شرایط دریافت ایردراپ رایگان توکن ZK در صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ

در این خبر به شرایط دریافت ایردراپ رایگان توکن ZK در صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ، پرداخته شده است.

شرایط دریافت ایردراپ رایگان توکن ZK در صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ
صفحه اقتصاد -

صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال پنکیک سواپ، ایردراپ رایگان توکن ZK را از روز گذشته آغاز کرده است.

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ اعلام کرده است پاداشی بزرگ را میان اعضای خود تقسیم خواهد کرد. تقسیم این پاداش به مدت یک ماه از پنجم ماه جولای تا پنجم آگوست ادامه خواهد داشت. در ایردراپ این پلتفرم، ۲ میلیون و ۴۵۲ هزار توکن zkSync (ZK) به اعضای این صرافی برای حمایت آنها از مراحل توسعه بلاک‌چین مقیاس‌پذیر لایه دوم اتریوم zkSync از جولای ۲۰۲۳ اهدا خواهد شد. 

خبر اهدای این ایردراپ پس از آن اعلام شد که حجم معاملات این صرافی غیرمتمرکز از سه میلیارد دلار عبور کرد و مجموع ارزش کل قفل شده آن به پنج میلیون دلار رسید. مجموع معامله‌گران صرافی پنکیک سواپ از ۱.۹ میلیون دلار عبور کرده است. بر اساس قیمت فعلی، ارزش ایردراپ صرافی پنکیک سواپ، معادل ۳۶۷ هزار دلار است.

شرایط دریافت ایردراپ رایگان پنکیک سواپ

افراد زیر واجدین شرایط دریافت توکن در ایردراپ رایگان صرافی پنکیک سواپ خواهند بود: 

  • دارندگان توکن veCAKE
  • تامین‌کنندگان نقدی
  • معامله‌گران فعال در پلتفرم
  • شرکت‌کنندگان در کمپین Traverse
  • رأی‌دهندگان zkSync واجد شرایط
  • کاربران پیش‌بینی‌کننده zkSync

ایردراپ رایگان zkSync به تمامی افرادی که در گذشته در این پلتفرم مشارکت داشته باشند و دارندگان veCAKE تخصیص خواهد یافت. نحوه مشارکت می‌تواند از طریق انجام معاملات فعال در پلتفرم و شرکت در دیگر طرح‌های ابتکاری zkSync باشد. 

این ایردراپ همچنین به افرادی که در آینده مشارکت خود را از طریق تامین نقدینگی و معاملات در این پلتفرم نشان دهند تخصیص خواهد یافت، چراکه این اعمال منجر به ارتقای پلتفرم پنکیک سواپ خواهد شد. لیست افراد واجد شرایط و میزان توکن‌های تخصیص‌یافته در جدول زیر مشخص شده است.

IMG_0945

نحوه دریافت توکن‌های ایردراپ

افرادی که واجد شرابط دریافت توکن در پلتفرم پنکیک سواپ هستند، باید کیف پول ارز دیجیتال خود را به پلتفرم پنکیک سواپ متصل و از طریق اطلاعیه این صرافی در صفحه اصلی پنکیک سواپ، اقدام به دریافت توکن‌های خود کنند. در صورتی که افراد واجد شرایط، توکن‌های رایگان خود را دریافت نکنند، این توکن‌ها مجدداً به اکوسیستم پنکیک سواپ برای توسعه‌های بعدی پلتفرم باز خواهند گشت. 

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد