آخرین خبر از مطالبات بازنشستگان در فصل ۴ برنامه هفتم توسعه | مطالبات بازنشستگان پیگیری می شود | خبر خوب برای

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از مطالبات بازنشستگان در فصل ۴ برنامه هفتم توسعه پرداخته شده است.

آخرین خبر از مطالبات بازنشستگان در فصل ۴ برنامه هفتم توسعه | مطالبات بازنشستگان پیگیری می شود | خبر خوب برای

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از مطالبات بازنشستگان در فصل ۴ برنامه هفتم توسعه پرداخته شده است.
نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان در دیدار با روسای کانون های بازنشستگی استان گیلان در صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان گیلان از پیگیری مطالبات بازنشستگان در فصل چهارم برنامه هفتم توسعه خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «محمدرضا احمدی سنگری» با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان گیلان، گفت: طی جلسات متعددی در گذشته با ریاست محترم جمهور، مشکلات و مطالبات بازنشستگان عزیز مطرح شده و امیدواریم در برنامه هفتم توسعه با همفکری بازنشستگان، به خواسته های عزیزان بازنشسته جامه عمل بپوشانیم.

در این نشست، «سجاد محمدیان» مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان نیز با اشاره به مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان کشوری، بیان کرد: پیگیری و به ثمر رساندن مطالبات بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه باید مهمترین اولویت مسئولان برای رفاه این قشر عزیز باشد.

محمدیان اضافه کرد: برای شنیدن صدای بازنشستگان باید این عزیزان در اتاق فکر تصمیم گیری ها حضور داشته باشند.

وی در ادامه به سفر دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان گیلان اشاره و بیان کرد: سفر دو روزه دکتر ترکی به استان و دیدار با استاندار گیلان، دستاوردهای فراوانی را به همراه داشت که مهم‌ترین آن ها دستور راه اندازی کارخانه های تعطیل شده «کفش ملی» و «صنایع پوشاک و کفش گنجه»، تخصیص اعتبار به منظور رونق تولید شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) و افزایش ظرفیت پرورش دام شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه بود که قطعاً آثار مثبتی در اشتغالزایی استان گیلان بر جای خواهد گذاشت.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان همچنین ابراز امیدواری کرد که با حمایت همه جانبه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، شاهد به ثمر نشستن و رونق تولید در واحد‌های تولیدی شرکت های تابعه صندوق در این استان باشیم.

روسای کانون های بازنشستگان کشوری استان گیلان در این نشست ضمن ارائه پیشنهادات خود در خصوص فصل چهارم برنامه هفتم توسعه، خواستار پیگیری مطالباتشان در مجلس شورای اسلامی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان