آخرین خبر از ساماندهی نیروهای شرکتی امروز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | جذب فامیلان مسئولین ممنوع | چه خبر از طرح

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از ساماندهی نیروهای شرکتی و طرح ساماندهی کارکنان دولت پرداخته شده است. از استخدام نیروهای شرکتی چه خبر؟

آخرین خبر از ساماندهی نیروهای شرکتی امروز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | جذب فامیلان مسئولین ممنوع | چه خبر از طرح

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از ساماندهی نیروهای شرکتی و طرح ساماندهی کارکنان دولت پرداخته شده است.
استاندار فارس گفت: جذب بستگان، فامیل و نزدیکان مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان ها خارج از ضوابط و چهارچوب قانون به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و مطلقا نباید انجام شود.

آخرین خبر از ساماندهی کارکنان دولتی و شرکتی

محمد هادی ایمانیه، روز پنجشنبه در همایش مدیران حراست دستگاه های اجرایی استان در شیراز افزود: جذب افراد صرفا باید بر اساس شاخص ها و از طریق فراخوان عمومی انجام شود و این مساله باید با حساسیت و جدیت دنبال شود.
وی ادامه داد: باید با حرکت در چارچوب قانون زمینه را برای به استخدام و به کارگیری نیروهای توانمند و افراد موثر و کارآمد فراهم کرد.

ایجاد اشتغال و احداث مسکن، از اهداف کلان دولت سیزدهم
استاندار فارس، ایجاد اشتغال و احداث مسکن را از اهداف کلان دولت سیزدهم برشمرد و گفت: تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و موفقیت هایی نیز حاصل شده است.
ایمانیه افزود: برای تحقق وعده‌های دولت به ویژه در بحث اشتغال و مسکن که برای مردم از اهمیت خاصی برخوردار است موظف هستیم که پیگیری و تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی ادامه داد: هر اقدام و تلاشی که در جهت حل مشکلات مردم انجام شود گامی در جهت امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

تمرکز بر کاهش مسائل اقتصادی مردم همراه با حل مشکلات صنفی دستگاهی
وی، ضمن قدردانی از ایثارگری، فداکاری و از خودگذشتگی مدیران حراست دستگاههای اجرایی طی یک سال گذشته افزود: امروز یکی از چالش های پیش روی سازمان ها، مسائل مزمن شده و حاد است که البته می توان برخی از این مسائل را پیش بینی و از وقوع یا تکرار آنها جلوگیری کرد.
او اظهار داشت: امروز مسائل اقتصادی و معیشت مردم موضوعی است که باید به عنوان یک اولویت مهم دنبال شود، هرچند ورود به مقوله جلوگیری از افزایش قیمت ها در حوزه اختیارات استان نیست اما می توان در مقابله با گرانفروشی و فروش اجناس بالاتر از قیمت مصوب اقدام کرد.
استاندار فارس افزود: یکی از راه های مقابله با گران‌فروشی کاهش واسطه هاست و همه باید کمک کنیم که تا با تحقق این مهم گام بزرگی در جهت بهبود معیشت مردم برداشته شود.

اماکن عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات ملزم به رعایت قوانین هستند
استاندار فارس، تمام سازمان ها، ارگان ها، نهادها، اماکن عمومی و خصوصی ارائه دهنده‌ خدمات را ملزم به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر جامعه دانست و گفت: دشمنان ملت، عفاف بانوان ما را هدف گرفته‌اند که می بایست با تدبیر و بدون تعصب رایج در عین حفظ احترام اما قاطعانه با آن مقابله کنید.
ایمانیه، امکانات در اختیار سازمان‌ها و دستگاه ها را متفاوت دانست و گفت: از این امکانات با هم افزایی بین دستگاهی برای بهرمندی سایر سازمان‌ها و استفاده حداکثری از منابع دولتی اقدام شود.
ایرنا نوشت: وی، با اشاره به جایگاه مردم در تشکیل حکومت اسلامی اظهار کرد: در سازمان ها می‌بایست برخورد پرسنل با مردم با محبت و گشاده رویی همراه باشد و کارکنان دستگاههای اجرایی و خدمات رسان تمام توان خود را برای پاسخ سریع، منطقی و منصفانه به مردم به کار گیرند.
ایمانیه از مسئولان حراست دستگاههای اجرایی استان خواست که برای رفع مشکلات پیش رو با استفاده از ظرفیت های موجود راه حل ارائه دهند چرا که در نظام خلقت هیچ بن بستی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان