این نماینده با این حرف جنجالی دولت و مجلس را کاملا شست | طرح ساماندهی کارکنان دولت گروگان است

در این خبر به توضیحاتی درباره سخنان کنایه آمیز نماینده ایلام خطاب به دولت و مجلس و طرح ساماندهی کارکنان دولت پرداخته شده است.

این نماینده با این حرف جنجالی دولت و مجلس را کاملا شست | طرح ساماندهی کارکنان دولت گروگان است
صفحه اقتصاد -

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهراً ما مسئولان در دولت و مجلس هنری جز تزریق التهاب به جامعه نداریم و دوست داریم مردم را در برزخ عملیاتی شدن مطالبات برحقشان گرفتار کنیم.

سارا فلاحی در نشست علنی روز ۲۳ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ترور و تکفیر حاصل تحریم است و خون شاهدان شهیدمان وثیقه ماندگاری در برابر این سه است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس ادامه داد: ظاهراً ما مسئولان در دولت و مجلس هنری جز تزریق التهاب به جامعه نداریم و دوست داریم مردم را در برزخ عملیاتی شدن مطالبات برحقشان گرفتار کنیم.

سارا فلاحی

وی بیان کرد: کارکنان شرکتی که زخمی و خسته بی‌عدالتی در پرداخت‌ها هستند، در انتظار طرح ساماندهی کارکنان دولت را گرفتار کرده‌ایم، تا جایی که چنان در ورطه بی‌عملی افتاده‌ایم که اینگونه به جامعه القاء شده است که دولت و مجلس هم دوش و هم کنار این طرح را به گروگان گرفته‌اند، این داستان طرح در مورد همسان‌سازی بازنشستگان نیز تکرار شده است.

فلاحی گفت: بسیاری از آنها در انتظار وعده‌های ما دق کرده‌اند و از قطار زندگی پیاده شده‌اند، ما چنان در گرداب بی‌عملی گرفتار شده‌ایم  و امیدواریم فکر عاجلی برای این جمعیت کثیر و عظیم در جامعه بشود. 

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • M.f.b

    همتون دزد و فریبکارید.کجای دنیا دیدید یه نفر برای دولت اون کشور کار کنه ولی حقوقشو شرکت واسطه کارگری پرداخت کنه.این دزدی آشکاره مجلس ودولت باهم میخورن

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان