آیا به زودی شاهد صعود قیمت نات کوین خواهیم بود؟

تحلیل قیمت نات‌ کوین (NOT) نشان‌دهنده احتمال رشد امیدوارکننده‌ای برای این رمزارز، در میان نوسانات بازار است.

آیا به زودی شاهد صعود قیمت نات کوین خواهیم بود؟
صفحه اقتصاد -

نات‌کوین پس از نوسانات اخیر خود، یک روند نزولی را در پیش گرفت و در هفته گذشته به سطح قیمتی ۰.۰۱۲۳ دلار رسید. با این حال، با افزایش فشار خرید، این رمزارز اکنون به بالای ۰.۰۱۳ دلار بازگشته است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس، حجم معاملات ۲۴ ساعته نات‌کوین با ۵۰.۹۶ درصد افزایش به ۱۹۸ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، سود باز قراردادهای آتی این رمزارز ۳ درصد رشد داشته و به ۱۴۸ میلیون دلار افزایش یافته است. حجم معاملات مشتقات آن نیز با ۵۹.۵۴ درصد افزایش به ۷۳۸.۴۷ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این احساسات صعودی، لیکوییدیشن پوزیشن‌های لانگ نات‌کوین به ارزش ۲۴۶ هزار دلار نشان‌دهنده بسته شدن موقعیت‌های معامله‌گران است و باز شدن موقعیت‌های جدید ممکن است فشار صعودی بیشتری را بر قیمت ایجاد کند.

در زمان نگارش این خبر، نات‌کوین با حدود ۱.۱۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۰۱۳ دلار معامله می‌شود. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، ارزش بازار نات‌کوین به ۱.۳۱۸ میلیارد دلار افزایش یافته و رتبه آن در جایگاه ۶۰ بازار تثبیت شده است.

اگر روند صعودی این رمزارز ادامه یابد، قیمت نات کوین ممکن است از مقاومت ۰.۰۱۷ دلار عبور کند. چنین حرکتی می‌تواند قیمت را به ۰.۰۳۵ دلار و حتی، ۰.۰۵۰ دلار در آینده نزدیک برساند.notcoin-price-analysis-as-bullish-indicators-signal-growth-could-0-1-be-next-

در طرف مقابل، افزایش فشار فروش می‌تواند قیمت را به ۰.۰۱۲ دلار کاهش دهد.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته در محدوده خنثی قرار دارد و اندیکاتور مکدی (MACD) نیز تا حدی نشان‌دهنده احساسات صعودی است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد