قیمت همستر کامبت امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ به تومان و دلار چقدر شد؟ همستر گران شد؟

قیمت همستر کامبت امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳ به تومان و دلار اعلام شد. آخرین قیمت لحظه ای همستر کامبت را در این مطلب مشاهده کنید.

قیمت همستر کامبت امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ به تومان و دلار چقدر شد؟ همستر گران شد؟
صفحه اقتصاد -

قیمت لحظه ای همستر کامبت امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳ (تا لحظه تنظیم این خبر) به شرح زیر است:

قیمت توکن همستر کامبت امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳

لیست قیمت توکن Hamster Kombat امروز جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳ به شرح زیر است:
  • همستر به دلار: ۰.۰۰۴
  • همستر به تومان: ۳۱۰
    • قیمت ها بر اساس لیست اعلامی شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز درج شده است.

بازی همستر کامبت یک بازی کریپتویی تلگرامی است که کاربران در آن می‌توانند با انجام فعالیت‌های ساده مثل ضربه‌زدن روی صفحه و جمع‌آوری سکه‌ها، به درآمد از ارز دیجیتال دست پیدا کنند. این بازی بر بستر بلاکچین TON قرار دارد و هدف اصلی آن، ایجاد امکان کسب درآمد از طریق Play-to-Earn است.

کاربران پس از وارد شدن به ربات تلگرامی همستر کامبت، با کلیک بر روی دکمه "Start"، می‌توانند بازی را آغاز کنند و از طریق بخش‌های مختلفی مانند Playground، Mine و Boosters الماس و سکه‌های همستر را جمع‌آوری کنند. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به مینی‌گیم‌های مختلف، کلیدها و کارت‌های روزانه، و همچنین سیستم ارتقای صرافی و افزایش درآمد ساعتی (Profit per Hour) اشاره کرد.

در کنار کسب سکه‌ها و الماس، کاربران می‌توانند دوستان خود را به بازی دعوت کرده و با انجام مأموریت‌های مختلف پاداش بیشتری کسب کنند. فصل‌های مختلف بازی همراه با رویدادهای ویژه و ایردراپ‌های ارز دیجیتال هستند که فرصت‌های کسب درآمد بیشتری را فراهم می‌کنند. در حال حاضر فصل اول این بازی به پایان رسیده و طبق اعلام توسعه دهندگان بازی فصل دوم آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد. با پایان فصل اول ارز دیجیتال همستر کامبت با نماد HMSTR نیز در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شده است. نتایج و جایزه‌های فصل اول بحث برانگیز بوده است. ابتدا خبر صفر شدن جایزه بسیاری از بازیکنان با اخطار تقلب توسط همستر کامبت باعث واکنش‌های منفی زیادی شد. در ادامه و با لیست شدن همستر در بازارهای ارز دیجیتال و مشخص شدن قیمت لحظه‌ای آن، کاربران بسیار زیادی معتقدند ارزش مادی جایزه دریافتی ارزش زمان و زحمتی که گذاشته‌اند را نداشته است.

پیشنهاد سردبیر

منبع: تتر
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد