آیا نات کوین می‌تواند روند نزولی دو ماهه خود را متوقف کند؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد به بررسی حرکت قیمتی نات‌کوین پرداخته ایم.

آیا نات کوین می‌تواند روند نزولی دو ماهه خود را متوقف کند؟
صفحه اقتصاد -

با اینکه قیمت نات‌کوین (NOT) هنوز نشان‌دهنده یک حرکت صعودی قوی نیست که منجر به یک رالی شود، اما این رمزارز نشانه‌هایی از بازیابی و خروج از روند نزولی دوماهه را به همراه دارد. این روند می‌تواند به نات‌کوین قدرت کافی بدهد تا از سد مقاومتی سه‌هفته‌ای عبور کند.

قیمت نات‌کوین به دلیل عدم وجود حرکت صعودی قابل‌توجه، تاکنون نتوانسته است خود را بازیابی کند. حرکات شاخص مکدی (MACD) نیز این موضوع را تأیید می‌کند.

با این حال اکنون افزایش میله‌های سبز هیستوگرام شاخص مکدی نشانه‌هایی از امید به بازیابی را نشان می‌دهند.

دلیل کاهش قیمت نات‌کوین، کاهش در بازار کلی ارزهای دیجیتال و افزایش اخیر سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت بوده است. در ابتدای هفته گذشته، تسلط هولدرهای کوتاه‌مدت از ۲۴ درصد به ۳۸ درصد افزایش یافت.

این نشانه بدی است؛ زیرا این دسته از سرمایه‌گذاران معمولاً کمتر از یک ماه دارایی خود را نگه می‌دارند و تسلط بالای ۲۵ درصد برای آنها، یک سیگنال نزولی است.

خوشبختانه، این نسبت اکنون به ۲۳ درصد کاهش یافته و این تغییر می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت نات‌کوین داشته باشد.

با توجه به شرایط فعلی، قیمت نات‌کوین ممکن است اکنون یک رالی صعودی را آغاز کند. با این حال، تأیید آغاز بازیابی زمانی رخ می‌دهد که نات کوین بتواند سطح ۰.۰۱۳ دلار را به حمایت تبدیل کند.

این سطح چندین بار به عنوان حمایت و مقاومت آزمایش شده و اکنون به یک سطح حیاتی تبدیل شده است. عبور از این سطح می‌تواند به افزایش بیشتر قیمت نات‌کوین منجر شود و ممکن است آن را به ۰٫۰۱۵ دلار نیز برساند.

نات کوین

در طرف مقابل، عدم عبور از این سطح ممکن است به حرکت افقی بین ۰.۰۱۳ دلار و ۰.۰۰۹ دلار منجر شود. یک حرکت طولانی‌مدت افقی می‌تواند فرضیه صعودی را باطل کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد