ماجرای میم کوین برت (Brett)؛ نگاهی به میم کوین تأثیرگذار دنیای کریپتو

بعد از رشد انفجاری میم کوین‌های شبکه اتریوم و سولانا نوبت به شبکه بیس رسیده است. میم‌کوین برت (Brett) در فوریه ۲۰۲۴ روی زنجیره بیس (Base) راه‌اندازی شد و در حال حاضر از نظر ارزش بازار بزرگ‌ترین میم کوین این شبکه است.

ماجرای میم کوین برت (Brett)؛ نگاهی به میم کوین تأثیرگذار دنیای کریپتو
صفحه اقتصاد -

برت به‌عنوان «بهترین دوست پپه» شناخته می‌شود و قصد دارد در آینده‌ای نزدیک در میان ۲۰ میم‌کوین برتر بازار کریپتو قرار بگیرد. اگر علاقه‌مند هستید که بدانید میم کوین Brett چیست، چه تفاوتی با سایر میم‌ کوین‌ها دارد و علت محبوبیت میم کوین برت چیست؟

میم کوین Brett چیست؟

برت (Brett) یک میم کوین روی شبکه بیس (Base) است که با الهام از شخصیت اسب آبی برت “Brett the hippo” در مجموعه کمیک باشگاه پسران (Boy’s Club) ساخته شده است.

میم کوین Brett چیست

منبع: atomicwallet.io

این کاراکتر که به‌عنوان بهترین دوست قورباغه پپه (Pepe The Frog) شناخته می‌شود، حالا در دنیای ارزهای دیجیتال هم محبوبیت پیدا کرده است. بر اساس داده‌های سایت کوین گکو (Coin Gecko) میم کوین Brett با ارزش بازاری بالغ بر ۱.۵ میلیارد دلار در سکوی شصت و دوم ارزهای دیجیتال ایستاده است. لازم به یادآوری است که میم کوین Brett هیچ ارتباطی با مت فیوری (Matt Fury) خالق مجموعه بویز کلاب ندارد.

ابزارهای طلایی شناسایی بهترین میم‌کوین‌ها؛ راهنمای جامع برای معامله‌گران حرفه‌ای

تفاوت میم کوین Brett با سایر میم‌ها چیست؟

آنچه که میم کوین برت را از سایر میم‌کوین‌ها متمایز کرده است، سلب حق مالکیت سازنده به ‌واسطه قرارداد “Renounced Contract” و عدم امکان مینت توکن‌های جدید است. به‌عبارت دیگر خالق برت نمی‌تواند قرارداد را تغییر دهد یا توکن‌های بیشتری را بسازد؛ این یعنی آینده میم کوین Brett کاملا در دست جامعه آن است. برخلاف سایر میم‌کوین‌ها، کامیونیتی بخش‌جدایی‌ناپذیر برت است و قبل از هر تصمیمی با آن‌ها مشورت می‌شود. شیوه راه‌اندازی برت نیز از ویژگی‌های قابل توجه آن است. توکن برت از طریق راه‌اندازی منصفانه (Fair Launch) کار خود را آغاز کرده است؛ به این معنا که توکن‌های این پلتفرم میان شرکت‌کنندگان به طور مساوی و عادلانه فروخته شده است.

میم‌کوین برت

منبع: X.com

نحوه خرید میم کوین Brett از صرافی‌های متمرکز

توکن Brett یکی از میم‌کوین‌های انفجاری ۲۰۲۴ است که توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. با این حال بسیاری از علاقه‌مندان با نحوه خرید توکن برت از صرافی‌های متمرکز آشنا نیستند. در ادامه راهنمای گام‌به‌گام خرید میم کوین Brett از صرافی‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • انتخاب صرافی متمرکز: هنگام انتخاب صرافی‌های متمرکز عجله نکنید و دنبال پلتفرم‌های معتبر و قابل اعتماد باشید. توصیه می‌شود سراغ صرافی‌هایی بروید که رابط و تجربه کاربری آسانی داشته باشند تا بتوانید به‌راحتی با آن‌ها کار کنید. مطمئن شوید که صرافی از توکن Brett پشتیبانی می‌کند. در صرافی‌های متمرکزی مانند کوکوین (KuCoin)، کوینکس (CoinEx)، بای‌بیت (Bybit) و گیت آی‌او (gate.io) میم کوین برت قابل دسترسی است.
  • ایجاد حساب کاربری: مراحل ساخت حساب کاربری را با ثبت ایمیل، شماره تلفن، کشور محل سکونت و یک رمز عبور قوی تکمیل کنید. توجه داشته باشید که عضویت در بسیاری از صرافی‌های متمرکز خارجی مستلزم احراز هویت است و به دلیل مشکلات موجود دسترسی کاربران ایرانی به آن‌ها غیرممکن است. بنابراین اگر صرافی‌های متمرکز خارجی را انتخاب می‌کنید با بررسی ضوابط و قوانین از امکان فعالیت در آن‌ها مطمئن شوید.
  • انتخاب روش پرداخت: برای خرید میم کوین Brett با ارزهای فیات لازم است که در قسمت روش پرداخت یکی از گزینه‌های کارت اعتباری، دبیت کارت یا حساب بانکی را انتخاب کنید.
  • شارژ اکانت: بعد از اضافه کردن روش پرداخت، وجه مورد نیاز را به کیف پول خود در صرافی انتقال دهید. حالا می‌توانید سراغ جفت معاملاتی برت- دلار (BRETT/USDT) بروید و با ثبت خرید فوری یا سفارش محدود توکن برت را بخرید.

نحوه خرید میم کوین Brett از صرافی‌های غیرمتمرکز

با توجه به مشکلاتی که برای فعالیت در صرافی‌های متمرکز وجود دارد مانند ورشکستگی یا مسدودسازی حساب، بسیاری از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند برای خرید و ذخیره دارایی‌های دیجیتال از دکس‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال استفاده کنند. در این روش برای خرید توکن Brett باید مراحل زیر را انجام دهید:

خرید میم کوین Brett

منبع: bitget.com

  • انتخاب کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز: یکی از کیف پول‌های ارز دیجیتال که از شبکه بیس پشتیبانی می‌کند مانند متامسک یا تراست ولت را انتخاب کنید.
  • ساخت کیف پول: راه‌اندازی یک کیف پول غیرمتمرکز با ایجادحساب کاربری در صرافی متمرکز متفاوت است. باید اپلیکشن را روی رایانه یا گوشی همراه دانلود کنید و سپس روی آیکون “Create Wallet” بزنید. یک عبارت بازیابی ۱۲ یا ۲۴ کلمه به شما نشان داده می‌شود که باید آن‌ها را در جای امنی یادداشت کنید. از دست دادن این کلمات به منزله از دست دادن دسترسی به دارایی‌های کیف پول است؛ بنابراین باید آن‌ها را حفظ کنید و هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید.
  • واریز وجه: برخی کیف پول‌های ارز دیجیتال از کارت‌های پرداخت پشتیبانی می‌کنند. می‌توانید با استفاده از آن‌ها به ‌صورت درون برنامه اقدام به خرید کنید. درغیر این‌صورت باید ارز دیجیتالی مانند تتر (USDT) را از صرافی متمرکز با ارزهای فیات بخرید و به کیف پول خود انتقال دهید. همچنین لازم است که مقداری اتریوم را به کیف پول خود انتقال دهید؛ زیرا هنگام انجام تراکنش برای پرداخت گس به آن نیاز خواهید داشت.
  • اتصال کیف پول به صرافی غیرمتمرکز و خرید توکن Brett: حالا می‌توانید به صرافی‌های غیرمتمرکزی که از شبکه بیس پشتیبانی می‌کنند مانند یونی سواپ (Uniswap)، سوشی سواپ (SushiSwap) یا پنکیک سواپ (PancakeSwap) بروید و کیف پول بیس خود را متصل کنید. فرض کنید از تراست ولت و پنکیک سواپ استفاده می‌کنید، حتما شبکه مبدا و مقصد را بیس انتخاب کنید و مطمئن شوید که اتر (ETH) لازم برای پرداخت کارمزد گس را داشته باشید.

توکنومیکس میم کوین Brett

پروژه برت قصد دارد با پیشی‌گرفتن از رقبایی مانند پپه در زنجیره اتریوم و لندولف (Landwolf) در شبکه آوالانچ به یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های صنعت کریپتو تبدیل شود.

99bitcoins.com

میم کوین برت برخلاف بسیاری از توکن‌ها هیچ پیش‌فروشی نداشته است و همه از همان ابتدا برای به‌دست آوردن برت فرصت برابر داشته‌اند. آنچه که باعث تمایز میم کوین Brett شد، حجم معاملات ۱۰ میلیون دلاری آن در ۲۴ ساعت ابتدایی راه‌اندازی و به‌دست آوردن ارزش بازاری ۱.۶ میلیارد دلاری بود. تفاوت دیگر برت نسبت به سایر میم‌کوین‌ها تراکنش‌های خرید و فروش بدون مالیات است که تاثیر مثبتی بر ارزش بلندمدت آن دارد. توکنومیکس Brett که با هدف حفظ ثبات و رشد مستمر آن طراحی شده است به شرح زیر است:

  • ۸۵٪ استخر نقدینگی
  • ۱۰٪ خزانه
  • ۵٪ کیف پول صرافی متمرکز

کامیونیتی میم‌کوین Brett

برت به‌واسطه قرارداد سلب حق مالکیت سازنده و عدم امکان مینت توکن‌های جدید، یک میم کوین کاملا کامیونیتی محور است. تمام پیشرفت‌های و تصمیم‌گیری‌ها توسط جامعه کاربران انجام می‌شود و هیچ برنامه از پیش‌تعین شده‌ای وجود ندارد. ارزش توکن Brett عمدتا ناشی از مشارکت کاربران است و تاکنون به لطف حمایت آن‌ها به‌ نقاط عطف قابل‌توجهی رسیده است. این پروژه قصد دارد در بلند مدت به یکی از ۲۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شود. 

مشارکت‌های استراتژیک میم‌ کوین Brett

موفقیت‌های میم‌کوین برت صرفا ناشی ازحمایت کامیونیتی نیست و پای مشارکت‌های استراتژیک هم در میان است. برت بخشی از اکوسیستم درحال رشد شبکه بیس و یکی از اولین میم‌کوین‌های این شبکه است. به‌علاوه برت در صرافی‌هایی متعددی مانند بیت‌گت (Bitget)، گیت آی‌او (Gate.io)، بای‌بیت (Bybit)، بیت‌مارت (BitMart)، اکس‌تی دات کام (XT.com) و بینگ‌اکس (BingX) لیست شده است. به‌طور کلی در دسترس بودن گسترده، حمایت کامیونیتی و گسترش اکوسیستم بیس، ارز دیجیتال برت را به یک گزینه قابل‌توجه در دنیای میم‌کوین‌ها تبدیل کرده است.

پیش‌بینی قیمت میم‌ کوین Brett

پیش بینی قیمت میم کوین BRETT

منبع: nairametrics.com

اگرچه در حال حاضر قیمت میم‌ کوین برت پایین‌تر از سقف قبلی معامله می‌شود؛ اما برخی تحلیلگران انتظار بازگشت شدید قیمت را دارند. دلایل آن‌ها برای این ادعا عبارت است از:

  • فهرست شدن در صرافی‌های معروف: اخیرا صرافی کراکن (Kraken) و و صرافی وو (Woo) به‌ترتیب قرارداد دائمی BRETT را در بازار مشتقه و بازار اسپات خود فهرست کردند. این اقدام با افزایش قیمت قابل‌توجه توکن برت همراه شد. اتفاقات مشابه در آینده می‌تواند تاثیر مثبتی روی قیمت میم کوین Brett بگذارد.
  • احتمال لیست شدن در صرافی‌های بزرگ: کارشناسان معتقدند که برت یکی از میم‌کوین‌‌های پرپتانسیل در بلاکچین بیس است و احتمال دارد به‌زودی در بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس و کوین بیس لیست شود.
  • پشتیبانی کامیونیتی: برت بهترین دوست پپه محسوب می‌شود؛ چراکه هر دو از کاراکترهای مجموعه کمیک باشگاه پسران مت‌ فیوری الهام گرفته شده‌اند. به‌علاوه برت روی بلاکچین بیس راه‌اندازی شده‌ است و این اکوسیستم به‌سرعت در حال رشد است. با توجه به اینکه ارز دیجیتال پپه در ماه جولای سقف جدیدی را ثبت کرد، به‌نظر می‌رسد برت هم از این روند پیروی کند. در این صورت میم کوین Brett می‌تواند سقف قبلی را به‌دست بیاورد یا حتی به آستانه ۰.۲۰ دلار برسد.

در زمان نگارش این مقاله قیمت توکنBRETT حدود ۰.۰۹ دلار و ارزش کل بازار این توکن حدود ۸۶۹ میلیون دلار است. بیشترین قیمت میم کوین Brett تاکنون ۰.۱۹ دلار (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) و کمترین قیمت آن ۰.۰۰۰۸۴۷۵۳ دلار (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) بوده است. عرضه کل این توکن ۹,۹۱۰,۱۷۳,۱۹۱.۰۴ واحد، عرضه در گردش آن ۹,۹۱۰,۱۷۳,۱۹۱.۰۴ واحد و حجم معاملات ۲۴ ساعته میم کوین برت حدود ۲۷ میلیون دلار است.

جمع‌بندی

میم کوین‌ها دسته‌ای از ارزهای دیجیتال هستند که بر اساس ترندها و میم‌های اینترنتی ساخته می‌شوند. اگرچه اکثر آن‌ها عمر کوتاهی دارند و بیش از چند روز دوام نمی‌آورند؛ اما برخی از آن‌ها محبوب می‌شوند و ارزش آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند. میم کوین برت (Brett) یکی از این موارد بود که مورد توجه قرار گرفت و رشد خوبی را تجربه کرد. برت روی شبکه بیس قرار دارد و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توانیم به راه‌اندازی منصفانه، سلب حق مالکیت سازنده، کامیونیتی محور، عرضه کل ثابت و تراکنش‌های بدون مالیات اشاره کنیم. نظر شما در مورد آینده میم کوین Brett چیست؟ آیا می‌تواند به میم‌کوین‌های برتر بازار نزدیک شود؟

سوالات متداول (FAQ)

پرسش و پاسخ

میم کوین Brett چیست؟

برت (Brett) یک میم کوین است که با الهام از کاراکتر”Brett the hippo” از داستان باشگاه پسران ساخته شده است.

میم کوین برت روی چه شبکه‌ای ساخته شده است؟

توکن Brett بر بستر زنجیره Base ایجاد شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد