معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار:

خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار در این باره گفت: بارندگی اخیر به فضای سبز خسارت‌های زیادی وارد کرد با تلاش کارگران حوزه فضای سبز در کمترین زمان ممکن درختان شکسته شده جمع آوری و محل رفت و آمد بازگشایی شد.

خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
صفحه اقتصاد -

عبدالحکیم آصفی ادامه داد: جمع آوری خاکهای انباشته بر روی آسفالت معابر در نقاط مختلف، بلافاصله پس از اتمام بارندگی توسط ماشین آلات و نیروهای کارگری انجام شد تا ضمن بازگشایی مسیرها، رفت و آمد مردم با سهولت انجام گیرد. ایشان افزود علیرغم بارش شدید باران همراه با طوفان در شب سه شنبه با زحمات شبانه روزی پرسنل حوزه و همکاری و همراهی حوزه ستاد مدیریت بحران، خوشبختانه کلیه خطوط انتقال و توزیع آب و برق به حالت پایدار برگشته و هیچگونه قطعی برقی در خطوط شبکه نداریم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار ؛ وی با اشاره به اینکه شب سه شنبه به علت مشکلات پیش آمده در نیروگاه کنارک به مدت ۴۵ دقیقه پست نهالستان از مدار خارج شد و برق محدوده قطع شد افزود: با تلاش‌های پرسنل برق و با مدیریت پشتیبانی این محدوده به مدار فعالیت برگشت.

آصفی تصریح کرد: در چند سال اخیر این حجم بارندگی بی سابقه بود است وی گفت: طبق اطلاعات اخذ شده از کارخانه آب شیرین کن کنارک، متأسفانه تاسیسات آن (الکتروپمپ‌ها) زیر آب رفته و از سه شنبه شب تولید آب شرب متوقف شده اما با توجه به ذخیره آب در مخازن آب سازمان آبرسانی بصورت صورت گرفت.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: اعزام نیروهای امداد و نجات با پنج دستگاه کف‌کش جهت کمک به شهرستان کنارک به همراه ۴ نفر پرسنل متخصص از دیگر اقدامات این حوزه بود.

 وی همچنین ضمن قدردانی از توابع شهرستان مدیریت پشتیبانی برای همکاری و در اختیار گذاشتن یک دستگاه لودر برای روستای تیس گفت: همکاری مردم و اعضای شورای تیس و دهیار روستا باعث تسریع در خدمات رسانی بهتر به این روستای تاریخی شد.

 وی در ادامه از همکاری شرکت‌های فعال منطقه تشکر و قدر دانی نمود و افزود: همکاری فعالیت شرکت‌های مختلف باعث خدمات رسانی بهتر در سطح منطقه شد.

 معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار ادامه داد: معاون محترم اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای همکاری و در اختیار گذاشتن یک دستگاه لودر بمنظور لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌ها باعث شد که کانال‌های خروجی آب در کمترین زمان ممکن بازگشایی شوند.

وی ایمن سازی معابر با نصب تابلو و علائم ترافیکی جهت حفظ جان و مال شهروندان را یکی دیگر فعالیت‌های حوزه معاونت عمرانی عنوان کرد و گفت: استقرار نیوجرسی‌های بتنی برای ایمن سازی رفیوژ میانی بلوار سرازیری نرسیده به مخزن، هدایت و راهنمایی خودروهای شهروندان و گردشگران به سالن ورزشی چند منظوره برای اسکان اضطراری و ایمن سازی پل‌های آهنی کانال‌ها توسط همکاران آهنگری را گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های این معاونت عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان