۴۸۰ کیلومتر از راه های آذربایجان غربی آسفالت می شود

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هدف گذاری اداره کل برای سال جاری اجرای آسفالت به میزان ۴۸۰ کیلومتر است که تاکنون ۴۳۰ کیلومتر آن انجام عملیاتی شده است.

۴۸۰ کیلومتر از راه های آذربایجان غربی آسفالت می شود
صفحه اقتصاد -

ایرج دست نشان عصر شنبه در دیدار با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتقای ۱۵ رتبه‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد ادارات سراسر کشور افزود: هدف گذاری اداره کل برای سال جاری اجرای آسفالت به میزان ۴۸۰ کیلومتر است که تاکنون ۴۳۰ کیلومتر آن انجام عملیاتی شده است.

وی از کاهش ۸۰ نفری کشته شدگان سوانح رانندگی در جاده‌های آذربایجان غربی طی نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از ابتدای نوروز تاکنون، کاهش ۸۰ نفری کشته شدگان سوانح رانندگی در جاده‌های استان را شاهد هستیم و آذربایجان غربی در این خصوص در رتبه چهارم کشوری قرار گرفت.

دست نشان با اشاره به اینکه در حوزه ایمنی راه‌ها و رفع نواقص این بخش با حمایت مدیران سازمان متبوعه و استاندار آذربایجان غربی اعتبارات مناسبی جذب شد، تصریح کرد: در تلاش هستیم با هدف کاهش تلفات جاده‌ای، ایمن سازی محور قوشچی را امسال به اتمام برسانیم.

وی با تاکید به اینکه ۵۰ درصد تلفات جاده‌ای آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه رخ می‌دهد، اظهار کرد: ۵ دوربرگردان در محورهای این شهرستان در حال ایجاد است و همچنین برنامه ریزی شده تمامی دور برگردان‌های غیراصولی در جاده‌های استان بسته شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه هم اکنون ۳۱ پروژه در حوزه راه روستایی شهرستان ارومیه در حال انجام است، خاطر نشان کرد: در روستاهای مرزی نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان هستیم لذا باید از تمامی ظرفیت‌ها در جهت جذب اعتبار و اجرای پروژه‌های روستایی استفاده کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه راه‌های استان و شهرستان ارومیه افزود: در مورد تأمین ماشین آلات تفاهم نامه‌های خوبی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی منعقد شده که باید با رفع تمامی موانع احتمالی پیش از شروع فصل سرما شاهد تحقق آن باشیم.

شهین جهانگیری ادامه داد: با همراهی مسئولین استانی از وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر تأمین ماشین آلات مورد نیاز برای استان خواهیم بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد