شیبا صعود کرد! / قیمت شیبا امروز جمعه ۸ تیر ماه ۱۴۰۳

در این خبر به قیمت شیبا امروز جمعه ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

شیبا صعود کرد! / قیمت شیبا امروز جمعه ۸ تیر ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

قیمت شیبا امروز جمعه 8 تیر با 0 دلار در صرافی بایننس و 1,079 تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر شیبا در رتبه 13 جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار 10,361,761,361 دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته 0.49 درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته 2.61 درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته 2.4 درصد کاهش روبرو بود.

درباره شیبا

ارزدیجیتال شیبا(Shiba) با الگوبرداری از دوج کوین(Dogecoin)، به‌عنوان جایگزین آن وارد معرفی شد. این ارز دیجیتال با الگوریتم ERC20 کار می‌کند و به‌وسیله شخصی به نام یورشی معروف شد. این ارز یک توکن مبتنی بر اتریوم است که به دلیل قیمت پایین اولیه، در میان بسیاری از سرمایه‌گذاران جایگاه محبوبی را از آن خود کرده است تا جایی‌که در بسیاری از مواقع با افزایش قیمت بی‌نظیر چنین توکن‌هایی روبرو می‌شویم.
این دارایی دیجیتال از نژاد سگ ژاپنی به همین نام الهام گرفته شده است که در سال 2013 جرقه یک ترند میم ویروسی را ایجاد کرد و منجر به ایجاد ارز دیجیتال به‌نام دوج کوین شد.
شیبا اینو، همراه با دوج کوین و صدها دارایی دیجیتالی الهام گرفته از حیوانات خانگی، در این صنعت به‌عنوان «مم کوین» شناخته شده‌اند.

برخلاف Dogecoin که بومی بلاک‌چین است، رمزارز Shiba Inu یک توکن در بلاک‌چین اتریوم است و این یک تمایز مهم در خرید و فروش ارز دیجیتال است. به طور معمول، یک میم کوین در مقایسه با ارزهای رمزپایه معتبرتر مانند بیت کوین و اتر، کاربرد کمتری را ارائه می‌کند.
میم‌ها شامل دسته‌ای از جوک‌ها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی هستند که به مرور زمان، بر اساس یک شرایط یا ترندهای خاصی طراحی می‌شوند. از این رو، هدف اصلی میم‌ها بر پایه شوخی و خنده است.
همانطور که از نام میم کوین‌ها پیداست، آنها ارزهایی دیجیتال هستند که پیدایش آنها ارتباط نزدیکی با میم‌های اینترنتی دارد. به عنوان مثال، دوج کوین به عنوان معروف‌ترین میم کوین بازار، در ابتدا با الهام از میم محبوبِ سگ shiba و شوخی با ماهیت بیت کوین ساخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان