دکتر علیرضا نبی کارآفرین نمونه کشوری در غرفه فولاد اکسین خوزستان:

رکورد شکنی‌های تاریخی فولاد اکسین،مایه افتخار ایران است

یک کارآفرین و خیر نمونه کشوری با اشاره به سال جهش تولید گفت: رکورد شکنی های تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان در این شرایط دشوار جنگ اقتصادی، مایه افتخار و حیرت است.

رکورد شکنی‌های تاریخی فولاد اکسین،مایه افتخار ایران است
صفحه اقتصاد -

در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دکتر علیرضا نبی،کارآفرین و خیر نمونه کشوری با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت به گفت و گو پرداخت و در جریان عملکرد تولیدی شرکت و حضور در بازارهای بین المللی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، نبی در واکنش به دستاوردها و عملکرد تولیدی این  شرکت در خصوص رکوردشکنی های تولیدی عنوان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری  سال جهش تولید نامگذاری شده، رکورد شکنی های تولیدی در فولاد اکسین مایه افتخار و حیرت است.

دکتر نبی ادامه داد: باعث شگفتی است که شرکتی مثل فولاد اکسین عملکردی این چنین خیره کننده در بحث تولید محصولات خاص در کشور دارد و حتی می تواند این محصولات را به نقاط مختلف جهان صادر کند.

وی با بیان اینکه قدردان عملکرد کارگران این شرکت در این جبهه دشوار اقتصادی هستیم، گفت: حضور در پیشگاه مقام معظم رهبری با بیشترین تعداد کارگران گواه جایگاه ویژه شرکت فولاد اکسین خوزستان و ثمره عملکرد مطلوب این خانواده طی سالیان اخیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادامه مسیر فعالیت تود بتواند بیش از پیش در بازارهای جهانی حضور یافته و تولیدات خود را ارتقا دهد و زمینه ساز جهش تولید و رونق اقتصادی و ارزآوری برای کشور شود.

در پایان دیدار نبی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، عکسی به یادگار در غرفه فولاد اکسین ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان