یک خبر از افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی امروز جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی امروز جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

یک خبر از افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی امروز جمعه ۵ آبان  ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

پس از دیرکرد در پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیاری نگران این موضوع شدند واریزها قطع یا با دیرکرد هر ماه مواجه باشد. دلیل اصلی این تاخیر، هماهنگی میان واحدهای پرداخت، بانک‌ها و لیست مستمری‌بگیران تحت پوشش این دو نهاد حمایتی برای دریافت مابه‌التفاوت افزایش ۲۰ درصدی بود که بالاخره در ابتدای مهرماه واریزی‌های شهریورماه جاری به حساب مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مابقی انجام شد.

افزایش ۲۰ درصدی مابقی مصوبه ۴۰ درصدی مستمری‌مددجویان از مهرماه

گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از مستمری بهزیستی و کمیته امداد

در تبصره بودجه سال جاری به طور مستقیم اعلام شده بود که مستمری مددجویان ۴۰ درصد افزایش یابد. در دستورالعمل اجرایی تبصره ۱۴ نیز در دو بند اعلام شد که مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش یابد و افزایش ۲۰ درصد دیگر نیز درصورت تامین منابع انجام شود.

قرار بر این بود که مابقی مصوبه ۴۰ درصدی افزایش مستمری از شهریورماه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به میزان ۲۰ درصد پرداخت شود، اما با تاخیر حتی در پرداخت معمول هر ماه مستمری روبه‌رو شد که دلیل این امر انجام مراحل واریز و تامین منابع اعلام شد.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت کار در آن موقع اعلام کرد که از شهریورماه مستمری خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی ۲۰ درصد افزایش یابد، اما اگر به هر دلیلی این موضوع عملی نشد، مستمری مددجویان از مهرماه با افزایش ۲۰ درصدی واریز خواهد شد.

در حال حاضر این تامین منابع صورت گرفته است و به جز افزایش ۲۰ درصدی که در ابتدای سال بر روی مستمری مددجویان اعمال شده، تامین اعتبار برای افزایش ۲۰ درصد دیگر هم برقرار شده است.

معوقات ۵ ماهه مستمری مددجویان پرداخت می‌شود؟

گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از مستمری بهزیستی و کمیته امداد

دولت از ابتدای امسال مستمری مددجویان را 20 درصد افزایش داد اما اعمال 20 درصد باقی مانده را منوط به تامین اعتبار از محل ردیف تعیین شده کرد. در نهایت با پیگیری‌های کمیسیون اجتماعی مجلس، رئیس جمهور در جلسه اخیر هیئت دولت دستور داد که 40 درصد افزایش مستمری این مددجویان به طور کامل پرداخت شود که در این راستا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعلام کرد این افزایش مستمری اعمال خواهد شد.

با اطمینان حاصل کردن از واریز افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از مهرماه که البته از پایان شهریور ماه اعمال شد، اکنون این سوال مطرح است که آیا دولت و سازمان برنامه و بودجه مابه‌التفاوت افزایش 40 درصدی مربوط به ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد را نیز اعمال خواهد کرد؟

با توجه به اینکه قانون افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی ابلاغ شده بود، کمیسیون اجتماعی خواستار پرداخت معوقات 5 ماه گذشته به همراه این میزان افزایش مستمری به مددجویان دستگاه‌های حمایتی است.

حسین گودرزی؛ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که معوقات ماه‌های گذشته همراه با افزایش 40 درصدی مستمری به مددجویان دستگاه‌های حمایتی باید بر اساس مصوبه مندرج در قانون بودجه 1402 پرداخت شود.

واریز مابه‌التفاوت و معوقات افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد

گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از مستمری بهزیستی و کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با اعلام اینکه تصمیم دولت و مجلس شورای اسلامی، برای افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان پیش‌بینی شده بود که طی پنج ماهه نخست سال ۲۰ درصد افزایش مستمری انجام شد از واریز مابه‌التفاوت افزایش ۲۰ درصدی مستمری شهریورماه مددجویان در شب گذشته به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

وی با بیان این که مستمری شهریورماه مددجویان هفته گذشته به حساب خانواده‌های تحت حمایت واریز و مابه‌التفاوت ۲۰ درصدی نیز شب گذشته پرداخت شد، اعلام کرد که مابه‌التفاوت ۲۰ درصدی مستمری مددجویان در خصوص پنج ماه نخست سال نیز به محض اختصاص اعتبارات مورد نیاز از سوی‌ دولت، پرداخت خواهد شد.

صفر شدن آمار پشت نوبتی‌های سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور، با ۵۲ وظیفه از زمان قبل تولد تا دوران سالمندی خدماتی را به افراد و جامعه هدف ارائه می‌کند. بهزیستی ایران فعالیت گسترده و متنوعی در سطح کشور دارد که دستاوردهای آن در جهت حمایت از معلولان و حتی ناتوانان و کم‌توانان محسوس است.

سازمان بهزیستی در سطح کشور ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جامعه هدف دارد که از این تعداد ۱ و نیم میلیون نفر از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند. این در حالی است که در بُعد خانوار نیز ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار داشته و به صورت مستقیم از خدمات آن بهره می‌گیرند.

بنابر اعلام سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور، این سازمان در دولت سیزدهم چهار رویکرد اصلی مردمی‌سازی، کارآمدی، هوشمندسازی و شفافیت را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است. به عنوان بخشی از دستاوردهای دولت در سازمان بهزیستی می‌توان به مواردی همچون پشت‌نوبتی‌های مستمری‌بگیر اشاره کرد که پشت‌نوبتی ۳ الی ۴ ساله تشکیل شده بود که حدود ۵۰۰ هزار نفر مستمری‌بگیر به بهزیستی اضافه شد و در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری آمار پشت‌نوبتی‌ها را صفر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ایکس

    چه افزایشی.این ۲زاردهشاهی رو یکبار۲۶برج یکبار۲۹بحساب میریزن انگارازمال باباجونشون میخوان بدن

    • ناشناس

      واسه من نریخن

      • فاطمه

        من شوهرم مصرف شیشه داره بچه هام با آماده دارن بزرگ میشن دو تا بچه کوچک دارم تحت پوشش هم نیستم.اگر تو کار خیر هستید از من یادتون نشه.ب امام رضا قسم ک زیر سایش هستیم ب جان پسرم تمام حرف هام راسته
        6037697630357694

      • ناشناس

        دوست میشد

      • ناشناس

        برای ما هم واریز نشده کمیته امداد.آیا کسی هست کمیته امداد باشه واریز کرده باشن؟

      • علی

        سلام الان هشت شبه واسه کسی مستمری بهزیستی واریزشده اطفأااژلاع رسانی کنید

    • ناشناس

      تورو خدا واریز کنید پیش بچهامون خجالت زده هستم و شدیم گشنه ان بچه ها ک نمیفهمن نداری یعنی چی هیچی توخونه نداریم تورو قران کمکم وکنید بدهکاری و قسط خونه و ازبرنج و مرغ و روغن چیزای ریز خونه بگیر مگه تموم میشه ولی بازم روش حساب کردیم چن روزه نون خشک و چایی میخوریم ب دادمون برسید کسی ک میخونه خدا نگهدارتون باشه انشالله تورو قران

    • بی نام

      تورو خدا هرکسی ب توان خودش داره کمکم کنه دیگه خسته شدم ازاین وضع با نون خالی و چایی هم مگه میشه زندگی کرد تورو قران هرکی میتونه ممنون میشم هرکسی ک میخونه و میتونه خواهش میکنم ازتون
      ۶۰۳۷۹۹۷۱۶۷۲۸۵۸۱۷
      این حقوق ناچیز جوابگوی هیچیمون نیس ولی باز میگیم از هیچی بهتره ولی همونو هم واریز نمیکنن

      • ناشناس

        خود کشی
        بهترین راه هست

      • معلول خیلی شدید

        به نظر شما آیا خدا وجود دارد که یکی بدون هیچی با پارتی و آشنا و بدون درس و هیچی فقط با آشنا و پارتی ببرنش بگذارند پشت میز اداره در حین کار هم تحصیل هم براش میزنن و چهار ساله مدرک الکی براش میگیرن و کم کم میشه مدیر و مدیر کل و معاون وزیر ، وزیر ، و همینطوری میره بالا اونوقت کسانی هم که کسی رو در اون بالا بالاها ندارند میشن بچه سر راهی و بدبخت و بیچاره و آشغال جمع کن و بشه فلج ، منتظر گدایی که هر رو، یک بلایی سرش بیارن ذون هم کیا کسانی که دست چپ و راست شون رو نمیشناسن تو رو قرآن یه سری بزنید به اداره کل های کمیته امداد استان‌ها ببینید کیا نشستن پشت میز مدیر کل اگه تونستن دو کلمه حرف بزنن که شما متوجه بشید همه حرفه‌ای من دروغه تو همون بهزیستی هم فرقی نمیکنه هر کی از هر جت مونده جایی راهش ندادن و بیسواده و پارتی داره معرفیش می‌کنند برای مدیرکلی در کمیته امداد و بهزیستی استان‌ها حالا هر چی هم شما تماس بگیری از بی عدالتی و ناحقی و نافهمی طرف بگی کسی گوشش بدهکار نیست بخدا صد بار با رئیس کمیته امداد بختیاری تماس گرفتم نامه نوشتم پیام دادم که حاج آقا در چهارمحال داره این مدیر کلت جنایت میکنه نه خدمت داره مددجویان رو بی دیت و دنیا میکنه بجای رسونده که میگن خدا نیست اما حاج آقا بختیاری انگار خودش هم باهاش هماهنگ شدن و با هم دارن جنایت می‌کنند اگه غیر این بود صد نفر بیشتر اعتراض کنند میشه عکس العملی انحام نده ولله انگار دیگه خدا هم وجود نداره با اینطور مسئولین بی دینی که نه خدا رو می‌شناسن و نه رسول خدا رو

    • ناشناس

      امروز۳۰ شهریورواسه من پرداخت نشده واسه شماپرداخت شده یانه؟

      • ناشناس

        گفتن ازشنبه واریزمیشود

      • ناشناس

        دیشب واریز شد

      • بهمن

        بروجرد هستم برا ماهنوز واریز نشده .بخدا شده مسخره بازی

      • ناشناس

        نه هنوز واریز نشده

      • ناشناس

        شمارو به قرآن کریم همین امروز ۳۱شهریور مستمری مارو بریزیم🥺

      • یاسمن

        هر دفعه ملتو مسخره میکنن من خودم دو تا بچه دو قلو دارم جدا شدم دلم میخاد بمیرم ت این جامعه چرا امام زمان ظهور نمیکنه حق از ناحق جدا کنه ن نریختن

    • ناشناس

      سلام بهزیستی واریز شده یا نه

      • ناشناس

        خدا بخواد اینم فکر کنم میخوان قطع کنن آخه پولشو دادن فرش برای رونالدو خریدن

      • ناشناس

        سلام ﭼرا تاحالا واريز نكرديد علتش جيه

      • نسترن شنوا

        اونایی ک نوشتن واریز شده دروغ میگید کو برای همه واریز نشده پس دروغ نگید واریز کنید دیکه اه ی نفر میکه ی هفته دکه یکی میکه قطع شده یکی هم براش واریز شده توهم زده تکلیف ی ملت ک منتظرن جیه

      • ناشناس

        نه واریز نشده

      • مجتبی علیزاد

        سلام دوست عزیز دیشب اول مهر واریز شده 2100

    • یه هم وطن یه ایرانی

      شمارعیس رؤسایک رو مشخص کنیدمردم انتظار نکشن حقوق مردم مثل یارانه بدهیدهرمامردم انتظار نکشیم امروز وارزمیشودیافردایه روز مشخص کنیدتاماسرکارنگذاریدیامیگید۲۸تم یه بار۲۷تم یه بارهم دورمیریزیدماسگ درخونه شماشدیم امروز۳۰برج هست دگه حقوق بهزیستی هاوکمیته هارابده

    • ناشناس

      سلام شب شد نریختن بریزید والا همه گرفتارن ممنون میشم زودتر بریزید شیر خشک ندا ره بچم

      • ناشناس

        سلام برا ما ۱۶۰۰واریز میکردن همیشه این بار ۹۰۰ریختن چرا اخه براچی اینطوری شده

    • ناشناس

      نوش جان ما فقط لاف

    • ناشناس

      امشب کسی خابش نمیبره£$😄😄

    • کاربر

      مال من و که هنوز نریختن بهزیستی

  • محسن

    فعلاکه واریزنکردین

    • ناشناس

      شب پنج شنبه ۳۰شهریور واریز شد

      • ناشناس

        مستمری چرا واریز نکردن

      • ناشناس

        چرا نصخره با،ی در میارین تو خونه. ی سرپرست خانواده. افتادم. منتظرم. مستمری بگیرم.بزارم روش پول صابخونه روبدم. پول ی جفت کفشم نمیدین بعد هرروزاعلام کنین قطع میشه از الوند

  • مهوش طاهری

    سلام و خداقوت!حقوق مستمری مددجویان بیشتر واریز کنید ماهی ۷۰۰ت واقعا چیزی نمیشه نرخ کرایه اتوبوس سرانی و مترو و خوراکی و باطری سمعک و داروها گرون شده و شماهمون ۷۰۰ت واریز می کنید خواهش میکنم بیشتر واریز کنید

    • ناشناس

      الان میگم برات واریز کنن

      • ناشناس

        ب تو گفتن؟😅🤣

      • معلول شدید

        حرفت بسیارزشت و زننده بود امیدوارم به درد همون خانم گرفتار بشی .شعور داشته باش

    • مهی

      توروخدا همون چرا دیر واریز کردین

      • ناشناس

        سلام واسه من که ۴نفریم ۳۵۰واریزشدنمیدانم چرا

  • ناشناس

    باعرض سلام خدمت شما بزرگوار
    درمورد خبر افزایش ۲۰درصدی کمک معیشتی مددجویان کمیته امداد از شهریور ،من خودم یک مدد جو هستم در کارتابل یاپرونده مون قسمت پرداخت معیشتی ماهانه که چندروز جلوتر واریزی ماهانه ان مبلغ نمایش داده میشود درست بود مبلغ جدید بود مثلا من خانواده ۵نفره بودم ۲۴۱۰۰۰۰هزارتومان زده شده بود اما دیروز دوباره ان مبلغ را کم کردند یعنی حذف کردند وهمان مبلغ ماهانه قدیمی زده شد برای واریز ،،محبت میکنید جویای خبر شوید ازمسئولان کمیته امداد که چرا افزایش مستمری را حذف کردید مگه قرار نبود ازشهریور انجام بدید ممنون میشم

    • Sas

      سلام از کجا میشه فیش حقوق و واریزی ها را دید ؟ سایت شفافیت بهزیستی برای من گزینه مددجویان را برداشته

      • ناشناس

        برای منم واریزی 2470000تومان نوشته بود ارسال به صندوق ولی صبح دو میلیون ریختن، حتما خودشون نیاز داشتن از ما قرض گرفتن😂😂😂😂

    • ناشناس

      گفتن از ماه بعد اعمال میشه

      • ناشناس

        امروز 30 شهریوره ولی هنوز واریز نکردن برای شماهارو واریز کردن؟

    • ناشناس

      سلام سایت شفاف بهزیستی که دیگه پنل خدمت نداره.شما چطور رفتی دیدی؟

    • ناشناس

      ناشناس، من هم معول شدید وخیلی شدید هستم این مستمری برای ما واریز میکنید خیلی کم من متاهل هستم بیکارباید مستمری معولان ۱۰۰درصداضافه بشه نه ۲۰درصد

  • ناشناس

    من همدانی هستم هنوز مستمری ما واریز نشده

    • ناشناس

      از ما را هم واریز نکردن هنوز

  • فرید

    هرچی دروغه گوگل تحویل میده به ادم ی دونه از پیام ها درست نیست همش دروغه


    • ح. خ

      سلام دوست عزیز گوگل هیچ دروغی تحویل تمیده این دروغ هموطنان حریص خودمون بخاطر پول تحویلمون میدن

      • ناشناس

        سلام چرابه فکرماقشرضعیف نیستید..گفتندحقوق هاروزیادکردندولی دیشب حقوقهاروریختن ولی هیچ افزایشی نداشته وحقوقمون همون مبلغ قبلاواریزکردند....خواهشاتاقبل انجام کاری مثل همین افزایش حقوق اطلاع رسانی نکنیدونگیدحقوقهاروزیادکردن حالا۲۰درصدیاهرچی....هروقت حقوق هاروزیادکردیدوواریزکردن بگید.نه هنوزهیچ خبری نیست میگیدواریزشدچراباروح وروان مابازی می کنید...شایدشماهااحتیاج نداریدولی مابرای خرج خونه ودواودکتروخرج ومخارج زندگی وهزاردردبی درمون به حقوقمون نیازداریم....درسته کمه ولی چاره ای نیست وهمین به یکی ازدردهامون میتونیم بزنیم.....حقوق کمیته دیشب واریزشده یک ریالم زیادنکردند..لطفااقدام کنید

  • ناشناس

    حقوق ها ریختن؟

    • ناشناس

      هنوز نه ۲۹شهریور۱۴۰۲

    • ناشناس

      نه هنوز ک 29هست نریختن. معلوم نیس کی میخوان بریزن ب حساب دیگه اول مهر شد واقعا که خجالت بکشین باین واریزتون

  • ناشناس

    همش دروغ دروغ دروغ گم شید افزایش حقوق کو

    • ناشناس

      بله واریز کردن

    • مهدی

      سلام اونهای که میگن افزایش دوروغ قبلان بیست درصدافزایش دادن وبیست درصددیگش این ماه قراره پرداخت شه درسته دیرشده بخاطراینکه تعیین تکلیف بشه مستمریها بدونن به یک نفریادونفره چه میزان بازممنون ازشون مرسی ازسایت

      • سحر

        حالا ک فعلا میبینی فقط حقوق ریختن افزایش نداشته 20 درصد

    • ناشناس

      سلام من مددجوی بهزیستی هستم ولی هنوز واریز نشده توروخدا امید من و بچه هام همین پوله

  • ناشناس

    سلام بیزحمت همین مستمری یه ماه ما رو تقدیم کنین ب نماینده های محترم و آقای احمدلو و رییس کل کمیته امداد بذارین فقط یک ماه زندگی کنن با این پول واقعا ازین مردم شریف خجالت بکشین هر سال تیتر میزنین ۲۰ درصد اضافه کردیم مثلا با یه تومن و دو تومن که حقوق یک مددجویه میشه چکار کرد؟ اینکه پول اینترنت یه هفته ی بچه های شما نیست

    • بدبخت

      لطفا کنید مستمری رو بدین بچه ها از گشنه ای مردن مسئولین بی ارزش .مردم بخداهر کی داره یه کمکی بکنه بچه هام گشنن ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۰۱۶۳۶۷

      • ناشناس

        سلام من خانوار چهار نفره هستیم برای من سه نفر واریز می‌شود چکار کنم برای چهارنفر واریز بشه

      • ناشناس

        آدرسو اشتباه اومدی . تو این سایت همه دنبال مستمری هستن

      • ناشناس

        سلام نفری ده ملیون واریزشد منتظر بمانید

  • سونیا

    سلام دوستان مستمری شهریور ماه کمیته امداد واریزشده؟؟

    • ناشناس

      سلام دوستان مستمری کمیته امداد همیشه۲۹ هر ماه تو حسابم واریز میشده اما امروز خبری نیست واسه شما هم واریز نشده؟

      • ناشناس

        بله دیشب واریز کردن

    • ناشنای

      هنوزواریزنشده

    • ناشناس

      خوشابحالتتتت🤣🤣🤣🤣🤣

    • 🇦 🇷 🇲 🇦 🇳 

      کمیتـــه یه زنی به من بده پول نمیخوام😔😔😔

      • ناشناس

        برا هیچکس واریز نشده نگران نباشید

      • خامه ای

        معلومه نیاز جنسی فشار اورده بهت البته مقصر تو نیستی این جمهوری منفور اس. لامی ایرانه همه جوره فقر اقتصادی فرهنگی اجتماعی و جنسیتی به وجود اورده

      • Nafas

        ب منم مستمری بدین

      • ناشناس

        سلام اقای بندر عباس به قول خودت ارمان با من ازدواج میکنی؟

    • ناشناس

      یه زن کمیتــه امدادی خداسرراهم قراربده هیچی نمیخوام ARMANبندرعباس

      • ناشناس

        باشه میگن برو عروس دریایی بگیرشتر درخواب بیند پنبه دانه

      • ناشناس

        شما هم از بدبختی مردم رو برا خودتون یه فرصت تبدیل کردین دولت عزیز به کسانی مثل شما واقعا احتیاج داره

      • کمیته

        ی پیر زن هفتاد ساله هست میخوای فقط خوت باید ببریش دسشویی راه نمیره

      • ف

        اگه شغل داری و دهه شصتی هستی آشنا میشیم

      • فاطمه

        هیچ عدالتی تو این کشور نیست. حتی وام هم از کمیته که میگیریم از حقوق مون برای وام کسر میشه ولی بعد پیام میاد که قسط این ماه تون عقب افتاده! توی وام دادنشونم اختلاس میکنن

    • ناشناس

      سلام بله دیشب واریز کردن

      • ابراهیم

        دوست عزیز اعلام کنید که بهزیستی یا کمیته امداد رو واریز کردن، وتاریخ وساعت واریز

    • ناشناس

      سلام ببخشید من بچه مدرسه ای دارم میشه بگین کی حقوق کمیته امداد واریز میشه واقعا لنگیم بخدا مهر ماه رسید

      • داود

        بنده بک جانباز شدیداعصاب و روان وترکش میباشم که پرونده ام را گم کرده اند ولایت خانواده پنج نفری واقعادیگردرمانده شده ایم و هیچ حق و حقوقی هم نمی گیرم .دربیمارستان اعصاب فجرتبریزهم بستری بوده ام که الان با هزینه های هنگفت توان بستری و مصرف دارو را ندارم این دولت که پرونده یک سرباز را مفقودکرده و به گردن نمیگیرد حال شما انتظار دارید کمک بکند؟آیا به کدام سربازموقع ترخیص پرونده دستش میدهندآنهم اصل پرونده که من دومی باشم..با دولت کارندارم از ملت مشتی هرکی به اندازه مرام و معرفتش واسه این سرباز خاک و وطن خرج کنه که بیشترازاین سربارنشیم و لا قل اسم سربازی رو به یدک بکشیم ...یاعلی ..سرباز خاک و وطن داود
        6037997356814104

  • صوفی

    سلام فعلا حقوق قبلی را هم واریز نکرده چه برسد به افزش

    • ناشناس

      سلام واقعا ما ها که مستمری بگیر هستیم امروز رو روش حساب کردیم چرا واریز نکردیم به قول یکی از دوستان که نوشته این مبلغ های ناچیز پول اینترنت بچه های شماست فقط ما بیچارها چطوری زندگی کنیم من برا یک کیف دخترم که با ذوق داره می‌ره کلاس اول موندم شرمنده بچه م شدم به نظر شما من چی جواب بدم به بچه م.

      • عباس

        سلام. برو بازار مستمری دادن اول مانتو شلوار ویک کیف کفش بگیر شنبه با یاد خدا بفرست مدرسه خدا بزرگه حق خودمون مردم همینه چون نتیجه خودمون خواستیم اگر سال ۹۷ یک شبه همه چیز گران شد روز به روز گران‌تر فقط دولت دوازدهم وسیزدهم فقط رشد تورم بی سابقه که بشریت از زمان خلقت ندیده وهر روز ارزش،پول ملی کم تر دیروز شد همین چرخه درحال چرخش هست بدون هیچ اقدام مثبت ودلسوازانه که یک کاردان واقعی که عادل وعاقل شجاع نترس وخداترس و...باشد در هیچ یک ازسه قوه یک شخصیت واقعی کاردان وجود ندارد تا اینگونه باشد هیچ چیز عوض نمی‌شود فقط،احتمال این است اواخر سال ۴۰۳ واویل سال ۴۰۴ یک خورده تورم بیاد پایین بخاطر اینکه انتخابات ریاست جمهوری درسال ۴۰۴ داریم که دوباره ریسی عواملش برقدرت باقی بماند ریسی سودای بالاتر از ریاست جمهوری در سر می‌تواند با عواملی که ازش پشتیبانی می‌کنند امید ازخدا دارم هیچ وقت سمت بالاتر ازاین نرسد چون لیاقت اش ندارد آنانی دم ازلیاقت می‌زند ومردم همراهی شان کردن درلحظه سخت مردم نتونستند تصمیم خردمندانه ی بگیرند باید همون سال ۹۷ روحانی عزل میشد ویم شخص کاردان ودلسوز واقعی ملت ودولت برقرار میماد که الان بی ارزش،ترین پول ملی جهان را یدک نکشیم واقعا جای بحث وتاسف است...؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ناشناس

        واقعانم منم چنینم نون شبمحتاجیم

      • ناشناس

        والله امروز 30هنوزه هنوزه مستمری پرداخت نشده با دو بچه بی آقا موندیم نون شب حسرت لطفا به دادمون برسید😔😭

  • ناشناس

    چرااینقدردروغ میگیدچه دلیلی داره

  • ناشناس

    حقوق نریختن اصل

    • ناشناس

      باسلام میدانستم از دهدشت
      حقوق شهریور مددجویان کمیته امداد درسراسرکشورواریزشده،...
      وحقوق مددجویان بهزیستی روز شنبه به حسابشان ریخته میشه انشاالله.

      🗽

    • ناشناس

      سلام امروز یکم مهره هنوز مستمری بهزیستی واریز نشده

    • ناشناس

      امروز یکم بابا مستمری بدین

  • علیرضا

    سلام هنوز نریختن چه وضعی است همراه با مقولات ۵ ماهه بریزند لازم داریم

  • ناشناس

    هنوز واریز نشده

  • امیرعلی ف

    نه افزایشی نه چیز دیگه ایی حقوق هم هنوز واریز نشده

  • ع

    آقا یک سامانه مستمری درستی بهزیستی نداره فقط مستمری پرداختی اونهم مال دوماه گذشته رانشان می‌دهد فقط گوگل دروغ تحویل مردم میده

  • ناشناس

    این عزیزان مسئول فعلا نیت کردن برای افزایش مستمری.اگر بدبخت بیچاره های خوبی باشیم به امید خدا تهش یه چیزی به اسم صدا خفه کن بهمون اضافه میکنن.صبر کنید خدا با صابرین است

  • غریبه

    احمدلوهم خجالت نمی‌کشی خودشومسخره کرده باخبرهای تکراری یکسالپیش متن خبریک چیز خبرچیزدیگ ی واقعا ازخداشرم کنید.خداخودش اجرتون وبده

  • گرگ پیری که غرورم شده خاک

    بخدا این کار شما مصداق بارز کلاهبرداریه آقای خبرنگار، آخه چه معنی داره که بخواید قشرمعلول رو که ذاتاً حال و روزمون خرابه، با اینجور تیتر زدن‌ها آزار بدید،صحیح نیست و شک نداشته باشید که هم شما و هم تمام خبرگزاری هایی که اینجور تیترهای الکی رو میزنید(که صرفا بخاطر بازدیده) ولی ذاتاً احساسات معلولان رو بازیچه میکنید،یه روزی احساساتتون بازیچه چرخ فلک روزگار میشه و بدجور پَس میدید😌 و شکی در این مورد ندارم و شمام نداشته باشید،چرا که زمین گرده ،حالا یکی زودتر و یکی هم دیرتر،ولی در نهایت اتفاق میفته،،،در ضمن نظرم رو چاپ کن و جسارت پذیرش حرف حق رو داشته باشید🤔

  • ناشناس

    سلام عذرمیخوام مددجویان عزیز کمیته امداد یابهزیستی مستمری شهریور برای هرکس واریز شده خبری بده امز29شهریو ه اماخبرای نه ازمستمری هست نه مابه تفاوت.اقایانی که اون بالاها نشستین هروقت کفش تون وپاک کردین یا ماهم بیفتید ماهم ادمیم ولی چیکارکنیم گناه ماچیه کشورماغنی وبینیازه اما مردمش همیشه نیازمندان لنگ کرایه خونه خرجی زندگی خرجی بچه ها .ماروهم بخاطرخدا دولتمرداببینید.

    • ناشناس

      سلام برامن از کمیته امداد دیشب واریز کردن

      • ناشناس

        ۳۰شهریوراز مستمری بهزیستی خبری نیست.

    • مهدی

      مادرمن براکمیته امداد29یاسیوم شهریورگرفته مستمری ولی خودم مستمری بهزیست نگرفتم تاالان که یکم مهر

  • بیچاره ومعلول تنها

    0
    1
    باعرض سلام خدمت شما بزرگوار
    درمورد خبر افزایش ۲۰درصدی کمک معیشتی مددجویان کمیته امداد از شهریور ،من خودم یک مدد جو هستم در کارتابل یاپرونده مون قسمت پرداخت معیشتی ماهانه که چندروز جلوتر واریزی ماهانه ان مبلغ نمایش داده میشود درست بود مبلغ جدید بود مثلا من خانواده ۵نفره بودم ۲۴۱۰۰۰۰هزارتومان زده شده بود اما دیروز دوباره ان مبلغ را کم کردند یعنی حذف کردند وهمان مبلغ ماهانه قدیمی زده شد برای واریز ،،محبت میکنید جویای خبر شوید ازمسئولان کمیته امداد که چرا افزایش مستمری را حذف کردید مگه قرار نبود ازشهریور انجام بدید ممنون

    • ناشناس

      چرا مستمری برای من واریز نمیکنید منی که یک دست دارم نمیتونم برم سر کار نه حقوقی میدین خدارو خوش میاد آخه 😔

      • ناشناس

        اخه اینا خدا را میشناسند ک انقدر قسمشان میدن ، فعلا در این مملکت بی صاحب بزرگان بخور بخور دارن بهزیستی نباید بگن ، مرگ زیستی و فلاکت زیستی اقلا ی امپول ب ما بدید تزریق کنیم از این زندگی نکبت با و از دست شما ها راحت شیم ، خوبه عمر انسانها کوتاهه اگر صدها سال عمر داشتید چه بلایی سر ملت میاوردید ننگ برشما ،،،،،،،،،

    • ناشناس

      من تحت پوشش کمیته هستم خودم سیروز کبدی هر ماه تحت درمانم پرونده منو دادن دوسال از منطقه‌ای به منطقه دیگر تو این دوسال به مانرسیدن که هیچی مستمری دوتا بچمم دوساله قعط کردن امروز رفتم میگن این ماه شما از چرخ حمایت خارج میشید آخه مگه برا من چکار کردم من مسنجر دوتا بچه چکار کنم قم هستم کجا شکایت کنم

  • اواره

    من خانمم سرپرست مستاجر هستم دوتا بچه دارم یکیشون مریض دکتر دوا خرج مخارج به خدا به حسابم میاد نمیدونم چیکارشون کنم موندم خودشون باین حقوق میتونن زندگیشون بچرخونن فقط پول یه روز شارژ ونه

  • من ناصحی فرد هستم

    سلام چرا امروز ۲۹ شهریور حقوق کمیته امداد واریز نشده بخدا می خوام کرایه خانه بدهم حقوق کمیته امداد برای من خیلی کمه چون کرایه میدهم هیچی برام نمی مونه تازه روش هم پول می گذارم کرایه خانه ۲۵۰۰۰۰۰ هزار می دهم

  • زهرا

    یکی سهام عدالت،یکی زیاد شدند مستمری بهزیستی،دروغ محض،فقط مردم بازی می دهند،این دو ریال چیه که با اعصاب مردم بازی می کنید،نمی دهید،مردم واقعا نیازمند هستند،وگرنه این پولها،دردی ازشون،دوا نمیکند

    • ناشناس

      درگیر رونالدو بودن

  • علی

    معوقات این ۶ماه چی شد

    • ناشناس

      باسلام بهزیستی عیدی امسال خوندادن به مردم امروز۲۹شهریورهستش وحقوق واریزنکردن بخداصدتاگرفتاری داریم

  • ناشناس

    واقعا خجالت نمیکشید مگه چقدر حقوق میدید که هی سر بیست درصدو چهل درصد بحث میکنید .
    بله پول فقرارو برید خرج اربعین بکنید اخه این حقوق پول کرایه ماشینشونم نیس

  • نجمه

    دوتا دانش آموز دارم که هنوز نتونستم مانتو واسشون به خیاط مدارس سفارش بدم.بجای اینکه تین پول رو شهریور بخاطر زنان سرپرست خانوار زودتر بزنند،تا حداقل دوتا دفترچه بتونیم تهیه کنیم..شما که یه مداد یه کیف ی... به دانش آموزان نمیدید.این چه بازیه که در میارید. چطور شب راحت میخوابید.این برنامه که هرسال به اسم کمک دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد راه میندازید واسه چیه؟مگه دخترای ما حق زندگی ندارند؟۰۹۰۲۳۳۴۶۶۶۸

  • ناشناس

    چرا حقوق نریختن امروز

    • ناشناس

      تابعدازظهرمیریزن

      • ناشناس

        کدوم‌بهدظهر

    • ناشناس

      امروز 31شهریور پس کی حقوق میدن بابا ما بچه مدرسه داریم

  • گ

    سلام والا من خودم شرمنده ام تو رو بچه هام پس کی میخواند بدند این مستمری را از ما را که نه ماه قبل دادند نه حالا من بازم چشم به این ی کوچولو مبلغ هست که میخواند اونم از ما دریغ کند پس ی هو بگو برو بمیر پس چرا زجرمون میدند خوب بلد هست به آمریکا فروش بدند بعد برند از آمریکا سوغاتی بیارند

  • ح. خ

    با سلام لطف کن پیش بینی نکن

  • عزیز

    متاسفانه سرعت تولید فقر و افزایش شمار فقرا و نیازمندان از مساعدت و کمک برای رهایی از فقر پیشی گرفته است

  • سعید

    سلام دوستان من برج 3تهت پوشش کمیته قرار گرفتم ولی برج پنج حقوقم رو پرداخت کردن ایا برج چهار و پنج هم پرداخت میکنن

  • عارف ابشت

    باسلام به مسولین عزیز کشورمان ایران خواهشمنداست همین مستمری شهریورماه خواهشن زوترواریز کنید تا گوشه کوچکی از زخم دلمان را برطرف کنیم باتشکر

    • ناشناس

      سلام

  • ناشناس

    کدوم افزایش این افزایش قراربوده ازاول سال 1402 باشه تادیروزهم تبلیغ می‌کردند نگران نباشیدکه مابه التفاوت 5ماه گذشته رو هم میدیم اماخیلی خوشگل 5ماهشو بالاکشیدن رفت...خدا ازتون نگذره چقدظالمیدشما

  • ناشناس

    سلام دوستان بخداقسم دوتابچه دارم یکی سه ساله است حقوق هم ندادن بچه هام‌ازدیروزگرسنه ان خدا شاهده نون وچای دادم خوردن‌ تورو به اون خداوندی خداااا آبروی فاطمه زهرا یه مقداری کمک کنید تاحقوق واریزمیشه تو بخاطر پسرام چیری واسه ناهارشون بخرم
    6037697450367732

  • بامری

    بنده مستمری بگیرکمیته امدادبودم توتصادف یکی چشمم نابینا شده برج قبل حقوق نریختن برام رفتم پرسیدم گفتن که از استان قطع شده الان کرایه راه ندارم.برم بپرسم یه روده راست ندارن اینا

    • ناشناس

      سلام من آخرهای مرداد تشکیل پرونده دادم برای مستمری فعلا خبری نیست وقتی گوگل ونگاه میکنیم 28,؛,29نشون میده که واریز میشه

      • ناشناس

        سلام چجور میزن کنشونمید

  • هوشیار

    با سلام واحترام خواهشمندم مسؤلین محترم کمک معیشتی ماده ۲۷برای معلولین شدید پیگیری کنید تا اجرایی کامل شدن بسیار تشکر

  • رامین

    آیا واریزی 29شهریور انجام شده

  • اقا

    چرا حقوق ها را ندادن هنوز امروز ۲۹ شده

  • مسعود

    سلام.
    من ی سونده یکبار مصرف رو ده روز استفاده میکنم ویه کلیه ام روبکلی از دست دادم.

    فقط ی امتحانه ساده.
    واقعا خودتون بااین مستمری چن روزمیتونین زندگیتون روبگذرونین؟

    واقعااین رواست ک خودتون حقوقه چن میلیونی بگیرین واس کسی کارکنین ک هفتصدتومن دریافتیش هستش.

    فقط یکماه جاهامون روعوض کنیم تابهتر همدیگرو درک کنیم.


    بخداخسته شدم ازالتماس کردن ب اینو اون واس دارو.

    خدارو درنظربگیرین توروخدا

  • مسعود

    اگ یه زره انسان بودن وانسانیت حالیشون بود ب رونالدو لازم نبود یه تابلوفرش سه میلیاردی هدیه بدین ک ایشونم بندازه جلویه توالتش.

    پولشومیدادین ب کمیته وبهزیستی تایه وعده غذامیشدبرامون.

    واس اقا رونالدو هم یه صنایع دستیمون بافتنی کوچیک میدادین ک اگ دورمینداختم نمیسوختیم.

    چرا بویی از انسانیت نبردین شماها.
    از بس ک موفت خوری کردین براتون بخشیدن راحته اونم واس بیگانه ی اجنبی

  • سلیم

    امروز ۲۹شهریورمستمری معلولین چراواریزنشدبلاخره کی واریز می‌شود

    • ناشناس

      سلاممستمر ی بهزیستی واریز شده یانه

  • حمید برگهی

    کمیته امداد خیلی خوبه بهزیستی فقط شعار میدن .من که چیزی ازشون ندیدم

    • ناشناس

      دقیقا موافقم

    • یک آدم بیچاره

      دقیقا موافقم

    • ناشناس

      من ۳تا بچه دارم ولی برای دوتا واریز میشه طلاق گرفتم درآمدی ندارم این چ وضعیه بخدا میگین زیاد شده موقع ریختن دلتون نمیاد ماهم بااین گرونی اخرخودمونو میکشیم خیالتون راحت بشه یکی کم شه پولش توجیبی بچه هاتون بشه من ک نمیبخشمتون بقران تو حق ما ظلم میشه کی جوابگوی ماست

  • قمی

    چندرغاز پول ۱۰کیلو برنج ایرانی و نیم گوشت تیتر داره؟؟؟

  • امید

    واقعا باید خون گریست خدایا خودت شاهد همه چی هستی ببین با اعصاب و روح روان این توانمندان چجوری بازی میشه واقعا اینها انسان هستن آدم دلش نمیاد به این مسعولین انسان بگه تو کشور شیعه که دم از قرآن،عدالت، انسانیت حرف زده میشه اما بویی از انسانیت دیده نمیشه آخه این دولت گفته بودمن طرف مستضعفین هستم پس کو چرا ماها نمیبینیم فقط در حد شعاروحرف بود خدا جواب همتونو بده به خدا واگدار کردیم از بچه هاتون بکشین تا بفهمین این معلولین چی میکشن

  • ناشناس

    همش دروغه بخدا مادلمون خوشه ب بهزیستی ولی هیچ کمکی نمیکنه.

  • ناشناس

    روحانی ۲۵هرماه مستمری واریز میکرد ولی دولت مردمی با ۵ روز دیرتر مردم گشنه ای کشته

  • گمنام

    دیگه اینقدرنوشتم خسته شدم درووووووغ هم حدو اندازه داره تاکی حقوق ۵میلیونی معلولین شدیدو کی خوردچراسریع به ایثارگرها دادن مسوولین بی عرضه بهزیستی کجایییییییییدکجا

    • ناشناس

      سلام برای منم هنوزواریزنشده

    • حسین شهدادزهی

      هنوزواریزنشده برایمون

    • ناشناس

      برای منم‌ هنوز واریز نشده بچه دارم باید بره مدرسه هیچی براش نخریدم😔😔😔

  • زهرا

    با سلام خدمت دوستان مستمر بگیر به خدا حقوق منو نریختن از این جالب تر من دوتا بچه یتیم دارم که یکیش شیرخوار حالا ۲نفر حامی داره این دوتا بچه من که به جون خود بچه هام هفته ای ۱۰ هزار تومان یا ۵۰۰۰ تومان یا خیلی دیگه لطف کرده باشن ۲۰تومان آخه پفک میدن به این مبلغ به خدا صندوق صدقات بیشتر از این در هفته واریز می‌کنند باز همین مبلغ الان ۱ماع که واریز نمی‌کنند آخه یک زن بی سرپرست اشکم در اومده خدا هیچ کس به سرنوشت من دچار نکنه هم یک ذره لوازم پخت پز نداریم توی خونه به حساب بچه شیرخواره دارم وقتی خودم چیزی نبینم بخورم این بچه شیرخواره من چی بخوره که شیر ندارم یارانه که ۳۰۰دیگه میزارم روش کرایه خانه میدم این پول مستمری که پول پوشاک بچه ام نمیشه کهنه گذاشته بودم به جای پوشاک زخم شده بود پاهای بچه ام خدا تو که میبینی حال روز مارو آخه چرا کاری نمیکنی اشکم در اومده 😭😭😭

    • ناشناس

      سلام

    • Shahin6717

      خدا بزرگه

  • سیامری

    خداوکیلی خیلی نیازداریم

  • علی رضا

    سلام الان هر برج ۲۸ می ریخت جان بچه هات یک تاریخ بزنید که آدم بدون چه گوهی بخور یکی اجار نشین با صاحب خونه بب اعصاب خدایی این ۶۰۰تومن چی هست بقول معرف پول ۵ دقیقه مسئولین میشه

  • ناشناس

    سلام ریختن ؟؟

  • ارش

    دوستان باسلام به دلیل چنددرصداضافه. که انجام شده این برج دیرترواریزشده انشالله تابعدازظهرواریزمیشه کمیته امدادکه معمولا ماه زودترواریزمیکنه بهزیستی رونمی دونم

  • ناشناس

    سلام امروز ۲۹ شهریور هنوز حقوق واریز نشده

  • بردیا

    سلام بلآخره مستمری ریختن حساب یانه؟؟

  • سارا

    اگه زیاد کنن خوبه ولی یارانه رو باید ۲برابر کنن تو این اوضاع گرونی بهتره هم هست

  • ناشناس

    چرا حقوق مستمری بگیرانرا افزایش نمی دید اگر می خواهید بدید واضع وخلاصه بگید دراین تاریخ حقوق مستمری بگیران اضافه شده در یافت کنید

  • جمشید

    امروز ۲۹ شهریور هنوز مستمری شهریور ماه مدجوی بهزیستی واریز نشده چه برسه به افزایش ۲۰ درصدی

    • ناشناس

      سلام شماازبهزیستی همین قدرمستمری که نوشته برای یکنفر و..
      رامیگیرید

  • اکبر

    امروزروزجشن شکوفه های کلاس اولی هستش هیچی واسه بچه م نخریدم دیروز میخواستم خودمو با۲تابچه م آتیش بزنم همسایه مون رسیدودادوفریادکردوخوشبختانه یابدبختانه بخیرگذشت مسولین محترم توروخداخجالت بکشین وارخدابترسین

  • ناشناس

    سلام تو راخدا واریز کنید کلی بدهکارم نمی دونم هم چی کار کنم

    • م برای چی وزایز نشد برای ما خیلی نیاز داریم خدا

      سلا

  • رحیم عزیزی

    چرا حقوق مدد جویان کمیته امداد واریز نشده

  • زنگنه

    با عرض سلام خدمت مسئولان ودست اندر کاران
    بهزیستی کشور بنده مددجو ومستمری بگیربهزیستی هستم درضمن مستاجرم هستم
    ودریک منطقه محروم زندگی می‌کنم ودارای همسر ودو فرزند محصل هستم ومعلولیت اعصاب وروان دارم و به گواهی پزشک معالج ازکار
    افتاده دائم هستم سالهای کذشته سبد کالا و ودیگر کمکهای خیرین بود الان دریغ از یک کیلو
    گوشت قرمزو... به خاطر رضای خدا بزرگ وبیهمتا
    به داد این این حقیر برسید.

  • آریانا اسمعیلی

    سلام به همه کمیته مددجویان بهزیستی میدهید

  • آریانا اسمعیلی

    مال مارا واریز کنید دفترنداریم لوازم مدرسه نداریم هم همه جا بدهکاریم تور خدا واریز کنید🙏

  • ناشناس

    با این مستمری کم چکار کنیم گوشت که هیچ سالهاست نگرفتیم مرغ هم از سفره ما حذف شد سبد کالا هم حذف کردین وجدانتون کجا رفته مسئولین شما میتونین با ۶۰۰ زندگی کنین هر چی بهتون میدن بازم میگین کمه چرا به فکر مددجویان نیستین

  • ادرینا

    چرا مستمری شهریور واریز نشده

  • زهرا

    مستمری رو واریز کردن؟

  • عاطفه

    چرا برای ما هنوز واریز نشده

    • ناشناس

      برا هیچ کس واریز نده اگه واریز شده به منم خبر بده

  • رضا

    اخه بس نیس چقدر حرف توخالی بدون عمل امروز ۲۹شهریورساعت ۵عصره هنوز مستمری واریز نشده اقای عزیز نخاسیم همین دوزار ده شاهی ر قبل رو بدین مثل شما حقوق چند ده میلیونی نداریم ما سه نفر بیمار صعب العلاج تو خونه هسیم الان سه روزه هردقیقه چشم انتظار این مستمری جزیی هسیم لاقل بتونیم یکیمون یه دکتر بره ولا بلاه این نفرین ها گریبانتونو میگیره از نددجو که طبق تایید سی تا اداره هیچ چیزی نداره هم نمیگدرین ؟ این یک میلیون ششصد بوده چهارنفریم درماه الان نهایت ۲۰۰تومن اضافه شده اونم باس اول سال میدادین همین دویست تومنو الان چن بار وزیر اومده درموردش گفته یبار رییس جمهور گفت معاون وزیر رییس بهزیستی معاون بهزیسی هرکدام جدا جدا مصاحبه کردن !! ولاه ما نیازمندیم این مستمری رو که پول یه بسته ادامس بچه هاتونم نیس ما خرج درمان میکنیم لاقل یبار اینو بریزن کلا سه ملیون نفر مددجو هستن اینکه دیگه معادله چن مجهولی نیس هی بهانه میارین فقط کار نکرده رو اعلام میکنین منتطر تشویق هم هستین زشته خجالت داره

  • رضا

    زدست دیوان وددان ملولم وانسانم آرزوست..!!!

  • ناشناس

    با سلام
    تا این ساعت از امروز چهارشنبه مورخ 29/6/1402 ساعت 5بعدازظهر خبری از واریزی مستمری بگیران کمیته امداد نیست
    چرا؟ علتش چیه؟

  • محمد ایمری

    سلام به برادران و خواهران بهزیستی من از شمال کشور زندگی میکنم در ترکمن صحرا من 4 تا بچه دارم 2 تا دختر 2 تا پسر دو تا دخترم کلاس های دوم و سوم میرن امسال به دخترا و پسرای درس خوان به فرزندان برادران بهزیستی کیف کتاب مانتو مداد خودکار داده بشه برادران و خواهران کارمند یا رئیس بهزیستی این فکر ها به سر شما نمیاد

    • ناشناس

      هنوز‌که‌خبری‌نشده‌چرا‌الکی‌میگید‌مردمو‌امیدوار‌میکنید

  • ناشناس

    سلام تورو خدا واریز کنید امروز اولین روز مدارس اول ابتدایی بود من برای بچه ام لباس فرم نگرفتم نتونستم بفرستم اش بره به قرآن پوبعنون هم ندارم تازه چند روز دارم میرم سرکار کمک کنید لطفاً حداقل مستمری هارو واریز کنید

  • ناشناس

    چرا تا این تاریخ امروز 29/6/1402 ساعت۵/5بعدازظهر خبری از واریزی مستمری بگیران کمیته امداد نیست ؟؟؟؟؟؟ بابا واریز کنید شدیداً بدهکاریم پول لازم هستیم گرسنه ایم

  • ناشناس

    سلام آیا برای هیشکی مستمری شهریور واریز کردن

    • ناشناس

      سلام بله دیشب واریز کردن

  • بهناز

    سلام خسته نباشید من در استان خراسان شمالی شهرستان شیروان خیابان شفا ده پلاک ۲۲ زندگی میکنم خونه ما آتیش گرفته تو حیاط زندگی میکنیم یه هفته هیچکسی کمک نکرده

  • بهناز

    هنوز هیچ ارگانی کمک ما نیومده لطفا کمکمون کنین تو حیاط هوای سرد بدون هیچی موندیم .آدرس رو فرستادم.۵۰۵۷۸۵۱۰۱۷۶۸۶۶۶۵

  • غفور

    امروز۲۹هست من معلول سرپرست خانواده هستم هنوز هیچ مستمری به حسابم نیامده خواهشن مسعولین پیگیری کنند 🙏🙏🙏

  • بهناز

    سلام خسته نباشید پنج شنبه ی هفته گذشته منزل ما آتیش گرفت تا خاموش کردیم خورد به تعطیلی اداره ها همه وسایلمون خونمون سوخت حتی مدارکمون سهام عدالتمون تو حیاط یه هفته زندگی میکنیم حتی پول نون خالی هم نداریم .کمیته هم اومد بازدید گفت چرا همون روز نیومدین و کاری نکرد لطفا کمکمون کنین ما تو شهر شیروان خراسان شمالی زندگی میکنیم هر عکس مدارکی از صحت حرفام خواستین ارسال میکنم ب خدا که خیلی سرد شده هوا بی گاز برق .۰۹۳۵۱۱۷۷۵۴۸... شماره کارت 5057851017686665 . ب خدا تا الان با نون خالی زندگی میکردیم با هربدبختی بود ابرومون حفظ کردیم ولی الان چاره ای برام نموند که پیام گذاشتم

  • مرشاد

    کی واریز میشه

    • بهناز

      سلام دیشب که دلم پر شد و از بی کسی خودم ناراحت بودم که چرا خونه ی من و خواهرم باید آتیش بگیره تو این سرما پیام کمک رو فرستادم خداروشکر دیشب پیامک واریز صد ت اومد هرکسی فرستاده از تههه قلبم براش دعا میکنمم که هزاران برابرش خدا بهش بده تا آخر عمرم مدیونشم چون شرایط خیلی بدی داشتیم گرسنگی و سرما خیلی خیلی ممنونم از هیچ اداره آی که به دادمون نرسیدن بازم معرفت و مرام کسی که فرستاده ممنونم

  • لیلا

    واقعا جایه تعجب داره هنونریختن

  • ناشناس

    سلام این چه وضعشه الان 29هنوز خبری از واریز نیست. درست یک روزبرا حقوق بذارین یک دفعه 26الانم ک 29هنوز نریختین. بخدا ماهم محتاج این پول هستیم. خیلی هم کمه ولی همینم سرع زمان خودش نمیریزین بحساب.

  • تحت پوشش بهزیستی

    سلام من معلول بهزیستی هستم خداشاهده امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ هسته و هنوز مستمری من واریز نشده چرا ،؟؟ شما رو بخدا این مبلغ ناچیز رو به موقع واریز کنید مشکلات ما زیاده

    • آرسیس

      تورو خدا اینقدر روح و روان ما رو بهم نریزید با این واریز کردنتون این پولا ک برای شما خرج اینترنت بچه هاتونم نیست
      واقعا خودتون رو بزارید جای ما .بچه دوقلو و مشکل سرطان خودم و شوهری ک کارگر هست بنظرتون با این چندرغاز میشه چکار کرد
      اونقدری ک خودتون دارین میخورید یک دهمش بدین ب ما بدبخت بیچاره ها ...

  • ناشناس

    باسلام توروقران توروابولفظل این حقوق کی میخوان واریزکن گرفتاریم

  • تنها و بی کس

    سلام دوستان بخداقسم دوتابچه دارم یکی ۲ساله و یکی ۴ساله است حقوق هم ندادن بچه هام‌ چند روزه گرسنه ان خدا شاهده نون وچای دادم خوردن‌ تورو به اون خداوندی خداااا و آبروی فاطمه زهرا یه مقداری کمک کنید تاحقوق واریزمیشه چیزی واسه ناهارشون بخرم خواهش میکنم🙏
    ۶۰۳۷۹۹۷۹۱۲۹۶۷۴۹۵

  • ناشناس

    ناشناس. شب شدچراواریزنکردن مستمر ی مددجویان بهزیستی رو کی میخوان واریز کند

  • توبه

    منیه زن تنهام از برج سه اومدم زیر پوشش و فقط یه بار مستمری گرفتم . بهشون میگم چرا سبد معیشتی نمیدید میگن همین پول رو هم بهت میدیم خیلیه .من با شیصد تومن پول چیکار کنم .. اونیکه میاد این مستمری رو تعیین میکنه بیاد بگه یه زن تنها با دیسک کمر که نمیتونه کار کنه با این پول چیکار کنه. چرا هیچی بهم نمیدن . چرا کمیته امداد بودجه ای که بهش داده میشه رو صرف غذا و پوشاک و بقیه چیزا نمیکنه . فقط با پولا داره وام چهار درصد میده خب این نزول پولا که میگیرید کوجا میره که نه سبد معیشتی میدید نه بیمه میکنید نه مستمری زیاد میدید نه هزینه دوا دکتر میدید .. باید به کجا شکایت کرد .. مگه کسانی که تحت پوشش هستن نباید یارانه چهارصد تومن بدن مگه نباید سهام عدالت بدن مگه نباید کمبود زندگیه مددجو رو تکمیل کنن پس کو ...فقط اسمش در رفته که کمک میکنن وگرنه هیچ خبری نیس .. معلوم نیس بودجه رو چکار میکنن که واسه ما گدا میشن و هیچی ندارن .😠😠😠😠

  • مادر

    تورو قران زود پرداخت کنید نه کیف نه کفش نتونستم برا دخترم خرید کنم. نه لباس مدرسه نه لوازم تحریر هیچ

  • بهزاد

    حقوق را فعلان نریختن چه برسد به افزایش واقعا خجالت بکشید هرماه بایه تیتر که مددجویان بخانند چیرو بخانند دروغهای شمارا گوگل که کلان دروغ تحویل مردم میده کدوم یکی ازخبرهاش واقعی بوده چیشد قبلان ۲۸یا۲۹واریزمیشد الانم بااسم افزایش یک ماه دیرمیریزند

  • لیلا

    سلام مابدبخت بیچاره ها تواین جامعه نمیتونیم زندگی کنیم کشورمون روگنج خوابیده ولی دخترمن ک یتیم هست فرم مدرسه نداره بکنه تنش بره مدرسه میرم کمیته مشکلاتمومیگم میگن به ماچه مشکل خودته لوازم تحریرنداره مال پارسالش رو چسب زدم تابتونه حداقل مشقاش روبنویسه

  • ناشناس

    حقوق تورو خدا واریز کنی ؟

  • خدابخش

    سلام.امروز بیست و نهم هستش،شب شده،مسئولین کمیته امداد لطفا" بیدار بشین،حقوقمون که واریز نشد،افزایشش بماند.ما قسط داریم اما گویا مسئولین قسطی خرید نمیکنن.لطفا" پیگیری کنید.

  • ناشناس

    خدایا دلم خیلی گرفته

  • ناشناس

    خجالت بکشین بابا همین مستمری خودمون واریز کنید مسخره کردین ی موقع ۲۶ ی موقع ۲۷ حالا هم ۲۹ هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    سلام ببخشید مستمری شهریور ماه واریزشد یانه

  • اسحق

    پول کمیته امداد به حدی کمه نمیدونم به کجای زخممون بزنم،به خداوندی خدا قسم من یک جوان ۳۸ ساله هستم نه خواهر دارم و نه برادر،مادرمم به رحمت خدا رفته،فقط و فقط یک پدر مریض سرطانی سکته مغزی کرده دارم که بینایشم از دست داده و شنوایی ضعیفی هم داره و زمینگیره،هیچ کار شخصیشم نمیتونه انجام بده،تا آخر عمرشم هر ۱۵روز پرستار بایستی بیاد سوندشو عوض کنه و باید پول بدیم،پدرم نه بازنشته هست و نه اندوخته ای داره،فقط با حقوق کمیته امداد و یارانه،بواسطه بیماری پدرم شدم پرستار ۲۴ ساعته اش در نتیجه خودمم بیکار شدم،به خدا نون شبمون محتاجیم،وجدانا هر هموطن با غیرتی دستش میچرخه خواهری کنه برادری کنه هوای مارو داشته باشه،ممنون دارتون میشم.
    ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۸۰۷۷۲۳۴

  • سیده صفوی

    من پدرم تحت نظر کمیته امداد هست فلج هیچ بهش رسیدیگی نمیکنن پوشاک هس این حقوق کفایتش نمیکنم شمارا خدا رسیدیگی بشه

  • منوچهر محمدی یکتا

    سلام من معلولیت شدید دارم ومستجر هستم زن ودوتا بچه دارم دخترم هم معلوله ولی هیچ کمکی بهمون نشده توروخدا یاوامی یاکمکی بهمون بکنید بخدا زیر فقر هستیم، هنوزمستمری هریور

    • مجتبی

      سلام فقط کمک کنید.دارم خودکشی میکنم تماس بگیرید

  • بی نام

    سلام ما خانواده تحت پوشش بهزیستی هستیم .شوهرم مریضه نمیتونه کار کنه .دو بچه مدرسه ای دارم که دو روز دیگه باید برن مدرسه هنوز نتونستم براشون کفش .لوازم تحریر تهیه کنم .یکی از بچه هام سال اول مدرسه اش هست کلاس اولی ...باید از همین سال اولش بدون هیچ بره مدرسه .از شما خواهشن کمکی کنین .ممنون.09059495078

  • منا

    نگران نباشید هر وقت ک افزایش مستمری باشه یکمی با تاخیر پرداخت میشه

  • فریبا

    ۷۰۰تومن!! وقتی کفشی شده ۳ میلیون بنظر خودتون آیا مسخره و توهین ب مددجو نیست آقایون؟؟؟

  • مهدی

    فعلانریختن

    • ناشناس

      سلام من یه معلول جسمی هستم به خدا خیلی دستم. خالی شده اگر کسی می‌تونه یه مبلغی واریز کنه ممنون میشم
      5892101483307860

  • ناشناس

    ایخدا ما خسته شدیم دولت به کارمندان دولتی وکشوری خیلی میرسه ولی به بدبخت بیچارهها ظلم میکنه منظورم بهزیستی کمیته امداد عدالتی توکار نیست خدا میگه اول دستگیری بیچارگان ناتوانان ولی دولتمردان بیشتر بفکر کارمندان خودش اصلا عدالت نیست روز به روز داریم خفه تر میشیم داریم له تر میشم خدا از شما نگذره

  • گشنه

    امروز ۲۹ شهریور واریز نکردن ...

  • محمد علی

    درود ، به نظر من اخلاق حکم می کند وقتی فردی تحت پوشش بهزیستی و یا کمیته امداد است بایستی حقوق قانون کارکامل پرداخت بشود تا زندگی افراد به راحتی سپری شود در تمام دنیا چنین است. این همه حیف و میل در داخل و خارج انجام می شود جایی که نباید خرج شود هزینه می گردد انگاه برای محرومین مملکت حقوق پرداخت نمی کنید شما که می گوئید ما مدافع محرومان و مستضعفین هستیم

  • ناشناس

    سلام حتما این ماه هم ماوالتفاوت ۶ماه ماه روماس مالی کردن

  • امیر

    سلام دوستان من یه معلول جسمی حرکتی شدید هستم وتا الان هم مستمری هم دریافت نکردم .واقعا الان احتیاج به پول دارم واقعا کسی اگر در توانشه یه مبلغی برای من واریز کنه ممنونم 6219861027594554 .

  • اعظم عفتی

    سلام خسته نباشید من ازدولت میخام خودشونو بزارن جای ما با۷۸۶ هزارتومن چند قلم از کالای موردنیازو میشع تامین کرد.اخه عدالت و انسانیت کجارفته پس.چرا باید حقوق ما ۱۰۰تومن ۱۰۰تومن بره بالا امابقیه نهادها میلیونی.واقعا انصاف نیس

  • ستار

    من ۳روزه کارتم پیامک نداره یکسره موجودی چند ساعت به ساعت میگیرم واقان بهزیستی چا از محلول بدتر هست از نابینا بدترهست من الان منتظره کمی پول برای خوراکیم ممنون از درک کنان نه مددجویان مثله من لطفاننیاز شدیدارم هرکس داره پوله خوراکی یک باربچهام بده خانواده کاملان محلول خدا شاهده نگران نباشید اشکهای گرسنه بچهام از یادنمیرن اون که دیده وشاهده خداست متسفم برا مسعولین ۶۱۰۴۳۳۸۶۵۵۱۰۶۱۷۳شماره کارتمه ستاربهرامی

    • انسان

      خیلی خیلی خیلی خجالت آورره دگه عادت کردن

  • شیرین

    والا امروز ۲۹ هنوز نریختن آخه چه جوری با این مبلغ دونفر میشه زندگی کرد

  • ناشناس

    اگه خدا وقرآن وراه دین اسلام رو میریم همه ما وشما پس این کارهارونکنید بدبختیم نداریم لطفان اذیت نکنید سوارازپیاده خبرنداره یک ساعت چشاتورو دنیاببند بعد ببین چقد سخته بعد قدرحرفهای ماروبدون خدا خیلی بزرگه وجز اوکسی نمیماند نزارید کسی اذیت بشه لطفان یاحق به امید اسلاح ودرست شدن هراشتباهی

  • ناشناس

    سلام لطفاً مستمری کمیته امداد رو واریز کنید.

  • Matt

    هنوز واریز نکردن که

  • رضا صادقی

    والا امروز ۲۹ شهریور بهزیستی برای کسی چیزی واریز نکرد چجوری میگند واریز شده

  • محمد

    سلام

  • محمد

    واقیت اینکه ،این همه خبر مگه این حقوق چقدر زیاد شده ،،البسه مدرسه بخریم ،،دکتر بدهیم ،،دارو بخریم ،،
    حتی بنده تا به موفق به خرید تی وی هم نشدم واقعا متاسفم

  • ناشناس

    امروز که ۲۹ شهریوره مستمریها واریز نشده معلوم نیست میخوان چیکار کنن

  • ناشناس

    من در ۸ماه مرداد کارت ولایت تحویل گرفتم آیا تو این ماه پول واسم واریز میشه یا هنوز یه ماهم درست نشده؟

  • ناصر

    سلام من مددجو بهزیستی هستم استان کرمان پسرم ۹ماهه به دنیا آمده حقوق شو واریز نمی کنن مددکار تا میگیم میگه باید یه نفر بمیره تا جایگزین بشه نابیناست یه عصا بهش نمی‌دن برای شیرخشک کمک نمی کنن این پول ودولت میده یا مردمی که بمیرن تواین گروهی اقتصاد چیکار کنیم اونایی ناشنوا یا ناراحتی عصای دارن بهترین درآمد و دارن ولی شوهر من که نمی بینه هیچ‌کار از دستش برنمیلد

  • ناشناس

    بریز

  • یاناز

    سلام چرا واریز نمیکنید

    • ناشناس

      برو بخوا ب

  • ناشناس

    واریز کنید لطفاً

  • بنده خدا

    تو را به خدا واریز کنید آبروم داره می‌ره باید کرایه خونه بدم قسط دارم بدبختی دارم

  • یه عصبانی😬🤨

    بالاخره مستمری شهریور واریز میشه یا نه😡🤬 همونو بدید افزایش مستمری نخواستیم بالا دستیا ببرن بخورن پوستشون کلفتتر بشه🙄👊

  • احسان بلوچزهی

    سلام من چندماه ازدواج کردم برای همسرم واریزی نیومده کمک عروسی هم ندادن

  • خاله سوسکه

    ببینم نمی خاید این دو زار پول گدایی و صدقه رو واریز کنین بی شرفها

  • محمد

    هنوز وازیز نشده علت چیه هر کی میدونه به ما هم بگه

  • ناشناس

    29هم تموم شدش هنوز مستمری نریختن خدا به خیر کن تا فردا ببینیم خدا چی میخواد

  • ناشناس

    خوشبحالتون من را که از کمیته حذف کردن دهک پایینم بودم

  • ناشناس

    چرا مثلا چشم انتظار میزارین خدا رو خوش میاد
    ما هم بچه ها چشم انتظار گذاشتیم تا بعد واریزی بچه ها روببریم دوتا دفتر مداد بگیریم براشون ،فعلا کی هیچی به هیچی متاسفم واقعا

    • ناشناس

      ساعت‌۱۲شبه‌من‌هنوزبیدارم‌تامستمری مارابریزند‌خدایا‌کمکمون‌کن

  • مرزبان

    درود ساعت دوازده شب وارد ۳۰ آم شهریور شدیم ولی هنوز خبری از واریزی مستمری مدد جو بهزیستی نیست

  • Ali

    برا منم نریختن هنوز

    • هدیه

      سلام وقت بخیر من دخترم فلج هست کمیته امداد تحت پوشش نمیزاره ووبهزیستی هم نمیزاره

  • محمد

    این پول هم دزدیدن بردن

  • فعلا که واریز نکردن خبری نیست

    فعلا که واریز نکردن

    • ناشناس

      واسه ما همین الان واریز شد

    • Aseman

      باسلام الان س ۴:۴۸شب۳۱شهریوره ۱۴۰۲ ولی هنوز پولی بحساب نیامده چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    مسئولین برای مردم بودجه ندارن ولی بودجه چند میلیاردی دارن به رونالدو قالیچه ابریشم هدیه بدن

  • ناشناس

    همین الان کمیته امداد واریز کرد

  • ناشناس

    سلام اگه توتمام دنیااضاف بشه تازابل برسه به لطف اقایان نصفش به مابیشترنمیرسه سراغ دارم درپایان سال استانهای همجوارپودروموادشوینده برای خونه تکانی میدندولی زابل لباسهای مسولین ماچرک بیشتری داره لازمشانه

  • ناشناس

    سلام این دوهزارده شاهی میادازشهرمن زابل ردمیشه وبه برادران افغانی توزیع میشه اوناهم باگالن ۲۰ لینری اب جواب مارومیدهند یه مصاحبه ازمردم زابل جهت ارسال نفت وگازدئیل وبنزین بگیرین وبادرخواست ماکه این قوم همسایمان رامیشناسیم عمل کنید

    • مریم.

      سلام خوبی عزیزان کسی نمیدونه چرا حقوق نریخته من بابام مریض داداشم خواهرم هیچ واسای مدرسه ندارن. مادرم افتاده تو خونه من یه دختر 19 سال ب کجا میتونم این همه جا اداره کنم با یک تومن

  • جدگال

    سلام آقای احمدلو ما 20/. اضافه حقوق نخواستیم فقط به موقع سر وقت بدهید آیا برای مهرامسال کیف قلم خودکار بهشون می‌دهید یا باهمین حقوق مستمری خودمان بخریم

  • واسه من نریختن

    واسه من نریختن

  • ana

    این چه وضعشه چرا هنوز اقدام نکردن برای واریز

  • جدگال

    سلام آقای رییس کل بهزیستی کشور من یک خانواده 5نفره تحت تکلف بهزیستی با معلولیت شدید حقوق ومستمری 3نفره برای من واریز می‌کنه خانواده 5نفره حقوق 3نفره خرج چی میشه نمیتوان یک جفت کفش کتانی یک کیسه برنج خوب خرید خرید

  • باخدا313

    سلام واریز شد طبق معمول تک نفره 660هزار تومن تمام برکت الله افزایشی هم در کار نیست سرکاری بود افزایش دوستان گلم توکلتو الله.

  • فرشته

    ساعت دو هجده دقیقه رفتیم تو سی ام شهریور ماه هنوز برام حقوق این ماهو واریز نکردن این چ وضعیه بخدا دوهزار پول میخوان بدن همونم ادمو اذیت میکنن.

  • ناشناس

    برا ما الان پرداخت شد ولی ۲۰ درصد اضاف نشده سه نفریم ۱۳۰۸۰۰۰پرداخت شد

  • شهرام خیلی خوبه توی این گرانی.فعلا واریز نشده گفتن فردا

    انشاالله زودتر انجام بشه.

  • رسول حسنوند

    چند روزی بقران قسم داریم حتی پول نون خالی قرض میکنم برای شکم خانواده ام اگر دروغ میگم از خدا میخواهم حتی یک ثانیه زنده نباشم جان عزیز ترین کسانتان اگر دارید کمکمان کنید6395991102010667اگر کسی هم کلیه میخره یکی از کلیه هام میفروشم‌

  • ناشناس

    پس چرا مستمری جدید طبق جدول قدیم الان ریختن بیشرفه

  • فاطمه

    سلام کسی میدونه چرا مستمری واریز نشده اخه اول مهر هزار بدبختی دارم

  • سجاد

    مددجویان عزیز صبور باشید احتمالا همین امروز وفردا باافزایش پرداخت میشه چون سنوات قبل هم که افزایش بهش میخورد روزهای آخرماه پرداخت میشد باتشکر

  • ناشناس

    سلام بخدا تا الان که ساعت ۳ بامداد هست نشستم که ببینم کی واریز میشه پیامش الان اومد همون قبلی نه افزایشی نه چیزی همش دروغه دلمون خوش میگنند بااین خبرها خدا براشون نسازه چه می‌دانند آدم گرسنه چه میگشد آدم سیر که خبر نداره حسبی الله ونعم الوکیل

  • mina

    یه قرون به مردم میدید اونم با ترس ولرز نمی‌دونید چطوری از روش بزنید کدوم بیمه همش الکی حرف میزنید جمع کنید بند و بساط دروغ وچپاول مردم دروغ تاکی امروز ۳۰ هنوز پول مردم وندادید عیدی کلا تعطیل مستمری مردم وبدید

  • ف. خ

    سلام من خانواده دومعلوله هستبم وبیکار هستم. چرا مستمری را واریز نمی‌کنید. بخدا پول باطری شون هم نمیشه. بقیه بماند فقط خدا کمک می کند که ما زنده ایم.

  • ناشناس

    یه

  • ناشناس

    سه تا بچه مدرسه ای دارم پول کتابشون ندادم دیروز چهارشنبه رفتم گفتن تاپول نیاری کتاب نمیدیم ..

  • سونیا

    سلام دوستان مستمری کمیته امداد واریز کردن ولی همون مبلغ قبلی هست

  • نازنین زهرا مرادی

    چرا مستمری بهزیستی برای شهریور ماه واری نمیشه؟؟چیکار کنیم امروز سی ام شهریور۱۴۰۲🤔

  • مینا

    شما می‌خوایم همه فاسد خراب باشند این پول .از ما دریغ میکنین که زنا همه فاسد بشن نه آقایون اگه قرار ب و بشیم میشدیم اگه کسی مواد میفر.شه مقصر دولته اگه کسی هرزگی می‌کنه مقصر دولته پولهای ایران مال همه ایرانی هاست نه مال ریسای فاسد که برای مردم تصمیم بگیرن ۲۰ درصد اضافه کنم یانه خدا جواب شما هاروبده

  • نرگس

    خدا لعنت کنه نماینده های مجلسو که فقط موقع انتخابات خوب حرف میزنن بعدش که خرشون از پل گذشت بفکر قشر ضعیف نیستن..فقط بفکر زندگی خودشونن که پیشرفت کنن..بخدا که ظلمه .خانواده های شهید و جانباز قابل احترام وحقشونه.ولی به اونا هم حقوق میدن هم بیمشون تکمیلیه هم کارت خرید دوسه تومنی دارن..منتی هم سرشون نیس از قط شدن حقوقشونم نمی‌ترسن. اما ما بدبخت بیچاره ها با این چندرغازی که میگیریم نمی‌دونیم کرایه خونه بدیم نمی‌دونیم خرجی خونه بدیم نمی‌دونیم به بچمون چجوری برسیم.نمیدونیم پول دوا دکترو از کجا بیاریم مریض شدنی..تازه هرماهم اگه یه روز دیرشه تن وبدنمون میلرزه که نکنه همینم قط کنن. بیچاره تر بشیم..من وبچم تنها زندگی میکنیم.شوهرم فوت شده.هیشکی رو هم نداریم بهمون برسه..فقط یارانه ومستمر ی کمیته امداد و داریم نمیدونم چجوری مدیریت کنم که برا خرجای جزئیم برسه..چن ماهه گوشت نتونستم بخرم..بچمو نمی‌برم بیرون که چیزی نخواد چون تواناییشو ندارم بخرم..آخه بیست سی درصد افزایش چیه..حداقل برا یه نفر دوتومن بدین ماهانه بااین همه گرونی

  • دنیا

    برای من چرا واریز نشده هنوز ساکن تهران هستم

  • دنیا

    من آماده ازدواجم با ۵۴سال سن اگه خواستید ایمیل بزنید

    • ناشناس

      براما نرخیتن

  • ناشناش

    سلام تورو خدا حقوق شهریور رو واریز کنید هیچی ندارم خونه خونم خالیه دوتا بچه دارم خجالت زده هستم پیششون ن غذای خوبی نه میوه ای همون نون خشک روهم لطفا نگیرید ازمون بخدا هیچی نمیشه بخدا بچهامون گناه دارن مردیم از گشنگی خودمم ک مریضم کمکم کنید تورو قران ۶۰۳۷۹۹۷۱۶۷۲۸۵۸۱۷

  • مادرتنها

    باسلام مادرسه فرزند خردسال هستم پسربزرگم تحت حمایت سازمان بهزیستی هست اسفند ماه سال جاری تاکنون هیچگونه مستمری دریافت نکرده بعد از عید پیامک اومد روی گوشی همسایمان که سیم کارت خودمو گذاشته بودم چون گوشی نداریم 237هزارتومان یاخدایی دروغ نگم 273هزارتومان عیدی ریخته بودن رفتم ازمغازه خرید کنم دیدم عدم موجودی میزنه فرداش به مددکار زنگ زدم گفت بچه های زیر 18سال باید حسابهاشون تغییر کنه رفتم بانک گفتن باید قرض الحسنه بشه بخاطر پولشویی ویه سری مسائل دیگه ماحساب راتغییر دادیم شماره حساب جدیدروبردیم دادیم تحویل موسسه*بهزیستی*تاامروزکه 29شهریور402هست هیچگونه واریزی نداشته وواریزی خودم نیز نصف شده یارانه ام هم 500تومان کسرشده به هرکجا مراجعه کردم پاس دادن بانک میگه به ماربطی نداره بروپلیس+10اونجامیگه مانمیتونیم که حقوقها روبریزیم به حساب بروکافینت کافینت میگه بروپیشخوان پیشخوان میگه بروتهران اونجا بودجه کم اوردن ازچند بدبخت بیچاره که نمیتونن برن دنبال این کارها میزنن اگه اعتراضی هم کردید بهانه دستشان دادین به هرترفندی قطعش میکنن والا این انصاف نیست بااین چندرغاز نمیشه زندگی کرد اجاره 2میلیونی قبضها واویلا بچه های محصل شیرخشک وپوشک میخرم برای یه بچه طفل معصوم که بامازندگی میکنه پدرومادر نداره به دلایلی سرپرستش هستم وسایل ضروری زندگی نداریم باید کم کم بخرم بدهکار نزولخور هستم حکم جلب برام گرفته باالتماس وخواهش راضی شده بخاطر بچه ها فعلا شکایتشوپیش نبره فصل سرما فصل مدرسه بیمارم توانایی هیچ کاری ندارم ازنون شب محتاج تراز خودم ندیدم 25روزگرسنه 5روزباکمک مردم پشت سر هم نه 5روزروتقسیم کنیدبین یک ماه بزور یه غذای حاضری سبک درحد گرسنه نخوابیدن بچه ها کمک کنن دستم به همه جا کوتاهه برای خدا رسیدگی کنید حداقل مستمری بچه راواریز کنید 6ماه روندادین هم باوجود ضربه های زیادی خوردم ایراد نداره ماباقی ماها روواریز کنیدیه زن یه مادر یه ناموس ایرانی چه کارکنم گدایی دزدی ضایعات جمع آوری کنم خلاف کنم چکارکنم بدادمان برسید ممنون

  • زهرا

    مادرم آلزایمرداره وپوشینه استفاده میشه براش باهزاربدبختی شبمونوروزمیکنیم وروزمونوشب،خودم قسط دارم به امیدهمین مستمری بودم برم براش
    ۲تابسته پوشینه بگیرم نمیدونم چکارکنم خدایاشوهرممگ که بنده خداچشماش ضعیف باهزاربدبختی سرکاری میره که اصلان نبایدتواون محیط آلوده ازموادشیمیایی وباکتری باش

  • احمد رضا خسروی

    با سلام. و صبح بخیر خدمت خدمتگذاران و مدیران محترم بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هر کجا که هستید پروردگار عالمیان حافظ و پشتیبان شما باشد. با تقدیم احترام و تشکر: معلول از کار افتاده احمد رضا خسروی.

  • r.a

    دوستان ازماست که برماست..یکسربه سواحل مازندران بزنید.زمینهای ساحلی که تماما توسط همین مسولین تصرف وبه دوستان واقوام باقیمت میلیاردی فروخته ودرحال حاضرهم میشود.مامردم خودمقصریم.چرا مطالبه گری نمیکنیم.اینها کیستندکه چنگ به بیت المال مردم زده اند؟اهالی یک روستای ۲۰هزارنفره دریک روستا نتوانستندقسمتی کوچک ازاین زمینهای ساحلی راازمنایع طبیعی بگیرند تا به خانواده های کم برخوردار یا بدون زمین بدهند...ولی آقایان بایک نامه هکتارها زمین را تصاحب قطعه بندی ومیفروشند.تاما تماشاگریم همین است.حالا شما هی اینجا ناله کن که مستمری چه شد؟

  • ناشناس

    ت رو خدا واریز کنید.بچه ها لوازم تحریر میخان

  • تحت پوشش کمیته امداد

    امروز ۳۰ ماهه چرا مستمری این ماه نریختن هنوز

  • ناشناس

    چرا همش دروغ دروغ. مستمری شهریور من واریز شده بدون یک هزار تومان افزایش داشته باشه هیچی اضافه نکردن

  • خ ممشلی

    چرا مستمری بهزیستی هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    تورو خدا برای کسی واریز شده،

  • نا سناس

    سلام واسه کسی واریز شده؟

  • جواد

    سلام خواهشن زودتر پاسخگو حقوق این ماه بهزیستی باشید که چرا واریز نشده وکی واریز میشه

  • مهی

    برای من که واریز نشده هنوز نمی دونم چرا

  • محبت

    ریختن همون مبالغ قبلی ۲۰ درصد هم ندادن

  • زه‍را رستمی سر

    خدا پول یک کیسه برنج هندی خرج زندگی از کجا بیاریم مخارج

  • ناشناس

    برای من که تازه واریز شده ولی افزایشی نداشته

  • ناشناس

    والا گفتن که با بیست درصد افزایش ولی امروز واریز کردن واسه ما که سه نفریم یک میلیون سیصدوهشت هزار تومن اصلا افزایش نداشته

  • فرشته

    چشممون ب در موند این مستمری بهزیستی رو بدن آخه بچه مریض دارم چقدر قرض کنم ۱ تومان قراره بدن اونم بدم ب قرض ماه قبل والا با یارانه و مستمری زندگی میکنیم مستاجر هستیم چرا کسی ب داد ما نمی‌رسه

  • ماهان

    واسه ماچرانریختن ...کسی گرفته حقوق این ماهو؟

  • جوادشاه پرور

    یک مهر شد کی واریز میشود

  • شیرین

    برای من همون مستمری ماه پیش واریز شد بخدا من بچه معلول دارم طلاق گرفتم دارم خونه مادرم زندگی میکنم بهزیستی بچه رو ازم نمیگیره من نون شب ندارم خرج این بچه رو ازکجا بیارم کسی تاحالا بچه شو بهزیستی داده؟ازکجاشروع کنم؟مشهد هستم

  • محمدحسن

    چرا اعلام میکنن افزایش حقوق ولی یه ریال هم اضافه نکردن دروغگو دشمن خداست همیشه به مردم دروغ میگن

  • رقیه عابدیاصل

    من وام تقاضا داده بودم واریز نشوده

  • ناشناس

    کاش پیامک واریز هم بیاد .چرا هنوز مستمری شهریور واریز نشده. پولو بریزید برم داروهامو بگیرم

  • ناشناس

    اجالتن کریس رونالدو گفت مستمری این ماه رو من به حساب مددجویان واریز می کنم آخه این بنده خداها آلاف من بودن

  • مددجو

    امروز ۳۰ شهریور ـ هنوز مستمری بهزیستی پرداخت نشده

  • مرضیه

    تورو ابلفضل نمیخوایم افزایش بدید همون پول خودمون رو بریزید شد ۳۰

  • سحر ن

    مستعمری شهریوربدون ریالی اضافه مثل ماه پیش واریزشد خداروخوش میادانقدرخبرهای دروغ چاپ میکنیدشایداین ۱۸۰ هزاربرای تویه خبرنویس پول نباشه ولی برای ما هست بی انصاف حداقل برای مادرت فوحش نخر چون ما به اندازه کافی بریدیم رد دادیم خبر کذب ننویس شرف داشته باش

    • ناشناس

      سلام عزیز ان من همین الان حاضرم قلب وبقیه عضای بدنم بدام که دخترام وهمسرام دراسایش زندگی کنه حاضرم خودم نباشم ولی اونا دراسایش زندگی کنه

  • F

    چرا حقوق ما رو نریختن ولی مال خالم ریختنننن

  • مددجو

    سلام. امروز ۳۰ شهریور صبح ساعت ۲۲: ۸ دقیقه. هنوز مستمری برا من واریز نشده. علت تاخیر واریز این مستمری ناچیز رو نمیدونم.

  • ناشناس

    کمیته الان پرداخت شد

  • ناشناس

    الانم که واریز کردن همون مبلغ قبل بود. پس چرا اضافه نشد. الان دوهفته میگن از شهریور بازم خبری نیست

  • مهدیزاده

    سلام به همگی دوستان واریزی انجام شد بدون یک ریال اضافه
    واینکه میخواستم بگم عزیزانی که پیام میدین شما واقعا فکر میکنید پیامهاتونو میخونن نه والا فقط امسال خودمون این پیامها رو میخونن وبه اینکه چقدر انسان بدبخت مثل خودشون هسته افسوس میخورن امیدوارم روزی برسه که دنیا از فقر و بیچارگی در بیاد و هیچکس محتاج دیگری نباشه امین یا رب العالمین🤲🤲

    • ناشناس

      باسلام برامون هم واریز نشده

  • ناشناس

    واریز شد ۳۰ شهريور و هیچ اضافه ای نشده.برای خواهرم ریختن صبح پیامش اومد و همون۶۶۰هزار تومانه قبلیه.

  • رها

    30شهریور
    9صبح
    مستمری هنوز واریز نشده
    گرفتاریم بخدا
    این ماه برای خرید مدرسه باید قبلتر میدادن برعکس دیرتر میدن

  • ناشناس

    سلام چرا مستمری ها رو پرداخت نمی کنید منم بخدا دستم تنگ

  • پریسا

    هرماه همین مشکل دخترم اوتیسم داره من نیاز شدید دارم ب این مستمری چرا انقدر دیر میدین وقت دکتر گرفتم براش بخاطر دیر واریز کردنتون باید دوهفته صبر کنم تا دوباره وقت بده دکتر چرا درک نمیکنید مشکلا مارو
    5894631205263833
    اگه میتونید کمک کنید بخدا ثواب داره

  • احمد

    برا من هم واریز نشده بهزیستی ام

  • مریم سادات

    چه افزایشی برای ما مثل دفعه قبل واریز کردن

  • سلان من مددجو هستم ولی مستمری این ماه رااضافه نکردند فقط حرف میزنند ولی عمل نمیکنند

    هیچ اضافه حقوقی نداشتیم

  • ناشناس

    انگار میخان ماهی ۳م بدن

  • کیامرث دوستیء

    درسته مملکت دزد بسیار دارد درکمین درسته گرگان گرسنه ایی درحال قتل و دزدی وغارت مردم درکمین نشستن ولی شما دوستان معلول عزیز ویاهرکدومتون کمیته امدادی عزیز شما دیگه چرا خوددون رو کردین بازیچه دست گوگل و این افراد پست دزد که برای پرکردن جیب خودشون هردروغی رو چاپ میکنن ومارو به تمسخر گرفتن وشما دوستا عزیز نباید خودتون رو بازیچه دست این رزلان پست دروغگوکردین به امید روزی که دست این دزدان چپاولگر از سر ما مردم کوتاه بشه حکومت جمهوری اسلامی هرگز ازاین دروغگوها ذره ایی دفاع نمیکند وچوب خدا درسته صدا نداره ولی اخر دست ظالم وستمگر کوتاه میشه دیرو زود داره سوختو سوز نداره وبا دستور رییس جمهور عزیز تمام روسای کشور اگر مشکلات مردم دغدقشون نباشه ازکار برکنار میشن پس شما دوستان خود را بازیچه دست دزدان و این افرادی که دنبال دزدی هستن نکنید اخر چوب خدا رومیخورید ازما گفتن وازشما شنوفتن پس دست از دزدیهاتون بکشید دیگه بسه وکمی هم بفکر ملت باشید صدام رو ببیند چه برسرش اومد شما که قداون قدرت ندارید مط

    • ناشناس

      سلام من نیازمند کمک مالی هستم هم مستاجرم هم بیکار حقوق کمیته کفاف یه زندگی رو نمیده همش شرمنده ام هر کس توان مالی داره کمکم کنه امسال حتی پول پیش ندارم باید اجاره بیشتر بدم باید به کی بگم...۶۰۳۷۹۹۷۲۱۵۱۵۲۷۵۳

  • ناشناس

    هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    پسر من از کارت بانکی من استفاده میکرد،برهمین دهک من ۸نوشتن.ک مددجوی بهزیستی هستم یارانه م و کم واریز میکنند خودمم مریضم پرونده پزشکی در بهزیستی دارم ..ولی نمیدونم چیکار کنم کجا اعلام کنم که کارت بانکی من دست پسرم بودخرید فروش هاشو از کارت من استفاده کرده .لطفا راهنمایی کنید

  • ناشناس

    چ افزایشی؟؟؟؟همون ک هرماه پرداخت میکردن پرداخت شده ن اضافه شده ن ماوالتفاوت را دادت.واقعا خودتون با این پول میتونید زندگی کنید.خسته شدیم بقران دیگه از بسکه خجالت بچه کشیدیم.ی زن ۳۸ساله هستم حضانت بچما گرفتم چون پدرش معتاد بود و زندانی.ن کار بلدم ن درامد دیگه دارم مستاجرم اجاره خونم عقب افتاده مدام صاحب خونه اخطار تخلیه میده .واقعا طاقتمون سر اومده .افزایش ک نکردید هیچ .اینم ک مدام تو بوق و کرنا کردید اصلا خجالت اوره.با ۱۰تومنشم نمیشه زندگی کرد ما زندگی نکردیم فقط زجر کشیدیم خسته شدم بهتره خودما راحت کنم گناهش گردن باعث و بانیش

  • ناشناس

    سلام چرا واریز نمیکنن کی واریز میشه

  • بی نام

    حق پرستارو رو هم واریز نکردن

  • ناشناس

    پس چرا 20درصد اضافه نکردن همون حقوق قبل ریختن کمیته امداد بندرعباس دزد

  • ناشناس

    ما زمین نداریم فقط یک خانه داریم شوهرم کارگر پول از تریاکش عظافه نمیشه دختر دارم کلاس هفتم می‌ره اسمش نوشتیم مدرسه انقلاب آشخانه پول خواستن یکملیون دویست نداریم باید نداریم درس ادامه بده خواهش میکنم کمک کنین دخترم درسشو ادامه بدهد از روستای قسطی نوشتم

  • ناشناس

    سلام من یه خانواده ۵ نفره دارم ۳ تا بچه مدرسه ای دارم اگه کسی این رو میخونه و میتونه برام یه کار نیمه وقت پیدا کنه ممنونش میشم چون تنگی میدان دید دارم نمیتونم بیشتر از ساعت ۳ بیرون باشم اگه کسب اینکارو کنه بخدا براش جبران میکنم ۰۹۰۱۹۴۶۸۸۲۱ این شماره تماسمه

  • ناشناس

    امروز ۳۰ شهریور تا کنون هیچ افزایش مستمری برای من واریز نشده !!! نمیدونم چه معنی داره این خبرهای تحقق نیافته

  • ناشناس

    پس کی می ریزن این پولو

  • در جستجوی انسان

    گمشید بابا

  • ناشناس

    سلا م کمیته برام واریز شد اما ۲۰ درصد واریز شد

  • ناشناس

    لال

  • عبدالله

    حیف سلام برای شما . لعنت خدا بر دروغگو یان . فرزند من بیش از بیست سال است بیمار است و مشکل روحی روانی دارد و سالها ست یعنی تحت پوشش بهزیستی ست اما دریغ از حتی ماهی یک هزار تومان آنوقت مسئول بهزیستی ما کسی را در نوبت مستمری نداریم ای کذاب دروغگو . شما برای همه مددجویان سهمیه میگیرید و بسیاری از سهم مدد جو را می‌ریزید در گلوی ناپاک خودتان . خدا از تقصیر تان نگذرد .

  • بی نام گشنه

    من بچهام مردن از گشنگی من خودم دیکس کمر مریض نمیتونم یه کیلو وزن بلند کنم شماره خدا کمک کنین ۵۰۲۹۰۸۱۰۵۲۴۴۱۱۵۷

  • نازنین

    دیشب ساعت 12:15 دقیقه مستمری کمیته برایم واریز شد همانند ماه های قبل یک نفر ۶۶٠،٠٠٠ تومان پس کو افزایش چرا اینقدر دروغ تحویل ملت میدید خدا ازتون نگزره.

  • ملکه قلبم

    سلام چرا حقوق بهزستی رو واریز نکردن اخه من میخوام لباس مدرسه بخرم بی سر پرستم چرا چرا 😭😭

  • ملکه قلبم

    حقوق بهزستی رو واریز کردن یا ن 09397806849

  • ناشناس

    سلام هنوز واریز نکردن چرا؟؟؟
    تورو خدا واریز کنین نیاز داریم
    5894631534696950

  • علی پاینده

    چرا حقوق ما مددجویان به تعویق میندازند

  • Hh

    بابا کم از اینها التماس کنید.به اندازه کافی خارمون کردن دیگه خودتون هم بیشترش نکنید.مستمری بهزیستی ۱ مهر پرداخت میشه.فکر میکنید اینجا التماس میکنید بچه م فلان و مستاجرم و دارو ندارم کسی اینها رو میخونه یا اهمیت میده. ۱مهر بهزیستی میدن و کمیته هم امروز پرداخت کرد.

  • ناشناس

    شکر و سپاسگزارم،

  • ناشناس

    این مسئولین حروم تمام فشار و بدبختی رو آوردن روی گرده مددجو.

  • ناشناس

    الهی مسئولین دروغ جهنم نصیبتون بشه

  • بی نام

    سلام آقای وحید زاده من زن سرپرست خانوار هستم مستاجر هستم صاحب خانه خونه شو میخواد سر زمستان ایام مدرسه کجا برم نه پول پیش دارم نه جای فرض کنین بچه‌ها ی خودتان هستن چکار میکردین

  • من یه پرندم

    ولی خدایش خیلی زرنگ تشریف دارن قشنگ ۶ماه ۲۰درصد زیاد کردن الان میخوان ۲۰درصد دیگه زیاد کنن اینجاش قشنگه که مابه التفاوت اون ۶ ماه که ندادن غیب شد حتی حرفشم نمیزنن بلاخره ۶ماه اندازه یه برج مستمریه درسته تو این وضعیت اقتصادی زیاد نیست ولی برای مستمری بگیر خیلیه

  • ناشناس

    گفتند با معوقات پنج ماه قبل پرداخت میشه پس معوقات آن چی میشه 🤔

  • ..

    الان باید کریسی رونالدو میومد واجبه ما هزار تا بدبختی داریم بریزید اون صدقه سریتون رو

  • ناشناس

    سلام ای کاش این ماه کم نمی کرد قرار بود فردا واسه بچه‌هم خرید مدرسه کنیم ولی کم ریختن بخدا بدجوری بهم ریختم

  • سهیل

    مستمری کمیته امداد واریز شد.

  • ناشناس

    چرا مستمری بهزیستی نه ریختن فقط به فکر رونالدو به فکر ما نیستن

  • ابراهیم

    سلام هموطن
    اینایی که میگم به خدا قسم راست راسته
    آقا ما سه قلو داریم و منم خودم مشکل جسمانی دارم و بیکار...
    ازتون تقاضای کمک دارم هوطنای عزیز
    من امیدم به دستای بخشنده ی شما بیشتره تا این دولت دروغ گو...
    تورو خدا هرچی در توان تون هست کمکم کنید که زندگیم داره از هم میپاشه
    ممنون🙏
    6277
    6012
    8451
    8253

  • م ح

    باسلام وخسته نباشید من ازسیستان مزاحم میشم ما سه نفربودیم این ماه برای ما مستمری دونفر واریزکردن هیچی به مستمری ما اضافه نشده بخدا شوهرم 58سالشه ومستاجرم بااین 700تومن چه جوری کرایه خونه بدم موندم به خدا

  • مهدی

    سلام
    برای شهریور که هنوز مستمری پرداخت نشده
    مستمری هارو کی میریزن ما که توان کار کردن نداریم روی مستمری حساب میکنیم

    • حسین بر

      سلام با۲تابچه مدرسه ای دستم ازهمه جاکوتاهه توروخدادرحدتوانتون کمک کنین اول مهرماه کیف دارن نه کفش نه لباس 6104337908564279بانک ملت

    • ناشناس

      چرا چند ماهه حق پرستاری رانمیریزن چرا به فکر مادران زحمت کش نیستند.این کجا باید بریم حقانونو بگیریم

    • ناشناس

      باسلام اینقدردروغ دروغ خدازیرچرخ تریلی نگهتون داره الهی آخه امام حسین ع اینقدرفقیرشده که حق مامعلولین رومری خرج اربعین مکنی اگه حقیقت داره من خوراضی نیستم من که دارم خجالت زن وبچم مکشم واریزکنی جقدرداری اذیت مبکنی خداازتون نگذره الهی

  • اهورا مزدا

    خدا لعنت کنه هرچی پاسدار ماسدار بسیجیه این بی شرفای جیره خور ساندیسی را که نظام فاسد جنایکار دروغگو که چهل چهارسال خون این مردم بدبخت را کردند تو شیشه و به ریش این ملت میخندن شماها ایرانی نیستید مشتی اجنبی هستید بی ناموسا

  • غریب

    سلام من معلول بهزیستی هستم امروز ۳۰ شهریور هسته هنوز مستمری من واریز نشده کسی اطلاع داره کی واریز میشه لطفا جواب بدید

  • علی سلطانی

    چرا بهزیستی شهریه مددجویان برا دانشگاه آزاد پرداخت نمیکنه.الان سه ترم پرداخت نکردن..بعد سه سال الان تکلیف چیه ...

  • بی نام

    بی پدر مادرا چرا دروغ میگین کو افزایش

  • بی نام

    سلام من از خیلی وقت پیش بخاطر عمل انحرافی چشم بچه دوسالم ومشکلات خودم ثبت نام کردم الان حقوق ناچیزی میدن که هر دفعه با پول یارانه پسرم به کلی از دکترهای ارومیه وتبریز مبرم که هه میگن فمل کند و ۵۰ میلیون هزینش بهزستی که قرار بود کمکم کنه اون کمک نمی کنه میگه برو عمل کنه بعد یکمی کم میکنم اخه با چه پولی عمل کنم امروز که وقت مهلت خونم تموم شده ودوماه با ده میلیون رهن دنبال خونه میگردم بهم نمیدند به قران وسایل من الان از یک خیرخواهی تو انباریش جمع کرده وخودم با شوهرم وبچه دوسالم تو این سرما اواره وچه هه
    ا شدیم معشیتی بهزیستی این ماه واریز نکردند بهزستی واسه وام مسکن خونه کمکم نمکه تورا خدا اگه کسی ادم خیریه خوبی میشناسه بخاطر بچم شده کمک کن که با اون ادم در باره ای مشکم بحرفم شاید دلش رحم شدکمکی برامون انجام داد ممنن میشم

  • ناشناس

    سلام هنوز مستمری کمیته واریز نشده دیگه کی میخوان واریز کنن

  • .محمدشرویه

    عادت ماایرانیان این هست که یک روز دیرشودگویامرزسرطان به جانمان افتاده ما ایقدرصبرمان گمه گرفتاریهای دولتمان رانمیدانیم وسلام

  • ناشناس

    سامانه شفافیت چرا کار نمیکنه؟

  • ناشناس

    تورو خدا پول واریز کنید بابا لازم دارم بخدا هنوز برای بچم چیزی نخریدم میخواد شنبه بره مدرسه😭

  • علی رضا

    عزیزان کمیته امام خمینی ریخته برای ما ریختن نگران نباشید فوقش تا غروب واریز میشه صدرصد عزیزان من من مثل شما هستم از یک خانواده هستیم ایرانی هستیم فقط خدا را قسم میدهم که زیر سایه امام زمان قرار بگیریم واز فقر وبد بختی نجاتمان بده ۲۰ درص راهم نریختن

  • بهزیستی

    تورو خدا پول بهزیستی رو بریزید دیگه بابا هزار تا بدبختی داریم بچم شنبه میخواد بره مدرسه وسیله نداره انصاف داشته باید واریز کنید دیگه

  • ف

    همون مستمریه شش هزار و شصت تومنو ریخن

  • بدبخت ایران

    پس قراربود مستمری کمیته امداد اضافه بشه؟؟؟؟؟فقط دروغ به خورد مردم میدین،خدا ازتون نگذره

  • ناشناس

    سلام خدمت دوست عزیز ما دو روز که هیچی نخوردیم چرا پس این مستمری رو واریز نکردن تورو خدا دیگ واریز کنین داریم میمیریم

  • ناشناس

    چرانمیریزن من درامدندارم مستاجرم توروخداواریزکنید

  • ناشناس

    واسه منم نریختن

  • مهدی اکبری

    سلام دیشب حقوق من را ریختن اما از ۲۰درصد اضافه خبری نیست

  • ناشناس

    خودتون هم میدونید چقدر ظلم هایی به این قشر کردید ، دائم فقط صحبت میکنید ، هزینه تحصیلی بعد از ۲ سال هنوز پرداخت نشده ، سازمانها و ادارات دولتی ، این قشر را که حتی معلولیت کم هم ندارد لیکن معلومات دانشگاهی دارند را هم نمیپذرند ، نظام و دولت فقط فقط فقط حرف میزنند در عمل صفر عمل میکنند

  • کررار

    این چه بساطی شما مسئولین راه انداختین اگرمعلول برای شماهیچ احمیتی نداره به جهنم لااقل ازخداوندبترسید تاکی بی بندوباری تاکی قراره احساس مسئولیت نکنید کی قراره به فکراین مردم بیچارباشیدکی قراره مشکلات مردم حل بشه روزبروزبدتروبدتر بخدای واحد قسم که شمالیاقت این پست واین صندلی مدیریت راندارید افسوس امروزچندم ازبرج هست که این معلولین روتااین ساعت چشم انتظاراون صدقه ای هست که هرماه قراره پرداخت کنید این مبلغ که ازانسانهای خیروازموئسسات جمع آوری میشه ویک مقدارخیلی کم ازدولت اگردروست مدیریت بشه این مسائل برای این مردم نیازمندپیش نمی اومدخداوندهمه شماروهم این دنیا وهم آن دنیاگرفتارکنه تابدونی یه معلول چه روزگارسختی رومیگذرونه تابفهمید یه مادرباچه ذلتی یه معلول ونگهداری میکنه بترسیدازروزقیامت

  • معصومه

    واریز شد همون مبلغ قبلی افزایشی درکارنبوده و نیست آخه بااین پول من ی زن تنها با ی بچه۱۹ماهه چطوری زندگیم بگذرونیم

  • معصومه

    سلام بخاطرخدابهم کمک کنید ی زن تنهام شوهرم فوت شده کمیته امدادی هستم حقوقم کفاف نمیکنه ی پسر۱۹ماهه دارم که اونم پلاکت خونش بالاس هردوماه سه ماهی ی بار بایدببرم آزمایش و دکتر بخاطرخدا اگه کسی می‌تونه کمکم کنه...خداخیرتون بده 6104337535265035

  • ناشناس

    سلام این حقوق که میدین ببینین خودتون میتونین بااین حقوق زندگی کنید ما که معلول هستیم این پول به چی بدیم حتا پول داروهام نمیشه

  • وحید

    یکم دندون رو جیگر بزارین یکم واریز میشه

  • ایرانی

    شرمنده اینو میگم بخدا بچه ها گرسنه پول هم ندارم انشالله هیچکس محتاج نباشه هر کسی هر اندازه داره کمک کنه خدا انشالله تلافی میکنه براتون .۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۰۱۶۳۶۷

  • ناشناس؟؟؟؟؟؟

    سلام خسته نباشید دوستان میگم الان 30شهریور ایا حقوق ریختن یا نه...چون برای من هنوز نیودمده

  • صادق

    سلام شغلم نظامی هست
    متولد 1368 تهران
    دنبال یه خانوم خوب و چادری از بین خانومهای فوق هستم که همینم باشه
    فقط دنبال ازدواج هستم اهل دوستی و چیزای دیگه نیستم
    موقعیت مالیم خوبه
    خواهشن خانوم همسن خودم تهران
    09900588702

  • صادق

    دنبال یه خانوم همسن خودم هستم شغل دولتی میباشم وضعیت مالیمم متوسط
    فقط ازدواج0متولد 68 تهران
    09900588702

  • ناشناس

    از همه جا باید دزدی کنن ی مشت دزد

  • بهمن

    سلام توروخدا ما معلولین هزار درد وبدبختی داریم .من ۳ ساله ازبخت سیاهم خانمم سرطان بدخیم گرفته ۳ سال اسیر درمان و دربه در ی از شهرم به تهرانم .۱۲ ملیون هزینه تعویض بریسم شده که ده بار جوشش دادم ۹ ماهه بهزیستی هزینه بریس بهم نداده هیچ امروز سی ام هنوزم مستمری رو واریز نکردن .مسئولین بهزیستی چرا ی روز خاص واریز نمیکنن هر ماه ی روز واریز میشه انقدر حسابم چک کردم دیوونه شدم ..تورو خدا ما دردمون بی نهایته شما دیگه درد تودلمون نذارید

  • فرخ

    اگه رونالدومیفهمید این وضع معلولان ایرانه هیچ وقت نمیومد ایران

  • فاطمه

    از شوهرم هنوز ثبت نشده

  • محمد آریان

    بسم الله الرحمن الرحیم
    باعرض سلام و درود خدا بر یکایک دستن کاران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره و همه ای بازدید کنندگان این سایت راستش فرزند دومم ماشاالله ماشاالله 8ماهگی دچار تشنج شده بود که ما متوجه نشده بودیم چون باانحراف چشم بعد متوجه شدیم بهمین دلیل فرزندم تحت نظر دکتر فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان قرار گرفت تا درمان بشه رفت رفته فرزندمون بزرگتر دوساله شد دیدم راه نمیتونه بره که الحمدلله رب العالمین باکاردمانی وچند کارغیره انجام دادیم ماشاالله ماشاالله کم‌ راه افتاد حالا پای چپش کجه نیاز به عمل داره برای اینو دوبار کفش طبی از استان فارس خودمون اقساطی تهیه نمودیم وهرمزگان بهزیستی کمک نمودن که خدا خیر شون بده البته تحت نظر بهزیستی استان فارس بعداز دوسالگی ویک سال بعد انتقالی به بندرعباس گرفتیم اما درحال حاضر بازم کار زمانی بخصوص گرفتار درمانی که بعداز بستری شدن یک هفته الی یکماه حرفش قعط شد نیاز داره اما در حال حاضر راه روستای ما به شهر دور هست نه درآمد درستی داریم نه خودرو داریم مشکل دربست خودرو داریم اگر لطفی بشه به گوش مسئولین محترم مربوطه رسانده بشه ممنون میشوم.

  • ناشناس

    باسلام مددجو کمیته هستم پسرم زندان هست باحقوق ماهی ششصد چیروخودم بخورم چی روبراپسرم واریز کنم ازهموطنان عزیز درخواست کمک وهمیاری دارم شماره کارت 6037997919208026

  • ناشناس

    سلام برای منم هنوز واریز نشود

  • حسین

    یعنی موهای سرمون سفید کردین برای چوس قرون پول لازم داریم قسط داریم بدبختی بد امروز فردا کمیته امروز واریز بشه بهزیستی شنبه اخه این انصافه با این همه بدبختی الهی خدا بزنه به سر همتون

  • نویدی

    سلام من نظربدم یاندم شما توجه نمکنیدمن خودم معلولم 4بچه شوهرم کارگروچون من سرپرست نیستم وشوهرم سالم است فقط خودم حقوق میگیرم هروقت رفتم هیچ نتیجه نگرفتم نه پول هزینه دفتر کتاب ویا حتی بسته حمایتی به من تعلق نمیگیره حقوق من وکارگری که دوروز است سه روزنیست کفاف نمیکنه اگه براتون ممکن است رسیدگی کنید

  • mina

    کدوم افزایش همون ۶۰۰ تومن وریختین چقدر دروغ ودزدی حقوق کسی افزایش پیدا کرده

  • مصطفی

    امروز ۳۰شهریور هست هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    کدوم افزایش. چیزی که اضافه نشده همش حرف میزنند😥

  • Sajad

    سلام امروز سی ام شهریور ساعت ۱۶ هنوز مستمری بهزیستی برای من که خانواده۵ نفره هستم واریز نشده کانال دیده بان بهزیستی هم خرابه که ببینم برام واریز شده یا نه آیا واقعا برای کسی واریز شده یا مستمری من قطع شده جان هر کی دوست دارید اگه کسی خبر داره بگه که من هم از دلشوره قطع شدن در بیام😞😞😞😞

  • ناشناس

    حالا چرا نمیریزن دیگه سی ام شد

  • ناشناس

    چرا واسه ما حقوق رو نریختن

  • ناشناس

    سلام برای من هیچی واریز نشده کی واریز میکنن لازم داریم بابا مگه چند میده ک انقدر دیر واریز میکنن

  • بودایی

    با سلام به خدا خجالت میکشم که زنده هستم دخترم میگه بابا این چه زندگیه لااقل خودتو بنداز جلوی ماشین یک پولی به ما برسه .توی اتاق اینقدر گریه کردم حالم بد شد .فقط از خدا اگه واقعا باشه میخام منو بکشه وحتی حاضرم یک پولی بگیرم وخدا عمرم رو به یک پولدار بده
    خدایا از امام ها بدم میاد که مارو بدبخت کردند برید کشورهای سنی رو نگاه کنید لذت میبرید از رفاه ولی ما چی ‌ . ای کاش اقای خمینی نمی امد .ای کاش خاندان پهلوی بودن به خدا از دنیا سیرم رضا شاه روحت شاد

  • مظلوم

    الان ساعت 4/5 بعد از ظهر 30 شهریور هنوز بهزیستی مستمری من واریز نکرده چرا؟

  • ناشناس

    سلام دوستان محسن عرب تیموری هستم یک مسافر من از شما عزیزان ممنونم خداوند متعال شما عزیزان را برای هرگونه خدمات خوب نگهداری کنه من یک بشکسته روحی جسمی ومالی بودم بعدش از شدت درد وفشار های عصبی گمراه شدم ورفتم به اوج تاريکی ها ورزانه روزی انواع واقسام قرصهای عصاب مصرف میکردم وبه لطفا مسافر آقا مهدی سنگچولی پا به کنگره شصت آمدم و یک معجزه شد ودیگر هیچ قرصی نخوردم کنگره شصت همش معجزه است میتوانید امتحان کنید ممنونم من نظرم را بیان کردم و به‌ نظر بقیه احترام میزام ممنونم مسافر محسن

  • ناشناس

    امروزسی ام هست پس چرا حقوق مستمری بگیران بهزیستی هنوزواریزنشپه

  • ناشناس

    بخدا دروغ میگن یه ریال هم اضافه نشده آخر مگه وجدان ندارین یکی تو پر غو بخوابه و یه سری چشمشون به این چوس سنار که هر بار رسانه‌ای می‌نويسن زیاد شده زیاد شده بر پدر و مادر آدم درو غگو لعنتچرا دروغ شما از هیتلر هم بدترین

  • علی

    واقعا شما ادم هستید.اگه شما مسلمان هستید من بی دین هستم.
    بی همه کس طرف بچه اش میخواد بر مدرسه...

  • ناشناس

    سلام خدمت شما دولتی‌ها خواهشا معوقه های ۵ ماهمونم واریز بکنید.تو رو خدا لازم داریم.شما قرار بودش از اول سال پرداخت بکنید دارید از این ماه پرداخت میکنید.بقیش چی میشه

  • ناشناس

    مال ما بهزیستیها هنوز پرداخت نشده

  • ناشناس

    ما پنج نفریم چرا ۱۳۰۰ واریز میشه هر ماه ؟؟؟؟

  • بینام

    من خانم مریضی مریضی اعصاب دو قطبی دارم میخوام خودکشی کنم چون صاحب خانه ازم 50ملیون پول میخواد ولی من هیچی ندارم یا باید کارتن خواب بشم یا خودمو بکشم

    • ناشناس

      باسلام من همان مریض خانه به دوشم اگه کمکی میتوانید در راه خدا به من درمانده بکنید دعاتون میکنم 5859831176283793

  • شیرزاد.اقایی

    سلام.وعلیکیم.حمایت.از.حقوق.معلولان.
    هیچ.وقت.عمل.نشده.

  • امیر

    سلام بنده قطع نخایی هستم حداقل نفری 50 تومن هست کمکم کنید با ویلچر هستم نمیتونم کار کنم
    6277601337304719

  • علی

    دورغ میگن 100 درصد تورم ماهی 40 میلیون تومان رسیده اجاره خانه سر فلکه کشید باماهی 600 700 هزار تومان فقط پول یک گونی برنج هندی هست هیچ ماهی 10 میلیون تومان بدن جور درنمی‌آید با تورم میوه خداتومان

  • ناشناس

    سلام

  • ناشناس

    سلام،بیماری رماتیسم دارم هزینه بالاست لطفآ کمک کنید

  • ناشناس

    تحت پوشش نیستم کمک کنید

  • ناشناس

    همون پولی که از فروردین دادنو واریز کردن بدون افزایش ۲۰درصدی که گفتن واریز کردن بدون افزایش

  • فرشته باباجانی

    واویلا تازه می‌خوام شنبه واریزکنن. خرید دارو داریم افتادیم ب گدایی اجاره خونه مونده چرا سر وقت بهزیستی پرداخت نمیکنه بخداوندی خدا گرفتاریم چقدر قرض کنیم دست دراز کنیم طرف دیگران ب داد ما زنان سرپرست برسید لطفا لطفا

  • ناشناس

    فعلا که مستمری رو واریز نکردن همیشه اینجوریه اگه یه نفر به فکر افراد معلول جامعه بود اوضاعمون اینجوری نبود انقد منتظر باشیم برا مستمری به افراد دیگه خوب رسیدگی میشه نوبت ما میشه اینجوریه درکی ندارن از ما متاسفانه

  • ناشناس

    چرا دورغ هنوز واریز نشده ساعت ۶عصر ۳۰ شهریور

  • ناشناس

    برای کسی واریز شده مستمری شهریور؟

  • محمد

    ببخشید شما ازکجا واریزیها رومیبینید شفافیت که ورداشته ادرسش روبیزحمت میدید هرکی داشت پیامک کنه برا من
    ۰۹۱۸۹۲۰۳۷۹۲

  • ایران

    مسوولان محترم با این چندرغاز میتونین مخارج زندگی تامین کنید یه ذره بفکر معلولین و مددجویان باشید والا جایه دوری نمیره این همه پول جاهای دیگه هزینه میکنین وقتی به معلولان می‌رسید میگین نداریم تحت تحریم هستیم ،والا کمرمون شکست زیر بار گرانی تا حالا شده شرمنده زن وبچتون بشید به اون خدایی که ایمان دارید کمک حال باشید

  • Masoud

    میری بهزیستی کارمنداش انگار میخوان از ارث باباشون به مردم کمک کنن دیگه اون رئیساشون که دیگه بودجه سازمان ارث بابا گوبه گوریشه

  • بهمن

    توروخدا اذیت نکنید چرا ی روز ثابت براپرداخت مستمری ناچیز ندارید هرماه ی روز .ی دفعه ۲۵ ی دفه اوایل ماه بعد اصلا مدیریت و برنامه ریزی دارین ؟؟؟؟

  • ناشناس

    یه جانباززمان جنگ تحمیلی بدون حقوق ومستمری جانبازی بسیارفقیروناتوان،که به درجه معلولیت اعصاب وروان،افسردگی واضطراب وگرفتگی زبان شدیدومزمن وصعب العلاج، ارتقایافته وبیگناه وناعادلانه،بجای زندگی کردن، داره زجرمیکشه وباپنجاه سال سن،هنوزمجردوناکامه وهیچ فریادرسی هم نداره. درحالیکه زندگی کردن باتورم بیش ازشصت درصدی وخط فقردرکشورمون،درآمدماهانه بیست میلیون تومان هستش، واقعامسئولین حکومتی ودولتی کشورمون،پیش خودشون چی فکرمیکنن که واسه معلولان ومددجویان مظلوم وناتوان وبیگناه، نفری ششصد یاهفتصدهزارتومان مستمری صدقه وارناچیز درماه،آنهم باهزاران منت وچشمداشت وبسیارناعادلانه میدن؟ واسه مردم آزادوسالم وپولدارکشورهای عراق،سوریه،فلسطین ولبنان،یمن و...،پول وبودجه دارن که بصورت هزاران میلیارد دلاری وهرنفری ازمردم این کشورها، چندین میلیاردتومان میدن،اماواسه مردم فقیروناتوان وزجرکشیده کشورخودشون؛ بویژه واسه اقشاربسیارناتوان ومظلوم،بسیارفقیروبدون داشتن منبع درآمد دایمی ماهانه وعادلانه، ومتناسب بامیزان نرخ تورم اقتصادی حاکم شده درکشور وزندگی این اقشار بسیارآسیب پذیر وزجرکشیده،محروم وناکام تحت پوشش حمایتی ناچیز سازمان بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی، ندارن که کمکشون بکنن که بلکه شایدمددجویان ومعلولین اعصاب وروان زجرکشیده ودردمند،باداشتن بیماریهای اعصاب وروانی مثل افسردگی واضطراب مزمن وزجرآور وبسیارناتوان کننده، مقداری به زندگی وسلامتی عادی وطبیعی،نزدیکتربشن ویا حتی کامل،به زندگی وسلامتی عادی وطبیعی برگردن؟!!!!

  • ناشناس

    6219861917766569 اگه کسی میخاد کمک کنه خداوند در این دنیا و اون دنیا بهش هزار برابر بده (معلول 85 درصد)

  • ناشناس

    نه چرا واریز نمیکنن . بقران پول نون ندارم دارم دیونه میشم . خاک تو سرتون با این بی نظیمیتون. یک روز نایین کنید بریزین خجالتم نمیکشن نوشتن اول مهر آخه مهر میشه شهریور

  • قاسم

    سلام..من ده برابر دوستان درگیرامتحانات الهی هستم..کارگر ساختمان بودم ازارتفاع افتادم کمرم آسیب شدید دیده..باید جراحی کنم..۰۹۳۶۸۰۸۴۳۴۲شماره مبایل منه..۲۵میلیون خرج جراحی میشه توسط دکتر صحرایی..همسرم تو حادثه ای بینایی خودشو چند سال پیش از دست داده..تحت پوشش هست ۲۱۶۰۵۶۹۵۴۲مستمری فقط ۶۶۰تومن میگیریم..میتونید تو سامانه چک کنید..الان چند ماهه از کار افتاده شدم..بدهکارم به خیلی‌ها..خجالت میکشم درخواست کمک کنم..از اونهایی مثل خودم هستن کمک نمیخام...از کسانیکه دلسوز هستن..برام کاری کنید..۵۸۹۴۶۳۱۱۴۶۳۶۳۷۵۹..قاسم حسین زاده

  • سختی کشیده

    چرا پ واریز نمیکنید بخدا گرفتاریم چشممون به این مستمری هست

  • یه انسان بیمارمعلول وناتوان ودرمانده جامعه،که هنوزدراین دنیای جهنمی،زندگی نکرده وزندگیش،فقط زجرورنج وعذاب وناکامی بوده

    سلام دوستان همدرد وزجرکشیده وبدون زندگی وسلامتی کامل وعادی وطبیعی وطنم. همه چیزمسئولین شده ظلم وستم وبی عدالتی وسواستفاده کردن ودزدی کردن ازحق وحقوقهای حتی معلولان وفقراوبیماران ناتوان وزجرکشیده،محروم وناکام تحت پوشش سازمان بهزیستی وکمیته امدادامام. این مسئولین که به مامعلولین وفقراوبیماران ناتوان ودردمندجامعه هم رحم نمیکنن وهمه راههای شرعی،قانونی،انسانی وحق وحقوقهای مختلف،درزندگی جهنمیمون رو، برویمان بستن؛دیگه بهتره که ماها هم مثل خودشون،بریم دنبال دزدی کردن واعمال خلاف ومنفعت طلبانه خودمون. واقعادزدی کردن وانجام کارهای خلاف، باوضعیت جهنمی که این مسئولین بیرحم وظالم کشورمون، برامون بوحودآوردن،دیگه کاملا واجب وشرعی،جایز،لازم وضروریه ومجبوریم که اینجوری بشیم. چونکه دیگه شورشو درآوردن ودیگه نمیتونیم،پاک وسالم،زندگی بکنیم. اگه این کارهاروبکنیم،بهترازاینه که وضعیت زندگیمون،ازاینی که هست هم سختتر،ومحرومتروبدبختتربشه وزجرها ودردورنجها،عذابها وناکامی وآوارگیهامون هم بیشتربشن. اگه واقعاخدا هست،بابدگناهان انجام مجبوری وناخواسته خودمون،به پای همین مسئولین مسئولیت گریز وبیخیال،منفعت طلب وحرامخور ومفتخورکشورمون،که همه حق وحقوقهای مختلفمون رو ازمون گرفتن وعمروزندگی،سرنوشت وهمه دار وندارمون روهم بازیجه وتباه وپایمال کردن. خدابه همتون صبروشکیبایی بده.

  • مهدی

    من سه سال تحت پوشش کمیته امداد امام بودم منو از لیست خط زدن ام ار ای گرفتم نامه ی دکتر جراح بردم ولی خط زدن منو........ فقط، باند و باند بازی میکنن... ولی من توکلم بخداست..... خداازشون نگزره🤲🏻

  • ناشناس

    من وخانمم چند ساله مریض هستیم من خودم چند ساله سه مهره ی کمرم دیسک ش پاره شده و تنگی کانال گرفتم و خونه نشین شدم حتی دو کیلو بار رو دکتر گفت برنداری رفتم کمیته امداد مدارکمو بردم کمیسیون گزاشتن و بعد از چند روز زنگ زدن گفتن خط خوردی از سیستم..... آخه چرا؟؟؟ ازنظر دکتر و جواب ام ار ای از کار افتاده شدم...... فقط پارتی بازی هست تو کمیته خداازشون نگزره الهی🤲🏻🤲🏻🤲🏻

  • معصومه شیراوند

    عالیه

  • ناشناس

    فقط و، واقعا مرد عمل میباید که روی حرفش بایستد و به حرفهای خودش احترام قائل شود،چرا که از اواخر سال۱۴۰۱ تا ۲۱/۶/۱۴۰۲ چندین نفر بارها گفته اند که البته یکی گفت از خرداد ماه و دیگری گفت از شهریور ماه ۲۰ درصد دوم مددجویان هر دو ارگان افزایش خواهد داشت.و در برابر پرسشی که آیا دو یا پنج ماه اول سال ۱۴۰۲ ( معوقات) به مددجویان پرداخت خواهد شد جواب مثبت بود اما در آخرین لحظات حرفشان تغییر کرد مانند آفتاب پرست،و باز برگشتند به سر خط و هیچی به هیچی،همان مستمری با افزایش ۲۰ درصدی اول سال،از قدیم گفته اند مَرده و قولش اما انگار در این زمان مردی نیست که روی حرفش بایستد و حیف و هزاران حیف

  • جهان بین

    سلام دیشب واریزشده مستمری کمیته امداد ولی هیچ گونه افزایش نداشته است همون ۲۰درصد اوایل سال بود..وزیر رفا گفتش افزایش ۲۰درصدی دیگه واریز میشه ولی تابحال فقط ۲۰درصد اوایل سال بوده است واقعا جاس تاسف هست چراایقدردروغ میگویید

  • ناشناس

    بچها ناراحت نباشید ریسی از امریکاه پول زیاد اورده ،زیر خاکی الکی است ،به همتون میرسه ،عجله نکنین ،،گل اقا ،،،،

  • بی نام

    سلام ما کرج هستیم بابامینا تحت پوشش کمیته هستن امروز صبح حقوقشون رو ریختن ولی افزایشی درکارنبوده همون مبلغی که ازاول سال میریزن همون بوده ۱هزار تومنی هم افزایش نداشته همش دروغ بوده متاسفانه
    خاستم اطلاع بدم حداقل خودمون همدیگرو درحریان بزاریم این همه کلاس گذاشتن بیانیه دادن که ۲۰درصدزیاد کردیم پس چیشد؟؟

    • ناهیدخاندل

      سلام حقوق بهزیستی من را واریز کنید یه بچه دارم که چشم امیدش به منه مستاجریم خدا خیرتون بده این ماه که افزایشی در کار نیست لطفا از ماه دیگه لاقل اضاف کنید دلمون خوش بود بچم کارت کمیته داره ولی هیچ حامی نداره هر کسی حامی براش پیدا کنه پیش خدا گم نمیشه دعای خیرتون میکنم

  • حسن سالاری،،،

    واقعا اگر این عزیزان اجاره مسکن، هزینه مدرسه، صدها،،،، خدایا آنچنان کن تا،،،، آخر این چه کمکی هست؟! آیا پول نان شان هم نمی‌شود، ما از اعراب واز همه ایراد میگیریم که ما اصل مسامانیم،،،، داداش به شعار نیست به عمل هست،،،، خدایا خودت بگو اینهمه پول ایران، در جیب.،،، ،،،،،، خدایا تو شاهدی، خودت طرف حق رابگیر ودست اهریمنان این ملت را قطع کن.... وخودشان را گرفتار این مبالغ بگردان،،،، الهی شکرت،،،، اگر کفر شد ببخشای....

  • مجتبی

    من که واریزنکردن بابا نخواستیم اضافه بشههمون قبلی رو بدن نه برا معلولین کاری درست میکنید نه چیزی بعد این چندقاز انقدر نمیدن تا دینمون در بیاد بابا تمام پول من همین و یارانه س میتونید یارانه رم قطعش کنید تا معلولین از گرسنگی بمیرن این بهتر از زجر کش کردنمان است

  • سعیدازبناب

    همه مگن من من بابا.ازهرخونه 2یا3نفر ازکمیته یابهزیستی استفاده مکنند بابا مدونید چقدرپول میریزن.یه نفرنیست شکر کنه.مگه شوهرم شیشه.مکشه.ایناچکارکنن.بابا.ماهم فقیریم.مادره من ازکمیته امداد میگیره.منم.عصابم.مریضه

  • ناشناس

    کجا زیاد شده چرا اینقدر دروغ میگین آخه؟

  • عارف

    براتون مهم نیست ما در چه وضعی بسر می‌بریم علت واریز نکردن چیه؟؟

  • ناشناس

    با سلام من مستمری بگیر بهزیستی هستم چرا مستمری ها را نریختن مدرسه ها باز شد همه مردم واسه بچه هاشون کیف کتاب گرفتن ولی ما هنوز نتوانستیم چیزی بگیریم بچه هی داره تو خونه گریه میکنه شما که این ما دو روز زودتر باید مستمری را پرداخت میکردید که نکردید دو روز هم دیرتر واریز مکنید تا ما تو خونه بشتر شرمنده بچه هامون باشیم خجالت بکش ابن هم پول که واریز میکنید اون هم یک روز زود یک روز دیر شما بودید فقط دروغ بگید

  • ناشناس

    مددجویان عزیز بهزیستی هم اکنون یک منبع اگاه اعلام کرد که شنبه اول مهر برای مددجویان بهزیستی واریز میشود..بذله گو

  • سارا

    ما سه نفریم یک میلیون و سیصد هزارتومن میدن همینم الان واریز نکردن نمیدونم کی میخان بدن

  • ناشناس

    مدیر سایت لطفاً منتشر کنید
    روش پوست کندن بعضی از مسولان کشوری 🤣
    بنده خودم فرزند مددجو کمیته امداد امام هستم . رفتم وام بگیرم گفتند که باید ضامن چک دار داشته باشید. من هم که ضامن ندارم نمی‌دونستم چیکار کنم . دوستان توجه کنید . وارد سازمان های حمایتی می‌شوید . آدرس ایمیل تک تک مدیران کل را استخراج می‌کنید . و برای همه مدیران کل مشکلات خود را بیان می‌کنید . توجه داشته باشید که ممکن است دیر پاسخ دهند . پس نگران دیر پاسخ دادن نباشید . نامه اول که ارسال کردید سه روز بعد نامه دوم را ارسال کنید و سه روز اخر هفته آخرین نامه را ارسال کنید و حالا منتظر پاسخ ها باشید . مطمئن باغ که پاسخی از مدیران کل دریافت می‌کنید. مدیران کل هم به استان منتقل می‌کنند . دوتا گزینه وجود دارد با خود استان مستقیم با شما تماس می‌گیرند یا از طریق مدیران شهرستان با شما تماس گرفته می‌شود .
    مطمئن باشید مشکلات شما برطرف می‌شود . اگر برطرف نشد . با یک نامه انتقادی دوباره برای مدیران کل ستاد مرکزی ارسال کنید . و این بار قطعاً پاسخ خواهید گرفت . الان بنده همین کارها را انجام دادم . از مدیران کل گرفته تا حراست و بازرسی استان با من تماس می‌گیرند و پاسخ تماس ها را نمی‌دهم . و به مدیران ستاد مرکزی هم اعلام کردم . اگر قرار است حرف تکراری بزنید به هیچ عنوان پاسخ تماس های شما و مدیران استانی داده نمی‌شود والاغیر . همین امروز همه مدیران استانی ، اداره کل حراست و سازمان بازرسی کمیته امداد با بنده تماس گرفتند و پاسخ نمی‌دهم و ندادم . پس سعی کنید برای درخواستی که دارید ارزش قائل شوید و به همین راحتی پاسخ تماس های دریافتی از مدیران کل ستاد مرکزی و مدیران کل استانی به همین راحتی پاسخ ندهید . تا تشنه پاسخگویی شما شوند آنگاه اجازه دارید پاسخ مدیران کل ستاد مرکزی و مدیران کل استانی را بدهید . اول سعی کنید با کلمات و جملات خوب وارد کار شوید اگر پاسخی دریافت نشد و یا حرف تکراری زدند آنگاه مجاز هستید با بدترین جملات درخواست خود را اعلام کنید . فقط به هیچ عنوان حق نوشتن الفاظ رکیک و زشت را ندارید و الاغیر. حتی اگر هم خواستید نفرین هم بکنید . یا مثلاً بگو که نفرینی می‌کنم که همه فرزندان شما بمیرند . تا شما هم همانند ما زجر بکشید. و همه همیشه در عذاب باشید . نوشتن چنین کلماتی بسیار کاربردی و عملی است که حتی خود بنده هم انجام دادم 🤣🤣🤣 و پاسخ هم دریافت کردم 🤣🤣🤣🤣🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    انشاالله همه مشکلات مردم عزیز برطرف گردد .

  • ناشناس

    چرا کسی به حرف رهبر عزیزمان گوش نمیده چقدر هرروز بگه به بهزیستی کمک کنید.اما مسولین بفکر خودشان وآمریکا هستن

    • ناشناس

      چرا این برج نریختن من تازه از بیمارستان مرخص شدم چطوری دارو بگیرم
      خود

  • داود

    اینا یه آدم سالم گذاشتن مدیر و رییس نه می‌دونه مشکل معلول تو جامعه ای با این تورم وبیکاری این اجاره ها معلول بهترین چکار آمد ترین کارش خود کشی ونابود کردن زن بچهاشه چون وقتی من ندارم اوناهم فقیر هستن بهترین راه مرگ است

  • ناشناس

    سلام چرااین مملکت اینجوری شده برای دادن حق خودمون زورش میاد پرداخت کنه اگه ا گلوتون پایین میره اینم بخورین ما چیزی بهمون نمیاد بزار شما از گشنگی‌نمیرین

    • ناشناس از ۲۹ گوشی بدست هستیم تا پیامی بیاد آماده باشیم فورا نگاه می کنیم واریز شده

      ناشناس اینا بودجه ندارند مردم را سرکار گذاشتند بیچاره

    • ناشناس

      چرا مردم را سر کار گذاشتی بودجه نداری فکر می کنید این مبلغ درطول ما نان خشک نمی شود

    • ناشناس

      ۳۱ شده شنبه ۱ مهر بهزیستی هنوز خبری نیست ..میشه تاربخ بگین حداقل

  • ناشناس

    افزایش بخور تو سرتان حداقل حقوق چندقاز ما رو بدید معلولیتمان شده مشکل که حتی کاری بهمان نمیدهند اگر کار داشتیم محتاج شما نبودیم ما داریم با این پول و یارانه زندگی میکنیم یک دفع قطع کنید تا ما از گرسنگی هم بمیریم تا شما میلیاردی به جیب بزنید

  • ناشناس

    سلام حقوق بهزیستی ماروهنوزواریزنکردن براکسی واریزکردن

  • یاور

    کدام ۲۰درصد اضافه شده ؟دروغ میگویند مستمری ۳نفر همان مبلغ قبل کمیته امداد است!!!روز تا غروب فقط دروغگویی؟؟خانه سوخته دروغ به مردم بدبخت نگین !!!

  • ناشناس

    حتی سام عدالت ندارم باید چکار کنم میشه وایز کنی برآن

  • ناشناس

    خدا خیرت بده بریز برام مستمری

  • بخدا دستم عمل دارد پام عمل دارد وایز کنی

    در آمد ندارم خونه ندارم ی کاری برام بکنی خدا خیرتون بده انشالله

  • ناشناس

    خدا خیرتون بده انشاالله سالم باشین همیشه به آدم‌های دست خالی بیچاره مریًض کمک کنی

  • انسان

    خجالت داره بچم بره نان از همسایه وقند از همسایه دست به قرض بگیره چون مغازه میگه ۴روز گذشته چراحسابمونمیدی گفت به من ربتی نداره کی واز کجا حقوق یامستمری میگیری من پولمو ماهانه میخام ودیگه تا تصویه نشه ۱میلیونت روندی نمیدم نصیه مستمریم ۴نفریم ه ۱/۶۰۰باید بمیرم وزنده بشم تاببینم طرف واریز میکنه یانه کارتمو بهش دادم گفتم باورنداری خودت موجودی بگیر خدایا چرا معلولین پولشون خوردن داره ماهی ۴روز هرماه حساب کنید درسال یک ماه میخورن بگین دروغه خوب فکرکنید اول

  • عبدالله

    مستمری شهریور ماه ما پرداخت نشده ، کسی می‌داند چرا و کی واریز می‌شود؟

  • ناشناس

    ۶ماه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری رابه دروغ در ساز و کرنا کردند،حالا نوبت،مددجویان بهزیستی شد،،کاردیگه ای ندارید،همش دروغ پراکنی

  • حسن طالب نژاد

    501018013

  • ناشناس

    یارانه من از بهزیستی نگرفتم طالب نژاد 5894631171000326

  • ناشناس

    چه عجب

  • ناشناس

    والابخدانریختن الان دیگه31شهریورهست یکم انصاف داشته باشین بفکرمامعلولین هم باشین من یه دختر9ساله دارم همه دوستاش وسیله های مدرسه اشون گرفتن ولی دخترمن نه

  • ناشناس

    امرو ز ۳۰ برای افراد تحت پوشش بهزیستی کسی برایش واریز کرده لطفا پاسخ بدیدن

  • واقعا که خدا مرگشون بده .با این یتیم نوازیشان

    یه مشت دروغ تحویل مردم میدن .عین سهام عدالتشون

  • اکرم

    شهریورماه برای منم واریز نشد آیا بهزیستی واسه شهریور واریزی داشته

  • فقط خدا وعدالت که خداوند گفته، خلف وعده خیر عذاب دردناکی است برای وعده دهندگان

    سلام.مسولین محترم با این ماه وآن ماه کردن ۶ماه ۲۰درصد از مستمری ضعیف ترین قشر جامعه با عنوان شهریور ماه ۲۰ درصد افزایش،میابد این پول چه شد فقط به مردم اعلام کنید وقتی درمجلس بودجه این افزایش تصویب شده شما مسولین اجرایی باید جوابگو این همه پول اگر حساب کنیم چندین هزار میلیارد ریال یاتومن می‌شود طوری صبحت شد ۵ماه گذشته پرداخت نمیشود وازشهریور ماه اضافه می‌شود فقط برای مردم اعلام کنید این پول کجاست وشب گذشته مستمری کمیته پرداخت شد یک ریال اضافه نشده بود چرا با روح وروان آسیب پذیر ترین قشر جامعه بازی میکنید ازصداذوسیما اعلان شد شهریور ماه مستمری ۲۰درصد مابقی که پنج ماه گذشته پرداخت نشده پرداخت می‌شود چرا پرداخت نشد مسولین زیربط لطفا جوابگو خلف وعده باشید چرا مثل چوپان دروغگو دارید عمل میکنید‌مردم اعتمادشان را ازدست داده بودن اما با اینهمه خلف وعده کاملا اعتمادشان رانسبت به دولت ازدست می‌دهند.کاملا همون داستان چوپان دروغگو برای خودتان درنظر بگیرید مردم چطور دگه حرف چوپان دروغگو قبول نکردن زمانی که واقعا راست می‌گفت.لطفا جواب مردم راباید حداقل شهریور ماه دگه چرا پرداخت نشد؟؟؟؟؟؟!!!!!۱۴۰۲/۶/۳۰

  • ناشناس

    در حق مددجویان خیلی بی انصافین این همه امروز وفردامیکنین یعنی چه بریز تمومش کن دیگه

  • صدر

    والا همه ی کفن بیشتر نمی‌برند اون دنیا..بعضیا از سیری میمیرن بعضیا از گرسنگی و بدبختی تا وقتی دزدی و اختلاس باشه ب ما بدبخت بیچاره ها هیچی نمیرسه باید از گرسنگی بمیریم

  • امیر

    واسه بعضیا واریز شده من نمی‌دونم اینا چکار میکنن بخدا همه مردم کم اوردن

  • سید

    از سازمان بهزیستی تشکر میکنم...ممنون از اینکه به فکر معلولین کم توان هستید....انشالله خداوند به شما طول عمر و سلامتی بدهد....با تشکر یک معلول

  • ناشناس

    شنبه بچه هامیرن مدرسه ابلح کیری چراپنج‌ شنبه نزدین

  • ناشناس

    ی مشت دزد شدن مسیولین بهزیستی بجای اینکه این ماه رو زودتر بریزن ک حداقل ی دفترو کتاب بخریم هنوز نریختن بعد دولت میاد قانون تصویب میکنه ک بچه های افغان رایگان ثبت نام بشن واسه مدارس کاری ب افعان ها ندارم ولی تف ب این روزگار ک تک کشور خودمون غریب هستیم واسه یه چندرغاز پول همش باید نگاه کنیم کی واریز میشه ای روزگار

  • fariborz

    چرا مستمری بهزیستی مرداد ماه و شهریور ماه امسال هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    به خداوندی که بالا شاهدگواهه شوهرمن معتاده سه تابچه داریم دوتادختریکی کلاس سوم یکی اول دبستان هنوزمانتوکفش ندارن برای مدرسه کسی هست کمک کنه اجرش باخدا09926462212شماره کارت 6037991757975044

  • ناشناس

    سلام ازتون خواهش میکنم مستمری هاروزودترواریزکنیدممنون میشم.

  • ناشناس

    سلام حقوق رو چرا واریز نمیکنید
    من زنگ زدم امروز گفتم ت این یکی دو روز مسلمن جمعه ک خبری نیست میمونه شنبه خواهشا بزنید ما کلی بدبختی داریم ... مال شما رو هنوز پرداخت نکردن

  • علی

    حالا هرچی اضافه شده فقط زودتر واریز کنید مردم احتیاج دارن امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲هستش ولی هنوز واریز نکردید دیگه چقد چشم اتنظاری خسته شدیم

  • saman

    سلام . کمال تشکر از انسان هایی ک وجدان دارن و اینگونه حمایت ها رو تو برنامشون گذاشتن . این امیدی هس ب اینکه همه بد نیستن .منم مثل همه محتاجم برای ادامه زندگی و حتما یه آدم خوب پیدا میشع که با
    09373032631 مشاور حقوقی گره از زندگیم باز کنه

  • علیرضا

    چرا میگین بهزیستی پشت نوبتیش به صفر رسیده هنوز کلی حق پرستاری واریز نشده وپشت نوبتی دارین اینا بدهی نیست؟

  • ناشناس

    مملکتی که روگنج هست ازهمی کشورقنی تراون وقت 90درصدتحت پوشش بایددولت مرداش برن تعقیربدن تاریکی پیدابشه یه چی کمکشون کنه بریت بمیریت

  • ناشناس

    سلام چرا مستمری این ما شهریور ماه واریز نشود

  • ناشناس

    تو‌ خدا‌ واریز‌ کنید‌ مستمری‌ بهزستی‌ رو پول‌ نداریم‌ من‌ معولیت‌ شدید‌اعصاب‌ روان‌ دارم‌
    پول‌ دارو‌ ندارم‌

  • ناشناس

    خدایی بد جور مردم رو سر کار گذاشتین لااقل این ماه رو زود واریز میکردین‌ تا پدری شرمنده بچه هاش نمیشد از فردا مدارس شروع میشه واسه بچه کیف وکفش‌و لباس مدرسه نیازه یه کم از حال افراد کم درآمد بفهمین تا کی میخوایین این مردم چشم انتظار بعضی مسئولین که البته مسئولیت پذیر نیستند باشند

  • داود

    عیدی امسال را که ندادند هوچیها.۲۰درصد را هم بهره ۵ ماهه اش را خوردن.دروغگو ها.چه بگوئیم آنها که این روش‌ها را بلدند جواب هایشان را هم قبلا آماده دارند.

  • مسعودحسینی

    سلام من حقوق شهریورماه گرفتم همان مبلغ قبلی بودافزایش نداشت چرابیخودی وعده میدین عمل نمیکنیدلطف کنیدبه بیرون ندین میخورن ماروهم مسخره میکنن

  • ناشناس

    سلام ببخش چقدر به مستمری اصافه شود من یک نفر هستم

  • احمد

    چرا همش میگید حقوق حقوق؟؟! حقوق یعنی پرداخت حق کاری که انجام دادید اما شما که کاری انجام ندادی و طلبی نداری که طلب حقوق میکنی.
    اگر فرد خیری به یک نیازمند مساعدت مالی انجام بده مثلا 50 هزار تومن، اون نیازمند نمیتونه بگه نه این کمه و بایست شما 100 تومن بدی. اما اگه توانش رو داشت بیشتر میده.
    حالا همون خیر با نام کمیته یا بهزیستی مبلغی به صورت مستمری (که شما میگید حقوق) داره به صورت جمعی به یه قشر پرداخت میکنه. این عیبه که یکی بگه حقوق من چرا اینقدر یا اون خیر یا نهاد خیرین رو محکوم بکنید.

  • زهرا

    سلام خسته نباشید واسه منم مستمری واریز نشده کی واریز میشه لطفااطلاع بدید منم بدونم

  • احمد

    زندگی خیلی سخت شده عزیزان بایست مردم همه هوای هم رو داشته باشن. اونایی که تحت حمایت هستن بچه بالغ داره که میتونه کار کنه یا اینکه خود سرپرست توان کار رو داره، تو خونه بیکار نشینید فکر کنید با میزان وام اشتغال که این نهادها در نظر گرفتن چه کاری میتونید انجام بدید که تبدیلش کنید به هدف و تلاش. وگرنه این مستمری و یارانه هیچی نیست. خانوم ها اکثریت میتونن به سمت مشاغل خانگی برن که درامدش کم نیست. حتی دوستان اگه کسی سر کار هست و میتونه از بین نیازمندان نیروی کاربگیره یعنی بیمه کنه طرف رو، بی نصیب نمیمونه و به اعضای اون نفراتی که اورده سرکار کلی وام توسعه تحت عنوان کارفرمایی بگیره. دست گرفتن واقعی اینه که هم خودت راضی میشی هم خانواده ای دعاگوی تو میشه و هم خدای بالا سرت خشنود.

  • ناشناس

    اون قرمساقی گو مخورد میگفت عملیاتی میکنم ج مردم بده ـ

  • ناشناس

    شنبه مدرسه ها باز میشه چقدر این قشر مظلوم هستن نمیشد زودتر برنامه ریزی میشد مسعولان چه میکنید عندالله

  • ناشناس

    تروخدا حقوق بهزیستی شهریور واریز کنید من معلوا دارم مریضه

  • الهام

    با سلام .بنده همسرم که سرپرست خونمون هست معلول هستش .وپسرم هم معلول هستش هر دوتا معلول شدید اعلام شدن ودارای کارت معلولیت هستند .۴ فرزند دارم ۳تای اونا محصل هستند .بقران حتی یک قلم برای بچه هام نخریدم چه برسه به کیف وکفش وفرم .مواد غذایی تو خونمون تموم شده اما من بیشتر ناراحت بچه هام هستم که مدام بیخ گوشم میگن مامان صبح مدرسه داریم هنوز هیچ چیزی نخریدی با چی مدرسه بریم .ومن فقط به امید همین مستمری مدام به پیام گوشی نگاه میکنم .رفتم به ریس بهزیستی شهرمون نامه نوشتم که کمک کنه اما حتی نامه رو نخوند .گفتم لوازم تحریر بهم بده گفت برامون نفرستادن .دلم خیلی شکست .اگه داشتم نه اینجا میگفتم نه منت ریس یا کسی دیگه رو میکشیدم .فقط میگم خدایا روزی رو برسون که دیگ هیچ وقت به این روزام فکر نکنم وزجر نکشم . شماره کارت همسرم که سرپرست هست میفرستم امیدوارم اونایی این شماره رو ببینن که همدرد من نباشن .۶۲۸۰۲۳۱۳۶۱۱۶۱۶۲۲بنام علی برجی

  • مهدی حیدر

    امروز سی ویکم هنوز نریختن نمیدونم چرا هربرج یک روز مشخص نمیریزن تابدونیم تکلیف چیه مدرسه میرفتیم ازتکلیف میترسیدیم الان ازبلا تکلیفی میترسیم

  • حمید رضا یزدان پرست

    من به دلیل بیماری و بیکاری و نداشتن هیچ گونه بیمه از کمیته امداد امام مستمری دریافت میکردم ولی چندماهه که به دلایل نامعلوم قطع شده است خواهشمند هستم مرا یاری نمایید ممنون میشم

  • ناشناس

    سلام امروز جمعه ۳۱شهریور بهزیستی چرا هنوز واریز نکرده

  • ناشناس

    واریز نشده بخدا لازم داریم دم مدرسه

  • مجتبی علیزاد

    دوستان برا منم واریز نشده بهزیستی امروز 31شهریور ساعت 1بعدظهر فکر نکنم تعطیل امروز واریز بشه شایدم قطع کردن.نامردا

  • Mahdi

    سلام مستمری واریز شده بپیا نه؟

  • ناشناس

    بابا به خدا دستمون خالیه تو این گرونی و سختی حداقل حقوق پایه اداره کار بدین ماهم تا حدی باری از دوشمون کم بشه

  • ناشناس

    کمیته امداد امیدیه فقط دروغ انقدمیبرنت میارن آخرم هیچی خیرنبینه

  • سیدمحمدمصطفئ مدرسی

    سلام من پدره سوم شدم ولی در این روزگاره امروزی با این شرایط و چون بیکارم دارم کم میارم.
    خدایا شکرت تو این نظام من نظر دادم اول برای شما بعد اگر بنده ای بعد از شما یا از طرف شما به من محبتی داشته باشه.
    یا علی مدد . . .🙏🤲

  • کوروش فلاح فر

    دلیل پرداخت نکردن مستمری معلولان چی هست پول معلولان دیگه خیلی ناچیز هست اینم که میره برای پول دارو اگر لطف کنید واریز مستمری را انجام دهید بسیار ممنونم،،،،،،،،،،،،

  • احسان

    چرا خقوق واریز نشودی

  • مستمری بهزیستی

    مستمری بهزیستی تا الان ۳۱ شهریور ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه هنوز واریز نشده
    برا شما واریز شده؟

  • مریم

    مستمری بهزیستی تا الان ۳۱ شهریور ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه هنوز واریز نشده
    برا شما واریز شده؟

    • سعید

      نه، ساعت ششونیم عصر

  • ناشناس

    توروخدا ما هم احتیاج داریم مستمری من پرداخت نشده

  • ملت

    چرا پس ۴۰درصد درصدو نریختین بلا کشیدین

  • ناشناس

    قراره کی مستمری بهزیستی واریز بشه؟

  • زهرااسدی تباران

    تون خدا شام نداریم باورکنید شوهرم احصاب وروان داره مستمری بهزیستی نیومده ۳تابچه دارم ۲مدرسه رو دارم نه کیف دارن نه هیچی هیچی به خدا گرسنه ماندیم زیر اتاق بلوکی قالی زیرپامون هم نداریم خلاصه بگم یک عمله سزاریان وکلیه هم دارم خدابه فریادم برسه این شماره حسابمه هرکس اتقاد به الله داره وتوان داره مقداری حلال کنه برا خاهرش دعاتون میکنم به خدا ۶۰۳۷۹۹۱۷۶۸۶۰۴۲۰۳زهرااسدی تباران تون خدا چرا مستمریمونو واریز نمیکنید بهزیستی رو)

  • معصومه محمدنسب

    چرا حقوق واریز نمی کنید خسته کردین مارو

  • ناشناس

    سلام حقوق چرانمیریزیدانصاف داشته باشین خودتون درراه هستین نمیدونیدادم های مثل ماچی میکشن هرچقدر اه وناله میکشیم اینا پرورده میشن من میدونم همون وضعیت مالیمون پایین هرکی میتونه به خانواده من کمک کن ممنون میشم5022291510792516

    • هم وطن

      فقط به دادهم وطنتون برسید

  • Eskeletkhatarnak

    جمعه31شهریورساعت21هنوزکه خبری ازواریزی بهزیستی نیست.مث اینکه امشب هم خبری نیست.
    آخه اگه مسلمونین،اگه کافرین،لامصب روبریزین،روی اون حساب کردیم،که گوشه ای اززخمامون بزنیم.همه دنیادارن عذاب میدن،شماهم اینطوری!!!براتون بچه میکنه،که نگه داشتین،بریزین لامصب رو،!!!اینقدرتف ولعنت به جون خودتون نخرین!!!

  • ناشناس

    سلام مستمری بریزن افزایش مستمری پیش کششان

    • ناشناس

      سلام برامن ۱مهرساعت۸ربع کم واریزنشدبراکسی واریزشده

  • یاور

    چرا دروغ میگن مسئولین.قرار بود ۲۰درصد مستمری اضاف شود برای نهادهای حمایتی .اضاف نشد .غیراز دروغ ویاوه گویی چیزی در کار نبوده.ایکاش دروغ نمیگفتین ..

  • ناشناس

    چراخقوق بهزیستی واریز نشد

  • ناشناس

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • ناشناس

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • ف.حسن زاده

    سلام واقعامستاصل ودرمانده ام مستمری بخوره به کمرشون..حامی اگه کسی هس5894631574401006خداع
    وض شومیده.ممنون هی.بسوزی

  • ناشناس

    تو روخدااااا بریزد

  • ناشناس

    بریزید

  • ناشناس

    خسته نشدیدخجالت هم نمیکشید اینقد دروغ میگین به مردم نامردها

  • بهمن

    الهی خیر نبینید که صدبارحسابم چک کردم خبری نشد .ایشالله خدا به حق بزرگیش باعث وبانیش رو مثل همه معلولا گرفتار کنه تا بفهمن درد معلول چیه .ی دفه تو ی روز هممون بکشید و راحتمون کنید آخه اینم شدزندگی ...فقط دروغ میگین و بس

  • ملت

    آقایون دزد این ۴۰درصد افزایش هاپولی شد من از شماها شکایت میکنم قرار بود ۷۸۶۰۰۰ واریز بشه چی شد باز رفت تو جیب از ما بهترون من نمی‌زارم یه آب خوش از گلوی تون بالا بره بیچاره مردم که به کمیته امداد کمک میکنن نمی‌دونم نصف بیشترش تو جیب خودتون میره

  • مریم

    سلام خسته نباشید من واقعن خسته شدم چرا واریز نمیکنن این کوفتیو ک هیچ دردیو درمون نمیکنه من بیمارم ی بیماری ناعلاج دارم پوکی دارم کبدم مشکل داره قلبم مشکل داره کلیه هام مشکل دارن دکتر گفت بیا بستری شو بقران پول کرایه ندارم ک برم تا بیمارستان چ برسه بستری بشم دانشجو هم هسم خیلی وضعم خرابه مجبورم از اینو اون قرض کنم هر دفه الان بخدا نزدیک هفت میلیون ازم میخان ندارم ب والله بدم هیشکی ب فکر ما نیس ماهی دو میلیون هزینه دکتری و آزمایشاتم میشه لطفا بدون منت هر کی داشت هر چقد دلش کشید خواهرانه برادرانه مادرانه پدرانه بهم بده اجرش با خدا خیلی بخدا شرمندم ک اومدم اینجا تقاضا کمک میکنم بخدا تا زانو تو گل رفتم حال روحیم داغونه شرمندتونم الهی هر کی ک کمکم کرد خدا صدبرابرشو بهش بده هر چی از خدا میخاد خدا بهش بده ی مشکلی هم دارم لطفا برام دعا کنین حل بشه5894631560581811 قربون معرفتتون

  • ناشناس غریب

    سلام خسته نباشید چرا واریز نکردن من بخدا خیلی لازمم مریضم بیماری دارم ناعلاج کنارش کبدم مشکل داره کلیه هام مشکل داره قلبم مشکل داره طحالم مشکل داره پوکی استخوان دارم بقران دکتر گفت باید بستری بشی اما من حتی کرایه رفتن ب بیمارستان ندارم خیلی لازمم ماهی دو میلیون هزینه دکتری و آزمایشاتم میشه لطفا هر کی میتونه کمکم کنه اجرش با خدا الهی هر کی کمکم کرد خدا صدبرابرشو بهش بده من خیلی شرمندم اینجا گفتم اما بخدا چاره ایی ندارم هزارتومن ندارم موندم هفت تومن فقط قرض کردم کم کم از اینو اون موندم چجوری بدم تو رو خدا هر کی داشت کمکم کنه ممنونتون میشم5894631560581811

  • ماهان

    بادرود بنده هم معلول ومستاجربتیه بأية دخترمحصل به خداوندی قسم پول مانتوم اشتم یکساعت زار دهری بتونه خودش یابه وسیله کسی دیگه کمکم کنه اجرش پیش پروردگار گم نمیشه چراکه خداوند حتمن زیرین کسی نمیره ده برابرشومیدهباارزوی تندرستی وعاقبتبخیری برای هموطنان عزیزم 6037697666436305

  • ناشناس

    چرا هنوز واریز نکردن حقوق بهزست
    ی

  • امیر

    از مارو ندادن کمیته امداد و۱مهر ۷صبح

  • س

    امروز اول مهرچرا مستمری شهریور واریز نشده کسی میدونه؟

  • زینب رجب زاده

    سلام چرا بهزیستی حقوق مارودیرپرداخت میکنه

    • ناشناس

      خدا نابودشون کنه امروز بچم باگریه رفت مدرس کفش نداشت ۳بار هی میبردمش بازار دیدم حقوق هنوز پرداخت نشد با ناراحت بابستی برمیگشتیم خونه الهی خیر نبینن 😭😭

    • ناشناس

      سلام بهزیستی هنوز مستمریمونو واریز نکرده والا نیاز دارم هر چند پول دوتا مرغ هست ودیگر هیچ کسی هم به فکر معلولین بیچاره نیست؟واسه کسی واریز شده

  • ناشناس

    الان چندروزه منتظریم مستمری واریز نشده‍ پس کی میخوان واریز کنن امروز ۱ مهر هنوز هیچ خبری نیس

  • حمزه آقامحمدی

    سلام با ماشین کار می کردم که ۱۵/۹/۱۳۴۰۱ دور برد بهد یه نامه‌ به بیت رهبری دادم گفتم خرجی خانواده ۵ نفری را با ماشین در می‌آوردم جواب نامه آمد به کمیته کمیته بهم پیشنهاد وام‌ خودرو داد که ماشين بگیرم بهم گفتن برو کارنامه تاکسیرانی را بگیر بیا وام خودرو بهد بدیم رفتم کلی حزینه کردم تا تونستم کارنامه را بگیرم گرفتم بردم کمیته گفتن برو سامانه حیات سبدنام کن سبدنام کردم گفتن برو ۲ماه دیگه بیا نامه بديم برو وامتو بگیر ۲ماه دیگه رفتم بهم گفتن بهد وام تهلغ نمیگیره تو را خدا اين وامو بهم بدید بیکارم بخدا ۳تا دختر دارم خرجی می خوان بقران ین حقیقت گفتم

  • رضا کوچکزای

    چرا مستمری بهزیستی استان سیستان و بلوچستان ایران پرداخت نشده است چرا مستمری بهزیستی من داده نشده است

  • امروزم اول مهر هنوز واریز نشده چرا

    امروز اول مهر هنوز واریز نشد

  • تنها

    مسمری واریز شده یانه

  • ناشناس

    امروز یکم مهر حقوق واریزشده یانه

    • ناشناس

      بریزین

  • جلال نگار

    مستمری‌ شهریور بهزبستی واریزشده یانه؟امروزاول مهرماه واریزشده یانه؟

  • ناشناس

    امروز یک مهر ساعت۱۲:۵۶دقیقه ظهره هنوز مستمری بهزیستی شهریور برامون واریز نشده این چه وضعیه واقعا ما گرفتاریم چشممون خشک شد بسکه منتظر پیام واریز بودیم همه جا تیتر زدن افزایش مستمری وفلان وبهمان بعد همون حقوق بخور نمیری ک تا الان میریختن هم نریختن بچهام گشنه آن تا کی بگم منتظر باشند آخه پول دکتر و دوا درمون از کجا بیاریم آخه ما معلولا باید تا کی صب کنیم پول بریزم ک بریم دکتر و دارو بخریم یا یه چیزی بگیریم بچهامون بخورن نمیرن فک کنم پول ما معلولا دادن فرش ابریشم برا رونالدو گرفتن حالا پول مارو ندارن بدن واقعا برا جمهوری اسلامی متاسفانه ام ک فقط به اسم اسلامیه و به اسم فقط همه چیزاشون هی و در عمل هیچی نیس

  • خان

    چرا اینها ایقد دس میکشن خب لامصب بگو واریز کن دیگ،گرفتار یه مشت مسولین بی کفایت وپست شدیم

  • ناشناس

    تا الان یک مهر ماه ماهانه بهزیستی واریز نشده

  • حسین

    تا این لحظه مستمری شهریور ماه بهزیستی برای من واریز نشده

  • ناشناس

    واقعاً شوخی با جان مردم ظلم بزرگیست

    شماها دزدی میکنید اون وقت ما بیچاره ها برای یک وعده غذا باید به سمت سطل آشغالا بریم خداوند از شما گذشت نخواهد کرد یا حق مارو این دنیا میدید یا اون دنیا


    امیدوارم ترس از الله داشته باشید

  • بدبخت

    سلام زنی بیوه با یه یتیم یه خونه ی چهل متری که پارسال اجاره کرده بودم الان صاحب خانه ازم 40ملیون میخواد به خداوندی خدا اه در بساط ندارم الان مستمریم هم واریز نشده گرفتارم مریضم پول داروهام شده سه ملیون ندارم این وضع زندگی منه5859831176283793

  • جعفر

    امروز1مهر ساعت15 ظهر می‌باشد هنوز واریز نشده خدا جوابتان بده که یک هفت هست که دل مدد جویان بهزیستی خون کردید بلاتکلیف گذاشتی ایشالا ه یک روز شماهم موهتاج میشود

  • ناشناس

    چرا حرف بیخود میزنین الان یکم مهر ساعت سه ونیم بعدازظهر هنوز مستمری شهریوربهزیستی واریز نشده کدام افزایش؟

  • ناشناس

    فعلا تا این لحظه ساعت ۴بعدظهر ۱/۷/۴۰۲هنوز عرضه و لیاقت واریز نداشتن دیگه کشور و دولت از این بهم ریختگی تابحال ندیدیم و نخاهیم دید . من به عنوان یه شهروند گرسنه و عیال بار و معلول بسترگرا و مستاجر از دولت و کابینه اش تقاضا دارم تا بیشتر ازاین مردم به نکبت مطلق نکشاندند استعفا دهند تا افرادی برتر و کاردان امور کشور را به دست بگیرند شاید فرجی در زندگی مردم و کشور رخ داد..‌ کشور داره به کوری و نابودی مطلق میره . شما را بخدا استعفا بدید و برید نمیخایم شما برامون تصمیم بگیرید . درضمن مجلس را هم تعطیل و اینهمه بودجه صرف مجلس و نمایندگان میکنند خرج مسکن کنن وقتی شورای نگهبان و مجمع تشخیص هست دیگه احتیاجی به مجلس نیست . مجلس ما فقط واهی و نمادین هست که داریم میبینیم

  • احمد

    این همه حرف وناله وشکایت فایده اش چیه؟یک نفرهم جوابگونیست این یک رسم ک همیشه بیشترین فشاروبه قشرضعیف جامعه واردکنند چون میدونندصداشون به هیچ جانمیرسه کی تاشنیده ک یک برج ازحقوق کارمنددولت کم کنندیادیربدن مهال غیرممکنه حتی چنددقیقه ام دیرواریزنمیشه اینجوری دیگه حالاهی ناله کنیم التماس کنیم ازخداوپیغمبروامام زمان بگیم قسم بدیم فایدش چیه ؟؟؟هیچی

  • سوگند

    سوگند هستم
    خدا لعنتتون کنه یه روزی میاد که ما پیروز میشیم و شما هم سوار هواپیماهای کوفتیتون میشین و از مملکت فرار میکنید ..اون روز نزدیکه ..صبر مارو دارین امتحان میکنید ..شما مقصر نیستید ک ..ما مردم مقصریم که نمیایم تو خیابون و اعتراض کنیم و دست همو بگیریم ..پشت همو خالی نکنیم ..اینطوری قرار نیس چیزی درست بشه تازه روز ب روز وحشتناک‌ترین میشه ..بهودمون بیایم ..بیاید حقمون رو از این اجنبی های بی همه چیز ظالم از خدا بیخبرا بگیریم وگرنه ماه بعدی یهو میبینی مستمری چس غاز مارو قطع کردن هااااا..تا دیرتر از این نشده ب خودمون بیایم حدقل ب آینده بچه هامون فکر کنیم بیشتر از این ظلم نکنیم بخودمون و حقمون رو فریاد بکشیم ب امید ازادی...موافقاااا لایک و پاسخ ..

  • ناشناس

    شنبه اول مهر هم داره تموم میشه الان ساعت ۱۸:۴۰ هنوز مستمری بهزیستی واریز نشده
    اگه به حساب شما واریز شده لطفا اطلاع بدین

  • مهدی محمدزاده

    سلام مريض هستم قرص میخرم نیاز به پول دارم بچه دارم زندگی غذا می‌خواد لطفا به سید علی خامنه ای بگید پول ما را واریز کند

  • مهدی محمدزاده

    سلام لطفا پول مارا واریز کنید خیلی احتیاج داریم

  • ناشناس

    امروز یکم مهرماه بود مستمری بهزیستی خبری نشد چرا واریز نشده

  • علی

    سلام برادران وخواهران مددجوی بهزیستی الان بکم مهرماه1402میباشد آیا برای کسی مستمری واریزشده الان ساعت 8شبه اگر واسه کسی واریزشده یه اطلاع رسانی بکنه بچه من امروزباکفش پاره رفت مدرسه

  • داریوش

    علت واریز نشدن مستمری سازمان بهزیستی مدیران بی لیاقت پشت میزی هستند ،،بودجه رو باید گرفت و به حساب سازمان واریز کرد ،،مدیران بهزیستی که همش خواب تشریف دارند ،،یکماه معلولین روبروی سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی اعتراض نکردند بودجه بهزیستی واریز نشد ،،مدیران بهزیستی دنبال گرفتن بودجه نمی‌روند پشت میزی هستند ،،

  • م ه

    ازتاکستان برای ماواریزنکردن

  • ناشناس

    شهریورماه برا هیچ کس ب جز معلولین ذهنی مستمری وجب پرستاری واریز نشده

  • لیلا

    بخدا ما چشم به راه حقوق بهزیستی هستیم هنوز واریز نشود

  • ناصر

    سلام خدمت دوستان عزیز ...حقوق کمیته ای ها پرداخت شده مثل همون برج های قبل...ولی اضافه نشده و ندادن چیزی....برا حقوق بهزیستی هم هنوز حقوق پرداخت نشده ...امروز یک هفت هزار وچهارصدو دو...ساعت بیست یک

  • ادریس

    ساعت 9 شبه یک مهر هنوز واریز نشده چرا انقد اذیت میکنین

  • حمید

    الان ساعت ۲۲ تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۳ هنوز مستمری معلولین بهزیستی شهریور ماه رو واریز نکردند یا فقط برای من رو واریز نکردند؟

    • ناشناس

      سلام تورو خدا ديگه کم دروغ
      بگین من هنوز لباس برای بچه هام نگرفتم پول یه دست لباس مدرسه برامون بریزین حساب تاکم شرمنده بچه هام بشم آخ چرا این قدر اذیت می‌کنید تورو خدا هرکس درتوانش هست کمکم کنه من يه آدم مریض بدبخت هستم که کسیو ندارم که بچه هام برس لطفا تقاضای کمک از شما دوستان عزیز دارم از بدبختیم هرچه بگم کم اين شماره کارتم کمکم کنید 6037691622635258

  • محمد

    سلام. بلاخره چند غاز مستمری ساعت 22 شنبه شب اول مهر واریز شد

  • ناشناس

    از منو کمیته امداد سیستان این ماه قطع کرده...میگه چون زیر ۴۰سالی ..چطور دوساله واریز کردین الان فهمیدین زیر ۴۰سالم

  • ملا نفس

    با سلام بنده ۳۸ساله هستم دین اسلام ایمان به خدا پایبند به حقوق اسلامی
    بنده الان توان مالی ام زیر صفر است الان بچه اولم میخواد بره مهد کودک اون خدای احد واحد شاهده که نه ثبت نامی کردیم و نه لباسی یا کیف کفشی توانستیم بخریم ؛واقعا من که پیش زن بچه ام شرمنده ام؛پسرم هر روز از من میپرسه که بابا کی می‌رویم شهر برام کیف کفش کتاب بخری ؛من هم در جواب بغض گلویم را می‌گیرد و بهش میگم باباجون خدا بزرگه خودش ردیف میکنه صبر کن عزیزم همه چیز برات ردیف میکنم؛اینجا ای خدای بخشنده و مهربان ازت عاجزانه درخواست میکنم کمکم کنی از لحاط مالی حمایتم کن تمام امیدم به توست خدای دانای حکیم با تشکر ؛ع-ی
    ۵۸۹۴۶۳۱۱۷۸۹۰۴۴۸۸

  • ناشناس

    خداازدولت ماراضی باشه من ازدولت عزیزم خیلی راضیم دربدترین شرایط به دادمان می‌رسد آن شالا همیشه پرچم کشورعزیزم ایران بالا باشه به احترام امام حسین

  • مرتضی تنها

    سلام.من ازرهبرعزیزم توقع ندارم.حتی از رییس جمهوران عزیزان.ایمان دارم دستوررسیدگی به پابرهنه هاخصوصا بهزیستی.راداده آن.اقای مسئول.شمانافرمانی میکنیدبخداقسم ودیرنیست که ملک مقرب خدابرسرماحاظر ودرحظورخدابایدجواب بدی تادیرنشده بس کنیداینقدرچوب لای چرخ حکومت اسلامی نگذاریدکه نارضایتی ایجادکنیدازقهرخدابترس

  • بی‌صداحرف میزنم🤐🤐

    باسلام‌وعرض‌اَدب به کسانی که این متن‌رو می‌خوانند.
    بنده معلولیت جسمی‌وحرکتی دارم سال۱۳۹۵خانم‌ فوت شدوسال۱۳۹۸بچه‌سه‌ساله‌م فوت شد الان با مادرم زندگی میکنم دوشب پیش مادرم‌رو بردم قم و جمکران ولی وقتی برگشتیم خونه‌م‌رو دزد زده بود مهم‌تر از تلویزیون‌و... چرخ‌خیاطی بود که مادرم باهاش دستگیر اشپزخانه می‌دوخت و تنها منبع‌درآمدمان بودکه اونم بردن اگر معلولیت نداشتم و لال نبودم خودم میرفتم سرکار ولی از سمت راست بدن معلول هستم.
    اگر کسی میتونی کمکی کنه که مادری‌ خوشحال بشه به این شماره کارت مبلغی واریز کنه که امام‌زمان برکت به مال‌وجان‌تون بده.
    5894631559830849
    برای ارتباط و یا اطمینان بیشتر به این شماره پیام ارسال کنید درصورت نیاز شماره کارت مادرم‌رو ارسال میکنم.
    09036212852

    • معلول بدبخت

      امروز ۲ مهر ساعت۱۵:۱۳ برامن واریز نکردن چرا

  • Hosein

    برا منم واریز نشده شهریور ماه

  • معلول شدید

    به خدا دارید حق معلولان را سالهاست می خورید سیر نشدید .
    امروزیکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ برای من دیشب مستعمری رو مثل ماههای قبل ریختن و خبری از افزایش نبود ..هرسال کارشون فروردین میگن زیاد شد ولی یکسال رو میخورن ماه آخرسال اونم بجای ۲۰ درصد ۱۰ درصد زیاد میکنن بعد ساز دوقل دست میگیرن میگن ۴۰ درصد زیاد شد .من معلول شدید هستم تا حالا غیر از مستعمری به خدا ی ریال بهم ندادن .حق پرستاری رو ۳ ساله میگن میزاریم تو نوبت ولی خبری نیست ماهی یک میلیون فقط خرج بریس و....میدم

  • مجتبی علیزاد

    سلام دوستان واریز شده اول مهر واریز شده ساعت 7شب ولی اضافش واریز نشد

  • ناشناس

    کمک کنید کمک کنید. خدایا در ان روز تو خواهی گفت دلیل معلولیت بنده خود را و التماسها و درد کشیدن شبانه اش را.

  • فرزانه نوجاه ساران

    دوم مهر همون شیصدو پنجاه زدن.نه افزایش مستمری دیدیم نه مابالتفاوت پرداخت شد حسرت همچی ب دلمون موند از بی کفنی زنده ایم شرم کنید...

  • بی کس

    چرا مستمری شهریور ماه بهزیستی واریز نمی‌کنید

  • یک ناشنوا

    من درشگفت هستم این چهل درصد مستمری اضافه میخوام بدن چرا دولت آنقدر سخته براش که ششماه امروز فردا می‌کنه این پولی که به مستمری بگیران بهزیستی میدین واقعا پول دوجفت کفش مسولان میشه مسولان دشمن معلولین لطفاً درخواست یک واکسن جدید بکنین تا معلولین بمیرم آنقدر کارشما سخت نباشه براتان چون واقعا از جیب پدرتان مستمری معلولان میدین فکر کنین معلولین ایران مستمری بگیران ایران مردم قره فلسطین لبنان و سوریه هستن آخه مسولانی که دم از اسلام می‌زنیم پیشانی تون رو با سایش پیشانی به قالی سیاه میشه .وادعای اسلامی درمیارین آیا وجدان دارین آیا شما که دم از اسلام میزنی رحم به باجناق خودتان نمیکنین آیا شماها رحم به معلولین میکنید خدا که نیست امام که هیچ ولی وجدان دارین کاری میکنین که معلولین خودکشی کنن ما معلولین از جسم خود ما امید هستیم از جامعه ترد شده هستیم کاری نکنید از خانواده هم طرد بشینم واقعا لعنت به هر مسولی که چوب بای چرخ معلولین میزاره و میگه مسلمانم

  • احسان مرادی

    سلام چرا ؟ قطره چکان حقوق ما معلولین را پرداخت میکنید بخدا ما معلولین در این دنیا آزمایش شما مسولین هستیم در آن دنیا باید جوابگو باشید..ما را سر در گم کردین یکبار بیست و نهم یکبار دیگه روزی دیگه...اگه حقوق کلان شما اینجوری پرداخت بشه زمین و زمان بهم میریزین..آخه گناه ما معلولین چی هستش..ای کاش هر مسؤل کم کاری خداوند آن را یک ماه معلول کند ببینم چه انتظاری دارن

  • ناشناس

    واریز نشده دوماه کجاباید پیگیری بشه راهنمایی کنید شاید قطع کردن؟؟؟

  • زن سرپرست خانواده

    دروغ میگن امروز۳شهریوربود اما هیچ پولی به حساب من واریزنشده است هرکی گفته پول دریافت کرده دروغ گفته ازخودشدت هستن

  • مهدی

    باسلام قرار بود ۲۰درصدافزایش مستمری بهزیستی رومهر ماه واریز کنند ولی همون مبلغ قبلی رو باتاخیر واریز کردن مابه‌التفاوت این ۶ماه به علاوه ۲۰درصد افزایشی رو کی قرارگاه واريز کنند؟آیا کسی ۲۰درصد افزایشی رودریافت کرده ؟

  • ناشناس

    کمکم کنید داخل کپر به معنی لاگ نشستم ۳تا بچ۶دارم فریادم نمیرسه به ولا معلول هستم تو برادر که می خونی ندانان تومان بفرست

  • ناشناس

    😔😔😔😔😔😔😔😔💔کمکم کنید ای مردم ۵۸۹۴۶۳۱۱۸۰۴۱۱۹۱۰به نام احسان محتشمیان

  • ژ عابدـ

    کمیته امداد با افزایش ۱۳۰۰۰۰تومان شهریورماه توی بوق کرنا کرده، خجالت هم نمی کشند

  • رضا

    دوستان عزیزکمیته ی امداد هرماه بیست هشتم یا بیست وهفتم مستمری واریزمیکنه درحالیکه افرادیکه کارمند ولت هستن زودترازسی ام حقوق نمیگیرن یه مقداری قانع بودن هم بدنیست

  • افشین

    باسلام این خانمی فرمودن شوهرم مصرف شیشه داره کمک کنی شما لطف کنی ایشونو م درحیاط بذارین اشغالی بیادببره آدمی که بچه ها مشکل دارن زهرماری چیه این بدین اشغالی ببره بعدشم

  • منصور

    واریز شده همون اش همون کاسه بدون اضافه با این صبحونه یه روزمون در کل ماه صلوات باقیه ماه هم بشینیم تا ماه دیگه صلوات

  • آرش

    چرا دروغ میگن ۶۵۵۲۰۰واریزکردن بعد۱۰۹۲۰۰واریزکردن این که شد۷۶۴۴۰۰پس بقیش کجا رفته ۷۸۶۲۴۰تومان ۲۲۱۶۰تومانش کجا رفته ۷میلیون ۲۲۱۶۰تومان‌ حساب کنی چقدرمیشه حق معلول ویتیم وبی سرپرست هم خوردن داره

  • آرش

    ۷میلیون مددجوهستن کمیته امدادوبهزیستی ازهرنفرمابه التفاوت شهریورماه به گفته خودشون که باید۷۸۶۲۴۰تومان بایدواریزمیکردن نکردن ۶۵۵۲۰۰مستمری شهریورماه برامددجویان بهزیستی واریزکردن بعد۱۰۹۲۰۰تومان مابه التفاوت شهریورماه واریزکردن الان ۲۲۱۶۰کمترازگفته خودشون واریزکردن پس عدد۲۲۱۶۰راضرب ۷میلیون مددجوکنی میشه۱۵۵۱۲۰۰۰۰۰۰یه همچین عددی باتومان میشه حالابدون حق یتیم ومعلول بی سرپرست هم خوردن داره اونم چه خوردنی هرساله چندباری اینجوری بخورن آب هم ازآب تکون نمیخوره این فقط مال یک ماهه حالا اگه مال ۶ماه ویا ۱۲ماه حساب کنی چه مبلغی فقط ازحق معلولان خورده میشه

  • ناشناس

    آخه بااین همه نفت گازمعادن گوناگون این چیه بعدشم تورم گرانی که غوغاکرده این پول هیچه خجالت کشیدن واسه همینه خدازلیل کنه ۰۰۰۰

  • ناشناس

    باسلام توروقران توروابولفظل این پیام به گوش مسولان بهزیستی برسانید چرااین مباالتفاوت حقوق مددجویان بهزیستی کمیته امداد فقط شهریور ماه راواریزکردن پس این ۵ماه کی میخوان واریزکن گرفتاریم فروردین ماه اردبیهشت خردادمردادتیر

  • مرتضی گماری فرد

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما ریاست محترم بهزیستی مستمری شهریور ماه به بنده حقیر ؤمستمری ماه 402به من حقیر واریز نشده لطفاً پیگیری کنید

  • یاسر امامی

    من الان 8سال که تصادف کرده وطرف فرارکرده ازکارافتادگی دارم زنم تشنج داره و بچم هم تشنج داره آدرس میدم بیاین ببینین مازندران ساری پل تجن گلما کوچه حافظ منزل دوستدار 09353142925 خرج دارو ما سه نفر زیاد، مددجوهستم اما کفاف خونه اجاره خرید خونه وداروهاش وچیزهای دیگه شما که بهتر، میدونید دخترم 3ساله هستش، من 8بارعمل کردم، دکتر پیرزاده 3بارپیوندانجام داده ملاحسنی شفیعی، ودکتر طالبی پای منو عمل کردن، باعصا راه میرم چند سال، توی خونه هیچی نداریم، شما رابه امام حسین علیه السلام وامام رضا علیه السلام بدادم برسید، بداد بچه، وزنم برسید شرمنده آنها نباشم، شرمندگی خیلی بد، منم تصادف کردم 8سال،پاهام داغون، خداوند هیچ مردی را شرمنده زن و بچش نکنه، 6104،3379،5518،5093 شماره کارت منه، آدرس نوشتم، گلما پایین کوچه حافظ منزل دوستدار

  • ناشناس

    سلام مابه التفاوت ۵ ماه واریز کنین گرفتاریم ماده ۲۷ هم که واریز نکردین ۳ ماه بیشتر هست دیگه

  • محمد

    سلام مستمری بهزیستی ما دوماهه واریز نشده چرا اخرین بار1402/05/21که ریختن

  • عباسعلی سلمانی

    سلام کمیته امداد ی هستم مستمری آذر ماه منو قطع کردند 5دی هست ولی خبری از واریز ی نیست چرا ...؟.... قطع شد ه

  • یاسر امامی

    15میلیون تومان بلاعوض میخوام، مددجوهستم، 8سال تصادف کرده وطرف فرارکرده ازکارافتادگی دارم 8سال یکجا نشین شدم 8بارعمل کردم دخترم 3سالشه حرف نمی‌زند راه کم می‌رود شل است زنم تشنج داره، 6104،3379،5518،5093 یاسر امامی پنبه چوله آدرس میدم بیاین ببینین مازندران ساری پل تجن گلما کوچه حافظ منزل دوستدار 09353142925

  • ناشناس

    همش شده وعده امروز فردا امروز فردا عیدی مددجویان و معوقات در دولت رئیسی پر!!!
    دولت رئیسی عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را قطع کرد! پس از گذشت ۱۵ روز از سال 1403 معوقات افزایش مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان نهادهای حمایتی و معوقات افزایش حق پرستاری و هزینه تامین وسایل بهداشتی سال ۱۴۰۲معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز نشده...!!!
    تاکنون هیچ‌کدام از مقامات سازمانهای همایتی درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود یا خیر؟... و آقای خاندوزی قولی داده بودند سهام عدالت جاماندکان فرزندان مددجویان تحت پوشش قبل عید واریز میشود ولی نشد شرمنده خانواده شدیم واقعا این مسعولان چرا الکی وعده میدن زیرش میزنن بعداً خداوندا شکرت معلولان آفریده خودت هستند حق حقوق قانونی شان بگیر به حق خانم فاطمه زهرا سلام الله علیه وسلم 🙏🇬🇶🙏 معلولان ماده ۲۷ میخوان اجرا بشه ونه سیاسی هستن نه ضد انقلاب نه خلافکار و دزد بیت المال و نه اختلاسکر ووووو تنها مشکل معلولان اجرا شدن ماده ۲۷معلولان معلولان هست وطنم پاره تنم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران هم شاید بیشتر از بلانصبت بعضی ها بیشتر دوست داریم همه مشکلات وطمان هستیم یک رأی نمایندگان مجلس و دولت ریس جمهور و خیلی چیزهای انقلاب اسلامی وفادار هستیم ما معلولان بدون خونه اجاره نشین حتی امسال مثل دیسال منتظر عیدی موندیم ولی خجالت زده شدیم پیش خانواده فرزندان واقعا که خداوند متعال ما معلولان فقط امیدمان تویی همیشه نگهدارمان باش قربونت برم 🙏🥀💔

    🔹و این هم از دولت مردمی سید محرومان و.......!!!!😕😏😒🤔
    مسعولان نه درد معلولان حس میکنند نه حمایت واقعا خیلی زجر میکشیم با اندک ماهانه حتی پول گرایه خونه اجاره نشین معلولان نمیشود چه برسد پول دکتر دارو درمان بیماریهای معلولان سرپرست خانواده و معشیت زندگی این رسمش و نگهداری معلولان در ایران بی سابقه بود و هست تنها مشکل معلولان اجرای ماده ۲۷معلولان هست نه کم نه اضافه ممنونم‌ از سایت خوبتون جون عزیزت اشتراک بگذارید بلکه مسعولان محترم ببینند درد معلولان حس کنند تنها یک ماه ماهانه معلولان نمیتونن زندگی کنند اونم بدون خونه اجاره نشین ی🥀💔🙏 با این گرانی معلولان با ده میلیون هم نمیتونند زندگی کنند والله 🥀💔🙏

  • ناشناس

    ماده ۲۷معلولان معلولان اجرا کنید ممنونم مسعولان محترم عیدی مددجویان و معوقات در دولت رئیسی پر!!!
    دولت رئیسی عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را قطع کرد! پس از گذشت ۱۵ روز از سال 1403 معوقات افزایش مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان نهادهای حمایتی و معوقات افزایش حق پرستاری و هزینه تامین وسایل بهداشتی سال ۱۴۰۲معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز نشده...!!!
    تاکنون هیچ‌کدام از مقامات سازمانهای همایتی درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود یا خیر؟... و آقای خاندوزی قولی داده بودند سهام عدالت جاماندکان فرزندان مددجویان تحت پوشش قبل عید واریز میشود ولی نشد شرمنده خانواده شدیم واقعا این مسعولان چرا الکی وعده میدن زیرش میزنن بعداً خداوندا شکرت معلولان آفریده خودت هستند حق حقوق قانونی شان بگیر به حق خانم فاطمه زهرا سلام الله علیه وسلم 🙏🇬🇶🙏 معلولان ماده ۲۷ میخوان اجرا بشه ونه سیاسی هستن نه ضد انقلاب نه خلافکار و دزد بیت المال و نه اختلاسکر ووووو تنها مشکل معلولان اجرا شدن ماده ۲۷معلولان معلولان هست وطنم پاره تنم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران هم شاید بیشتر از بلانصبت بعضی ها بیشتر دوست داریم همه مشکلات وطمان هستیم یک رأی نمایندگان مجلس و دولت ریس جمهور و خیلی چیزهای انقلاب اسلامی وفادار هستیم ما معلولان بدون خونه اجاره نشین حتی امسال مثل دیسال منتظر عیدی موندیم ولی خجالت زده شدیم پیش خانواده فرزندان واقعا که خداوند متعال ما معلولان فقط امیدمان تویی همیشه نگهدارمان باش قربونت برم 🙏🥀💔

    🔹و این هم از دولت مردمی سید محرومان و.......!!!!😕😏😒🤔
    مسعولان نه درد معلولان حس میکنند نه حمایت واقعا خیلی زجر میکشیم با اندک ماهانه حتی پول گرایه خونه اجاره نشین معلولان نمیشود چه برسد پول دکتر دارو درمان بیماریهای معلولان سرپرست خانواده و معشیت زندگی این رسمش و نگهداری معلولان در ایران بی سابقه بود و هست تنها مشکل معلولان اجرای ماده ۲۷معلولان هست نه کم نه اضافه ممنونم‌ از سایت خوبتون جون عزیزت اشتراک بگذارید بلکه مسعولان محترم ببینند درد معلولان حس کنند تنها یک ماه ماهانه معلولان نمیتونن زندگی کنند اونم بدون خونه اجاره نشین ی🥀💔🙏 با این گرانی معلولان با ده میلیون هم نمیتونند زندگی کنند والله 🥀💔🙏

  • ح م

    ا سلام خیرین محترم ۲۸سال است معلولیت چند کانه شدید هستم چندین ساله ثبت نام کردیم خونه هیچی به هیچی آخرشم با سلام خدمت دوستان و بزرگوار و خیرین محترم بنده سه معلولیت ذهنی جسمی ناشنوایی هستم بدون خونه اجاره نشین هستم و همیشه پیش خانواده شرمنده هستم تنها برای یک خونه گوچک داشتم حداقل ماله خودم بود توان قدرتش نداریم حتی از اداره بهزیستی وام بردارم چون اندک ماهانه نمیتونم قصدش پرداخت کنم از خیرین محترم تقاضای عاجزانه درخواست میکنم منه معلول سه نفره خودمم سرپرست خانواده هستم با سه معلولیت شدید بدون خونه اجاره نشین هستم اگه میشد برام کمک کنند واقعا نیازمند خونه هستم اداره هم هر ساله ثبت نام کردیم ولی خبری نیست از خیرین محترم تقاضای عاجزانه درخواست میکنم شماره کارتم اشتراک میزارم با عرض شرمندگی پیش خیرین محترم بچه گوچکم خیلی آرزو داره خونه دار بشم ولی توانش ندارم به حضرت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیه وسلم اگه دروغ بگم میتونم شماره تلفن مدکارمم بدم بدونید واقعا راست میگم محتاح خیرین عزیز هستم تنها برای یک خونه گوچک از اجاره دادن رهایی یابم با اندک ماهانه معلولان زندگی برامون خیلی سخته هزاران مشکلات زندگی معشیتی و پول گرایه خونه نمیشود چه برسد هزاران مشکلات زندگی معشیتی دیگرمون
    شماره کارت بانکم از طرف اداره بهزیستی شهرستان هست 5894631532613213 بانک رفاه بنام ح_م ...ممنون میشم با خیرین محترم اگه میتونید ایملم هست توانش دارید میتونید پیدام کنید آدمایی هستن واقعا یک خونه برای یک معلول سرپرست خانواده بدون خونه اجاره نشین چیزی نیست اگه توانش داری میتونی شماره کارتم هست و اگه میتونی با ایملم پیدام کنی به خانم فاطمه زهرا سلام الله علیه و آله وسلم 🙏 خیلی سخته زندگی بدون خونه شرمنده تنها بچه چند ساله ام هستم همش آرزوی خونه دار شدنمون میخواد 🙏 واقعا ماهانه اندک گرایه خونه امانم بریده زندگی معشیتی خیلی خیلی سخته برامون 🙏

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان