شگفتانه دولت برای زوج های جوان | واریز وام ازدواج ۸۸۰ میلیونی برای این عروس و دامادها

مدیرعامل بانک دی گفت: شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج برای افراد عادی با ایثارگران متفاوت بوده به نحوی که ایثارگران دو برابر فرد عادی امکان دریافت تسهیلات در این حوزه را طبق قانون خواهند داشت.

شگفتانه دولت برای زوج های جوان | واریز وام ازدواج ۸۸۰ میلیونی برای این عروس و دامادها
صفحه اقتصاد -

 وام ازدواج برای مردم مهم است. وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان از طریق سامانه ve.cbi.ir بوده و میزان مبلغ آن دو برابر افراد عادی است که با توجه به شرایط سنی تا مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان می توانند دریافت نمایند.

نحوه بازپرداخت وام ازدواج فرزندان رزمندگان به صورت بازپرداخت ۱۰ ساله می باشد.علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی به تشریح فعالیت‌ها و خدمات این بانک به جامعه ایثارگری پرداخت و افزود: از آنجایی که جامعه هدف بنیاد شهید حقوق خود را از بانک دی دریافت می‌کنند و تامین مالی این عزیزان از طریق این بانک راحت‌تر است، میان بانک دی و اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید، تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه تسهیلات منعقد شد.

بر این اساس سهمیه‌ تسهیلات در ابتدای هر سال مشخص و به بنیاد شهید اعلام می شود که توزیع استانی این سهمیه توسط بنیاد شهید صورت می‌گیرد.

مدیرعامل بانک دی در ادامه گفت: برای ارائه این تسهیلات شرایط مناسبی در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند به آسانی به این تسهیلات دسترسی داشته باشند.

وی بیان کرد: از سال گذشته در بانک دی تفاهم‌نامه‌هایی با بنیاد شهید منعقد شد و از سویی دستورالعمل‌هایی برای ارائه خدمات به ایثارگران تهیه گردید.

بر این اساس مقرر شد تا برای ایثارگران و جامعه هدف بنیاد که در سامانه «ایثار من» ثبت درخواست تسهیلات خرد می‌نمایند، ابتدا درخواست ها به تایید بنیاد شهید رسیده و پس از آن به بانک دی معرفی نامه بصورت سیستمی ارسال می‌شود و تکمیل پرونده توسط شعب این بانک انجام می‌گیرد.

مدیر عامل بانک دی همچنین گفت: اگر ایثارگران حقوق‌بگیر بانک دی باشند و یا اینکه حقوق خود را از سایر نهادها و وزارتخانه ها دریافت کنند درصورت ارائه گواهی کسر از حقوق از سازمان خود می تواند برای تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن ، تسهیلات دریافت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان