لوگو
تبلیغات
کد خبر: ۱۸۷۶۲۳

یک خبر تازه از رقم جدید حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ و خبر مهم دولت برای بازنشستگان

در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر تازه از رقم جدید حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ و خبر مهم دولت برای بازنشستگان پرداخته شده است.

صفحه اقتصاد را در گوگل دنبال کنید
یک خبر تازه از رقم جدید حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ و خبر مهم دولت برای بازنشستگان
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

صفحه اقتصاد -  

بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ابلاغ شد.

بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت (بخشنامه شماره ۶۷۷۳۸ مورخ ۱۳/۶/۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور) به معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.

مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ به استاد ردیف (۴) جزء (س) ماده (۱۱۶) قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور پاسخ گویی به استعلامات و ابهامات اداری دستگاه‌های اجرایی به شرح ذیل اعلام می شود.

14020615132723454283054510

در ابلاغیه معاون سازمان اداری واستخدامی آمده است، در اجرای مفاد بند (۵) تصویب‌نامه شماره ۳۶۰۷/ت۶۱۱۳۴ه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ هیئت وزیران با اصلاحات بعدی آن (موضوع تصویب نامه شماره ۶۵۲۶/ت۱۶۶۹ه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ هیئت وزیران مبلغ ریالی حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۱۴۰۲ مبلغ بیست و نه میلیون و ششصد و پنجاه و هشت هزار (۲۹.۶۵۸.۰۰۰) ریال است. این رقم ملاک محاسبه "حداقل حقوق کارکنان دولت" مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در قوانین و مقررات مربوط است.

شایان ذکر است مبلغ حداقل حکم کارگزینی هر ساله در قوانین بودجه سنواتی تعیین می شود.

تبلیغات
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید | تلگرام - اینستاگرام - بله - ایکس - یوتوب
اخبار مرتبط
ارسال نظرات