدونن به ماها چجوری کمک میشه آبروی نداشتشون بیشتر از این بره

  • ناشناس

    برای ما هم ۳۱شهریوره هنوز مستمری هم پرداخت نشده چه برسه یه افزایش.

  • سعيد

    سلام.دوستان برا هيچكس واريز نشده يا فقط براي ما؟؟

    • ناشناس

      براماهم واریز نشده چرااخه

  • کوروش فلاح فر

    سلام این مستمری دیگه پولی نبود فقط پول داروی من هست مسولین عزیز من دلم را کجا بزارم ازیک طرف مستاجر هستم از طرف دیگر دانشجو وبچه مدرسه ای دارم بعد قابل کارنیستم وچند وقت پیش داروی اعصاب مهر رایگان می خورد الان پول دارو ندارم این مستمری فرشته نجات هست برای من شما رو بخدا بامن کمک کنید جوابش از خداوند سبحان بگیرید

  • سید رضا

    با سلام من یه زن تنهام با دو بچه .یه بچم مریضه و تشنج میکنه و اسپری آسم مصرف میکنه الان نزدیک ۱۰ روزه نتونستم داروهاشو تهیه کنم چون داروهاشو خارجی هست و هزینش زیاد و کم پیدا میشه. از شما هموطنانمان هر کی در توانش هست .در حد توان کمکم کنید .بچم سیدم هستن چه از سهم سادات. خدا امواتتونو رحمت کنه خدا خیرتون بده. ۶۰۳۷۹۹۱۷۸۱۱۹۸۲۶۶ سید رضا م و س و ی .شماره کارت بچم ام هست هر کی در توانش هست ممنون میشم.

  • آرش

    چراحق پرستاری ومستمری شهریور راپرداخت نکردند

  • غریب

    من یک معلول بهزیستی هستم آنروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هسته هنوز مستمری من واریز نشده شما رو بخدا یکی جواب منو بده مستمری من کی واریز میشه

    • علی اکبر

      انشاالله،فردا یکم برج.

  • ناشناس

    واقعا به فکر معلولان نیستید خانواده های زیادی روی همین مبلغ کم برای معیشتشون حساب میکنند اما شما هروقت دلتون بخواد پرداخت میکنید این دیگه واقعا چیز زیادی نیست درک داشته باشید معلولان هم جزیی از همین جامعه هستند برای پرداخت های چند میلیونی به کلی از کارمندان و مدیران به موقع پرداخت میکنیداما نوبت معلولان بیچاره که میشه مشکل بودجه دارید

  • ناشناس

    اخه بگم خداچیکارتون کنه که به ما معلولین ظلم میشود اینه عدالت علی که ازش دم میزنید

  • غ.الف

    درسته درمملکت گرانی هست گرفتاری هست امابخداقسم همه مشکل داریم ازکارمند ونظامی وبازنشیته گرفته تامددجویان کمیته امداد.خدالعنت کنه این سایتهای خبری که هرچه خبردروغه یکشبه پخش میکنن.گفتن20درصدحقوق این ماه اضافه کردن اماهمه اش دروغ بود.زمان میگذردوآدمهای دزدرسوا میشوند.باپول وبی پول میگذرداماوای بحال انان که درحق مردم ظلم میکنن

  • علی اکبر

    سلام آقایان مسئول،نظرات مردم رو که دیدید؟! فردا یکم مهر ۱۴۰۲ ،تمام معوقات وافزایش باقیمانده را واریز کنید،این یه دستوره فوریه،منتظریم،والسلام!

  • ناشناس

    خدا همتونو لعنت کنه بیشرفها باید رئیس بهزیستی وکمیته امداد وبرنامه کنن دونفر آدم مسؤلیت پذیر رو جایگزین کنن کسب که مردم این قشر و درک کنه نه امثال این آدمهای عوضی شکم سیر

  • نسرین سرهنگ زاده

    تورو خدا واریز کنید من سرپرست خانواده چهار نفره هستم و با نظافت کردن منازل مردم مخارج زندگی درمی‌آورم دخترم با معدل 19در پایه نهم قبول شده ولی شرمنده ایشان هستم شمارو به هرکی اعتقاد دارید به داد ما برسید

  • ناشناس

    سلام بخدامن با۲تابچه یه شوهرمعتادبه نون شبشون هم نمیرسم حداقل این مستمری وبیشترکنیین وسرموقع بریزین حتی برابچه هام یه دونه پاک کن هم نگرفتم

  • رضا

    افسوس که دولت برای پرداخت این مبلغ بخور و نمیر عاجز شده من حقوق یک ماهم را هزینه دارو و درمان کردم

  • ناشناس

    چرامستمری مابدبختاواریزنشده😭😭

  • وحید مخدومی

    چطور می‌خواین عدالت اجتماعی برقرار بشه
    20 درصد برای افزایش مستمری این بندگان خدا با این همه مشکلات در نظر گرفتین!!!!!!!!!
    مجموع دریافتی این مدد جوها ب اندازه بیست درصد افزایش کارمند میشه آیا (مبلغ افزایش کارمندان بیش از 3 میلیون بوده)
    خجالت بکشید و بمیرید

    • ناشناس

      سلام عزیزان الان واریز شد

  • ناشناس

    امروز جمعہ اخر ماہ مستمری مددجویان بهزيستي این ماہ واریز نشدہ است 20درصد پیشکش

  • ممدجو

    سلام دوستان، امروز جمعه ۳۱ شهریور ۴۰۲، هنوز برا من چیزی واریز نشده... کس دیگه ای هم هست مثل من؟

  • ابوالفضل

    مستمری بهزیستی هنوزواریزنشده‌چرا‌امروز31شهریور

  • ناشناس

    برای من این ماه مستمری پرداخت نشد

  • نگین

    هنوز مستمری من واریز نشده چرا یه ماه زود میدن یه ماه دیر

  • ناشناس

    چرامستمری مددجویان بهزیستی واریز نمیشود

    • بدبخت

      مشخص نیست کی دلشون بخواد واریز میکنن.به اون ربتط نداره که چه بدبختی داریم ما .خودشون خوش باشن .اه داداش .ولا کنید

    • ای بابا

      نمیدونم .هیچ کس هیچی نمیگه چرا هنوز واریز نکردن.همین کافی بیان ۲۰درصد اضافه شد بگن.دنبال یه دروغ بعدش باشن چرا نتونستیم واریز کنیم..

  • ناشناس

    بخدا خودشون رو گنج همین مردم فقیر نشسته آمد وفکر مارو نمیکنن بازم دروغ میگن

  • ناشناس

    سلام
    به خانم فاطمه زهرا پول داروهامو ندارم به قدری گرفتارم آخرین بار یادمون نمیاد کی گوشت خوردیم چرا صدقه هایی که خود مردم میدن به دست ما به سختی میرسه آقای مسعول خواهشا رسیدگی کن

  • ناشناس

    سلام هنوزبهزستی واریز نشده الان ساعت 6 هست روز جمعه 1402هست 31هست هنوز بهزستی پرداخت نشده

  • کارگر

    باسلام
    لطفا مسئولین محترم پیگیری کنید چرا مستمری ما معلولین رو این ماه واریز نکردن الان ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ هست فردا بچه ام میرود مدرسه خدا شاهده قول کفش نو داده بودم الان موندم فردا با کفش کهنه چطور به مدرسه بفرستمش من الان شرمنده بچه ام هستم.خدایا وقت ظهور امام زمانه خدایا به خداوندیت قسمت میدم فرج مولایمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رو زود مهیا کن وما از این مسئولین بی برنامه وبیخیال نجات بده آمین.

  • ناشناس

    چندرغاز رو هم ندآدن
    موقع گرون کردن اجناس اصلا فکر نمی‌کنند

  • ناشناس

    سلام شما چرا آین بدبختها انقدر عذاب میدین بابا حرف میزنین پای حرفتان واسین آین ۴۰درصد پس چرا بهشان نمیدین شما که در ماه ۵۰ ملیون تومان حقوق میگیری چرا فکر این بیچارها نیستین خوب آین اضافه حقوق بریزین به حساب اینها تا یه مقداری از مشگلشان حل بکنند چرا انقدر دست به دست میکنید به خاطر خدا آین قرش بدبخت عذاب ندین

    • مهدی

      ای خدا ای خدا پس کو این عدالتی که میگید ما معلول هستیم ولی کمیته امداد بیشتر رسیدگی میکنید اعتراض کردم بهم گفتین چون کمیته امداد زیر نظر رهبری هس ولی بهزیستی زیر نظر دولته اخه چرا حقوقمو نمیدید لازم دارم بخدا خدا لعنتتان کنه

  • ناشناس

    مستمری این ماه رادریافت نکردم چه برسه به اون بیست درصد

  • ناشناس

    الان31شهریورساعت19:18چراهنورواریزنشده مستمری اگه قراربودواریزبشه میشدنه الان که شب شده واقع بفکرماهم باشیدمن یه زنه معلول بادوتادخترکه شوهرش موادیه سال درسال نیسته که خرج زن بچشوکنه من جکارکنم با این چندرپولی که هرماه تاخیرمیوفته تویه واریزش خداشاهده من الان امشب هیچی درست نکردم واسه اینکه پول ندارم

  • علی حیدری

    من از بهزیستی مسمری میگرم فقط خدایی حرفه من قابل تا یید هست یانه دولت امده برا سه دهک اول جامعه یارانه الکترونیکی داده خب آیا منی که یک میلیون ششصد دارم یارانه میگرم چطوری برم ۱۱ قلم برنج وگوشت بگیرم منی که باید اجارمو وپشاکمو و غیر رو ازیارانه بگیرم ای بابا اینجاست که میگن سیر از گر سنه خبر نداره اصلن حساب کردن این ۳ دهک فقیر جامعه میتونن گوشتو مرغو برنج بگیرن نمیدونم

  • هادی

    من دوتا پسرام اتیسم هستند هیچ غلطی براشون نکردن نه این ماه مستمری ریختند نه براشون کمک دارویی

  • ناشناس

    واقعا متاسفم در کشوری بدنیا اومدم که یکی از ثروتمند ترین کشور های دنیاست اما برای واریز اضافه صد هزار تومنی فقیراونقدر تبصره و قانون و جلسه و اما و اگر میاره با هزار بدبختی تصویب میکنه و به همه اعلام میکنه اما بازم اجرا نمیکنه اما کافیه حقوق نجومی فلان مدیر یا کارمند بانک یا فلان پزشک رو بخواد چند میلیون زیاد کنن کار تو یه جلسه تصمیم گیری تصویب میشه و با قاطعیت اجرا میشه . اینقدر دوگانگی زیاده که حد نداره . ما فقیرا بخدا تو این مملکت به فنا رفتیم اعصابا داغون حال روحی افتضاح از همه چیز متنفر.. بخدا اینقدر حرف زدیم و نشنیدندکه حاضر نیستسم دیگه حرف بزنیم ولی حرفم که نمیزنیم میگن راضی ان ملت ...چقدر ظلم... چقدر بی عدالتی.. با یک میلیون مستمری چه غلطی میشه کرد ...

  • علی اوسطآملی

    باسلام وعرض ادب من حقیقت رو میگم چون واقعیته من سه بیماری تشنج مقاوم به دارو طپش قلب روزانه یا آریتمی قلبی ومدتی است پروستات دارم من با تکرر ادرار طپش قلب واحتمال تشنج درآر زمان ومکان هست چطور کارکنم ولی مدد کار من میگه مرغ یه پا داره پرونده قطع کرده ولی افرادی رو میشناسم اعتیاد دارن موادمخدر میفروشن ولی راحت هستن چون آشنا دارن آره عدالت حتی در کمیته امداد هم نیست مددجوی منطقه دو قم

    • ناشناس

      الان ساعت ۱۱ شب ۳۱ شهریور فکر کنم دیگه مستمری این ماه رو واریز نکنن . اضافه که نکردن هیچ مستمری این ماه رو هم پرداخت نکردن فقط خدا به داد ما معلول ها برسه

  • ناشناس

    من ماندم این خدا بشر حقه باز رو چرا افرید

  • ناشناس

    اخه ماچکارکنیم چندگازمیدین اونم اینطوری بادیرکردخداخودش جواتونه بده مسولین

  • مهلی

    اقتصاد ایران متاسفانه فروپاشیده و این دو سه سالم از طریق دزدی از طریق بورس و سفته بازی و دلار دولت مملکتو نگداشته ولی دیگه ته کشیدن و ب بن بست رسیدن و چاره ای جز دروغگویی و له کردن اقشار ضعیف ندارن متاسفانه باید بگم که مملکت ب ی جرقه ای بنده که مثه بمب هسته ای بترکه

  • ناشناس

    سلام خدایی زندگی برای مردم وبخصوص خانواده معلولین خیلی سخت شده، واقعا این مستمری بسیار کم هم نمی‌توانند سر موقع واریز کنند ، این پول واسه یه معلول یه کیسه برنج هم نمیشه

  • ناشناس

    هی خدا باعث و بانیشو لعنت ‌کنه چند روزه چشمم به خبرا و کانالای خبری سفید شده هیچی تو خونم ندارم باید بچمو ببرم دکتر پول بریزین خدا ازتون نگذزه این مستمری انقدر کمه که صب ریخته میشه تا شب هیچی ازش نمیمونه بچه من چه گناهی کرده

  • مهدی

    بچه ها مستمری شما واریز نشده؟؟؟

  • ناشناس

    این چه دولتی هست کمیته امداد زنان بی سرپرست با دو بچه خونه میده اما بهزیستی نمیده ها بهزیستی فقط معلولین مسکن میده مارو نه این چه قانونی هست یعنی تو این گرونی که درست کردید تا اخرعمر منو دوتا دخترام امثال ماباید اجاره نشین باشیم با گرونی اجاره پول پیش لعنت به بی عدالتی دولت جمهوری اسلامی ن کمک تو دانشگاه مدرسه بچه ن پول پیش اجاره نه سبدکالا این گرونی مابریم بمیریم

  • فرهاد

    سلام به خداوند متعال من روزی ۲۰۰هزارتومان کار میکنم آیا من اگر دارمد خوبي داشتم از ۲۹ شهريور تا امروز ۳۱ شهریور بود من منتظر هقوق کمیته امداد حضرت امام خمینی هستم تا الان من بچه‌هام فردا با هزار آرزو پسرام برای کلاس اول با کیف کهنه بدونه لوازم تحرير پارسال دخترم باید از خجالت بکشم

  • ناشناس

    سلام 31شهریورساعت 9شب هنوز مستمری شهریور واریزنکردن چه برسه به افزایش

  • آخر دنیا

    به خدا آه همین مریضها و یتیمها و مستمری بگیرا دامنتون رو میگیره حق اینا خوردن داره خدا مگه حقمون رو ازتون بگیره

  • morteza

    سلام. ته کارتم 9 تومن بود.از 27 شهریور تا الان انقده موجودی گرفتم که صفرصفره. طفلکی بچه ام .همش قول امروز و فردا را دادم که بهش کیف و کفش بخرم. همش پیش خانوادم شرمنده میشم . از خجالت دوست دارم زمین دهن واکنه و من برم توش و هرگز برنگردم.کاش همه ما معلولین لا اقل دغدغه مالی نداشتیم.کاش زندگی روی خوشش را هم به ما نشون میداد.پیر شدم از درد و غصه و بی پولی و شرمندگی.کسی را مقصر نمیبینم .شاید من خیلی بد شانسم.

  • علی

    اینهمه حرف مفت زدین. ببین گفتین کی این صدقه سری واریز میشه

  • ناشناس

    سلام ما همان حقوق ماهانه هنوز واریز نشده الان ساعت ۲۱ شب ۳۱شهریورماه هست هیچ خبری نیس

  • ناشناس

    خانواده ای سه نفره تحت پوشش کمیته امداد زمان روحانی یارانه آنها دو برابر بود اما با آمدن رییسی که مبلغ یارانه سیصد هزارتومان شد دو برابر یارانه آنها رو حذف و همان نفری سیصد هزارتومان واریز کردند نتیجه قیمتها آزاد شد و دریافتی آنها نصف گردید حتمأ دیگر خانواده ها هم همینطور عمل شد چون این بنده خداها به خاطر عزت نفس اعتراض نمیکنند

  • ناشناس

    سلام برا من هم واریز نشده🤕

  • ناشناس

    باسلام توروقران توروابولفظل این حقوق مددجویان بهزیستی راواریزنمیکن گرفتاریم چرااضافه نکردن حقوق مددجویان بهزیستی کمیته امداد

  • شیخ حسینی

    سلام ما که تا حالا نه اصل مستمری ونه بیست درصد یا چهل درصد گرفتیم شهریور هم تمام شد شما چرا مردم را بازی میدهید

  • علی

    واقعا متاسفم براتون ۳۱شهریورم تموم شدواریزی انجام نشد مستمری یه معلول بهزیستی مگه چیه که نمیتونین سروقت واریزکنین یه مشت بی کفایت سرکارن.....

  • ناشناس

    در کشوری زندگی میکنیم که هر گوشه اون معدن منابع طبیعی نفت گاز و ... هست اما مردمانش به خصوص معلولین در فقر فلاکت تورم فساد و ... غوطه ور هستن.حتی آزاد سازی پول های بلوکه شده هم ملت رو از این همه فقر و فلاکت نجات نمی‌ده.به قول یکی از سران کشورهای عربی مردم ایران بر روی بشکه های نفت در سطل زباله به دنبال نان هستند.

  • ناشناس

    آیا این درسته که هنوز مستمری وحق پرستاری بچه معلول را نریختن به پای حقوق نجومی شما نمی رسد ممنون میشم که رسیدگی کنید

  • ناشناس

    برای ماهم هنوز واریز نشده پرستاری و حقوق هیچکدام

  • ناشناس

    حقوق من هنوز واریز نشده به خدا قسط دارم آخه این چندرغاز پول به کجای دولت میرسه که اینقدر ما رو اذیت میکنید

  • ناشناس

    کو سامانه شفافیت؟! الان چند ماهه خرابه
    کسی میدونه چجوری میشه نگا کرد

  • حمیدرضا

    فقد اینو بدونید ظلم نکنید ظالم جاش جهنمه.

  • ناشناس

    بابا من جز دهک هشت هستم باید چکار کنم

  • ابوالفضل

    چرا دیده بان بهزیستی پنل خدمت گیران(مددجویان) یک ماهه حذف شده؟؟؟

  • ناشناس

    امروزم واریزنکردن بخدامن مریضم شوهرمم کارنداره منتظراون بودجه بودم ک برابچم وسایل مدرسه بگیرم

  • رزمنده

    هر کس به یه وعده ای میاد رو کار ولی در کل همه فقط به فکر منافع خود هستن و بس اصلا به کسی فکر نمی کنند اون کجا کاری برای کسی جز خود دور بریاشان انجام دهد این تجربه 58سال عمر با بیش از سی ماه تو جنگ با دوبار مرخصی وبا ندادن حق حقوق منطقه وبا سی سال خرج دارو اعصاب و روان بی خوابی از جیب مبارک با کار گری هیچ بی وجدانی تو دنیا با اینطور کسی این برخورد را ندارد که خدا به حق صاحب زمان ریشه ظلم را از این مملکت بکند الهی امیین

  • یکی که بلد هست یه نامه بنویسه به رهبر مشکلات و این اوضاع رو گزارش کنه یه سازو کار هم بزاره که بقیه بتونن زیرش امضا کنن به صورت اینترنتی مطمعنا همه مددجویان این برگه رو امضا میکنن و به رهبر ارسال کنیم این یه راه عاقلانه و قانونی هست که هیچ کس ی یا مدیری نمیتونه مانع اون بشه مطمعن باشین رهبر به داد ما خواهد رسید

  • ایرانی

    به اون خدا ما نه تن پروریم نه دلمون میخواد کسی کمک پگیریم ولی وقتی دولت اومد کاری کرده که تمام افغانها تو ایران دارن جیلون میزنن خونه های اجاره ای رو گرفتن تمام کارای که ما میتونستیم انجام بدیم الان افقانی اومده گرفته به هر کی هم بگیم میگه ایرانی کار نمیکنه افققانی اوردیم نه برادر اون افقانی اگه زرنگه بره کشورش رو نجات بده بره مثل ایرانی ها بجنگه خون برادرامون رو ریخته شد تو جبهه خون پدرانمون رو ریختن ولی ایستاذیم تا دشمن رو بیرون کنیم نه مثل افقانی ها تا هنوز طالبا به مرز کشورشون نرسیده بودن پا فرار گذاشتن بعد اومدن اینجا شدن زرنگ کار کن حق ما رو میخورن مسولین هم انگار هیچ همه جا شده پر افغانی ذارن از سرو کلمون بالا میرن تایفه ای اومدن‌ به چند تاشون گفتم میخوایم ما بریم افغانستان برای شما بجنگیم شما اینجا بمونین خندیدن گفتن خوب میشه ماشکی میرفتین شکا ایرانیا چی میخواین اینجا دیگه حرفم نمیومد بزنم به خدا

  • ناشناس

    چراانقد اذیت میکنیددرسته دین اسلام فقط ظلم به ضعیف ترین انسانها سرلوحه کارش بوده ولی انسانیت بخرج بدین دیگه کارت به استخوانمون رسیده .ابن تنهادیافتی منه نه کار نه کاسبی نه پشتوانه ای دارم با۲تابچه مدرسه لوازم تحریرلباس مدرسه نتونستم بخرم خداریشه کن بکنتون لعنت به نادرستی شما

  • معلول

    یه جای دیدم تو روزنامه نوشته بود ماتفاوت پول ۵ ماه گذشته بهزیستی رو میخوان برا بیمه پردازی نیدونم چند درصدی با ایحور چیزای دیگه صرف کنن مستمری هم مثل گذشته چند روز دیگه اگه ذاست باشه واریز کنن

  • ناشناس

    باسلام.من معلول متاهل ودارای بچه بدون شغل ثابت باید چیکار کنم.آزمون استخدامی ها همه سهمیه هانیازی به حدونصاب ندارندفقط سهمیه ۳درصدی معلولا.والله زیر فشار له شدیم.سرمون جلوی زن وبچه خمه.اینم از اوضاع واریزی مستمری ها.......

  • ناشناس

    شهریور تموم شد مستمری واریز نشده

  • سلام

    دولت رئیسی اسمش فقط دولت محرومان هست .از اینجا مشخص هست همش وانمود هست و ریاکاری.حق معلولان رو بدهید آه معلولان میگیره

  • ابوالفضل

    مثلا مهر ماه بود شاید چند قلم وسیله برای فرزند میشد خرید معلولین که واقعا راه به جایی ندارند به دارو درمان واقلام خوراکی نمی شود با این مبلغ ناچیز گرفت این دولت سید محرومان تا حتی عیدی ناچیز هم پرداخت نکرد در صورتیکه میلیاردها خرج سازمانهای که به قولی دارند کار تبلیغاتی در کشورهای دیگرمیکنند میشوداینست مسلمانی وشیوه امیر المومنین ع ماکه جز خدا فریادرسی نداریم خود شاهد این همه ظلم هست

  • ناشناس

    بیچاره مردم

  • ناشناس

    ۲۰۰ درصد که نمیخاین اضافه کنین هی این ماه اون ماه میکنین متوجه میشین مردم خسته شدن با حرفاتون

  • مهدی سنچولی

    درحال حاضر مستمری مددجویان بهزیستی شهریور1402واریزنشده . درصورتیکه یکم مهر ماه است زابل دریافتی نداشته جهت پیگیری مورد.

  • صدره السادات

    سلام خسته نباشید گرفتاریم پس کی واریز میشه حقوق ها بچه مدرسه ای داریم باید زودتر میدادین ن اینقدر دیر

  • ناشناس

    خیلی جالبه،!!!؟؟ تا یک نفر ازتون انتقاد میکنه درجا برچسب منافق و دژمن و... میچسبونید، و با این تکنیک روی ب جلو بدون ریشه یابی مشکلات و دغدغه مردم، درجا برچسب ضدانغلاب و .... میزنید ک گندکاریاتون و سرپوش بزارید، واای ب ما مردم درمونده ک چ عناصر خطرناکی و ب قدرت رسوندیم ک حکومت کردن ب مردم شده سهم الارث پدرشون ک نباید از گل نازکتر حرفی زد. از این اوضاع واحوال خیلی عصبانیم ازاین بی عدالتی دارم آتیش میگیرم😡💥

  • ناشناس

    سلام امروزشنبه اول مهرماه هست هنوزمستمری ماروهم واریز نکردن

  • ناشناس

    سلام الان اول ابان 1402هست مستمری بهزیستی ما رو واریز نکردند ایا برای شما هم واریز کردند؟ من که تا الان منتظر بودم استرس دارم نکنه این از خدا بی خبرها قطع کنند

  • اکبراصغر

    من الان حدود25ساله رفت وآمدمیکنم تابهزیستی کمکم بکنه ،فقط دوستله مستمری میریزه،اونم اینجوری،به خداهرچه خواسته ام ردمیکنندازاین مددکاربه اون ،ازاون به اون یکی،هرچه میگی مددکارجوابش میگه پرونده ات روتازه دادن به من قبلی هابه من ربطی نداره،تاالان یک نیسان بیشترمن مدارک وکپی داده ام،فقط هرروزیه نفریه دونه دوربین برمیداره میادخونه مون ،میگه اومدم برابهزیستی عکس بگیرم،آبروموپ تومحل رفته مردم فکرمیکنندبه من معلول چندین میلیون حقوق وغیره میدن،بابایه دونه مستمری دونفره که این همه مدارک ورفت وآمدوعکسبرداری نمیخواد،ریدم به این قانون وبه این تشکیلات که فقط آبروی معلول رومیبرد،بابابه هرچه که میپرستین قسم تواین مملکت چیزی که نیست،اسلام وعدالت،شرف،وجدانه،بسه دیگه خدازندگیهاتون روبدتراززندگی مابکنه به حق بزرگی وعظمتش قسم میدم،اززندگی خسته مون کردیدبریدگم بشید،بمیریدکثافتهای آشغال

  • مسعود

    چراالکی هی میگید۴۰درصد افزایش یافت شماهاخیرسرتون خبرنگاریدیاشایعه ساز۴۰٪افزایش حقوق بهزیستی وکمیته چس درصدم اضافه نشده مگراینکه حقوق رییس روسای کمیته وبهزیستی اضافه شدباشه وگرنه مستمری بگیرهاهمیشه دارن توسرخودشون میزنن که چکار بکنن

  • ح

    بخور خودت ازگرسنگی نمیری توکه ازجیب مامیخوری گدا

  • ناشناس

    سلام دروغ است

  • ناشناس

    سیکیم هرزادزی بابا کتاب درسی و دفتربچمو هنوزم ک هنوزه ۱ مهره نخریدم چرا واریزنمیکنین این زهرماری رو وااای خدا ذلیلتون کنه بعدش میگن دزد زیاد شده معتاد زیاد شده زن خراب زیاد شده وای خدا بهمون رحم کنه فقط

  • ـــــ

    برای مارو هم واریز نکردن امروز 1مهر چرا اخه بابا مردم گرفتارن شماهاین که اصلا به حالتون تاثیری نداره چون پول پارو میزنین مردم گناه دارن از خدا بترسید بخدا شما همون مستمری رو واریز کنید افزایش مستمری نخواستیم

  • ناشناس

    خجالت بکشین حقوق یه ماه و خوردین بعد میگین افزایش یافته خاک بر سر ما که تو این مملکت در و فیت معلول شدیم آقا نخواستیم همون دو قرون وسطایی رو بریزین توحساب نخواستیم خدا از تون نگذره یه مثالی هست میگن گرسنه فک میکنه همه گرسنه ان سیرم ام فک میکنه همه سیرن الان مسئولین ما این شکلین فک میکنن همه وضعیت شون خوبه واقعا گریه داره حال ما معلولین نه کاری نه خونه ای نه ازدواج. با 35سال سن آخه کی دختر شو به یه معلول میده بدون هیچ شغلی به خدا من رفتم دنبال یه شغلی به من ندادن آقا یه شغلی بدین نخواستم حقوقتون رو خودکشی کنیم

  • علی

    کاش یکی ب فریاد مردم بیچاره برسه اخه چرا همش دروغ میگن چرا واریز نکردین

  • محسن

    چرا یک مهره ساعت هشت صبحه هنوز مستمریم واریز نشده علتش کوسکشیتونه ها

  • مجتبی علیزاد

    دوستان امروز اول مهر هستش هنوز واریز نشده نکنه قطع کردن

  • علی

    واسه کی مستمری پرداخت شده هنوز که منتظر پرداخت شهریور ماه هستم

  • ناشناس

    چون دیوار کوتاه ازدیوار مددجویان بهزیستی کشور وکمیته امداد پیدا نمیشود به فقیر فقرا خوب رسیدگی میشود بامستمری ناچیز واریز نکردن به موقع وگرانی وتورام سخت احسن

  • ناشناس

    امروزاول مهراست ولی از مستمری شهریور خبری نیست چرا واریزنشده

  • امیرحسین

    امروز اول مهر چرا مستمری رو نریختن

  • علی

    خدا رو خوش نمیاد با قشر ضعیف جامعه این طرز برخورد اول مهر شد مستمری بهزیستی هنوز پرداخت نشده شرمنده بچه هام شدم برای کیف و دفتر و مداد بچه ها ،امروزنفرستادمشون مدرسه بلکه تا عصر واریز کنند برم بازار خرید کیف و دفتر و مداد براشون که دست خالی مدرسه نروند

  • مغزهای گندیده و گوزیده

    برای ما هم هنوز نشده تو رو خدا. واریز کنید خیلی به این پول نیاز داریم

  • یک معلول

    ۱/۷/۱۴۰۲ سلام وقت بخیر تا الان هیچ واریزی پرداخت نشده آخه ما معلولين چه گناهی کردیم که اینها با ما این کارو میکنن لطفا رسیدگی کنید.

  • ناشناس

    چرا مردم را سرکار میزارید دولت گدا شده نمیتونه همین چندر غازو بده باید سرمونو بزاریم بمیریم دولتو باخودمون نابود میکنیم نداریم بقران نداریم چشممون به همین بود که الانم معلوم نیست کی بدن

  • ناشناس

    حقوق بهزیستی من که هنوز واریز نکردن

  • احمد

    نمیدونم اون یه عده ای که زیر کامنتها میان می‌نويسن از اینترنشنال هستی یا گروهک منافقین واقعا دنبال چی هستند دنبال عرق زیر بغل مار آخه جیره خور بدبخت نمیفهمی که یک معلول بغیر از درد خودش نباید درد اوضاع وخیم اقتصادی رو حس کنه وقتی کسیکه از نظر جسمی سالم نیست نیاز به حمایت دولت داره بعد میاد مستمری ماهانش که هنوز تمرکز اول مهر ساعت نه و نیم صبح هست واریز نکرده دولت برای تامین مخارج دارو و زندگی بعد شما یه مشت گوساله میچرخید تو سایت ها و اپلیکیشن‌ها دنبال منافق یعنی از شما خودتون منافق‌تر وجود داره شکم سفرهای کاسه لیس یه معلول با چندرغاز مستمری ماهی ۴۰۰هزارتومان میاد تو اینترنشنال و گروهک مریم رجوی آخه کدوم خری به تو یاد داده که نظام یعنی چی چه دل دردی هستید شماها انشالله خدا سرتون بیاره به حق آبروی زهرا

  • ناشناس

    سلام شهرستان اسدآباد همدان تا امروز یکم مهر حقوق مددجویان بهزیستی را واریز نکرده

  • مرتضی

    امروز یک مهر مستمری بهزیستی چرا پرداخت نشده😳

  • روح الله مردانی

    سلام امروزم که مستمری شهریور ماه هم واریز نشد به خدا شرمنده بچه هام شدم از 20شهریور هی امروز فردا کردم برای کیف و دفتر بچه ها که میخرم میخرم اما مستمری واریز نشد و امروز با گریه به مدرسه رفت پسر سوم که کلاس سوم ایتدایی هست و دومی هم که کلاس 9 هست نرفت خجالت کشیدم و از خدا میخوام منو بکشه تا راحت بشم

  • ناشناس

    سلام بابا غلط کردیم حقوق خودمون هنوز واریزنشده براشهریور امروزیک مهر خدا لعنتشون کنه گناه ماچیه

  • ناشناس

    چرا درحق این مردم اینقدر ظلم میشه بجای اینکه به مردم وخصوصا معلولین وافراد بی بضاعت رسیدگی بیشتر بشه واقعا جای تاسفه

  • ناشناس

    سلام چرا مستمری شبهه خانواده بهزیستی هنوز واریز نشد با وجود اینکه امروز باز گشایی مدارس وبر اثر مشکلات من یه دختر،، 16ساله هنوز لباس مدرسه. رو نگرفتم.م فقط منضر اینم که کی این حقوق به حساب من میاد زیاد که نشدن حداقل همونو بدن

  • ناشناس

    چرا مستمری بهزیستی واریز نشد؟

    • ققنوس

      چیشد پس واریزتون،خدا زده ها قسط داشتیم بدبختمون کردین.....پشتتون گرمه ولی ما منتظر چندرغازتونیم،یک مهر شددددددد کو حقوقمون؟

  • ناشناس

    نظر من این است ک در استان کرمان شهرستان های جنوبی ب خصوص کهنوج مرکز بهزیستی کهنوج هیچ قدم مثبتی برای مدد جویان خود بر نمیدارد من خودم تحت پوشش هستم فاکتور بردم سال گذشته سوال کردم جواب نگرفتم.. خواهشمندم ک ب فکر شهر های محروم جنوب استان باشید ک ب مسئولیت خود ب درستی عمل نمیکنند... وسلام

  • زیبای خفته

    یکی بگه امروزشنبه مستمری تهران واریزشده یانه

  • ناشناس

    چرا مستمری شهریور واریز نشده اول مهر شده

  • حفض

    جای تأسف داره که دولت سید محرومان برای پرداخت چند صد هزار تومان که هزینه نان روزمره معلول ویتیم و قشر کم توان جامعه هم نمیشود همراه مشکل دارند.فقط میتوان پناه به پروردگار برد و به همان پروردگار واگذارشان نمود.اگر حقوقهای نجومی بود تا بحال پرداخت شده بود.

  • ناشناس

    سلام امروز اول مهر ماه هستش وتا الان مستمری بهزیستی برای من واریز نشده آیا برای شما واریز شده

  • ناشناس

    کسی میدونه مستمری شهریور ماه کی واریز میشه

  • ناشناس

    امروز یک مهر هنوز واریزی شهریور انجام نشده واقعا سخته این مبلغ ناچیز سر وقت بزیزن ؟ دولت مردان خودشون یک بار بزار جای مستمری بگیران بهزیستی واقعا درک کردن خیلی سخته؟

  • ناشناس

    من پرسیدم گفتن به حساب واریز شده ولی قابل برداشت نیست مشگل از بانک هست انشالله که واریز کنن بخدا گرفتاریم به قران گرفتاریم

  • ناشناس

    برای من هنوز واریز نشده چرا.....

  • کیمیا

    امروز یکمه برا کسی بهزیستی را ریختن کمیته ک دوروز پیش واریز شده

    • پویا

      نه کمیته نه بهزیستی واریز نشده پول گدایی
      فعلا جیب اقاس به اضافه هزاران میلیارد دزدی

  • Z

    اهای مسولین امروز یکم شهریور شنبه چهارتا بچه مدرسه ایی مدرسه نرفتند بخاطر نداشتن کفش ولباس چکار میکنید اقایان واقعایک ریال نداریم برای چی دست دست میکنید مگه مسلمون نیستید
    چهارتا بچه ام امروز تو ذهنی شدن همه رفتن مدرسه الا بچه های من خدا ازتون نگزره اون دنیاباید جواب گو باشین این رسم مردانگی نیست

  • مددجوی بدبخت

    تا این لحضه که اول مهر هست ساعت ازظهر هم گذشته هیچ مبلغی بحساب هیچ مددجوی بهزیستی واریز نشده چه بدون ۲۰درصد چه با ۲۰درصد یادمه قدیمیا میگفتن ادمی که دروغ میگه دشمن خداس اینروزا بدعت دروع گفتن مثل آب خوردن شده واسه مدعیان دینداری!!!

  • ناشناس

    سلام حقوق پرستاری ندید و مستمری ما بچه مدرسه ی داریم چرا این همه ظلم

  • رسول ناصری حساوی

    باسلام ماباحقوق بهزیستی داریم زندگی میکنیم چرا حقوقها رو واریز نمیکند

  • H

    چوستومن اضاف کردن هنوز ندادن تو سازو کرنا هم زدن

  • زهره

    واسع منم نریختن ۱ مهر ۱۴۰۲

  • ریگی

    سلام امروز شنبه ۱مهر ۱۴۰۲ من زنگ زدم ب بهزیستی شهرمون که چرا مستمری ما هنوز واریز نشده در جواب گفتن برای هیچکس واریز نشده گفتم حداقل بگین کی واریز میکنن گفت امروز فردا یا پس فردا خلاصه مشخص نیست دلمون ب چی خوش باشه همین ۶۵۰تومن هم زورشون میاد بزنن خب لازم داریم

  • ناشناس

    آخه یکی نیست به این مددجوهای محترم بگه،اگه شماها مسلمون هستید چرا دلتون نمیخواد که وزیر رفاه که مستمری و افزایش مستمریهاتون دست ایشونه،یه روز درست و درمون بره مسافرت مثلا ماموریت با دوستها و همکارانشون و کلی دلی از عزا دربیارن و خوراکیهایی که شما و اهل خانه اتان حسرت خوردنشو دارین، بخورند البته از جیب شماها؟ بابا بزارید اینها خوش باشند حالا شماهایی که چندین دهه است نخوردین این ماه هم روش،بزارید جناب وزیر خوش باشن🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  • سید محمد

    جیب مردم رو فقط نزنید.. که چهل سال خوردین و بردید

  • ناشناس

    لطفا مستمری بهزیستی رو واریز کنین قسط داریم بخدا

  • محمدشهنوازی

    سربازانترنشال کوفت زهرمارچیه آقاخدا را شکرهمین حقوق بهزیستی می رسد پول آب برق خودش پرداخت میکنم میخورم می‌خوام میگایم

  • محمد

    اخه این چه مملکتیه ما داریم با این همه ثروت .بازهم فقط میلاند وچندر غاز پول رو توش مونده .به خدا پول زور که نیست .حق یک شهروند .الان با آغاز سال تحصیلی جدید نیاز به این حقوق داریم .آخه چه وضعیتی برای مردم درست کردن

  • کاربر بهزیستی

    مستمری شهریور برای من واریز نشده امروز یک مهر

  • ناشناس۱

    الان ظهر یکم مهره وه واریز نشده برا من برا شما چی؟

    • ناشناس

      واسه منم واریز نشده از صبح منتظرتم

    • ناشناس

      صبورباشید مثل همیشه تا یه ماه دیگه هم صبرکنیدعزیزان

  • امیر

    واقعا این مستعمره بهزیستی برای دولت چقدر فرازونشیب داره بابا ی پیشنهاد میکنم ما ک با این انننننندک ریال فقط نفسی میکشیم اقلا موسسه آتانازی مستقر بفرمایید ک ما خودمان را ارام و بدون درد خلاص کنیم ، سپاس از لطف شما ، امیدوارم ک هرچه زودتر در مجلس شورا اجرایی شود باور کنید شرمنده خانواده و خدا شدیم ،، ،،

  • ناشناس

    چرا هنوز مستمری بهزیستی واریز نشده

  • کنیز رضا یافتی

    این همه پول ازملت دزدی شد این همه صرف ساختن اماکن بی در پیکر در همه جای دنیا داره میشه بعد 20 درصد افزایش مددجو بی قانونی هست آخه چرا اینقدر حرفهایی عجیبی می‌زنید کل دنیا داره همین کارو به چه تمیزی انجام میده همه ازخدمات کشورهایشان به نیکی میگویند ما کشور اسلامی که باید به نیازمندان کمک بیشتری بشود به این جور جواب میگیریم آخه شما که اینقدر درباره کارهای کمیته امداد چیزی می‌نویسید خجالت نمی‌کشید که اینجور با مردم می کنید خبر دارید چه گرانی هست میدانید با این پول ها ی ناچیز چطوری کمک میشه والله نظارت نمی‌کنید هرکسی هرکاری میکنه معلوم نیست 6 ماه بودجه ای که باید صرف ملت می‌شود ازکجا سردراورده هنوز هم به حرف همانهایی که این بودجه دستشون هست عمل میکنید خدایی که ناظر این کارها ی شما هست جوابتان را بدهدبه بدترین شکل ممکن واب خوش ازگلویتان پایین نرود

  • ناشناس

    فقط دروغ

  • اقای رنجبر

    الان ساعت 14:23 شنبه یکم مهرماه 1402 هنوز مستمری شهریورماه رو واریز نکردند ، هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست نه تلفن جواب میدن نه خودشون اطلاعی میدن ،توی این مملکت هرکی به پست و مقامی میرسه فقط فکر منافع شخصی خودش و اطرافیانش هست نه فکر مردم ، موقع انتخابات که میشه هزار و یک وعده میدن و به دست و پای همین مردم میوفتن که بیایید و به ما رای بدید

  • ناشناس

    مستمری شهریور چرا واریز نشده؟ امروز یک مهره پس کی میخوان واریز کنن

  • یاسین موسوی

    امروز ۱ مهر هنوز مستمری واریز نشده

  • محمد مشهدی هاشمی

    بعضی ها چشم امیدشون به گرفتن همین مستعمری چرا مسعولین اینقدر کوتاهی در پرداخت میکنن، بی شک اگه لحضه ای جای همین مستمری گیران بودند متوجه می شدن، مردم گرفتارن و نیازمند وگرنه نیازی به گفتن نبود، شمارو خدا وقتی لیاقت خدمت پیدا کردین از خودتون تو اذهان بخصوص قشر ضعیف خاطرات خوش بجا بزارید، الان 1 مهره هنوز پرداخت نکردین، به والله خدا رو خوش نمیاد مردم با سیلی صورتشون رو سرخ نگه می دارن، مسعول محترم التماس تفکر برای کار مردم لطفا

  • ناشناس

    با سلام خسته نباشید خدا انشاءالله گیرتون بده هرچه سریعتر حقوق شهریور ماه راواریز کنید امروز1402/7/1 هنوز حقوق شهریور ماه پرداخت نشده ی لطفی در حق مردم تحت پوشش بهزیستی کل کشور بکنید حقوقشون را واریز کنید بخدا همه مون خرج داریم خودتون میدانی چقدر گرونی از یک طرف بی پولی از یک طرف مستجری ازیک طرف برمردم بب نهایت فشار آورده زودتر واریز کنید🙏🙏🙏

  • ناشناس

    اگر اگر میشه دولت همان چهل درصد را به مردم تحت پوشش بهزیستی کشور استان فارس شهرستان شیراز هستن بدهد بخدا خیلی بهمون فشار آمده با جرات قسم می خوردم من امسال چشمم به میوه تابستانی بجز هندوانه نخورده از آقای رییس‌جمهور خواهش میکنیم هرچه سریعتر حقوق مستمری بهزیستی واریز کنن وبه تمام عزیزان تحت پوشش بهزیستی کشور سروقت حقوق بدهن 🙏😔😔

  • الهام

    سلام مابا وجود سرپرست معلول وفرزند معلول .دومعلولیتی هستیم .۴ فرزند دارم ۳ تا محصل .بقرانی که درسینه محمد هست هنوز نه فرم نه کیف نه کفش نه لوازم تحریر گرفتم امروز شنبه هست هیچ کدوم مدرسه نفرستادم منتظر مستمری نشستم وسایل بچه هامو بگیرم .مواد غذايي برق آب گاز .نگران اینا نیستم فقط برام روحیه شون خرد خودم بدتر از اونا .
    ۶۲۸۰۲۳۱۳۶۱۱۶۱۶۲۲ اینم شماره کارت سرپرستمون

  • نسترن

    سلام چرا مستمری شهریور را نمی‌ریزد دختر معلول نود درصد

  • ناشناس

    انشاالله که مهر ماه پرداخت کنند آن هم با معوقات این شش ماه گذشته

  • مهدی

    خیلی ممنون از شما بابت این که بسیار هوای مامعلولان را دآرین ماتوپول غرق شدیم هی 1ماه 1ماه عقب بندازین این چندرغازرو

  • مهدی

    اونی که میگه سرباز فلان حتما معلول نیست وخودش انگل جامعس

  • محسن

    متاسففانه آبرو رفته به امام علی هر کس بدهکار باشد هم بد قول همدروغگو حالا ما معلولان هم پیش زن و بچه و هم مردم آقای رییس بهزیستی پشت معلولان را خالی نکنی از حق ما دفاع کنید میدانید اگر به قشر کمک کنید در مجلس از ما دفاع کنید حق ما را بگیرید چقدر ثواب مکنید لطفا پیگیری کنید تا ماده در برنامه هفتم توسعه بطور اجرا بشود متاسفانه هیچگونه حمایت از معلولان نشده بنده معلولیت شدید دارم این دنیا چشم بهن بزارید تمام میشه موقع پیری آدم میماند عذاب وجدان امرروز بچه های بدون کیف .... رفتن وای به حال کسانیکه جوواب عذاب کشیدن این معلولان چطور بدن به قول زندگی پس از زندگی مرگ خوبه ولی از چیزی که خیلی ترس دارم اعمال من در این دنیاست

  • بهزیستی مددجو

    چرا مستمری بهزیستی امروز شنبه یکم مهر واریز نشده.ساعت ۱۶بهداز طهر

  • Eskeletkhatarnak

    ساعت۴عصرشنبه اول مهرهست.چشممون خشک شدکه مستمری شهریورواریزبشه!!
    تف به ذاتتون،لعنت به پدرومادرتون،که اینقدرمردم روعذاب ندین!بیشرفترازخودتون فقط وفقط خودتون هستین وبس!جالب اینجاست،که بااینحرفاازرونمیرین،چونکه تخم انسان نیستین!

  • مددجوی بروجرد

    دراين مملکت که میگن اسلامی است به ضعیف ترین افراد جامعه رحم نمی‌کنند حالا رونالدو که مسلمان نیست یک دختر معلول چقدر بهش احترام میکنه از اونا که مسلمان نیستن یاد بگیرید حقوق این بدبخت هارا بدید

  • ناشناس

    سلام برای من هم نریختن الان شنبه ساعت تقریبا 5بعد از ظهره مال من که همش قرضه فقط بریزن که بدیم به بدهکارمون خلاص

  • ناشناس

    مابه التفاوت و افزایش و ایناهمه پیشکش همون 600تومن رو بهمون بدیدتابدیم جای بدبختیامون بخدا600تومن اجاره خونمه اینم قطع کنید چکارکنم صاحبخونم میندازتم بیرون

  • شهلا مرادلو

    سلام یعنی چیه مستمری بهزیستی چرا واریز نمیشه الان یک مهر پس کی واریز میشه

  • ایران

    امروزیکم مهرساعت۵بعدظهرهنوزمستمری بهزیستی نیامده

  • اهورا

    اصلامستمریتون واریزنکردن چرابهم بدمیگین زشته یابگم جریه خوریابگن سربازانترنشینال ازاین داستانا درسته تورم وگرانی وخریددست مردم ضعیف شده ولی نباید بهم توهین کرد دولتم که اضاف کرده انشالله بهتون واریزمیکنن نگران نباشیدمعلولان عزیزم من دستای شمارامیبوسم

  • ارزو

    کسی ۶۰۰ تومن مستمری بهزیستی شعریور گر۴ته؟

  • فاطمه

    هیچ پرسیدیدین مددجوازکجاآوردبچه هاشوفرستادمدرسه شماکه پرداختی نداشتین بفهمین ماگدانیستیم عزت داریم

  • ناشناس

    ما بهزیستی خیلی به بدبخت هستیم😩

  • قهرمان طهماسبی

    راحت بگین پول این ماه را در عراق خرج کردیم پول نداریم چرا همش به مردم دروغ می گیم

  • میرزاگل

    الان چند ماهه هی ول می کنید بیست درصد چهل درصد بیست درصد زهرمار درصد حالا که حق معلولین و از کارافتاده و بچه یتیم ها را کوفت می کنید به درک دیگه چرا اینقدر اعصاب مردم را خراب می کنید انشالله تو گلوتان گیر کند

  • یاسین موسوی

    برا کسی مستمری واریز شده؟

  • ناشناس

    مگه چقدر پوله این همه حرف حدیث جیب خودتونو پر کنید

  • ناشناس

    ازحق معلولان هم بخورین بلکه سیربشین .
    اضافات رو دارند توترازو میسنجند که بریزن نریزن .
    بابابااین گرونی واندک پول هزینه موادشوینده ایناهم نمیشه .جا ومکان وخوردوخوراک ودارو بهداشت به کنار .مگه خودتون بچه ندارین .چرامردم روآزارمیدین

  • معلول

    من پدر دوتا فرزند هستم قبلا بیست هشتم پرداخت میشد به بچه هام قول داده بودم یمقداری شو براشون خرج کنم ولی هنوز واریز نکردن نمیدونم چی بگم..

  • پسر ایرانی

    اقای مسولیا کار بلد نیستی پست رو تحویل یه کار بلد بده مردم مسخره دست تو نیستن

  • ناشناس

    بگین واریز کنم تو رو خدا

  • ناشناس

    من خیلی نیاز دارم چن روزه منتظرم

  • ح.خ

    این بابت خوشحال شدم که خیلی چرت و پرت تحویل جامعه میدید شیطان بیشتر از شما که این چرت و پرت می‌نویسد شرف داره

  • ناشناس

    برای من واریز نشده چرا برای شماها واريز شده

  • جلیل

    سلام و خسته نباشید میگم هر ماه واریزی بهزیستی داشتم ولی این ماه هیچ واریزی نیومد برام من بیماری پوستی دارم منتظرم بهزیستی واریز کنن برم خودمو درمون کن لطفا پیگیری کنین

  • ناشناس

    هم اکنون شنبه١مهر ساعت ٢١.٣٢تا الان واریز نشده. انشالله تافرداهمراه بامعوقات ۵ماه گذشته واریز کنن. 🤲

  • ناشناس

    دوستان مستمری شهریور الان واریز شذ

    • ناشناس

      منم رفتم عابر همین الان مستمری شهریور و واریز کردن

    • ناشناس

      واسه من واریز نشده هنوز

    • ناشناس

      سلام عزیزان همین الان واریز شد

  • ناشناس

    کسی هست چرا حقوق واریزنکردند

  • ##

    سلام یاچیزی و ک اعلام میکنید روقولتون بمونید یا اصلا اعلام نکنید ک دلخوش کنیم بااین همه بدبختی والا ماهم چشمون ب این یه ذره مستمریه تکلیف ما رو معلوم کنید تابدونیم چه کار بایدبکنیم والا خداروخوش نمیاداینجوری

  • ناشناس

    این دولت در سال ۳ یا ۴ ماهشو همینطوری به این بهانه مستمری این دو نهاد را می پیچونه ولش کن بابا بیخیال این ماهم روش

  • نارنج خوشبو

    خدا وکیلی من چه گناهی کردم که باید یه زنی که ms داره فلج شده دارم مث دسته گل ازش نگهداری میکنم اونوقت به جز یه مستمری یه نفره که هیچی هم نیست بهش میدن دیگه هیچ کمک و حق پرستاری چیزی هم بهش تعلق نمیگیره همین و هم به زور واریز میکنن پس من بیکار باید خرج پوتا دختر و خرج یه زندگی مستاجری و یه زن مریضو از کجا بیارم خدارو بشناسین حداقل او حق پرستاری و واسم واریز کنین تا به یه زخمی بزنم

  • ناشناس

    سلام آقای رییس‌جمهور واقایون مسعول امروزهم گذشت ولی خبرازواریزی این چندرغاز هم نشدمن خودم سرپرست یه خانواده چهار نفره هستم ودارای معلولیت الان چندساله دارم میرم به خاطر یه وام تا برای خودم که مجوز شغلی هم دارم کار کاسبی به راه بندازم ولی متأسفانه تواین چند سال هر موقع که مراجعه کردم به اداره بهزیستی گفتند وام نداریم امسال با پیگیری‌های شدید که رفتم گفتند حالا شما مدارک تونو بیاریید اگه وام اومد حتماً بهتون اطلاع میدیم الان نزدیک پنچ ماهه که هی میرمو میام من نمیدونم هروقت که حرف حق می‌زنیم یاحقمون میخواهیم میشیم ضدانقلاب یا به قول یه سری از عزیزان میشیم طرفای غرب گرا میخواستم اینو بگم که چرا بین مردم دودستگی ایجاد می کنی خجالت نمی کشی من خودم تواین چند سال که سنم رسیده به رأی دادن همیشه شرکت کردم حالاکه الان اومدم حرف حق بزنم میشم ضد انقلاب بابا جمع کنید این بساتتونوکشور بااین همه ثروت عظیم و درآمد زیادنمیتونه حق مددجویان یاپول گندوم کاران نوبده پس این همه پول کجاهاصرف میشه بخدای احدواحد له شدیم رفتیم به باد

  • ناشناس

    سلام حقوق زیاد کردین پس چرا برای ما دو نفر هستیم همون حقوق قبلی هست برای یک نفره حقوقشون 786000 تومن ولی برای ما دونفره همون 936 تومن هست چرا دونفره زیاد نشده

  • بدبخت

    لعنت بر هرچه مسءول مملکت صاحب نداره بخدا من الان نون شب ندارم چکار کنم ۶ نفر هم هستیم داخل یه اتاق زندگی میکنیم مستمری هم هنوز بهمون ندادن از شما مردم عزیز خواهش میکنم شرمنده هر کی داره یه مقداری پول برام بفرسته ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۰۱۶۳۶۷
    مجبور شدم شماره کارت فرستادم برا خودم هم سخت ایرانی باشی و این طور به گدایی بیفتی باعث بانیش نابود شه

  • حسن

    من بااین مستمری کمیته اجاره خانه ام رامی دادم این ماه تاامروزکه دوم مهرماه هست هنوزبرای من واریزنشده

  • معلول شدید

    اینا فقط یک مشت ادمای دزد پیشتر نیستن خدا پدر مادرروحانی روبیامرزه

  • ناشناس

    برا ما که افزایشی نداشته مثل مال قبل هست وزیر کارمگه خودشون اعلام نکردن از شهریور افزایش داره مستمری بهزیستی پس چرا مثل ماه قبل واریز شده .

  • ناشناس

    چرا حقوق بهزیستی داداشم که معلول هست رو قطع کردید اضاف نکردن هیچ تازه حقوق بهزیستیارو قطع میکنین واقعا زورتون به مردم فقیر میرسه متأسفانه مردم هم ساکتن فقط بلدیدبرای عربستان و رونالدو میلیاردی خرج کنید کجاس اونی که حقمونو بگیره

  • ناشناس

    مستمری من کمتر هم شده 😢😢

  • امیرمیرزایی062011585

    سلام خواهش میکنم عدالت رااجراعی کنیدمثل مردبیایداستعلام بگیرید ازحساب بانکهاشون خونه هاشون مغازه ماشین سپرده وطلاهاشون تاکی میخواهیددرحق قشرفقیرجنایت کنیدروزی خداخودش حق ماراازتون خواهدگرفت الان بنده معلولم هیچی ندارم این مبلغ راهم کرایه خونه پرداخت میکنم زندگیم نابودشده خداهم روزشمارانابودخواهدکرد

  • سجاد

    چرا برا پسرم حقوق شهریورماه که امروز ۲مهر است واریز نشده

  • ف.ر.ق

    بچه ها مستمری بهزیستی دیشب ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه یکم مهر برا مددجویان بهزیستی ؤاریز شده .برا بنده هم واریز شد

  • مفلص

    درود تو اون خدا که میپرستی ۶۵۰ میدم به اونایی که میگن ما سرباز اینتر پشمال هستیم . ببینید میتونید زندگی کنید . ولله نیستیم. یکم مدریت داشتن. مثل حقوق خود نماینده ها وضع ما این نبود . کمی تحمل

  • رضا

    چرا مستمری واریز نشده دوم مهر هم داره تموم میشه ولی خبری نیست میگن اینا که معلولیت شدید خیلی شدید دارن حق پرستاری دریافت میکنن همون ۶۵۰ تومن رو هنوز واریز نکردن وعده سرخرمن میدن چقدر ما معلولا بدبختیم

  • ناهید

    شما به افراد سالم رحم نمیکنید حقشونو بالا میکشین بعد میایین برای معلولین دلسوزی میکنید براتون مهم نیست که چی به سرشون میاد چون نمیتونن از حقشون دفاع کنن اگه اعتراضی هم بشه به عنوان اغتشاش گر قلمداد میکنید فقط خودتون تو رفاه باشین درد مردمم براتون مهم نیست

  • حمزه

    چقدر بدبخت و بیچاره ایم که هرماه باید منتظر این یه ذره پول باشیم. اونم سر وقت نمیریزن خودشون که توی ناز و نعمت حال منو شمارو درک نمیکنن اصلا اکه درک میکردن وضع مملکت اینطور نبود .کشورای دیگه زندگی میکنن ما تحمل

  • مددجو

    مستمری من چند روزپیش واریز شد .امروز هم 110هزارتومان ماوتفاوتش واریز شد.ولی پنج ماه طلب تامرداد ماه اون 20درصدرا داریم

  • ناشناس

    برای ما پنج نفره هستیم بدون افزایش واریز شد چرا واقعامگه اعلام نکردین از شهریور افزایش داره پس چی شد.

  • محسن

    سلام کدام کشوری راسراغ دارید ک اینقدر مدد جوهای نیازمند رااذیت کنند آیا شما شیعه علی هستید امروز دوم مهرماهه دقیقا این قشر از۲۸ تاالان چشم وگوششان به صفحه گوشی است اضافه کردن پیش کشتون اصل پولم نریختین؟؟؟سربه آسمان بردارید واقعا خدایی هست.

  • میلاد

    بابت واریزی تشکر میکنیم

  • زینب

    6104337913246102
    بچه ها مستمری همسرمو ندادن هرکی درحد توانش کمکمون کنه یک نان بخریم حدافل، 10 تومنم بتونین کمک کنین
    شوهرم خبر نداره اینو گذاشتم الان یک هفتس حتی چای هم نداریم دو زوزه نان خشک هم نداریم منتطر مستمری بهزیستی بودیم که اونم ندادن بخاطر خدا کمک کنین

    • ناشناس

      درحد توانم دئینمو ادا کردم، فقط ما مردم بفکر هم باشیم چون این مردم هیچکیو ندارن واسه کمک نه دولت دارن نه قانون، پس خودمون دست همدیگرو بگیریم

  • سمیه

    حقوق یک کارمند اداره بهزیستی برابر با مستمری ۲۰مددجوهست فارغ ازاینکه اخر عمر حقوق بازنشستگی وبیمه وعیدی سنوات وحق اولاد وهمسر هم بهشون تعلق میگیره اینه عدالت علی که کارمندای بهزیستی ازسرصدقه ما مستضعفان به نون نوا برسن آیا این منصفانست که حقوق یک ماهه ی کارمند بشودمساوی بامستمری یکساله یک خانواده محتاج چطور برای اضافه کردن ۴۰ درصد خودتون تب کردین اما ما ازاین بی عدالتی وبی قانونی پیرشدیم این انصاف نیست باوجود معلول مریض بیمار اجاره نشینی قسط وام هزار ویک گره کور دیگه نه مسئولین ونه هیچ نهادی ازماحمایت نکنه

  • ناشناس

    حقوق بازنشستگان‌ رو هم‌هر ماه با تاخیر پرداخت می کنند .هر چی مردم بیشتر به فکر معاش و ....باشند حکومت راحت‌تر میتونه به گند کاری هاش بپردازه و نادانی و ناتوانی هاش رو پوشش بدا

  • محمد

    دو ماه است مستمری را قطع کرده آمد ومبلغی هم که می دهند بسیار ناچیز مراجعه می کنیم میگن واریز شده ولی ریالی تو حساب نیومده

  • سهراب

    مادونفرهستیم همان ۸۰۰ ت رامیگرفتیم مشهریور۱۰۷۰۰۰۰ت گرفتیم نه ۱۵۰۰و ازکی این مبلغ رومیدن بایدچیکارکنیم واین چندماه یارانه وپیتعمری کی اضافه اش بدیت ما میرسه یهام عدالت هم ندارم لطفاا کاری کنید

  • ناشناس

    اینقدر درد وغصه دلمون هست موندیم کدومو بگیم تهش ی مشت دزد نشستین پشت میز فقط حوالتون بقران به دستهای بریده ابلفضل العباس که انشالله منقرض بشید

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد